8.8 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

Troben un cadàver en el mar prop del Club Nàutic de València

 

El cos sense vida d’una persona, la identitat de la qual i sexe encara no s’ha confirmat, ha estat localitzat este dilluns 3 d’agost surant en el mar, en els voltants del Club Nàutic de València, segons han informat fonts policials i de Salvament Marítim.           

    

La troballa s’ha produït al voltant de les 8:30 hores al canal de Pinedo, prop de les instal·lacions del citat club esportiu, i en el rescat ha intervingut personal de Creu Roja de València.      

  

El cadàver ha sigut trobat per un navegant

 

Segons han explicat fonts de Salvament Marítim, el cadàver va ser vist per un home que navegava en una embarcació pel citat canal i que va cridar al 112.

    

Les mateixes fonts han indicat que, davant les dificultats que oferix el citat canal per a la navegació, a causa de la seua poca profunditat, el patruller de la Guàrdia Civil no ha pogut acostar-se al lloc, per la qual cosa finalment s’ha decidit sol·licitar la col·laboració de la Creu Roja, un dels membres de la qual ha aconseguit rescatar el cos en una moto d’aigua al voltant de les 10:40 hores de hui.

   

La recerca que haurà de determinar la identitat del mort i les circumstàncies de la seua mort ha quedat en mans del Cos Nacional de Policia.

 

Un altre cadàver fa unes setmanes a Cullera

 

Una embarcació que treballava en la mar a Cullera, a la comarca de la Ribera Baixa, va trobar fa unes setmanes el cos sense vida d’un home que havia quedat atrapat en la xarxa d’estos pescadors que estaven realitzant la seua feina en les aigües d’esta població. 

 

Els pescadors que trobaren el cadàver estaven fent treballant des de la seua barca ‘Picardies’ a tres milles de la costa, i en el moment de recollir les xarxes és quan s’han donat compte que estaven recollint un element de gran pes. En traure del tot les xarxes de pescar van descobrir que era el cadàver d’un home, i els mateixos pescadors han deixat tot com estava per no contaminar possibles proves, acatant les ordres dels agents de la Guàrdia Civil.

Últimes notícies

Alacant viu el seu Nadal més plujós en quasi un segle amb fins a 30 l/m²

La ciutat ha viscut el seu dia de Nadal més plujós en quasi un segle. La pluja feble i persistent ha deixat 28 l/m² en l'observatori i més de 30 a la Vega Baixa.

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.