14.9 C
València
Dissabte, 3 gener, 2026

Troben una gossa amb les potes trencades, cega i embarassada a Alfara de la Baronia

Un nou cas de maltractament animal s'ha registrat a València, en este cas en Alfara de la Baronia, al Camp de Morvedre prop de l'autovia A-23. Com ha informat 'El Periódico Mediterráneo' en este cas s'ha trobat una gossa abandonada en la muntanya, prop de l'autovia amb les potes davanteres fracturades, cega i a més embarassada. La protectora 'Luz Verde' va ser avisada per un veí que va donar la veu d'alarma. La protectora va anar a buscar l'animal i des de l'entitat van confirmar que la gossa es trobava en molt mal estat després d'haver passat 22 dies ferida, i que a més patia leishmaniosi. En conseqüència va ser traslladada a un altre centre, situat en la ciutat de València i gestionat per l'associació Let's Adopt España on a hores d'ara s'està recuperant.

En primer lloc a la seua arribada el passat divendres al centre se li van extraure els huit cadellets que portava al ventre que ja estaven sense vida i que podrien haver-la matat si els veterinaris no l'hagueren intervingut. Des de l'entitat han assegurat que la setmana que ve l'operaran de les dos potes i que estan greument ferides i infectades. Els professionals del centre també creuen que podran operar-la de la visió per tal que es recupere i puga tornar a vore.

Últimes notícies

El Celta atropella al València (4-1) i deixa tocat a Corberán

El Celta va castigar els errors del València amb un 4-1 en Balaídos i s'acosta a la zona europea. L'equip de Corberán seguix sense guanyar fora i augmenta la pressió.

El temporal de pluja del cap de setmana donarà pas el dilluns a una ona d’aire molt fred amb neu en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana es preveuen pluges persistents i temporal marítim en el sud de València i nord d'Alacant. El dilluns entrarà aire àrtic i s'esperen nevades a l'interior amb descens tèrmic.

El Celta goleja 4-1 al València i deixa tocat a Corberán

El Celta va aprofitar els errors del València i va firmar un 4-1 en Balaídos amb doblet de Borja Iglesias. La derrota agreuja la sequera visitant i pressiona a Corberán.

El Celta castiga el València i complica el futur de Corberán (4-1)

El Celta va obrir 2026 amb un 4-1 al València que augmenta la pressió sobre Carlos Corberán. Els errors visitants i la lesió final de Julen Agirrezabala van marcar el partit.

Compromís condemna l’atac dels EUA a Veneçuela i demana resposta internacional

Compromís ha condemnat l'atac dels EUA a Veneçuela per contrari al dret internacional. La formació exigix resposta d'ONU, OEA i UE i reclama diàleg, diplomàcia i assistència consular.

Sevilla i Llevant es juguen oxigen en el Sánchez-Pizjuán

Sevilla i Llevant reprenen LaLiga en el Sánchez-Pizjuán amb urgències oposades: els de Almeyda miren cap amunt i el cuer busca reaccionar amb Luis Castro.

Pérez Llorca confia en una transició pacífica i a evitar represàlies a Veneçuela després de l’atac dels EUA

El president valencià expressa la seua preocupació per Veneçuela després de l'atac dels EUA i crida a una transició pacífica, amb focus en la protecció de les persones i els drets humans.

València Basket rep al Guernica en un examen urgent per a canviar la dinàmica

El València Basket rep al Lointek Guernica en la jornada 14 amb l'obligació de reaccionar després del 53-73 davant Saragossa. Podria debutar Yvonne Anderson; baixes de Romero i Carrera.