Investiguen la mort d’un camioner que va parar a descansar en l’A3 en Riba-roja

 

Este matí de dimecres, un camioner de 40 anys, de nacionalitat romanesa que feia ruta cap a la Jonquera va ser trobat mort en la cabina del seu vehicle, que estava estacionat en una zona d’un polígon de Riba-roja al costat de l’autovia A-3.

 

Un altre camioner va trobar el seu cadàver a les 09.30 hores quan en veure que no es movia va anar a comprovar si s’havia quedat adormit. La policia judicial de la Guàrdia Civil de Riba-roja es troba investigant les circumstàncies de la defunció, encara que en una primera inspecció els forenses no van trobar signes externs de violència.

 

Serà hui l’autòpsia, la que determine la causa de la mort de la víctima, identificada com Danut B., de 40 anys, resident a Romania, però que durant els períodes de treball s’allotjava en la localitat valenciana d’Alaquàs

 

Estranya parada

A les autoritats els estranya el fet que l’home haguera parat a dormir en aquest punt quan havia d’estar aqueixa mateixa nit a la Jonquera, segons ha confirmat l’empresa de transport. Una de les hipòtesis que es manegen és que l’home mort s’haguera desviat de la ruta per alguna qüestió aliena al seu treball.

 

Fins al lloc dels fets es van desplaçar agents del grup de Criminalística de la Guàrdia Civil, els qui van prendre mostres i van analitzar tot el camió. No obstant això, no hi havia res forçat ni signes de lluita en la cabina. El camioner estava tombat en el llit.

Últimes notícies

Mirotic reforça el Valencia Basket per a la pròxima temporada

Nikola Mirotic s’incorpora al Valencia Basket per a esta temporada com a ala-pivot de formació local, aportant talent i un nou cup per a l’equip taronja. El montenegrí nacionalitzat espanyol, amb una llarga trajectòria en l’NBA i Eurolliga, arriba després del seu pas pel Mónaco.

Nikola Mirotic jugarà en el Valencia Basket esta temporada

Nikola Mirotic i el Valencia Basket han tancat un acord perquè l’ala-pivot jugue esta temporada amb l’equip taronja, tal com han anunciat en un vídeo a les xarxes socials gravat a l’aeroport de Manises.

La inflació puja en totes les autonomies i la Comunitat Valenciana es manté entre les més baixes

La taxa anual de l’IPC ha pujat al mes d’agost en totes les comunitats autònomes fins a una mitjana del 4,3%, mentre que la Comunitat Valenciana s’ha situat en el 4,1%, entre els increments més moderats.

La inflació a l’agost puja al 4,1 % en la Comunitat Valenciana

L’IPC d’agost s’ha situat en el 4,1 % en la Comunitat Valenciana, dos dècimes per davall de la mitjana estatal del 4,3 %, impulsat per l’encariment dels carburants.

Deting a Paterna dos hores després d’atracar un hostal

La Policia Nacional ha detingut a Paterna un home acusat d’atracar un hostal, només dos hores després del robatori, gràcies a una telefonada prèvia al 091 que va permetre relacionar-lo amb una discussió familiar.

Dimarts assolellat i més calor a la Comunitat Valenciana

Dimarts estarà marcat per un cel poc nuvolós o ras i un augment de les temperatures, sobretot a València i al nord d’Alacant. Dimecres arribaran núvols i possibles ruixats amb tempesta a l’interior nord, especialment a Castelló.

Retards de fins a 50 minuts en Rodalia a València per una avaria ja reparada

Els trens de Rodalia que passen per l’Estació del Nord han patit este dimarts retards de fins a 50 minuts per una incidència tècnica registrada dilluns i reparada cap a les set del matí.

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.