Troben un cadàver en el mar prop del Club Nàutic de València

 

El cos sense vida d’una persona, la identitat de la qual i sexe encara no s’ha confirmat, ha estat localitzat este dilluns 3 d’agost surant en el mar, en els voltants del Club Nàutic de València, segons han informat fonts policials i de Salvament Marítim.           

    

La troballa s’ha produït al voltant de les 8:30 hores al canal de Pinedo, prop de les instal·lacions del citat club esportiu, i en el rescat ha intervingut personal de Creu Roja de València.      

  

El cadàver ha sigut trobat per un navegant

 

Segons han explicat fonts de Salvament Marítim, el cadàver va ser vist per un home que navegava en una embarcació pel citat canal i que va cridar al 112.

    

Les mateixes fonts han indicat que, davant les dificultats que oferix el citat canal per a la navegació, a causa de la seua poca profunditat, el patruller de la Guàrdia Civil no ha pogut acostar-se al lloc, per la qual cosa finalment s’ha decidit sol·licitar la col·laboració de la Creu Roja, un dels membres de la qual ha aconseguit rescatar el cos en una moto d’aigua al voltant de les 10:40 hores de hui.

   

La recerca que haurà de determinar la identitat del mort i les circumstàncies de la seua mort ha quedat en mans del Cos Nacional de Policia.

 

Un altre cadàver fa unes setmanes a Cullera

 

Una embarcació que treballava en la mar a Cullera, a la comarca de la Ribera Baixa, va trobar fa unes setmanes el cos sense vida d’un home que havia quedat atrapat en la xarxa d’estos pescadors que estaven realitzant la seua feina en les aigües d’esta població. 

 

Els pescadors que trobaren el cadàver estaven fent treballant des de la seua barca ‘Picardies’ a tres milles de la costa, i en el moment de recollir les xarxes és quan s’han donat compte que estaven recollint un element de gran pes. En traure del tot les xarxes de pescar van descobrir que era el cadàver d’un home, i els mateixos pescadors han deixat tot com estava per no contaminar possibles proves, acatant les ordres dels agents de la Guàrdia Civil.

Últimes notícies

Presó provisional per a un jove de 24 anys per disparar al seu oncle en el coll en una baralla familiar a Alacant

Un jove de 24 anys ha sigut enviat a presó provisional acusat de disparar en el coll al seu oncle durant una baralla familiar en un barri d'Alacant, en un cas on també han sigut detinguts els seus pares.

La Fiscalia demana tres anys i mig de presó per a un sacerdot per estafar 65.000 euros a una dona

La Fiscalia sol·licita tres anys i mig de presó per a un sacerdot missioner acusat d'aprofitar una relació sentimental amb una dona per a obtindre d'ella quasi 65.000 euros durant cinc anys.

Tres detinguts per robatoris amb violència en gasolineres de La Safor armats amb un martell

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens i una dona acusats d'assaltar amb violència dos gasolineres de La Safor al febrer, usant un martell de grans dimensions per a intimidar als treballadors.

Inici de setmana amb temps estable, pujada de màximes i vent molt fort en el nord de la Comunitat Valenciana

La setmana entre març i abril arranca en la Comunitat Valenciana amb ambient estable, màximes a l'alça, mínimes encara fredes en zones de l'interior i ratxes molt fortes de vent del nord-oest a Castelló i l'interior nord de València.

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.