6.8 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Troben a un home que va ser segrestat fa 55 anys en un hospital dels Estats Units

Imatge dels peus d'un nadó

El xiquet va ser segrestat quan tenia un dia de vida   | Pixabay
 

Localitzen en els Estats Units a un home que va ser segrestat en 1964, en l’hospital a on va nàixer, després d’una investigació de 55 anys, que ha donat a conéixer la seua nova identitat i la seua ubicació actual. Paul Joseph Fronczack va ser separat dels seus pares biològics per una falsa infermera, que li va dir a sa mare que el seu fill havia de passar una revisió, però mai va tornar a vore-lo.

 

Immediatament, els pares ho van denunciar i començà una investigació per a tractar d’aclarir a on es trobava el menor, qui el va segrestar i per què, encara que van passar dos anys sense tindre novetats al respecte, fins que va aparéixer un menor de dos anys en un centre comercial que coincidia amb la descripció oferida pels pares.

 

En conseqüència, l’infant va ser entregat a la família Fronczack i el cas va ser tancat. No obstant això, quan el xiquet tenia 10 anys, va llegir un periòdic que tractava sobre el segrest i va ser conscient de què hi havia alguna cosa estranya en eixe article. Finalment, una volta va fer la majoria d’edat, es va decidir a fer-se una prova d’ADN, i va descobrir que les persones que l’havien criat no eren els seus pares biològics.

 

Una volta va obtindre els resultats, demanà ajuda a un grup d’investigadors i especialistes en desapareguts per a començar una investigació, que descobrira la localització del vertader Paul i també la seua pròpia identitat. Per fi, molts anys després, el passat 14 de desembre van localitzar la ubicació a on es trobava el vertader Paul i van posar punt final a un cas que ha estat obert durant 55 anys.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un jove ha mort i un menor ha resultat ferit en un xoc entre moto i cotxe a València

Un jove de 22 anys ha mort i un menor de 12 ha resultat ferit en un xoc entre una moto i un cotxe en la CV-315, en el desviament cap a Carpesa, a València. Dos unitats del SAMU i un SVB han acudit i els sanitaris han confirmat la defunció malgrat la reanimació.

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.