Troben a una anciana que portava quatre dies ferida sense poder moure’s en la seua casa de Sagunt

 

Agents de la Policia Nacional han trobat a una anciana de 87 anys, que estava desapareguda des de feia quatre dies, tirada en terra i sense poder moure’s dins de la seua casa de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València).

 

Fonts policials han confirmat que els agents van ser alertats per una veïna que va informar no tindre notícies d’ella i que tampoc li agarrava el telèfon. La patrulla, que va accedir a la casa de la dona pel balcó, la va trobar tombada, totalment desorientada i amb un fort colp en la cara

 

Les investigacions es van iniciar quan una veïna del bloc va alertar a la Sala 091 que portava uns quants dies sense tindre notícies de la seua amiga i que temia que li haguera passat alguna cosa. La dona va assenyalar que havia intentat contactar amb ella per telèfon i que tampoc li obria la porta. A demés, va recalcar que la seua família residix en Alemanya

 

Diferents ferides en el rostre

Va ser en eixe moment quan l’indicatiu policial es va dirigir al domicili de l’anciana. A la seua arribada, les autoritats van tocar a la porta en diferents ocasions sense que ningú responguera a les crides. Davant tals fets, els agents es van traslladar a l’hospital de Sagunt per si estiguera ingressada, i van comprovar que tampoc es trobava en este lloc.

 

Immediatament, la Policia va requerir la presència de bombers per a accedir a la casa des del balcó, amb l’ajuda de l’escala. En entrar al domicili, els agents van observar a l’anciana tirada en terra dins d’una habitació, conscient encara que desorientada, amb un fort colp en la part dreta de la cara i amb un hematoma en l’ull

 

La dona va ser traslladada per un indicatiu sanitari a l’hospital de Sagunt per a la seua observació. Després de la intervenció, els policies van contactar amb els seus familiars que residixen en Alemanya.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.