Troben mort al senderista perdut a Xeraco

El senderista de 31 anys desaparegut des de diumenge passat en el massís del Mondúber, en el terme municipal de Xeraco, ha sigut trobat mort en una zona d’horts, segons han confirmat fonts del Consorci Provincial de Bombers de València.

Ha sigut el propietari de l’hort qui ha trobat el cadàver i ha informat. El cos estava al final de Xeresa, a 1,5 quilòmetres del poble.

Des d’este matí, unes 60 persones treballaven en el dispositiu d’investigació del jove senderista, desaparegut des de diumenge passat quan feia una ruta juntament amb un grup d’amics pel massís del Mondúber, a Xeraco.

Al lloc s’havia mobilitzat també personal de comandament i oficials del Consorci Provincial de Bombers que coordinen l’operació des del punt de comandament, el Grup de Rescat a Altura, al qual s’han sumat brigades de Divalterra de la Diputació de València, unitats de bombers forestals i dos helicòpters de rescat, un de la Guàrdia Civil i un altre de la Generalitat.

Pel que sembla, el jove cobria la ruta cap al cim del Mondúber amb sis persones més, van menjar en la zona i van iniciar el descens, en una jornada d’altes temperatures i en la qual el lloc on es trobaven fregava els 40 graus.

Segons la versió dels seus acompanyants, el grup es va dispersar i el jove es va trobar indisposat, per la qual cosa va parar a descansar. Les persones que ho acompanyaven van baixar per a pujar-li aigua i ajudar-ho en el descens, però quan van tornar al lloc havia desaparegut.

Últimes notícies

Els veïns de Gàtova ja poden eixir de casa i reobri la CV-25 després de l’incendi

La Generalitat ha alçat el confinament domiciliari dels veïns de Gàtova decretat per l’incendi de Segorbe i ha reobert la CV-25, encara que les pistes forestals i senders continuen tancats.

Un València exhaust rep un Betis en ratxa en un Mestalla molt exigent

València i Betis es veuen este dimarts en Mestalla en el partit ajornat de la primera jornada, amb el conjunt local cansat i sota pressió i un Betis reforçat pel seu bon inici de Lliga.

Oltra insta les autonomies a acollir els menors que han arribat sols a Ceuta

Mónica Oltra, candidata de Compromís a l’Ajuntament de València, reclama que totes les comunitats autònomes col·laboren per a acollir els xiquets i xiquetes que han arribat sols a Ceuta i que considera en una situació de màxima vulnerabilitat.

Leticia Romero reivindica la identitat competitiva del València Basket

La capitana del València Basket, Leticia Romero, assegura que l’equip mantindrà l’ambició per tots els títols en el nou cicle amb Javi Torralba, malgrat les absències inicials per la WNBA i el Mundial.

Maffeo es presenta amb un missatge clar: compromís total amb el Valencia

Pablo Maffeo s’ha presentat com a nou lateral dret del Valencia destacant el seu compromís, el desig de quedar-se molts anys i el pes personal de tornar a València, on viu la seua filla.

El Elche encadena davant el Barça la seua segona pitjor golejada com a local en Primera

El Elche ha caigut 0-5 davant el Barcelona al Martínez Valero i ha patit la segona derrota més ampla de la seua història com a local en Primera Divisió, només superada pel 0-6 també davant el Barça en la temporada 2014-15.

La FVMP reclama a la CHJ netejar amb urgència el nou llit del Túria i els barrancs

La Federació Valenciana de Municipis i Províncies exigix a la Confederación Hidrográfica del Júcar actuacions prioritàries de neteja i manteniment al nou llit del Túria i a diversos barrancs abans de les pluges de la tardor.

Corberán denuncia la desigualtat de descans del Valencia davant el Betis

Carlos Corberán assegura que el Valencia arribarà al partit de Lliga contra el Betis amb un dia menys de descans i un 33 % menys de recuperació física, cosa que considera una situació injusta, encara que desvincula el club sevillà de la responsabilitat.