Un grup de trilers agredix un jove britànic en Benidorm per avisar a uns altres de què els estaven estafant

 

Un grup de trilers ha pegat una pallissa a un xic britànic en Benidorm fa només uns dies perquè la víctima ha avisat uns altres turistes de què els trilers els estaven estafant. En donar-se compte, els estafadors el tiraren en terra, començaren a pegar-li puntades i a agredir-lo amb pals en el cèntric carrer Girona, a plena llum del dia. Els amics de la víctima intentaren defendre’l sense èxit i el britànic acabà amb diverses ferides, la més greu al cap.

 

Un altre turista gravà l’agressió i publicà el vídeo en YouTube, segons ha avançat el diari ‘Información’. L’autor del vídeo ha assegurat que la intenció de les imatges «no és promoure un comportament violent ni donar-li a Benidorm una mala imatge. És per a ajudar a prendre consciència sobre algunes de les estafes i els seus perills. Perquè els problemes tendixen a fer-se més grans si els ignores».

 

L’home assegura que va «haver de deixar de gravar per a evitar que el triler matara al valent turista britànic per haver avisat sobre l’estafa». També afirma que la Policia va demanar al turista i als amics que l’acompanyaven que anaren al metge per a obtindre un certificat de les ferides i després anaren a denunciar-los a la comissaria.

 

 

Al final, van decidir no presentar la denúncia perquè «la víctima no portava damunt els seus documents d’identificació i el triler estava esperant i observant davant el centre de salut», pel que «van perdre la fe en el sistema» i «tampoc tenien pensat ni els quedaven ganes d’haver de tornar a Espanya en una data posterior per a anar als jutjats».

 

La setmana passada, un altre grup de trilers va ser detingut per robar a un grup de turistes que es negava a participar en els jocs d’apostes que tenien instal·lats en el carrer. Un jutge de Benidorm dictà una ordre d’allunyament contra ells, per això no podran arrimar-se a les zones més turístiques de Benidorm.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU