Troben un cadàver flotant en el riu Sénia en Vinaròs

Troben un cadàver flotant en el riu Sénia en Vinaròs, el Baix Maestrat (Castelló)

Rescat en la zona | Bombers de la Diputació de Castelló

 

Esta vesprada de divendres el Consorci de Bombers de la Diputació de Castelló ha informat a través del seu compte de Twitter que diferents efectius de bombers s’han mobilitzat fins a la zona del riu Sénia en el seu pas per Vinaròs, en el Baix Maestrat (Castelló), per a rescatar a un cadàver flotant.

 

Fins al lloc de l’accident s’han desplaçat bombers del Parc del Baix Maestrat després de rebre una alerta de la Guàrdia Civil. Quan han arribat a la zona dels fets, han hagut d’avisar a una Unitat de Rescat de Muntanya a conseqüència de la dificultat d’accés al lloc.

 

 

Finalment, també s’ha mobilitzat a un helicòpter del 112 que, junt amb l’ajuda dels bombers, ha pogut extraure el cadàver. A hores d’ara es desconeix el motiu de la mort i s’està estudiant en el cas.

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua quarta final ACB, de nou contra el Barça

El València Basket ha derrotat l'Asisa Joventut en el tercer partit de semifinals de la Lliga Endesa i disputarà la seua quarta final ACB, la segona consecutiva i la segona contra el Barça.

El Valencia Basket torna a la final ACB: quarta de la seua història i segona seguida contra el Barça

El Valencia Basket ha aconseguit el passe a la seua quarta final de la Lliga ACB després de superar l'Asisa Joventut, i repetirà presència per segon any consecutiu, ara davant el Barça, rival que ja el va superar en la final de 2003.

El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.