Troben a un home que va ser segrestat fa 55 anys en un hospital dels Estats Units

Imatge dels peus d'un nadó

El xiquet va ser segrestat quan tenia un dia de vida   | Pixabay
 

Localitzen en els Estats Units a un home que va ser segrestat en 1964, en l’hospital a on va nàixer, després d’una investigació de 55 anys, que ha donat a conéixer la seua nova identitat i la seua ubicació actual. Paul Joseph Fronczack va ser separat dels seus pares biològics per una falsa infermera, que li va dir a sa mare que el seu fill havia de passar una revisió, però mai va tornar a vore-lo.

 

Immediatament, els pares ho van denunciar i començà una investigació per a tractar d’aclarir a on es trobava el menor, qui el va segrestar i per què, encara que van passar dos anys sense tindre novetats al respecte, fins que va aparéixer un menor de dos anys en un centre comercial que coincidia amb la descripció oferida pels pares.

 

En conseqüència, l’infant va ser entregat a la família Fronczack i el cas va ser tancat. No obstant això, quan el xiquet tenia 10 anys, va llegir un periòdic que tractava sobre el segrest i va ser conscient de què hi havia alguna cosa estranya en eixe article. Finalment, una volta va fer la majoria d’edat, es va decidir a fer-se una prova d’ADN, i va descobrir que les persones que l’havien criat no eren els seus pares biològics.

 

Una volta va obtindre els resultats, demanà ajuda a un grup d’investigadors i especialistes en desapareguts per a començar una investigació, que descobrira la localització del vertader Paul i també la seua pròpia identitat. Per fi, molts anys després, el passat 14 de desembre van localitzar la ubicació a on es trobava el vertader Paul i van posar punt final a un cas que ha estat obert durant 55 anys.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El pare d’Enrique Riquelme evita aclarir si el seu fill es presentarà contra Florentino Pérez en el Reial Madrid

El pare d'Enrique Riquelme insistix que el seu fill és molt madridista i destaca la seua joventut i trajectòria empresarial, però rehúye confirmar si encapçalarà una candidatura enfront de Florentino Pérez.

Presó provisional per a un home reclamat per tràfic de drogues detingut a Altea

Un jutjat ha ordenat l'ingrés a la presó provisional d'un home de 29 anys reclamat internacionalment per tràfic de drogues, detingut a Altea després d'identificar-se amb documentació presumptament falsa.

Espanya reforça amb el Regne Unit la busca de 12 criminals britànics vinculats a Espanya

Espanya i el Regne Unit intensifiquen la seua cooperació policial en la campanya Most Wanted per a localitzar a 12 fugitius britànics que podrien amagar-se o tindre vincles en ciutats espanyoles.

Les entitats d’infància alerten que la falta de finançament digne posa en risc l’acolliment de 2.300 menors en la Comunitat

Les entitats d'infància de la Comunitat Valenciana rebutgen la pròrroga de l'acció concertada fins a 2028 al no garantir un finançament suficient, la qual cosa, advertixen, compromet l'acolliment de 2.300 xiquets i xiquetes i l'estabilitat de 3.500 professionals.

L’IPC es modera al 3,2% a l’abril en la Comunitat Valenciana, en línia amb la mitjana nacional

La inflació se situa en el 3,2% interanual a l'abril en la Comunitat Valenciana, igual que en el conjunt d'Espanya, amb l'electricitat a la baixa i els carburants encara a l'alça.

Compromís equipara les crítiques de Camps i Catalá sobre el PAI del Grau i denúncia un rescat a promotors

Compromís acusa l'Ajuntament de València de rebaixar més de 10 milions en càrregues urbanístiques del PAI del Grau i denúncia que se socialitzen les pèrdues de la Fórmula 1 mentres es garantix la rendibilitat dels promotors.

El València Basket fa història com a quint equip espanyol en una Final Four de l’Eurolliga

El València Basket es classifica per a la seua primera Final Four de l'Eurolliga i es convertix en el quint club espanyol que aconseguix les semifinals del màxim torneig europeu sota este format.

Quatre partits de sanció per a Sarabia, que es perd el final de Lliga amb l’Elx

Eder Sarabia ha sigut castigat amb quatre partits pels seus insults a l'equip arbitral després del Betis-Elx i no podrà dirigir des de la banqueta les dos últimes jornades de Lliga.