Investiguen la mort d’un camioner que va parar a descansar en l’A3 en Riba-roja

 

Este matí de dimecres, un camioner de 40 anys, de nacionalitat romanesa que feia ruta cap a la Jonquera va ser trobat mort en la cabina del seu vehicle, que estava estacionat en una zona d’un polígon de Riba-roja al costat de l’autovia A-3.

 

Un altre camioner va trobar el seu cadàver a les 09.30 hores quan en veure que no es movia va anar a comprovar si s’havia quedat adormit. La policia judicial de la Guàrdia Civil de Riba-roja es troba investigant les circumstàncies de la defunció, encara que en una primera inspecció els forenses no van trobar signes externs de violència.

 

Serà hui l’autòpsia, la que determine la causa de la mort de la víctima, identificada com Danut B., de 40 anys, resident a Romania, però que durant els períodes de treball s’allotjava en la localitat valenciana d’Alaquàs

 

Estranya parada

A les autoritats els estranya el fet que l’home haguera parat a dormir en aquest punt quan havia d’estar aqueixa mateixa nit a la Jonquera, segons ha confirmat l’empresa de transport. Una de les hipòtesis que es manegen és que l’home mort s’haguera desviat de la ruta per alguna qüestió aliena al seu treball.

 

Fins al lloc dels fets es van desplaçar agents del grup de Criminalística de la Guàrdia Civil, els qui van prendre mostres i van analitzar tot el camió. No obstant això, no hi havia res forçat ni signes de lluita en la cabina. El camioner estava tombat en el llit.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia

Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.

La Comunitat va exportar 2.106,5 milions als EUA i va importar 1.696,6 en 2025

La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 un superàvit comercial amb els EUA en vendre per 2.106,5 milions i importar 1.696,6. L'intercanvi es va contraure respecte a 2024.

Bermúdez, després del 3-0 a Islàndia: ‘Podíem haver fet algun gol més, l’exigència és ací’

Espanya va véncer 3-0 a Islàndia en l'arrancada cap al Mundial 2027. Bermúdez va valorar els tres punts i va remarcar que sumar més gols serà clau davant Anglaterra.

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022