Troben a un home que va ser segrestat fa 55 anys en un hospital dels Estats Units

Imatge dels peus d'un nadó

El xiquet va ser segrestat quan tenia un dia de vida   | Pixabay
 

Localitzen en els Estats Units a un home que va ser segrestat en 1964, en l’hospital a on va nàixer, després d’una investigació de 55 anys, que ha donat a conéixer la seua nova identitat i la seua ubicació actual. Paul Joseph Fronczack va ser separat dels seus pares biològics per una falsa infermera, que li va dir a sa mare que el seu fill havia de passar una revisió, però mai va tornar a vore-lo.

 

Immediatament, els pares ho van denunciar i començà una investigació per a tractar d’aclarir a on es trobava el menor, qui el va segrestar i per què, encara que van passar dos anys sense tindre novetats al respecte, fins que va aparéixer un menor de dos anys en un centre comercial que coincidia amb la descripció oferida pels pares.

 

En conseqüència, l’infant va ser entregat a la família Fronczack i el cas va ser tancat. No obstant això, quan el xiquet tenia 10 anys, va llegir un periòdic que tractava sobre el segrest i va ser conscient de què hi havia alguna cosa estranya en eixe article. Finalment, una volta va fer la majoria d’edat, es va decidir a fer-se una prova d’ADN, i va descobrir que les persones que l’havien criat no eren els seus pares biològics.

 

Una volta va obtindre els resultats, demanà ajuda a un grup d’investigadors i especialistes en desapareguts per a començar una investigació, que descobrira la localització del vertader Paul i també la seua pròpia identitat. Per fi, molts anys després, el passat 14 de desembre van localitzar la ubicació a on es trobava el vertader Paul i van posar punt final a un cas que ha estat obert durant 55 anys.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.