Troben un home mort a un habitatge ple de basura a València

Un home de 69 anys ha sigut trobat sense vida a la seua casa del barri del Cabanyal, concretament, al carrer Pere de València, entre fem i altres residus que havia anat acumulant a l'habitatge, segons ha informat el diari Levante-EMV.

 

 

El cadàver no presentava signes de violència i pareix que ha sigut per causes naturals, ja que els agents de la Policia Local es van trobar el cos de l'home estés al terra després d'haver sigut alertats per la presidenta de la comunitat de veïns quan esta va notar mal olor i feia dies que no es topava amb l'home.

 

 

Pel que sembla, l'ancià patia síndrome de Diògenes, un trastorn que sol afectar sobre tot a la gent major i que provoca que descuiden els seus hàbits d'higiene i alimentació mentre acumulen tot tipus d'objectes i inclús fem. L'home no vivia amb ningú més i anava a dinar a un menjador social del barri, segons informa el mateix periòdic.

Últimes notícies

Nou detinguts a València i Saragossa per un entramat de tràfic amb 11 quilos de cocaïna

La Policia Nacional ha desarticulat una presumpta organització de tràfic de cocaïna entre València i Saragossa, amb nou detinguts i més d’11 quilos de droga intervinguts.

Benavent defensa que la prioritat és ajudar les persones vulnerables sense distingir raça

L’arquebisbe de València, Enrique Benavent, remarca que per als cristians compta sobretot la vulnerabilitat de les persones, sense diferenciar raça, origen o religió, i destaca el paper del valencià, les dones, Càritas i l’educació en l’Església actual.

Retirat un bidó contaminant que vagava a la deriva davant la costa d’Altea

La Creu Roja i Salvament Marítim han retirat un bidó contaminant que flotava a la deriva davant Cap Negret, al terme d’Altea, i l’han traslladat al port per al tractament adequat.

Set anys de presó per a un nebot de l’exconseller Blasco per amañar contractes sanitaris

L’exgerent del Consorci Hospital General Universitari de València Sergio Blasco ha sigut condemnat a set anys de presó i a més de dos milions d’euros en multes per amañar contractes sanitaris, cobrar comissions il·lícites i blanquejar capitals, en el conegut com a cas Osvaldos.

Detinguda a Gavarda una parella que robava a majors amb el mètode de labraç a Càrcer

La Guàrdia Civil ha detingut a Gavarda un home i una dona, de 19 i 20 anys i nacionalitat romanesa, acusats de robar una joia a un veí dedad avançada de Càrcer amb el mètode de labraç i relacionats amb dos assalts més a Jaén i Almería.

Huit morts atribuïts a la calor extrema en la Comunitat Valenciana en només tres dies

La calor extrema ha deixat huit morts en tres dies a la Comunitat Valenciana, totes persones majors excepte una, enmig d’una onada amb valors pròxims o superiors als 40 graus.

Oratge estable este dijous a la Comunitat Valenciana amb temperatures sense canvis destacats

El dijous arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos, vent fluix i temperatures molt semblants a les de les últimes hores, després d’una jornada calorosa a Castelló, València i Alacant.

La cremà de 180 fogueres tanca unes festes d’Alacant amb quasi dos milions de visitants

La cremà dels més de 180 monuments foguerers ha posat punt final unes Fogueres d’Alacant 2026 marcades per quasi dos milions de visitants i per una nit de Sant Joan multitudinària i sense incidències greus.