Més de 300 persones es concentren a Ontinyent per a demanar justícia per Yanira

En la vesprada de hui, dilluns 19 de febrer, més de 300 persones s'han concentrat a la Plaça de l'Ajuntament d'Ontinyent, La Vall d'Albaida, per a demanar justícia per la mort de Yanira, la jove de 17 anys, que va ser trobada morta amb un tir al cap a la casa  d'Albacete on vivia amb el seu marit, al qual havia conegut quan tenia 15 anys i se n'havia anat a viure amb ell a la ciutat manxega després de contraure matrimoni.
 
En la concentració s'ha demanat la custòdia de la filla, de 24 mesos, per part de la família materna. La filla menuda està ara mateix amb la família del pare a Albacete. En aquesta, la família ha recollit firmes per tal que la menuda torne a Ontinyent.
 
La concentració ha esta marcada pels crits de "Si ens toquen a una ens toquen a totes" i "Justicia para Yanira" 
 

 

Ontinyent commocionada

El succés, que ha commocionat a la localitat valenciana, va ocórrer el dijous a la nit, a la casa on vivia amb la seua parella, de 20 anys, i amb una filla menuda. La Policia Nacional ha obert una investigació i de moment no s'ha arrestat a cap persona des que el passat dijous es descobrira a la jove de 17 anys amb un tir al cap. 

La hipòtesi que barallen els investigadors és que es tractaria d'un suïcidi, però de moment estan esperant els resultats de l'autòpsia i les proves de balística per a arribar a una conclusió.

  

  

Este dissabte, més de 300 persones van acomiadar-se al tanatori d'Ontinyent de la menor, fatalment desapareguda i amb tota una sèrie d'incògnites encara per resoldre sobre la seua mort.

Últimes notícies

L’afiliació d’autònoms marca rècord en la Comunitat Valenciana impulsada pel treball estranger

La Comunitat Valenciana aconseguix un rècord de 389.839 afiliacions d'autònoms, amb un pes creixent del col·lectiu estranger i un relleu generacional que obri un buit de talent en sectors tradicionals.

La Comunitat Valenciana va tindre en 2024 una de les taxes més baixes d’altes hospitalàries d’Espanya

La Comunitat Valenciana va registrar en 2024 un total de 10.096 altes hospitalàries per cada 100.000 habitants, una xifra lleugerament inferior a la mitjana nacional, en un context d'augment general d'ingressos i canvi en les principals causes d'hospitalització.

PP i Vox frenen a Alacant la petició per a recuperar l’ajuda a la Senda de Miguel Hernández

La majoria de PP i Vox a l'Ajuntament d'Alacant ha rebutjat una proposta de l'esquerra per a instar a la Generalitat a recuperar la subvenció de la Senda del Poeta Miguel Hernández, un itinerari cultural que recorre els llocs clau en la vida de l'escriptor.

Pérez Llorca anuncia un reforç de les inspeccions per a frenar els empadronaments irregulars

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Les Corts un reforç de la coordinació i inspeccions per a controlar els empadronaments irregulars i vincula el fenomen a la immigració desordenada i a la falta de recursos estatals.

La Comunitat Valenciana registra una taxa d’assassinats masclistes per damunt de la mitjana espanyola

La Comunitat Valenciana acumula des de 2003 una taxa de 78,8 assassinats masclistes per milió de dones majors de 15 anys, per damunt de la mitjana estatal de 67,1. L'últim informe de l'Observatori del CGPJ i de la Delegació contra la Violència de Gènere alerta també de l'impacte de la violència vicària sobre menors.

Pérez Llorca justifica la comissió de servicis a la seua parella davant les acusacions de enchufismo

Juanfran Pérez Llorca defén la comissió de servicis per la qual la seua parella ha sigut contractada per la Diputació de València, mentres l'oposició denuncia un cas de enchufismo i nepotisme per l'increment salarial i les condicions del lloc.

La Comunitat Valenciana tanca 2025 com tercera destinació nacional amb 17 milions de viatges

La Comunitat Valenciana es consolida en 2025 com tercer destí dels viatgers espanyols, amb 17 milions de desplaçaments i 4.562 milions d'euros de gasto, en un context de menys viatges però major desemborsament.

Els propietaris de l’edifici incendiat en Campanar reclamen reobrir la causa després d’un nou informe pericial

La comunitat de propietaris de l'edifici incendiat en Campanar sol·licita reobrir la causa judicial secundant-se en un nou informe pericial que qüestiona la normativa aplicada i la seguretat de la façana.