Troben un home mort a un habitatge ple de basura a València

Un home de 69 anys ha sigut trobat sense vida a la seua casa del barri del Cabanyal, concretament, al carrer Pere de València, entre fem i altres residus que havia anat acumulant a l'habitatge, segons ha informat el diari Levante-EMV.

 

 

El cadàver no presentava signes de violència i pareix que ha sigut per causes naturals, ja que els agents de la Policia Local es van trobar el cos de l'home estés al terra després d'haver sigut alertats per la presidenta de la comunitat de veïns quan esta va notar mal olor i feia dies que no es topava amb l'home.

 

 

Pel que sembla, l'ancià patia síndrome de Diògenes, un trastorn que sol afectar sobre tot a la gent major i que provoca que descuiden els seus hàbits d'higiene i alimentació mentre acumulen tot tipus d'objectes i inclús fem. L'home no vivia amb ningú més i anava a dinar a un menjador social del barri, segons informa el mateix periòdic.

Últimes notícies

Confirmen 6 anys i mig de presó per intentar volar a Romania amb cocaïna i cannabis a l’aeroport de València

El TSJCV ha confirmat 6 anys i mig de presó i una multa de 100.000 euros per a una dona que va intentar volar de València a Bucarest amb més de 2 quilos de cocaïna i 5 de cannabis amagats en una maleta.

Confirmen 22 anys de presó per l’assassinat masclista d’Alcoi amb 18 ganivetades

El TSJCV ha confirmat la pena de 22 anys i mig de presó per a l’home que va matar la seua parella a Alcoi el 2022 amb 18 ganivetades. El tribunal descarta totes les al·legacions de la defensa, que ja ha anunciat recurs de cassació davant el Tribunal Suprem.

Dos ferits greus en un xoc amb bolcades a l’AP-7 a Ondara

Un accident entre dos vehicles a l’AP-7, a l’altura d’Ondara, ha deixat dos ferits greus, un pare i la seua filla de Luxemburg, i un ferit lleu, un veí de Pedreguer.

Sisé dia de lluita contra l’incendi forestal de Sogorb amb mitjans terrestres

Els bombers continuen treballant per controlar l’incendi forestal declarat dijous a Sogorb, estabilitzat des de diumenge després de cremar 630 hectàrees. S’ha alçat el confinament a Gàtova, però el nivell 1 del PEIF es manté i les pistes forestals seguixen tancades.

Detinguts tres veïns per vendre cocaïna des de casa a Castelló de Rugat

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones a Castelló de Rugat que, presumptament, venien cocaïna des de la finestra de sa casa. En el registre s’han intervingut més d’un quilo de cocaïna, altres drogues, diners en efectiu i material per a preparar dosis.

Detingut a València un fugit buscant a Alemanya per un intent d’homicidi

La Policia Nacional ha detingut a València un fugit alemany reclamat per un intent d’homicidi amb metralladora comés en 2025.

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.