Troben un home mort a un habitatge ple de basura a València

Un home de 69 anys ha sigut trobat sense vida a la seua casa del barri del Cabanyal, concretament, al carrer Pere de València, entre fem i altres residus que havia anat acumulant a l'habitatge, segons ha informat el diari Levante-EMV.

 

 

El cadàver no presentava signes de violència i pareix que ha sigut per causes naturals, ja que els agents de la Policia Local es van trobar el cos de l'home estés al terra després d'haver sigut alertats per la presidenta de la comunitat de veïns quan esta va notar mal olor i feia dies que no es topava amb l'home.

 

 

Pel que sembla, l'ancià patia síndrome de Diògenes, un trastorn que sol afectar sobre tot a la gent major i que provoca que descuiden els seus hàbits d'higiene i alimentació mentre acumulen tot tipus d'objectes i inclús fem. L'home no vivia amb ningú més i anava a dinar a un menjador social del barri, segons informa el mateix periòdic.

Últimes notícies

Juan Gea alerta que la societat té por de perdre drets i acaba tragant massa coses

L’actor valencià Juan Gea torna al Festival de Teatre Clàssic de Mérida amb una Electra actualitzada i reflexiona sobre la por social a perdre drets, el trencament del diàleg i el valor del pensament humà front a la intel·ligència artificial.

A presó el conductor acusat de causar un accident mortal a la N-332 en Alicante

Un home ha ingressat a presó provisional acusat d’homicidi per imprudència greu i delictes contra la seguretat viària per un accident mortal dissabte a la N-332, a la província d’Alacant.

Presó provisional per al conductor acusat de causar un accident mortal a la N-332 a Alacant

Un home ha ingressat a presó provisional, comunicada i sense fiança, acusat de causar un accident mortal entre un cotxe i una moto a la N-332, a la província d’Alacant, dissabte passat.

Presó provisional per al conductor acusat de causar un accident mortal a la N-332 a Alacant

Un home ha ingressat en presó provisional acusat d’homicidi per imprudència greu, lesions i delictes contra la seguretat viària per un accident mortal dissabte passat a la N-332, a la província d’Alacant.

Reobrin les carreteres a Soneja i tornen a casa els 500 desallotjats per l’incendi

L’incendi forestal de Soneja, estabilitzat després de cremar 183 hectàrees, ha permés reobrir carreteres i el retorn d’uns 500 veïns desallotjats d’Azuébar.

Un camió bolcat a la A-7 en Bétera provoca 13 quilòmetres de cues en hora punta

Un camió s'ha bolcat este matí a la A-7 al terme de Bétera i ha generat retencions de fins a 13 quilòmetres, sense víctimes ni ferits comunicats.

L’incendi forestal de Soneja queda estabilitzat amb 183 hectàrees afectades

Els 500 veïns desallotjats d’Azuébar no podran tornar encara a casa i els mitjans continuaran refrescant la zona durant la nit

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.