18.4 C
València
Divendres, 2 maig, 2025

Un grup de trilers agredix un jove britànic en Benidorm per avisar a uns altres de què els estaven estafant

Oferta turística

 

Un grup de trilers ha pegat una pallissa a un xic britànic en Benidorm fa només uns dies perquè la víctima ha avisat uns altres turistes de què els trilers els estaven estafant. En donar-se compte, els estafadors el tiraren en terra, començaren a pegar-li puntades i a agredir-lo amb pals en el cèntric carrer Girona, a plena llum del dia. Els amics de la víctima intentaren defendre’l sense èxit i el britànic acabà amb diverses ferides, la més greu al cap.

 

Un altre turista gravà l’agressió i publicà el vídeo en YouTube, segons ha avançat el diari ‘Información’. L’autor del vídeo ha assegurat que la intenció de les imatges «no és promoure un comportament violent ni donar-li a Benidorm una mala imatge. És per a ajudar a prendre consciència sobre algunes de les estafes i els seus perills. Perquè els problemes tendixen a fer-se més grans si els ignores».

 

L’home assegura que va «haver de deixar de gravar per a evitar que el triler matara al valent turista britànic per haver avisat sobre l’estafa». També afirma que la Policia va demanar al turista i als amics que l’acompanyaven que anaren al metge per a obtindre un certificat de les ferides i després anaren a denunciar-los a la comissaria.

 

 

Al final, van decidir no presentar la denúncia perquè «la víctima no portava damunt els seus documents d’identificació i el triler estava esperant i observant davant el centre de salut», pel que «van perdre la fe en el sistema» i «tampoc tenien pensat ni els quedaven ganes d’haver de tornar a Espanya en una data posterior per a anar als jutjats».

 

La setmana passada, un altre grup de trilers va ser detingut per robar a un grup de turistes que es negava a participar en els jocs d’apostes que tenien instal·lats en el carrer. Un jutge de Benidorm dictà una ordre d’allunyament contra ells, per això no podran arrimar-se a les zones més turístiques de Benidorm.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Torrent comença a reposar “a bon ritme” els carreus en el pont d’Alaquàs afectat per la dana

La constructora ha utilitzat una hidrodemolidora per a reparar esta infraestructura datada en el segle XIX

La grua s’emporta el cotxe del bisbe d’Oriola-Alacant al monestir de la Santa Faç

El prelat Munilla, que ja va ser multat en la pandèmia, no ha rebut cap sanció econòmica

Mor Manolo ‘El del Bombo’, un dels seguidors més fidels d’Espanya i del València CF

Manuel Cárceles ha faltat als 76 anys, després d’un temps allunyat de la selecció

L’impacte de l’apagada energètica: Economia estima un cost màxim de 800 milions d’euros

L'apagada energètica ha tingut un impacte significatiu en l'activitat econòmica, amb estimacions que arriben als 800 milions d'euros. El ministre d'Economia destaca la recuperació ràpida de l'activitat després de l'incident.

Sánchez exigeix la informació clau de l’apagada elèctrica a Red Eléctrica

El president del Govern, Pedro Sánchez, sol·licita a Red Eléctrica la informació completa sobre l'apagada més greu de la història a Espanya, mentre que els tècnics descarten un ciberatac com a causa.

Detingut un conductor temerari per conduir drogat i en sentit contrari per l’A-7 i la N-340 a Alcoi i Cocentaina

Un home de 49 anys ha estat arrestat per conduir en sentit contrari i sota l'influència de drogues, causant ferits entre la Guàrdia Civil. Les autoritats investiguen els danys ocasionats.

Un ciclista de 88 anys és atès després de quedar-se inconscient a Castelló

Un ciclista de 88 anys ha estat atès per serveis sanitaris a Castelló després de desmais en un carrer. Ha estat reanimat i traslladat a l'hospital.

El Tribunal de Comptes imposa una multa de 862.000 euros a Vox per donacions irregulars

El Tribunal de Comptes ha multat el partit Vox amb 862.496,72 euros per rebre donacions irregulars durant els anys 2018, 2019 i 2020. Vox recorrerà la sanció al Tribunal Suprem, considerant-la injusta. En el passat, el partit ja havia estat sancionat per finançament irregular en una altra ocasió.