Un grup de trilers agredix un jove britànic en Benidorm per avisar a uns altres de què els estaven estafant

 

Un grup de trilers ha pegat una pallissa a un xic britànic en Benidorm fa només uns dies perquè la víctima ha avisat uns altres turistes de què els trilers els estaven estafant. En donar-se compte, els estafadors el tiraren en terra, començaren a pegar-li puntades i a agredir-lo amb pals en el cèntric carrer Girona, a plena llum del dia. Els amics de la víctima intentaren defendre’l sense èxit i el britànic acabà amb diverses ferides, la més greu al cap.

 

Un altre turista gravà l’agressió i publicà el vídeo en YouTube, segons ha avançat el diari ‘Información’. L’autor del vídeo ha assegurat que la intenció de les imatges «no és promoure un comportament violent ni donar-li a Benidorm una mala imatge. És per a ajudar a prendre consciència sobre algunes de les estafes i els seus perills. Perquè els problemes tendixen a fer-se més grans si els ignores».

 

L’home assegura que va «haver de deixar de gravar per a evitar que el triler matara al valent turista britànic per haver avisat sobre l’estafa». També afirma que la Policia va demanar al turista i als amics que l’acompanyaven que anaren al metge per a obtindre un certificat de les ferides i després anaren a denunciar-los a la comissaria.

 

 

Al final, van decidir no presentar la denúncia perquè «la víctima no portava damunt els seus documents d’identificació i el triler estava esperant i observant davant el centre de salut», pel que «van perdre la fe en el sistema» i «tampoc tenien pensat ni els quedaven ganes d’haver de tornar a Espanya en una data posterior per a anar als jutjats».

 

La setmana passada, un altre grup de trilers va ser detingut per robar a un grup de turistes que es negava a participar en els jocs d’apostes que tenien instal·lats en el carrer. Un jutge de Benidorm dictà una ordre d’allunyament contra ells, per això no podran arrimar-se a les zones més turístiques de Benidorm.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.