Un grup de trilers agredix un jove britànic en Benidorm per avisar a uns altres de què els estaven estafant

 

Un grup de trilers ha pegat una pallissa a un xic britànic en Benidorm fa només uns dies perquè la víctima ha avisat uns altres turistes de què els trilers els estaven estafant. En donar-se compte, els estafadors el tiraren en terra, començaren a pegar-li puntades i a agredir-lo amb pals en el cèntric carrer Girona, a plena llum del dia. Els amics de la víctima intentaren defendre’l sense èxit i el britànic acabà amb diverses ferides, la més greu al cap.

 

Un altre turista gravà l’agressió i publicà el vídeo en YouTube, segons ha avançat el diari ‘Información’. L’autor del vídeo ha assegurat que la intenció de les imatges «no és promoure un comportament violent ni donar-li a Benidorm una mala imatge. És per a ajudar a prendre consciència sobre algunes de les estafes i els seus perills. Perquè els problemes tendixen a fer-se més grans si els ignores».

 

L’home assegura que va «haver de deixar de gravar per a evitar que el triler matara al valent turista britànic per haver avisat sobre l’estafa». També afirma que la Policia va demanar al turista i als amics que l’acompanyaven que anaren al metge per a obtindre un certificat de les ferides i després anaren a denunciar-los a la comissaria.

 

 

Al final, van decidir no presentar la denúncia perquè «la víctima no portava damunt els seus documents d’identificació i el triler estava esperant i observant davant el centre de salut», pel que «van perdre la fe en el sistema» i «tampoc tenien pensat ni els quedaven ganes d’haver de tornar a Espanya en una data posterior per a anar als jutjats».

 

La setmana passada, un altre grup de trilers va ser detingut per robar a un grup de turistes que es negava a participar en els jocs d’apostes que tenien instal·lats en el carrer. Un jutge de Benidorm dictà una ordre d’allunyament contra ells, per això no podran arrimar-se a les zones més turístiques de Benidorm.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.

Camarero atribuíx a la regularització de migrants l’aturada en la baixada de l’atur al juliol

La vicepresidenta del Consell, Susana Camarero, assegura que la regularització extraordinària de migrants ha frenat la tendència descendent de l’atur al juliol en la Comunitat Valenciana i reclama finançament extra a l’Estat per a reforçar els serveis públics d’ocupació.

Pla de recuperació urgent després de l’incendi a la Serra d’Espadà

La Generalitat ha iniciat amb els ajuntaments un pla de recuperació de la Serra d’Espadà després de l’incendi que ha cremat 9.568 hectàrees, amb actuacions prioritàries en infraestructures, serveis municipals i entorn natural.

Autocaravana completa en la Comunitat Valenciana per a vore l’eclipsi solar

Les autocaravanes s’han convertit en una alternativa als hotels per a vore l’eclipsi solar del 12 d’agost, amb el parc valencià ja completament llogat.

8,7 milions per a la segona fase d’obres en la presa de Buseo després de la DANA

El Consell ha declarat d’emergència la segona fase d’obres en la presa de Buseo, amb una inversió de 8,7 milions per a reforçar-ne la seguretat després de la DANA d’octubre de 2024. Després d’una primera intervenció ja acabada, es preveu una tercera fase per a augmentar la capacitat de desguàs davant crescudes extraordinàries.
FILMOTECA D'ESTIU