Troben el cadàver d’un home en les llacunes de Rabassa d’Alacant

 

Este migdia de dijous, cap a les 12.00 hores, una dona que estava passejant amb el seu gos per les llacunes de Rabassa de la ciutat d’Alacant s’ha trobat el cadàver d’un home en un avançat estat de descomposició. Davant d’esta situació, la dona ha avisat ràpidament a les autoritats.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, l’autòpsia al cadàver es farà demà divendres, pel que fins a eixe moment no es coneixeran les causes de la mort d’este home, ja que no se sap si ha sigut una defunció natural o provocada.

 

Fins al lloc dels fets s’han mobilitzat diferents efectius del Cos Nacional de Policia, d’Homicidis i la Brigada de la Policia Científica, que es l’encarregada de recollir diferents testimonis per intentar saber què ha passat. A demés, pareix que no és la primera volta que es troba un cadàver en esta zona.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.