L'Agència Valenciana de Turisme ha organitzat per demà dilluns, 13 de novembre, la jornada 'Innovar o morir' sobre competitivitat i innovació turística a Orpesa del Mar, a la Plana Alta, amb l'objectiu de divulgar i propiciar un debat professional sobre l'estat i reptes tecnològics i d'innovació orientats a millorar la rendibilitat del sector. Es tracta d'una sessió de treball dirigida a autònoms, pimes, emprenedors i empreses turístiques, agents locals de turisme i administracions públiques en el Espai Cultural d'esta localitat castellonenca, detalla la Generalitat en un comunicat. Esta jornada s'emmarca dins del nou programa de 'Accelerador Empresarial i del Empeniment Turístic' (Accetur) que desenvolupa la Agència Valenciana del Turisme i l'Institut Valencià de Tecnologies Turístiques (Invat·tur), en col·laboració amb el Consell de Càmeres.
Últimes notícies
Cultura
El viatge de Pepet d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, millor falla infantil de 2026
'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil i ha firmat doblet amb el ninot indultat. Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo completen el podi.
Cultura
La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València
L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.
Cultura
La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026
La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.
Cultura
La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026
L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte
Cultura
Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló
Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.
Cultura
Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València
Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.
Cultura
L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants
La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.
Esports
L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada
L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.



