Troben un cadàver flotant en el riu Sénia en Vinaròs

Troben un cadàver flotant en el riu Sénia en Vinaròs, el Baix Maestrat (Castelló)

Rescat en la zona | Bombers de la Diputació de Castelló

 

Esta vesprada de divendres el Consorci de Bombers de la Diputació de Castelló ha informat a través del seu compte de Twitter que diferents efectius de bombers s’han mobilitzat fins a la zona del riu Sénia en el seu pas per Vinaròs, en el Baix Maestrat (Castelló), per a rescatar a un cadàver flotant.

 

Fins al lloc de l’accident s’han desplaçat bombers del Parc del Baix Maestrat després de rebre una alerta de la Guàrdia Civil. Quan han arribat a la zona dels fets, han hagut d’avisar a una Unitat de Rescat de Muntanya a conseqüència de la dificultat d’accés al lloc.

 

 

Finalment, també s’ha mobilitzat a un helicòpter del 112 que, junt amb l’ajuda dels bombers, ha pogut extraure el cadàver. A hores d’ara es desconeix el motiu de la mort i s’està estudiant en el cas.

Últimes notícies

Més policia al Postiguet d’Alacant per frenar furts a banyistes

La Policia Nacional ha reforçat la vigilància a la platja del Postiguet d’Alacant per previndre furts a banyistes i ha resolt diversos casos este estiu. El cos policial ofereix també consells bàsics per reduir el risc de robatoris a la sorra.

La Rambleta acollirà ‘20:11 Memòria i justícia’ amb científics i víctimes de la DANA

La Rambleta acollirà el 18 de setembre la jornada ‘20:11 Memòria i justícia’, amb científics, col·lectius socials i víctimes de la DANA que va causar 231 morts.

Xixona vol multiplicar els mesos de pasturatge controlat per a previndre incendis

L’Ajuntament de Xixona preveu augmentar de fins a sis mesos a l’any el pasturatge controlat amb ramats d’ovelles als monts públics per a reduir el risc d’incendis forestals i millorar el manteniment de camins i tallafocs.

Agost tanca amb 225 morts per calor a la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 225 morts atribuïbles a les altes temperatures en agost a la Comunitat Valenciana, fins a 517 des de l’inici de l’estiu i amb un fort augment respecte a 2025.

Controlat un incendi en una fàbrica tèxtil de Cocentaina després de tota la nit treballant

Els bombers han donat per controlat a les 6.45 hores un incendi en una fàbrica tèxtil d’un polígon industrial de Cocentaina, després de treballar-hi durant tota la matinada. No s’han registrat ferits, encara que el propietari ha sigut atés per una crisi nerviosa.

Reobrin les carreteres CV-500 i CV-401 i les platges afectades per l’incendi d’El Saler

Les carreteres CV-500 i CV-401, les platges i gran part dels accessos a la Devesa d’El Saler han reobert després de l’incendi que ha arrasat 37 hectàrees. Es recupera també el servici de l’EMT, encara que alguns camins i tallafocs seguixen tancats mentre continua la investigació de l’origen del foc.

Últim dia d’agost amb menys calor i poques nuvolades a València i Castelló

L’últim dia d’agost arriba amb cels poc ennuvolats i un descens de les màximes a València i l’interior de Castelló, mentre que demà s’esperen alguns núvols i possibles pluges febles disperses.

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.