Troben el cadàver d’un home en les llacunes de Rabassa d’Alacant

 

Este migdia de dijous, cap a les 12.00 hores, una dona que estava passejant amb el seu gos per les llacunes de Rabassa de la ciutat d’Alacant s’ha trobat el cadàver d’un home en un avançat estat de descomposició. Davant d’esta situació, la dona ha avisat ràpidament a les autoritats.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, l’autòpsia al cadàver es farà demà divendres, pel que fins a eixe moment no es coneixeran les causes de la mort d’este home, ja que no se sap si ha sigut una defunció natural o provocada.

 

Fins al lloc dels fets s’han mobilitzat diferents efectius del Cos Nacional de Policia, d’Homicidis i la Brigada de la Policia Científica, que es l’encarregada de recollir diferents testimonis per intentar saber què ha passat. A demés, pareix que no és la primera volta que es troba un cadàver en esta zona.

Últimes notícies

Noves accions contra la violència en el futbol base valencià

La Direcció General de l’Esport i la FFCV han acordat noves mesures de prevenció, formació i sanció per a reduir la violència en el futbol base de la Comunitat Valenciana.

El professorat de la pública alçarà la veu dijous i dissabte contra la falta de canvis

Docents i famílies han convocat protestes dijous a les portes dels centres i manifestacions dissabte a les tres capitals per denunciar que les condicions de l’escola pública valenciana continuen igual i que els avanços són insuficients.

Volotea connectarà Alacant i la Corunya amb una nova ruta anual des de desembre

Volotea ha anunciat una nova connexió directa entre Alacant i la Corunya a partir del 2 de desembre, amb dos vols setmanals tot l’any i més de 26.000 seients previstos el primer any.

Controlat l’incendi forestal de Polop després de calcinar 36 hectàrees

Els bombers han donat per controlat l’incendi forestal declarat dimarts en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina, que ha cremat unes 36 hectàrees. Les brigades continuen treballant a la zona per a apagar punts calents i evitar reproduccions.

El València afronta la visita a Sevilla amb fins a nou baixes

El València viatja este divendres al camp del Sevilla obligat a reaccionar en LALIGA EA Sports i ho farà amb fins a nou baixes per lesió si no hi ha canvis d’última hora.

Morant assegura que el PSPV posarà de nou l’educació pública al centre del Consell

Diana Morant pronostica que és l’última tornada a classe amb el PP al Consell i detalla quatre compromisos del PSPV per a reforçar l’educació pública des del pròxim curs.

El Levante perd Etta Eyong per a rebre el Barça al Ciutat de València

El Levante ha començat a preparar el partit de diumenge contra el FC Barcelona al Ciutat de València sense el davanter camerunés Etta Eyong, lesionat al recte anterior de la cama dreta. L’enfrontament correspon a la quarta jornada de LaLiga i es jugarà a les 16.15 hores.

Messi estudia comprar l’Eldense i l’Ajuntament d’Elda garantix el seu suport

L’alcalde d’Elda ha assegurat que el Club Deportivo Eldense continuarà rebent suport municipal si es materialitza l’entrada de Lionel Messi en la propietat. El consistori ja ha aportat més de quatre milions des de 2022 i veu l’operació com una oportunitat històrica per a la ciutat.