Troben a un home que va ser segrestat fa 55 anys en un hospital dels Estats Units

Imatge dels peus d'un nadó

El xiquet va ser segrestat quan tenia un dia de vida   | Pixabay
 

Localitzen en els Estats Units a un home que va ser segrestat en 1964, en l’hospital a on va nàixer, després d’una investigació de 55 anys, que ha donat a conéixer la seua nova identitat i la seua ubicació actual. Paul Joseph Fronczack va ser separat dels seus pares biològics per una falsa infermera, que li va dir a sa mare que el seu fill havia de passar una revisió, però mai va tornar a vore-lo.

 

Immediatament, els pares ho van denunciar i començà una investigació per a tractar d’aclarir a on es trobava el menor, qui el va segrestar i per què, encara que van passar dos anys sense tindre novetats al respecte, fins que va aparéixer un menor de dos anys en un centre comercial que coincidia amb la descripció oferida pels pares.

 

En conseqüència, l’infant va ser entregat a la família Fronczack i el cas va ser tancat. No obstant això, quan el xiquet tenia 10 anys, va llegir un periòdic que tractava sobre el segrest i va ser conscient de què hi havia alguna cosa estranya en eixe article. Finalment, una volta va fer la majoria d’edat, es va decidir a fer-se una prova d’ADN, i va descobrir que les persones que l’havien criat no eren els seus pares biològics.

 

Una volta va obtindre els resultats, demanà ajuda a un grup d’investigadors i especialistes en desapareguts per a començar una investigació, que descobrira la localització del vertader Paul i també la seua pròpia identitat. Per fi, molts anys després, el passat 14 de desembre van localitzar la ubicació a on es trobava el vertader Paul i van posar punt final a un cas que ha estat obert durant 55 anys.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.