Troben una gossa amb les potes trencades, cega i embarassada a Alfara de la Baronia

Un nou cas de maltractament animal s'ha registrat a València, en este cas en Alfara de la Baronia, al Camp de Morvedre prop de l'autovia A-23. Com ha informat 'El Periódico Mediterráneo' en este cas s'ha trobat una gossa abandonada en la muntanya, prop de l'autovia amb les potes davanteres fracturades, cega i a més embarassada. La protectora 'Luz Verde' va ser avisada per un veí que va donar la veu d'alarma. La protectora va anar a buscar l'animal i des de l'entitat van confirmar que la gossa es trobava en molt mal estat després d'haver passat 22 dies ferida, i que a més patia leishmaniosi. En conseqüència va ser traslladada a un altre centre, situat en la ciutat de València i gestionat per l'associació Let's Adopt España on a hores d'ara s'està recuperant.

En primer lloc a la seua arribada el passat divendres al centre se li van extraure els huit cadellets que portava al ventre que ja estaven sense vida i que podrien haver-la matat si els veterinaris no l'hagueren intervingut. Des de l'entitat han assegurat que la setmana que ve l'operaran de les dos potes i que estan greument ferides i infectades. Els professionals del centre també creuen que podran operar-la de la visió per tal que es recupere i puga tornar a vore.

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.