12.5 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Un grup de trilers agredix un jove britànic en Benidorm per avisar a uns altres de què els estaven estafant

 

Un grup de trilers ha pegat una pallissa a un xic britànic en Benidorm fa només uns dies perquè la víctima ha avisat uns altres turistes de què els trilers els estaven estafant. En donar-se compte, els estafadors el tiraren en terra, començaren a pegar-li puntades i a agredir-lo amb pals en el cèntric carrer Girona, a plena llum del dia. Els amics de la víctima intentaren defendre’l sense èxit i el britànic acabà amb diverses ferides, la més greu al cap.

 

Un altre turista gravà l’agressió i publicà el vídeo en YouTube, segons ha avançat el diari ‘Información’. L’autor del vídeo ha assegurat que la intenció de les imatges «no és promoure un comportament violent ni donar-li a Benidorm una mala imatge. És per a ajudar a prendre consciència sobre algunes de les estafes i els seus perills. Perquè els problemes tendixen a fer-se més grans si els ignores».

 

L’home assegura que va «haver de deixar de gravar per a evitar que el triler matara al valent turista britànic per haver avisat sobre l’estafa». També afirma que la Policia va demanar al turista i als amics que l’acompanyaven que anaren al metge per a obtindre un certificat de les ferides i després anaren a denunciar-los a la comissaria.

 

 

Al final, van decidir no presentar la denúncia perquè «la víctima no portava damunt els seus documents d’identificació i el triler estava esperant i observant davant el centre de salut», pel que «van perdre la fe en el sistema» i «tampoc tenien pensat ni els quedaven ganes d’haver de tornar a Espanya en una data posterior per a anar als jutjats».

 

La setmana passada, un altre grup de trilers va ser detingut per robar a un grup de turistes que es negava a participar en els jocs d’apostes que tenien instal·lats en el carrer. Un jutge de Benidorm dictà una ordre d’allunyament contra ells, per això no podran arrimar-se a les zones més turístiques de Benidorm.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La federació veïnal demana reunir-se amb Catalá per a desbloquejar la ZBE a València

La federació veïnal sol·licita una reunió directa amb l'alcaldessa per a desbloquejar la Zona de Baixes Emissions, després de mesos sense acord malgrat la pròrroga estatal.

El pont de l’estació de Paiporta continuarà obert al trànsit durant la seua reconstrucció

El pont de l'estació de Paiporta es mantindrà obert amb dos carrils mentres s'intensifiquen les obres. Els treballs seran per fases i hi haurà talls puntuals comunicats amb antelació.

Jordi Sevilla demana al PSOE canviar el rumb i pactar amb grans partits, no amb Junts, ERC ni Podemos

Jordi Sevilla ha instat el PSOE a corregir el rumb i a buscar pactes amb grans partits per a afrontar vivenda i ocupació juvenil, no amb Junts, ERC ni Podemos. Emmarca el seu missatge en el manifest 'Socialdemocràcia 21' i ha demanat a PP i PSOE frenar la polarització.

Catarroja inicia la segona fase de les obres del clavegueram per via d’emergència

L'Ajuntament ha activat una nova actuació de rehabilitació del clavegueram per la via d'emergència després dels danys de la DANA d'octubre. Els treballs es repartixen en diversos punts, duraran huit mesos i compten amb 264.124,11 euros de pressupost.

Pérez Llorca veu el finançament com a ‘cartell electoral’ de Montero i demana una reunió amb presidents

Pérez Llorca sosté que la proposta del Govern manca de consens i la vincula a la candidatura de María Jesús Montero. Reclama una trobada amb tots els presidents autonòmics per a abordar un model real i urgent per a la Comunitat Valenciana.

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model de finançament sense perdedors

La ministra ha reclamat als presidents autonòmics que no bloquegen la reforma del finançament i ha defés que el model no resta a cap comunitat i millora de manera notable els recursos de la Comunitat Valenciana. Agents socials han avalat la proposta i han demanat acompanyar-la d'un fons transitori i de la condonació parcial del deute.

Montero descarta que Feijóo porte a Sánchez un model alternatiu de finançament

Montero ha sostingut que Feijóo no presentarà el dilluns una proposta pròpia de finançament autonòmic perquè no la té. Ha urgit a aprofitar l'oportunitat per a reformar el sistema.

La nova estació de València Sud s’obri este divendres amb més accessibilitat i resiliència

L'estació de València Sud s'obri este divendres, elevada un metre i amb tres ascensors, la qual cosa completa l'accessibilitat de tota la xarxa i reforça la resposta davant temporals. El projecte s'integra en la reconstrucció després de la dana, amb inversions en el complex i un pla anual per a millorar línies.