10.3 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

Troben mort per un infart a un veí de Castelló en el nord-est de Mèxic

ambulància Mèxic

Imatge d’arxiu | Cedida

 

Les autoritats mexicanes van informar aquest dimarts del descobriment del cos d’un ciutadà espanyol dins d’un habitatge en el municipi de Ciutat Madero, en el nord-occidental estat de Tamaulipas, qui hauria mort d’un infart.  

 

En declaracions a Efe, el portaveu de Seguretat del nord-oriental estat de Tamaulipas, Luis Alberto Rodríguez, va indicar que el cadàver es va trobar en un habitatge i les proves pericials van dictaminar que va morir per un atac al cor.

 

“Van trobar el seu cos en un domicili. En pericials van establir que la mort va ser per infart i insuficiència renal aguda. A través del número d’emergència, alguns veïns van denunciar l’olor fètida a la casa on es va situar a la persona”, va destacar el portaveu.

 

Fonts oficials van assegurar que no es van detectar marques de violència “ni en el cos ni en el lloc” on va ser trobat.

 

“El domicili és del seu gendre i familiars diuen que portaven diversos dies sense veure’l. Es dedicava al comerç”, va agregar el portaveu, qui va puntualitzar que el succés va tindre lloc en el Fraccionament Villa Verde de Ciudad Madero.

 

Segons mitjans locals, l’home era de Castelló de la Plana.

 

En el lloc es trobava una dona qui va dir que era la cunyada del mort i, després de dies sense saber d’ell, va anar a buscar-lo a sa casa i el va trobar sense vida.

 

El cos va ser trobat mig nu i en estat de descomposició.

 

Autoritats ministerials van acordar l’àrea per a fer les labors d’investigació.

 

Els familiars, sempre segons mitjans locals, van denunciar que tenen encara pocs detalls del succés, al mateix temps que van lamentar la desatenció de les autoritats.

Últimes notícies

Alacant viu el seu Nadal més plujós en quasi un segle amb fins a 30 l/m²

La ciutat ha viscut el seu dia de Nadal més plujós en quasi un segle. La pluja feble i persistent ha deixat 28 l/m² en l'observatori i més de 30 a la Vega Baixa.

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.