Troben una gossa amb les potes trencades, cega i embarassada a Alfara de la Baronia

Un nou cas de maltractament animal s'ha registrat a València, en este cas en Alfara de la Baronia, al Camp de Morvedre prop de l'autovia A-23. Com ha informat 'El Periódico Mediterráneo' en este cas s'ha trobat una gossa abandonada en la muntanya, prop de l'autovia amb les potes davanteres fracturades, cega i a més embarassada. La protectora 'Luz Verde' va ser avisada per un veí que va donar la veu d'alarma. La protectora va anar a buscar l'animal i des de l'entitat van confirmar que la gossa es trobava en molt mal estat després d'haver passat 22 dies ferida, i que a més patia leishmaniosi. En conseqüència va ser traslladada a un altre centre, situat en la ciutat de València i gestionat per l'associació Let's Adopt España on a hores d'ara s'està recuperant.

En primer lloc a la seua arribada el passat divendres al centre se li van extraure els huit cadellets que portava al ventre que ja estaven sense vida i que podrien haver-la matat si els veterinaris no l'hagueren intervingut. Des de l'entitat han assegurat que la setmana que ve l'operaran de les dos potes i que estan greument ferides i infectades. Els professionals del centre també creuen que podran operar-la de la visió per tal que es recupere i puga tornar a vore.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El TSJCV confirma 9 anys de presó a un educador per violar a una jove tutelada

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana ratifica la condemna de nou anys de presó a un educador per agredir sexualment a una jove tutelada per la Generalitat, i només modifica el repartiment de les costes processals.

Luís Castro reivindica al Llevant abans de visitar a una Reial Societat en ratxa

Luís Castro afirma que, encara que la Reial Societat travessa un gran moment i és molt fort a Anoeta, el Llevant arriba preparat, en bona dinàmica i amb competència interna a l'alça.

Pedro Martínez demana ambició i cautela abans del dol d’Eurolliga davant la Virtus

Pedro Martínez reclama al València Basket màxima ambició per a barallar pel top 4 de l'Eurolliga, però avisa que la igualtat pot deixar-los fins i tot fora del play in.

El PSPV exigix una comissió per a aclarir el contracte en la Diputació de la parella de Pérez Llorca

El PSPV reclama una comissió d'investigació en la Diputació de València per a esclarir la contractació en comissió de servicis de la parella de Juanfran Pérez Llorca, que consideren un possible cas de enchufismo.

Catalá insistix que els festivals en la Ciutat de les Arts i les Ciències han d’acatar la sentència de soroll

L'alcaldessa de València, María José Catalá, subratlla que la continuïtat dels festivals en la Ciutat de les Arts i les Ciències no és objecte de negociació política, sinó el compliment immediat d'una sentència judicial sobre soroll i dret al descans.

València eleva el pressupost de les falles municipals de 2027 i reforça la gestió de les festes

L'Ajuntament de València incrementa el pressupost de les falles municipals de 2027 fins a 284.000 euros i veïns reclamen revisar el model festiu pels problemes patits en les Falles de 2026.

El Vila-real torna al treball el divendres amb tots els seus internacionals disponibles

El Vila-real reprendrà els entrenaments este divendres amb la incorporació de tots els seus internacionals i la possible volta de Ayoze Pérez per a preparar el dol davant el Girona del dilluns.

València tindrà ús gratuït del Nou Mestalla i avança el Poliesportiu de Benicalap

L'Ajuntament de València aprova un conveni amb el València CF per a usar gratis el Nou Mestalla en grans esdeveniments esportius i activa la tramitació del Poliesportiu Benicalap.