Troben a una anciana que portava quatre dies ferida sense poder moure’s en la seua casa de Sagunt

 

Agents de la Policia Nacional han trobat a una anciana de 87 anys, que estava desapareguda des de feia quatre dies, tirada en terra i sense poder moure’s dins de la seua casa de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València).

 

Fonts policials han confirmat que els agents van ser alertats per una veïna que va informar no tindre notícies d’ella i que tampoc li agarrava el telèfon. La patrulla, que va accedir a la casa de la dona pel balcó, la va trobar tombada, totalment desorientada i amb un fort colp en la cara

 

Les investigacions es van iniciar quan una veïna del bloc va alertar a la Sala 091 que portava uns quants dies sense tindre notícies de la seua amiga i que temia que li haguera passat alguna cosa. La dona va assenyalar que havia intentat contactar amb ella per telèfon i que tampoc li obria la porta. A demés, va recalcar que la seua família residix en Alemanya

 

Diferents ferides en el rostre

Va ser en eixe moment quan l’indicatiu policial es va dirigir al domicili de l’anciana. A la seua arribada, les autoritats van tocar a la porta en diferents ocasions sense que ningú responguera a les crides. Davant tals fets, els agents es van traslladar a l’hospital de Sagunt per si estiguera ingressada, i van comprovar que tampoc es trobava en este lloc.

 

Immediatament, la Policia va requerir la presència de bombers per a accedir a la casa des del balcó, amb l’ajuda de l’escala. En entrar al domicili, els agents van observar a l’anciana tirada en terra dins d’una habitació, conscient encara que desorientada, amb un fort colp en la part dreta de la cara i amb un hematoma en l’ull

 

La dona va ser traslladada per un indicatiu sanitari a l’hospital de Sagunt per a la seua observació. Després de la intervenció, els policies van contactar amb els seus familiars que residixen en Alemanya.

Últimes notícies

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.

Educació enviarà el dilluns la seua nova proposta per a intentar frenar la vaga indefinida del professorat

Educació remetrà el dilluns un nou document als sindicats docents per a tractar de desconvocar la vaga indefinida i negociar el detall de les reivindicacions en taules sectorials temàtiques.

València es prepara per a ser capital del circ contemporani amb el festival Contorsions

València acollirà del 18 al 21 de juny la novena edició del festival Contorsions, que omplirà la ciutat de circ contemporani amb propostes gratuïtes i a l'aire lliure. El certamen reunirà companyies nacionals i internacionals i combinarà espectacles, tallers i mediació cultural.

Camarero planteja 120.000 noves vivendes si s’activa la mitat del sòl dotacional

La Generalitat calcula que desenrotllant el 50% del sòl dotacional de la Comunitat Valenciana podrien alçar-se 120.000 vivendes, vinculades al Pla Viu i a la col·laboració amb els ajuntaments per a guanyar sòl residencial i frenar l'emergència residencial.

Pérez Llorca i la reina Sofía reforcen a Castelló el compromís del Consell contra la pobresa

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, reafirma al costat de la reina Sofía el compromís del Consell amb les polítiques socials i la lluita contra la pobresa durant el congrés de la Federació Espanyola del Banc d'Aliments a Castelló.

La jutgessa de la DANA reclama al Congrés les declaracions de Camarero, Cuenca i Mompó

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 sol·licita les transcripcions de les compareixences en el Congrés de Camarero, Cuenca i Mompó i ordena revisar missatges i vídeos aportats per un testimoni.