Investiguen la mort d’un camioner que va parar a descansar en l’A3 en Riba-roja

 

Este matí de dimecres, un camioner de 40 anys, de nacionalitat romanesa que feia ruta cap a la Jonquera va ser trobat mort en la cabina del seu vehicle, que estava estacionat en una zona d’un polígon de Riba-roja al costat de l’autovia A-3.

 

Un altre camioner va trobar el seu cadàver a les 09.30 hores quan en veure que no es movia va anar a comprovar si s’havia quedat adormit. La policia judicial de la Guàrdia Civil de Riba-roja es troba investigant les circumstàncies de la defunció, encara que en una primera inspecció els forenses no van trobar signes externs de violència.

 

Serà hui l’autòpsia, la que determine la causa de la mort de la víctima, identificada com Danut B., de 40 anys, resident a Romania, però que durant els períodes de treball s’allotjava en la localitat valenciana d’Alaquàs

 

Estranya parada

A les autoritats els estranya el fet que l’home haguera parat a dormir en aquest punt quan havia d’estar aqueixa mateixa nit a la Jonquera, segons ha confirmat l’empresa de transport. Una de les hipòtesis que es manegen és que l’home mort s’haguera desviat de la ruta per alguna qüestió aliena al seu treball.

 

Fins al lloc dels fets es van desplaçar agents del grup de Criminalística de la Guàrdia Civil, els qui van prendre mostres i van analitzar tot el camió. No obstant això, no hi havia res forçat ni signes de lluita en la cabina. El camioner estava tombat en el llit.

Últimes notícies

Cinc dotacions de bombers continuen treballant en l’incendi de la planta de reciclatge d’Aielo de Malferit

Cinc dotacions del Consorcio de Bomberos de Valencia continuen treballant en l’extinció d’un incendi declarat dissabte en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit, amb recomanacions de protecció a la població per fum intens.

València redueix un 13 % el trànsit a les vies principals durant el mes de juny

Les principals vies de València han registrat en juny un 13 % menys de trànsit que en 2025, amb 77.200 vehicles menys entrant a la ciutat i descensos respecte a 2023 i 2019.

Carlos Espí gaudix d’una primera setmana de pretemporada intensa i amb victòria del Llevant

El davanter Carlos Espí ha tancat la primera setmana de pretemporada del Llevant amb bones sensacions, molta faena i un gol en el triomf per 2-1 contra el Leganés a Buñol.

El PSPV acusa Catalá de paralitzar la reconstrucció de les pedanies afectades per la dana

El PSPV ha reclamat a l'alcaldessa María José Catalá que recupere el diàleg amb el CLER València i el veïnat i accelere les obres de reconstrucció de les pedanies afectades per la dana abans de la tardor.

València tramita 5.465 llicències per a noves vivendes en només tres anys

L’Ajuntament de València ha concedit 5.465 llicències per a vivendes de nova planta en tres anys, un 58 % més que abans, i quasi quintuplica les autoritzades en el mateix període de 2023.

Aemet activa avís groc per fins a 38 °C a l’interior sud de València dilluns de vesprada

Aemet ha activat per a dilluns un avís groc a l’interior de València per temperatures de fins a 38 graus entre les 13 i les 21 hores.

Els avals de l’IVF per a comprar vivenda en la Comunitat es doblen fins als 60 milions

L’IVF ha ampliat fins als 60 milions d’euros el programa de garanties per a la compra de la primera vivenda en la Comunitat Valenciana després d’esgotar en sis mesos els 30 milions inicials.

Metrovalencia guanya més de huit milions de viatges en juny i consolida la recuperació

Metrovalencia ha registrat en juny 8.152.077 desplaçaments, un 8,12 % més que en 2025, quan part de la xarxa estava tallada per la DANA. En conjunt, FGV ha sumat més de 10 milions de viatges entre Metrovalencia i TRAM d’Alacant.