15.7 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Troben mort per un infart a un veí de Castelló en el nord-est de Mèxic

ambulància Mèxic

Imatge d’arxiu | Cedida

 

Les autoritats mexicanes van informar aquest dimarts del descobriment del cos d’un ciutadà espanyol dins d’un habitatge en el municipi de Ciutat Madero, en el nord-occidental estat de Tamaulipas, qui hauria mort d’un infart.  

 

En declaracions a Efe, el portaveu de Seguretat del nord-oriental estat de Tamaulipas, Luis Alberto Rodríguez, va indicar que el cadàver es va trobar en un habitatge i les proves pericials van dictaminar que va morir per un atac al cor.

 

“Van trobar el seu cos en un domicili. En pericials van establir que la mort va ser per infart i insuficiència renal aguda. A través del número d’emergència, alguns veïns van denunciar l’olor fètida a la casa on es va situar a la persona”, va destacar el portaveu.

 

Fonts oficials van assegurar que no es van detectar marques de violència “ni en el cos ni en el lloc” on va ser trobat.

 

“El domicili és del seu gendre i familiars diuen que portaven diversos dies sense veure’l. Es dedicava al comerç”, va agregar el portaveu, qui va puntualitzar que el succés va tindre lloc en el Fraccionament Villa Verde de Ciudad Madero.

 

Segons mitjans locals, l’home era de Castelló de la Plana.

 

En el lloc es trobava una dona qui va dir que era la cunyada del mort i, després de dies sense saber d’ell, va anar a buscar-lo a sa casa i el va trobar sense vida.

 

El cos va ser trobat mig nu i en estat de descomposició.

 

Autoritats ministerials van acordar l’àrea per a fer les labors d’investigació.

 

Els familiars, sempre segons mitjans locals, van denunciar que tenen encara pocs detalls del succés, al mateix temps que van lamentar la desatenció de les autoritats.

Últimes notícies

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’homicidi d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga l'homicidi d'un menor de 13 anys a Sueca després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Educació activa el protocol d’acompanyament emocional després de l’assassinat d’un menor a Sueca

La Generalitat ha activat el dispositiu de suport psicològic en el centre del menor de 13 anys assassinat a Sueca. La Guàrdia Civil investiga el crim després de la confessió d'un home de 48 anys.

El PSPV es persona en la causa per la manipulació d’àudios de la DANA

El PSPV-PSOE ha anunciat la seua personació com a acusació popular en la investigació sobre l'obtenció i possible manipulació d'un àudio entre AEMET i el 112 durant la DANA d'octubre de 2024.

Quasi mitja plantilla de l’Elx ja ha marcat en la Lliga

En 21 jornades, 12 jugadors de l'Elx han vist porta. El repartiment de gols, amb aportacions des de totes les línies, reduïx la dependència d'un només nou.