Mastodon
29.1 C
València
Dimarts, 16 setembre, 2025

Troben un cadàver en el mar prop del Club Nàutic de València

 

El cos sense vida d’una persona, la identitat de la qual i sexe encara no s’ha confirmat, ha estat localitzat este dilluns 3 d’agost surant en el mar, en els voltants del Club Nàutic de València, segons han informat fonts policials i de Salvament Marítim.           

    

La troballa s’ha produït al voltant de les 8:30 hores al canal de Pinedo, prop de les instal·lacions del citat club esportiu, i en el rescat ha intervingut personal de Creu Roja de València.      

  

El cadàver ha sigut trobat per un navegant

 

Segons han explicat fonts de Salvament Marítim, el cadàver va ser vist per un home que navegava en una embarcació pel citat canal i que va cridar al 112.

    

Les mateixes fonts han indicat que, davant les dificultats que oferix el citat canal per a la navegació, a causa de la seua poca profunditat, el patruller de la Guàrdia Civil no ha pogut acostar-se al lloc, per la qual cosa finalment s’ha decidit sol·licitar la col·laboració de la Creu Roja, un dels membres de la qual ha aconseguit rescatar el cos en una moto d’aigua al voltant de les 10:40 hores de hui.

   

La recerca que haurà de determinar la identitat del mort i les circumstàncies de la seua mort ha quedat en mans del Cos Nacional de Policia.

 

Un altre cadàver fa unes setmanes a Cullera

 

Una embarcació que treballava en la mar a Cullera, a la comarca de la Ribera Baixa, va trobar fa unes setmanes el cos sense vida d’un home que havia quedat atrapat en la xarxa d’estos pescadors que estaven realitzant la seua feina en les aigües d’esta població. 

 

Els pescadors que trobaren el cadàver estaven fent treballant des de la seua barca ‘Picardies’ a tres milles de la costa, i en el moment de recollir les xarxes és quan s’han donat compte que estaven recollint un element de gran pes. En traure del tot les xarxes de pescar van descobrir que era el cadàver d’un home, i els mateixos pescadors han deixat tot com estava per no contaminar possibles proves, acatant les ordres dels agents de la Guàrdia Civil.

Últimes notícies

Emergències coordina amb els municipis més afectats per la dana un pla de suport preventiu

Emergències i Interior elabora amb els 32 municipis més afectats per la riuada de 2024 un pla de suport preventiu per a episodis de preemergència per pluges. El dispositiu reforça vigilància, resposta ràpida i informació a la ciutadania en alertes taronja i roja.

Pablo Alborán actuarà el 30 de maig en el Roig Arena dins del seu Global Tour KM0

Pablo Alborán anuncia concert en el Roig Arena de València el 30 de maig dins del seu Global Tour KM0. Les entrades ixen a la venda el 24 de setembre a les 17 h.

El jutjat de la DANA demana més mobiliari i micròfons davant l’alta assistència a testificals

El jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA sol·licita més mobiliari i cinc micròfons per a afrontar pròximes declaracions amb gran afluència.

El València Basket llança les entrades per a la seua estrena en el Roig Arena: de 15 a 300 euros

El club posa a la venda les entrades per als primers partits en el nou pavelló: Eurolliga i acb masculines i Lliga Femenina, amb preus de 15 a 300 euros.

Mompó defén que el xicotet comerç és trinxera de la llengua pròpia i anuncia noves mesures

El president de la Diputació de València reivindica al comerç de proximitat com a sustentació del valencià i reforça els premis locals amb noves accions.

Dos associacions de víctimes planten al Consell en la presentació de parcs inundables

Dos associacions de víctimes refusen assistir a la presentació del projecte per considerar-lo insuficient: hi ha 2 milions en 2026 enfront d'una obra valorada en 150 milions. Exigixen mesures concretes i la dimissió de Mazón

Llopis frega el podi a Tòquio: quart en 110 tanques amb 13.16 i a quatre centèsimes del bronze

Quique Llopis acaba quart en 110 tanques en els Mundials de Tòquio amb 13.16, a 0.04 del bronze. Satisfet amb la progressió, anuncia descans i ajustos tècnics.

Quique Llopis es queda a quatre centèsimes del bronze mundial en 110 tanques

Quique Llopis va ser quart en la final de 110 tanques del Mundial de Tòquio amb 13.16, a 0,04 del podi. L'or va ser per a l'estatunidenc Cordell Tinch amb 12.99.