10.8 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

Troben un cadàver en el mar prop del Club Nàutic de València

 

El cos sense vida d’una persona, la identitat de la qual i sexe encara no s’ha confirmat, ha estat localitzat este dilluns 3 d’agost surant en el mar, en els voltants del Club Nàutic de València, segons han informat fonts policials i de Salvament Marítim.           

    

La troballa s’ha produït al voltant de les 8:30 hores al canal de Pinedo, prop de les instal·lacions del citat club esportiu, i en el rescat ha intervingut personal de Creu Roja de València.      

  

El cadàver ha sigut trobat per un navegant

 

Segons han explicat fonts de Salvament Marítim, el cadàver va ser vist per un home que navegava en una embarcació pel citat canal i que va cridar al 112.

    

Les mateixes fonts han indicat que, davant les dificultats que oferix el citat canal per a la navegació, a causa de la seua poca profunditat, el patruller de la Guàrdia Civil no ha pogut acostar-se al lloc, per la qual cosa finalment s’ha decidit sol·licitar la col·laboració de la Creu Roja, un dels membres de la qual ha aconseguit rescatar el cos en una moto d’aigua al voltant de les 10:40 hores de hui.

   

La recerca que haurà de determinar la identitat del mort i les circumstàncies de la seua mort ha quedat en mans del Cos Nacional de Policia.

 

Un altre cadàver fa unes setmanes a Cullera

 

Una embarcació que treballava en la mar a Cullera, a la comarca de la Ribera Baixa, va trobar fa unes setmanes el cos sense vida d’un home que havia quedat atrapat en la xarxa d’estos pescadors que estaven realitzant la seua feina en les aigües d’esta població. 

 

Els pescadors que trobaren el cadàver estaven fent treballant des de la seua barca ‘Picardies’ a tres milles de la costa, i en el moment de recollir les xarxes és quan s’han donat compte que estaven recollint un element de gran pes. En traure del tot les xarxes de pescar van descobrir que era el cadàver d’un home, i els mateixos pescadors han deixat tot com estava per no contaminar possibles proves, acatant les ordres dels agents de la Guàrdia Civil.

Últimes notícies

Pedro Martínez lamenta el segon quart després de la derrota davant el Mònaco

València Basket va cedir davant Mònaco i el seu tècnic va subratllar que el segon quart va ser determinant per les pèrdues i l'encert rival. Spanoulis va destacar la solidesa defensiva i el repartiment de responsabilitats.

Sadiq arriba al València traspassat per la Reial Societat i firma fins a 2028

Umar Sadiq es va convertir este dijous en nou jugador del València després de l'acord de traspàs amb la Reial Societat. El davanter va firmar fins a 2028.

El PP acusa a Morant d’atacar a tot el partit perquè els seus alcaldes no avalen el relat de la reconstrucció

Fernando Pastor ha acusat a Diana Morant de carregar contra tot el PP al no aconseguir l'aval d'alcaldes socialistes al relat sobre la reconstrucció després de la dana. El síndic ha defés que les obres estan executades i ha criticat la judicialització del debat.

Rosa Peris presidirà la gestora del PSPV a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per assetjament

El PSOE situarà a Rosa Peris al capdavant d'una gestora a Almussafes després de l'expulsió de Toni González. L'alcalde manté el càrrec des del grup mixt.

Carmen Martínez substituirà a Alejandro Soler com a coordinadora del PSPV en el Congrés

Carmen Martínez rellevarà a Alejandro Soler en la coordinació del PSPV en el Congrés. El PSPV ajustarà també la seua estructura en Les Corts amb canvis previstos i continuïtat.

Morant acusa el PP de deixar sense executar el 50% dels diners estatals per a la dana

Diana Morant ha denunciat que el Consell i el PP han deixat sense executar la mitat dels fons transferits pel Govern per a la recuperació després de la dana de 2024 en la Comunitat Valenciana. També ha defés el nou model de finançament i ha anunciat una conferència política del PSPV al maig a Alacant.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demana la seua compareixença en un jutjat

Alberto Núñez Feijóo atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en el Congrés per la causa de la DANA, malgrat un recurs que demanava seu judicial pròxima. La magistrada va avalar la via telemàtica a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demanava la seua compareixença en un jutjat

El president del PP atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en la Cambra, autoritzat per la jutgessa a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal. La diligència seguix avant mentres es resol un recurs que sol·licitava la seua declaració en un jutjat pròxim al seu domicili.