22.3 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Troben un cadàver entre les roques en la platja de Sanxenxo, Pontevedra

Des de diumenge passat 18 de març, la Guàrdia Civil i Salvament Marítim estaven buscant un cos d'un home que havia sigut vist surant en el mar en la platja de Areas en Sanxenxo. Uns surfistes van donar la veu d'avís i des d'ixe mateix instant es va activar el dispositiu de cerca. Finalment, este dimarts sobre les 12.10 hores ha sigut localitzat el cadàver entre unes roques de la zona situada en la província de Pontevedra, a Galícia.

El cadàver d'un home entre les roques 

La troballa s'ha realitzat en la tercera jornada de cerca, on l'embarcació auxiliar del buc ‘María Pita’ i la ‘Río Guadalop’ de l'Institut Armat estaven fent tot el necessari per a localitzar el cos de l'home. Finalment, ha sigut trobat el cadàver entre les roques. 

  

  

Este dimarts, la zona de cerca del dispositiu s'ha centrat en la costa nord de la Ria de Pontevedra, especialment entre les platges de Silgar i Montalvo. Paral·lelament, l'embarcació de la Guàrdia Civil estava buscant el cos sense vida de l'home per la zona sud de la ria, des de Punta Loira fins a Cabo Ubra. Finalment ha sigut trobat per un agent que estava fora de servei en la Platja de Areas.

 

Unes surfistes van alertar d'un cos surant al mar 

Les persones que van alertar del cadàver surant en el mar, van especificar que semblava com sí el mar l'arrossegava cap a dins, motiu pel qual pot ser que s'haja tardat més temps de l'esperat en la troballa. 

  

  

Concretament, es va avisar del succés el diumenge 18 de març sobre les 19.30 hores per aquests surfistes que estaven en la platja de Canelas. Des de llavors, el Centre Integrat d'Atención ás Emerxencias 112 Galícia va ficar els fets en coneixement del personal de Salvament Marítim, que ha coordinat l'operatiu de cerca, que ja ha sigut desactivat.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València adopta Cap i Casal com a nou lema institucional

L'Ajuntament emprarà el lema al costat de l'escut per a identificar la ciutat i reforçar la seua imatge. L'anunci arriba amb crítiques pel cost de 10.000 euros.

Pérez Llorca acudirà a la Comissió Mixta de la dana amb tarannà constructiu

El president ha assegurat que anirà a la Comissió Mixta Generalitat-Govern amb ànim de col·laborar. Lamenta que arribe molt tard i valora la rectificació de l'Executiu.

Més de 6.000 agents vetlaran per la seguretat de les Falles 2026 a València

València activarà un dispositiu amb més de 6.000 efectius per a les Falles 2026. El pla reforça el control en mascletaes, estacions i accessos per a evitar embuts.

Pérez Llorca defén que la Generalitat controla l’adjudicació de vivendes públiques després de les irregularitats a Alacant

Pérez Llorca ha afirmat que la Generalitat és ara una administració 'seriosa' que 'controla' i reforça la inspecció en l'adjudicació de vivendes públiques després de les irregularitats detectades a Alacant. Ha garantit més controls i ha subratllat que la investigació judicial se centra en un funcionari ja apartat.

Pérez Llorca i Torres copresidirán la primera Comissió Mixta per la dana en Riba-roja

Pérez Llorca i el ministre Torres copresidirán el dimecres a Riba-roja de Túria la primera reunió de la Comissió Mixta per la dana. La cita serà a les 12.30 i el ministre visitarà abans les obres del canal Xúquer-Túria a Torrent.

Pérez Llorca demana unitat i comprensió davant la violència de gènere i evita la confrontació ideològica

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha demanat unitat i comprensió davant la violència de gènere i ha refusat entrar en dogmes ideològics. La seua crida s'ha produït després del crim masclista de Benicàssim i enmig del debat polític sobre esta qüestió.

Catalá veu tardana la Comissió Mixta de la dana i Bernabé confia en una coordinació efectiva

Catalá ha criticat que l'òrgan s'active 16 mesos després de la dana, mentres Bernabé ha defés la seua utilitat per a reforçar la coordinació entre administracions.

Miquel Alberola retrata a Raimon en ‘Aquest jo que soc jo’

El llibre 'Aquest jo que soc jo' es presenta com la biografia més completa de Raimon, amb una mirada omnicomprensiva a la seua trajectòria, el seu llenguatge artístic i el seu impacte cívic. L'obra repassa del primer a l'últim recital i explica com el context polític va marcar el seu camí.