13 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Troben mort per un infart a un veí de Castelló en el nord-est de Mèxic

ambulància Mèxic

Imatge d’arxiu | Cedida

 

Les autoritats mexicanes van informar aquest dimarts del descobriment del cos d’un ciutadà espanyol dins d’un habitatge en el municipi de Ciutat Madero, en el nord-occidental estat de Tamaulipas, qui hauria mort d’un infart.  

 

En declaracions a Efe, el portaveu de Seguretat del nord-oriental estat de Tamaulipas, Luis Alberto Rodríguez, va indicar que el cadàver es va trobar en un habitatge i les proves pericials van dictaminar que va morir per un atac al cor.

 

“Van trobar el seu cos en un domicili. En pericials van establir que la mort va ser per infart i insuficiència renal aguda. A través del número d’emergència, alguns veïns van denunciar l’olor fètida a la casa on es va situar a la persona”, va destacar el portaveu.

 

Fonts oficials van assegurar que no es van detectar marques de violència “ni en el cos ni en el lloc” on va ser trobat.

 

“El domicili és del seu gendre i familiars diuen que portaven diversos dies sense veure’l. Es dedicava al comerç”, va agregar el portaveu, qui va puntualitzar que el succés va tindre lloc en el Fraccionament Villa Verde de Ciudad Madero.

 

Segons mitjans locals, l’home era de Castelló de la Plana.

 

En el lloc es trobava una dona qui va dir que era la cunyada del mort i, després de dies sense saber d’ell, va anar a buscar-lo a sa casa i el va trobar sense vida.

 

El cos va ser trobat mig nu i en estat de descomposició.

 

Autoritats ministerials van acordar l’àrea per a fer les labors d’investigació.

 

Els familiars, sempre segons mitjans locals, van denunciar que tenen encara pocs detalls del succés, al mateix temps que van lamentar la desatenció de les autoritats.

Últimes notícies

Iñaki Williams fica a l’Athletic en semifinals amb un gol en el 96

L'Athletic va guanyar 1-2 a Mestalla i va segellar el seu passe a semifinals. Sadiq Umar es va marcar en pròpia i després va empatar; Dimitrievski va detindre un penal abans del punt final.

Sadiq iguala després d’un error de Padilla i el València-Athletic arriba 1-1 al descans

El davanter nigerià va compensar el seu autogol en aprofitar una fallada del portera Alex Padilla i va deixar el dol de quarts 1-1 a l'intermedi a Mestalla.

Sadiq, novetat al València; Izeta encapçala a l’Athletic en els quarts de Copa

El València introduïx a Sadiq al costat de Lucas Beltrán a Mestalla, mentres l'Athletic confia en Urko Izeta. Els dos busquen el passe a semifinals amb onces ofensius.

La Comissió Mixta per a la DANA a València fixa la seua primera reunió per al 18 de febrer

La Comissió Mixta per a coordinar la recuperació de danys de la DANA del 29 d'octubre a València es reunirà el 18 de febrer. El Consell de Ministres va aprovar la seua creació i composició.

Guirmay s’imposa a l’esprint i estrena el jersei groc en la Volta

L'eritreu va véncer per centímetres a Torreblanca i, amb les bonificacions, es va col·locar líder després de 160 km entre Segorbe i Torreblanca. El vent i el port van seleccionar la carrera.

La Nucia acollirà la primera NBA Basketball School d’Espanya amb un nou pavelló en el Col·legi Vallemar

La Nucia serà seu de la primera NBA Basketball School d'Espanya, amb base en un nou pavelló del Col·legi Vallemar. L'acadèmia formarà a jóvens de 6 a 18 anys i activarà campus des de Setmana Santa.

Víctimes de la DANA exigixen a la Generalitat indemnitzacions i responsabilitats després de 15 mesos

Els col·lectius de víctimes del 29-O exigixen a la Generalitat reconéixer a les seues víctimes, assumir responsabilitats i indemnitzar als familiars de les 230 persones mortes. Critiquen comparacions amb un accident ferroviari i denuncien 15 mesos sense compensacions als deudos.

Febrer no és curt per al Llevant: fins a cinc partits i derbi davant el València

El Llevant, penúltim amb 18 punts, encara un mes comprimit amb Athletic, València, Vila-real i Barcelona, i podria afegir a l'Alabés si es confirma la data.