17.9 C
València
Dissabte, 18 octubre, 2025

Troben un cadàver en el mar prop del Club Nàutic de València

 

El cos sense vida d’una persona, la identitat de la qual i sexe encara no s’ha confirmat, ha estat localitzat este dilluns 3 d’agost surant en el mar, en els voltants del Club Nàutic de València, segons han informat fonts policials i de Salvament Marítim.           

    

La troballa s’ha produït al voltant de les 8:30 hores al canal de Pinedo, prop de les instal·lacions del citat club esportiu, i en el rescat ha intervingut personal de Creu Roja de València.      

  

El cadàver ha sigut trobat per un navegant

 

Segons han explicat fonts de Salvament Marítim, el cadàver va ser vist per un home que navegava en una embarcació pel citat canal i que va cridar al 112.

    

Les mateixes fonts han indicat que, davant les dificultats que oferix el citat canal per a la navegació, a causa de la seua poca profunditat, el patruller de la Guàrdia Civil no ha pogut acostar-se al lloc, per la qual cosa finalment s’ha decidit sol·licitar la col·laboració de la Creu Roja, un dels membres de la qual ha aconseguit rescatar el cos en una moto d’aigua al voltant de les 10:40 hores de hui.

   

La recerca que haurà de determinar la identitat del mort i les circumstàncies de la seua mort ha quedat en mans del Cos Nacional de Policia.

 

Un altre cadàver fa unes setmanes a Cullera

 

Una embarcació que treballava en la mar a Cullera, a la comarca de la Ribera Baixa, va trobar fa unes setmanes el cos sense vida d’un home que havia quedat atrapat en la xarxa d’estos pescadors que estaven realitzant la seua feina en les aigües d’esta població. 

 

Els pescadors que trobaren el cadàver estaven fent treballant des de la seua barca ‘Picardies’ a tres milles de la costa, i en el moment de recollir les xarxes és quan s’han donat compte que estaven recollint un element de gran pes. En traure del tot les xarxes de pescar van descobrir que era el cadàver d’un home, i els mateixos pescadors han deixat tot com estava per no contaminar possibles proves, acatant les ordres dels agents de la Guàrdia Civil.

Últimes notícies

Una altra mala primera part llastra al València: 90-84 a Mònaco

El València va encadenar la seua tercera derrota en l'Eurolliga en perdre 90-84 en la pista del Mònaco. Un 30-15 en el segon quart va marcar el xoc malgrat la reacció.

Que el valencià vixca en tots els llocs

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre la polèmica que ha generat el lema de la Generalitat València per al 9 d'Octubre i si és correcte o no

Josep Planells guanya el Premi Reina Sofia de Composició per ‘Metalepsis’

Josep Planells Schiaffino s'imposa en la XLII edició amb 'Metalepsis', que s'estrena en el Teatre Monumental amb l'Orquestra RTVE. El guardó, dotat amb 100.000 euros, reforça una trajectòria lligada a bandes i conservatoris.

El funeral d’Estat per les víctimes de la DANA serà el 29 a les 18 hores a València

L'homenatge d'Estat per les víctimes de la DANA se celebrarà el dimecres 29 d'octubre a les 18 hores en el Museu Príncep Felip de València. Es recordarà a 237 morts i assistiran autoritats i famílies amb invitació personal.

Troben un cadàver a la platja del Dosser de Cullera sense signes de violència

Un cos sense identificar ha sigut localitzat a la platja del Dosser, a Cullera, sense signes externs de violència i sense indicis que procedisca d'una pastera. És la segona troballa en una setmana; la Guàrdia Civil investiga.

Rescaten a un home de 67 anys després de diversos dies ferit i inconscient a la seua casa de València

Policia Local i Bombers van localitzar al veí en el bany de la seua vivenda, inconscient i amb signes de colp, després de l'avís d'una familiar. Va ser estabilitzat i traslladat a l'Hospital General.

València aprovarà este mes l’ordenança de la Zona de Baixes Emissions, en vigor l’1 de desembre de 2025

L'Ajuntament donarà llum verda en comissió i en ple el 28 d'octubre a l'ordenança de la ZBE. Entrarà en vigor l'1 de desembre de 2025 amb aplicació gradual.

Compromís denuncia la derivació de mamografies a granges de lectura amb anàlisis dubtoses

Compromís alerta de retards en radiologia i de lectures externes de mamografies en condicions discutibles. Demana la compareixença urgent del conseller de Sanitat.