Troben mort al senderista perdut a Xeraco

El senderista de 31 anys desaparegut des de diumenge passat en el massís del Mondúber, en el terme municipal de Xeraco, ha sigut trobat mort en una zona d’horts, segons han confirmat fonts del Consorci Provincial de Bombers de València.

Ha sigut el propietari de l’hort qui ha trobat el cadàver i ha informat. El cos estava al final de Xeresa, a 1,5 quilòmetres del poble.

Des d’este matí, unes 60 persones treballaven en el dispositiu d’investigació del jove senderista, desaparegut des de diumenge passat quan feia una ruta juntament amb un grup d’amics pel massís del Mondúber, a Xeraco.

Al lloc s’havia mobilitzat també personal de comandament i oficials del Consorci Provincial de Bombers que coordinen l’operació des del punt de comandament, el Grup de Rescat a Altura, al qual s’han sumat brigades de Divalterra de la Diputació de València, unitats de bombers forestals i dos helicòpters de rescat, un de la Guàrdia Civil i un altre de la Generalitat.

Pel que sembla, el jove cobria la ruta cap al cim del Mondúber amb sis persones més, van menjar en la zona i van iniciar el descens, en una jornada d’altes temperatures i en la qual el lloc on es trobaven fregava els 40 graus.

Segons la versió dels seus acompanyants, el grup es va dispersar i el jove es va trobar indisposat, per la qual cosa va parar a descansar. Les persones que ho acompanyaven van baixar per a pujar-li aigua i ajudar-ho en el descens, però quan van tornar al lloc havia desaparegut.

Últimes notícies

La Justícia avala l’ampliació nord del port de València i rebutja el recurs ecologista

El TSJCV ha desestimat el recurs d’Acció Ecologista Agró contra el projecte del nou moll de contenidors de l’ampliació nord del port de València, valorat en més de 660 milions d’euros, en considerar vigent la seua declaració d’impacte ambiental.

Mathew Ryan es consolida com un dels porters amb més parades de LaLiga

El porter del Levante Mathew Ryan suma 17 parades en quatre jornades i compartix liderat estadístic amb Álex Remiro i Unai Simón, reforçant el seu pes en l’inici de LaLiga EA Sports.

La investigació pel robatori del Tresor de Villena avança amb la Guàrdia Civil bolcada

La Guàrdia Civil manté el cas del robatori del Tresor de Villena com una prioritat i guarda el màxim sigil mentres avancen les investigacions per localitzar els tres encaputxats i les peces sostretes, valorades en uns 5 milions d’euros.

El Consell culpa el Botànic i Sánchez dels mals resultats de l’informe PISA

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha atribuït els mals resultats de l’informe PISA a les reformes educatives del Govern de Pedro Sánchez i ha assegurat que, en la Comunitat Valenciana, s’han agreujat per la gestió del Botànic.

La comunitat noruega de l’Alfàs seguirà en directe el funeral del rei Harald V

El Club Noruego Costa Blanca i la Iglesia Noruega de l'Albir han anunciat que seguiran en directe el funeral del rei Harald V des de l'Alfàs del Pi, en una jornada de dol molt sentida per a la nombrosa colònia noruega del municipi.

254 conductors acaben davant del jutge a l’agost per delictes de trànsit a la Comunitat Valenciana

La Agrupación de Tráfico de la Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 254 conductors a l’agost per delictes contra la seguretat viària, amb especial incidència de l’alcohol i la falta de permís. A la província de València s’han registrat 121 d’estos fets.

Fiscalia demana 4 anys i mig de presó per un presumpte alçament de béns a Alacant

Una dona, la seua parella i el fill d’ell s’enfronten a 4 anys i mig de presó per un presumpte delicte d’alçament de béns per eludir una deuda amb Hisenda, en un juí que es farà a l’Audiència d’Alacant.

El València torna a ser cuer quasi dos anys després

El València és cuer de LaLiga amb un punt després de la quarta jornada, situació que no vivia des de gener de 2025. L’equip de Carlos Corberán encadena tres derrotes i un empat i només supera l’Elx en gols.