19.9 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Troben una gossa amb les potes trencades, cega i embarassada a Alfara de la Baronia

Un nou cas de maltractament animal s'ha registrat a València, en este cas en Alfara de la Baronia, al Camp de Morvedre prop de l'autovia A-23. Com ha informat 'El Periódico Mediterráneo' en este cas s'ha trobat una gossa abandonada en la muntanya, prop de l'autovia amb les potes davanteres fracturades, cega i a més embarassada. La protectora 'Luz Verde' va ser avisada per un veí que va donar la veu d'alarma. La protectora va anar a buscar l'animal i des de l'entitat van confirmar que la gossa es trobava en molt mal estat després d'haver passat 22 dies ferida, i que a més patia leishmaniosi. En conseqüència va ser traslladada a un altre centre, situat en la ciutat de València i gestionat per l'associació Let's Adopt España on a hores d'ara s'està recuperant.

En primer lloc a la seua arribada el passat divendres al centre se li van extraure els huit cadellets que portava al ventre que ja estaven sense vida i que podrien haver-la matat si els veterinaris no l'hagueren intervingut. Des de l'entitat han assegurat que la setmana que ve l'operaran de les dos potes i que estan greument ferides i infectades. Els professionals del centre també creuen que podran operar-la de la visió per tal que es recupere i puga tornar a vore.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Castelló registra les ratxes de vent més forts amb 87 km/h a l’interior

La Pobla de Benifassà ha marcat 87 km/h, el valor més alt en les últimes quatre hores. Alacant ha aconseguit 79 km/h a Rojales i València 72 km/h a Manises.

Oriana deixa nous danys a La Pobla de Farnals i complica la recuperació després d’Harry

Ratxes de fins a 95 km/h provoquen caigudes de branques, danys en el poliesportiu i 14 intervencions policials el dissabte, sense ferits. Els desperfectes se sumen als d'Harry i el Consell demana declarar zona greument afectada.

25 famílies afectades per l’incendi en el barri Miguel Hernández d’Alacant seran reallotjades

El foc en el barri Miguel Hernández ha afectat 25 famílies. Generalitat i Ajuntament han activat reallotjaments i avaluacions tècniques, sense víctimes mortals.

Els Arts reivindica la sarsuela amb un homenatge a José Serrano

Els Arts estrenarà este dijous 'Un misteri de sainet o sarsuela a la cassola', ideada per Enrique Viana, que combina tradició i llenguatge actual. El muntatge rendix tribut a José Serrano i comptarà amb intèrprets del Centre de Perfeccionament.

La Generalitat llança Nus davant el porno per a evitar que els jóvens normalitzen rols del porno

La Generalitat ha presentat Nus davant el porno per a frenar la normalització de rols del porno entre adolescents i reforçar l'educació afectiu-sexual. La campanya combina tallers, cartelleria en 715 IES i vídeos per a xarxes amb abast a 300.000 alumnes.

Seguix tancat el centre de salut de Benicàssim després de l’assassinat d’una infermera a les mans de la seua exparella

El centre de salut de Benicàssim roman tancat després de l'assassinat a ganivetades d'una infermera de 64 anys. El PAC atén urgències i un equip de salut mental fa costat al personal.

Pérez Llorca reforça el diàleg amb el TSJCV i destaca 101 milions per a seus judicials

Pérez Llorca ha reafirmat el diàleg permanent amb el TSJCV per a una justícia 'més eficient, pròxima i al servici de la ciutadania'. A més, ha detallat que en dos anys la inversió en infraestructures judicials aconseguix 101 milions, 70 més que en l'anterior legislatura, amb seus culminades a Llíria, Gandia i Alzira

Una infermera de 64 anys mor apunyalada per la seua exparella en el centre de salut de Benicàssim

La sanitària, de 64 anys, ha mort després de ser atacada amb una arma blanca de grans dimensions en el seu lloc de treball; la seua exparella, de 70, ha sigut detinguda. Ni víctima ni presumpte autor figuraven en VioGén i la investigació continua oberta.