Un grup de trilers agredix un jove britànic en Benidorm per avisar a uns altres de què els estaven estafant

 

Un grup de trilers ha pegat una pallissa a un xic britànic en Benidorm fa només uns dies perquè la víctima ha avisat uns altres turistes de què els trilers els estaven estafant. En donar-se compte, els estafadors el tiraren en terra, començaren a pegar-li puntades i a agredir-lo amb pals en el cèntric carrer Girona, a plena llum del dia. Els amics de la víctima intentaren defendre’l sense èxit i el britànic acabà amb diverses ferides, la més greu al cap.

 

Un altre turista gravà l’agressió i publicà el vídeo en YouTube, segons ha avançat el diari ‘Información’. L’autor del vídeo ha assegurat que la intenció de les imatges «no és promoure un comportament violent ni donar-li a Benidorm una mala imatge. És per a ajudar a prendre consciència sobre algunes de les estafes i els seus perills. Perquè els problemes tendixen a fer-se més grans si els ignores».

 

L’home assegura que va «haver de deixar de gravar per a evitar que el triler matara al valent turista britànic per haver avisat sobre l’estafa». També afirma que la Policia va demanar al turista i als amics que l’acompanyaven que anaren al metge per a obtindre un certificat de les ferides i després anaren a denunciar-los a la comissaria.

 

 

Al final, van decidir no presentar la denúncia perquè «la víctima no portava damunt els seus documents d’identificació i el triler estava esperant i observant davant el centre de salut», pel que «van perdre la fe en el sistema» i «tampoc tenien pensat ni els quedaven ganes d’haver de tornar a Espanya en una data posterior per a anar als jutjats».

 

La setmana passada, un altre grup de trilers va ser detingut per robar a un grup de turistes que es negava a participar en els jocs d’apostes que tenien instal·lats en el carrer. Un jutge de Benidorm dictà una ordre d’allunyament contra ells, per això no podran arrimar-se a les zones més turístiques de Benidorm.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Aemet activa avís groc per pluges a Castelló i per calor extrema a l’interior de València

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per pluges i tempestes a l’interior de Castelló i per temperatures de fins a 38 graus a l’interior sud de València. Divendres s’estendran les alertes per tempestes a l’interior de la província de València.

Ruixats, tronades i calor intensa a l’interior de la Comunitat este dijous

La jornada d’este dijous arriba amb cel poc nuvolós, però amb ruixats i tronades probables a l’interior i temperatures màximes en ascens, especialment en zones interiors i prelitorals. Divendres es mantindrà l’ambient calorós i la inestabilitat a l’interior de València i Alacant.

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.