Troben a un home que va ser segrestat fa 55 anys en un hospital dels Estats Units

Imatge dels peus d'un nadó

El xiquet va ser segrestat quan tenia un dia de vida   | Pixabay
 

Localitzen en els Estats Units a un home que va ser segrestat en 1964, en l’hospital a on va nàixer, després d’una investigació de 55 anys, que ha donat a conéixer la seua nova identitat i la seua ubicació actual. Paul Joseph Fronczack va ser separat dels seus pares biològics per una falsa infermera, que li va dir a sa mare que el seu fill havia de passar una revisió, però mai va tornar a vore-lo.

 

Immediatament, els pares ho van denunciar i començà una investigació per a tractar d’aclarir a on es trobava el menor, qui el va segrestar i per què, encara que van passar dos anys sense tindre novetats al respecte, fins que va aparéixer un menor de dos anys en un centre comercial que coincidia amb la descripció oferida pels pares.

 

En conseqüència, l’infant va ser entregat a la família Fronczack i el cas va ser tancat. No obstant això, quan el xiquet tenia 10 anys, va llegir un periòdic que tractava sobre el segrest i va ser conscient de què hi havia alguna cosa estranya en eixe article. Finalment, una volta va fer la majoria d’edat, es va decidir a fer-se una prova d’ADN, i va descobrir que les persones que l’havien criat no eren els seus pares biològics.

 

Una volta va obtindre els resultats, demanà ajuda a un grup d’investigadors i especialistes en desapareguts per a començar una investigació, que descobrira la localització del vertader Paul i també la seua pròpia identitat. Per fi, molts anys després, el passat 14 de desembre van localitzar la ubicació a on es trobava el vertader Paul i van posar punt final a un cas que ha estat obert durant 55 anys.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.