Troben morta en Alacant a una dona sense llar

 

Este divendres, 20 de novembre, cap a les 19.00 hores, ha sigut trobada morta una xica de 35 anys sense llar en l’avinguda Doctor Jiménez Díaz, en Alacant. Tal com pareix, la víctima portava des de fa unes setmanes dormint en el Centre d’Acollida i Inserció (CAI) de persones sense llar d’Alacant.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, les persones que viuen en un descampat en tendes de campanya es van donar compte de la mort de la xica, ja que la cridaren en reiterades ocasions i la víctima no va contestar. 

 

Ràpidament, les persones sense llar avisaren dels fets a les autoritats. Fins al lloc dels fets es van desplaçar diferents agents de la Policia Nacional d’Alacant per a comprovar que estava passant. A hores d’ara, es desconeixen les causes de la mort

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Govern urgix al PP a deixar de protegir a Mazón malgrat que no serà investigat

L'Executiu ha demanat al PP que cessament la 'protecció' a Carlos Mazón per la seua gestió de la DANA. Respecta que el TSJCV no ho investigue, però remarca responsabilitats polítiques.

Pradas demana al CGPJ investigar els àudios i el xat que el TSJCV va rebutjar sobre la jutgessa de la DANA

La defensa de Salomé Pradas ha demanat al CGPJ requerir els àudios i el xat de WhatsApp aportats en una querella contra la jutgessa, inadmesa pel TSJCV. Busca incorporar-los a la queixa disciplinària perquè es valore el seu impacte en la instrucció.

Un home de 58 anys ha sigut hospitalitzat després de ser reanimat i inhalar fum en un incendi a València

Un home de 58 anys ha sigut hospitalitzat després de patir una parada cardiorespiratòria i inhalar fum en l'incendi d'una vivenda a València. Va ser atés de matinada i traslladat a l'Hospital Arnau de Vilanova.

Barcala garantix la continuïtat del Parc Central i el soterrament de les vies a Alacant

L'alcalde d'Alacant ha garantit la continuïtat del Parc Central i el soterrament de les vies per a eliminar l'efecte barrera. La solució aprofita el desnivell del traçat per a cobrir-lo, connectar barris i crear un gran centre de mobilitat

Les falles sostenibles premien a Borrull-Socors i Pere Cabanes-Joan XXIII

Els premis 2026 a les falles sostenibles han distingit a Borrull-Socors en grans i a Pere Cabanes-Joan XXIII en infantils, amb dotació econòmica i estendard ecològic.

8 de cada 10 ciutadans secunden multar a qui creua el pas de zebra mirant el mòbil

El 83,2% recolza sancionar als vianants que creuen mirant el mòbil i el 76,4% als qui se salten el roig, segons 3.570 enquestes en grans ciutats.

Carcaixent declara emergència sanitària per la vaga de les escombraries i contracta un servici extern

L'Ajuntament ha declarat emergència sanitària després de la vaga de recollida i ha activat una neteja extraordinària amb una empresa externa. Reclamarà el cost a la Mancomunitat.

Més de 25.000 denúncies per desaparició en 2025 i 2.635 en la Comunitat Valenciana

Espanya va registrar 25.086 denúncies per desaparició en 2025, un 5% menys que en 2024, amb més del 90% de casos esclarits i 2.635 en la Comunitat Valenciana.