Investiguen la mort d’un camioner que va parar a descansar en l’A3 en Riba-roja

 

Este matí de dimecres, un camioner de 40 anys, de nacionalitat romanesa que feia ruta cap a la Jonquera va ser trobat mort en la cabina del seu vehicle, que estava estacionat en una zona d’un polígon de Riba-roja al costat de l’autovia A-3.

 

Un altre camioner va trobar el seu cadàver a les 09.30 hores quan en veure que no es movia va anar a comprovar si s’havia quedat adormit. La policia judicial de la Guàrdia Civil de Riba-roja es troba investigant les circumstàncies de la defunció, encara que en una primera inspecció els forenses no van trobar signes externs de violència.

 

Serà hui l’autòpsia, la que determine la causa de la mort de la víctima, identificada com Danut B., de 40 anys, resident a Romania, però que durant els períodes de treball s’allotjava en la localitat valenciana d’Alaquàs

 

Estranya parada

A les autoritats els estranya el fet que l’home haguera parat a dormir en aquest punt quan havia d’estar aqueixa mateixa nit a la Jonquera, segons ha confirmat l’empresa de transport. Una de les hipòtesis que es manegen és que l’home mort s’haguera desviat de la ruta per alguna qüestió aliena al seu treball.

 

Fins al lloc dels fets es van desplaçar agents del grup de Criminalística de la Guàrdia Civil, els qui van prendre mostres i van analitzar tot el camió. No obstant això, no hi havia res forçat ni signes de lluita en la cabina. El camioner estava tombat en el llit.

Últimes notícies

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.