Investiguen la mort d’un camioner que va parar a descansar en l’A3 en Riba-roja

 

Este matí de dimecres, un camioner de 40 anys, de nacionalitat romanesa que feia ruta cap a la Jonquera va ser trobat mort en la cabina del seu vehicle, que estava estacionat en una zona d’un polígon de Riba-roja al costat de l’autovia A-3.

 

Un altre camioner va trobar el seu cadàver a les 09.30 hores quan en veure que no es movia va anar a comprovar si s’havia quedat adormit. La policia judicial de la Guàrdia Civil de Riba-roja es troba investigant les circumstàncies de la defunció, encara que en una primera inspecció els forenses no van trobar signes externs de violència.

 

Serà hui l’autòpsia, la que determine la causa de la mort de la víctima, identificada com Danut B., de 40 anys, resident a Romania, però que durant els períodes de treball s’allotjava en la localitat valenciana d’Alaquàs

 

Estranya parada

A les autoritats els estranya el fet que l’home haguera parat a dormir en aquest punt quan havia d’estar aqueixa mateixa nit a la Jonquera, segons ha confirmat l’empresa de transport. Una de les hipòtesis que es manegen és que l’home mort s’haguera desviat de la ruta per alguna qüestió aliena al seu treball.

 

Fins al lloc dels fets es van desplaçar agents del grup de Criminalística de la Guàrdia Civil, els qui van prendre mostres i van analitzar tot el camió. No obstant això, no hi havia res forçat ni signes de lluita en la cabina. El camioner estava tombat en el llit.

Últimes notícies

Mor una dona i tres persones ferides en un xoc a la N-332 entre Benissa i Dénia

Una dona ha mort i tres persones més han resultat ferides en un accident de trànsit a la N-332 entre Benissa i Dénia, en què s’han vist implicats dos turismes. El sinistre s’ha comunicat a les 11.50 hores i els servicis d’emergència continuen treballant en la zona.

Decàleg de València per a vore l’eclipsi solar amb seguretat des de casa o la platja

L’Ajuntament de València ha difós un decàleg per a seguir l’eclipsi solar del dimecres 12 d’agost amb màxima seguretat, prioritzant la visió des de casa i regulant l’accés a la Malva-rosa.

Dues hores clau a Tírig per a atacar el foc amb mitjans aeris

Els equips de bombers intensifiquen les tasques a Tírig, on el foc és més complex, aprofitant dues hores decisives per als mitjans aeris. El temporal elèctric d’ahir ha provocat quatre incendis a la província de Castelló.

La Generalitat impulsa amb el port de Castelló la salvació d’una planta única al litoral valencià

La Generalitat i l’Autoritat Portuària de Castelló han intensificat els treballs de restauració ambiental per a protegir la planta autòctona Medicago citrina, l’única espècie valenciana en la llista ‘Top 50’ de la UICN i catalogada en perill d’extinció a Espanya.

La Comunitat Valenciana afronta un agost quasi ple en hotels, apartaments i càmpings

Turisme Comunitat Valenciana preveu per a agost un 83,9 % d’ocupació hotelera mitjana, amb xifres encara més altes en apartaments i càmpings i un clar lideratge de la província d’Alacant.

El CEAM detalla com la vegetació ha alimentat l’incendi de la Vall d’Uixó

Un informe del CEAM conclou que la ràpida dessecació de la vegetació entre abril i juliol ha incrementat la virulència de l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha cremat quasi 9.600 hectàrees, moltes dins de la Serra d’Espadà.

El PPCV reclama a Sánchez que pague el deute de dependència amb la Comunitat

El PPCV ha exigit al Govern de Pedro Sánchez que abone més de 4.000 milions d’euros que, segons el partit, deu a la Comunitat Valenciana en matèria de dependència, i que complisca el compromís de finançar el 50% del sistema.

El PSPV reclama reforçar ja els bombers forestals a Castelló per la seua seguretat

El PSPV-PSOE exigix a la Generalitat que reforçe de manera immediata les unitats de bombers forestals i millore les seues condicions de seguretat, després de la denúncia d’un bomber que ha afrontat quasi a soles l’incendi de Tírig.
FILMOTECA D'ESTIU