L'Agència Valenciana de Turisme ha organitzat per demà dilluns, 13 de novembre, la jornada 'Innovar o morir' sobre competitivitat i innovació turística a Orpesa del Mar, a la Plana Alta, amb l'objectiu de divulgar i propiciar un debat professional sobre l'estat i reptes tecnològics i d'innovació orientats a millorar la rendibilitat del sector. Es tracta d'una sessió de treball dirigida a autònoms, pimes, emprenedors i empreses turístiques, agents locals de turisme i administracions públiques en el Espai Cultural d'esta localitat castellonenca, detalla la Generalitat en un comunicat. Esta jornada s'emmarca dins del nou programa de 'Accelerador Empresarial i del Empeniment Turístic' (Accetur) que desenvolupa la Agència Valenciana del Turisme i l'Institut Valencià de Tecnologies Turístiques (Invat·tur), en col·laboració amb el Consell de Càmeres.
Últimes notícies
Cultura
L’IVAM prorroga fins al 22 de febrer l’exposició de Cristina García Rodero
L'IVAM ha estés la mostra de Cristina García Rodero fins al diumenge 22 de febrer pel gran acolliment del públic. Hi haurà visites guiades i un recital.
Successos
Desarticulada una trama d’explotació laboral en obradors de pa: 12 migrants alliberats
La Policia ha desarticulat una xarxa que explotava a migrants en obradors de pa de Palència. Hi ha 12 víctimes alliberades, 5 detinguts i dos locals clausurats.
Oratge
Alerta taronja per vent en el litoral nord de València i fenòmens costaners a Alacant
Emergències ha activat el nivell taronja per vent en el nord del litoral valencià i per fenòmens costaners en tot el litoral d'Alacant. Es demana evitar la costa i ajornar activitats en la mar.
Política
Detingut a Alzira per guardar 25 armes antigues sense llicència en una casa de camp
La Policia ha arrestat a un home després de localitzar 15 armes curtes i 10 llargues, algunes amb munició, sense llicències ni números de sèrie. La troballa es va produir en una casa de camp d'Alzira després d'una investigació iniciada per una denúncia.
Social
EU-Podem impulsa una moció de censura contra Barcala per l’escàndol de les VPP
EU-Podem ha anunciat contactes amb l'oposició per a explorar una moció de censura contra l'alcalde Luis Barcala per l'escàndol de les VPP. La iniciativa arriba després del ple en el qual també Vox va demanar la seua dimissió i agreuja l'aïllament del govern en minoria.
Successos
L’ex director d’Emergències ha negat haver accedit ni filtrat l’àudio de Aemet
L'ex director general d'Emergències ha negat haver accedit o filtrat l'àudio de Aemet. Un informe de la Guàrdia Civil li situa entre els qui van copiar la crida, en una causa paral·lela a la gestió de la DANA.
Successos
El Govern Basc ha concedit a ‘Txeroki’ la semillibertat de dilluns a divendres
El Govern Basc ha concedit a Garikoitz Aspiazu, Txeroki, un règim de semillibertat de dilluns a divendres amb l'article 100.2. La mesura queda a decisió del Jutjat Central de Vigilància Penitenciària després de l'informe no vinculant de la Fiscalia.
Oratge
El ponent dispara les màximes i la Comunitat col·loca sis registres entre els deu més alts
El ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 graus i va situar a la Comunitat entre els principals registres del país, amb sis marques en el top 10.



