11.7 C
València
Dijous, 4 desembre, 2025

Troben mort per un infart a un veí de Castelló en el nord-est de Mèxic

ambulància Mèxic

Imatge d’arxiu | Cedida

 

Les autoritats mexicanes van informar aquest dimarts del descobriment del cos d’un ciutadà espanyol dins d’un habitatge en el municipi de Ciutat Madero, en el nord-occidental estat de Tamaulipas, qui hauria mort d’un infart.  

 

En declaracions a Efe, el portaveu de Seguretat del nord-oriental estat de Tamaulipas, Luis Alberto Rodríguez, va indicar que el cadàver es va trobar en un habitatge i les proves pericials van dictaminar que va morir per un atac al cor.

 

“Van trobar el seu cos en un domicili. En pericials van establir que la mort va ser per infart i insuficiència renal aguda. A través del número d’emergència, alguns veïns van denunciar l’olor fètida a la casa on es va situar a la persona”, va destacar el portaveu.

 

Fonts oficials van assegurar que no es van detectar marques de violència “ni en el cos ni en el lloc” on va ser trobat.

 

“El domicili és del seu gendre i familiars diuen que portaven diversos dies sense veure’l. Es dedicava al comerç”, va agregar el portaveu, qui va puntualitzar que el succés va tindre lloc en el Fraccionament Villa Verde de Ciudad Madero.

 

Segons mitjans locals, l’home era de Castelló de la Plana.

 

En el lloc es trobava una dona qui va dir que era la cunyada del mort i, després de dies sense saber d’ell, va anar a buscar-lo a sa casa i el va trobar sense vida.

 

El cos va ser trobat mig nu i en estat de descomposició.

 

Autoritats ministerials van acordar l’àrea per a fer les labors d’investigació.

 

Els familiars, sempre segons mitjans locals, van denunciar que tenen encara pocs detalls del succés, al mateix temps que van lamentar la desatenció de les autoritats.

Últimes notícies

El president de la Generalitat recupera el valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla de llengua, identitat i política, i reclama que el valencià siga emprat amb normalitat pels càrrecs públics, independentment de la seua ideologia

Pérez Llorca configura un nou Consell amb onze conselleries i tres vicepresidències

El president manté quasi tot l’equip de Mazón, incorpora perfils del PP i crea les àrees de Presidència i Serveis Socials, Família i Infància

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.