Més de 300 persones es concentren a Ontinyent per a demanar justícia per Yanira

En la vesprada de hui, dilluns 19 de febrer, més de 300 persones s'han concentrat a la Plaça de l'Ajuntament d'Ontinyent, La Vall d'Albaida, per a demanar justícia per la mort de Yanira, la jove de 17 anys, que va ser trobada morta amb un tir al cap a la casa  d'Albacete on vivia amb el seu marit, al qual havia conegut quan tenia 15 anys i se n'havia anat a viure amb ell a la ciutat manxega després de contraure matrimoni.
 
En la concentració s'ha demanat la custòdia de la filla, de 24 mesos, per part de la família materna. La filla menuda està ara mateix amb la família del pare a Albacete. En aquesta, la família ha recollit firmes per tal que la menuda torne a Ontinyent.
 
La concentració ha esta marcada pels crits de "Si ens toquen a una ens toquen a totes" i "Justicia para Yanira" 
 

 

Ontinyent commocionada

El succés, que ha commocionat a la localitat valenciana, va ocórrer el dijous a la nit, a la casa on vivia amb la seua parella, de 20 anys, i amb una filla menuda. La Policia Nacional ha obert una investigació i de moment no s'ha arrestat a cap persona des que el passat dijous es descobrira a la jove de 17 anys amb un tir al cap. 

La hipòtesi que barallen els investigadors és que es tractaria d'un suïcidi, però de moment estan esperant els resultats de l'autòpsia i les proves de balística per a arribar a una conclusió.

  

  

Este dissabte, més de 300 persones van acomiadar-se al tanatori d'Ontinyent de la menor, fatalment desapareguda i amb tota una sèrie d'incògnites encara per resoldre sobre la seua mort.

Últimes notícies

Elena Buenavida ja figura en la plantilla actual de Minnesota Lynx a la WNBA

Elena Buenavida ja apareix com a jugadora de la plantilla actual de Minnesota Lynx a la WNBA, tot i que el Valencia Basket i la Federació Espanyola de Baloncesto mantenen que el seu contracte amb la lliga nord-americana està previst per a 2027.

Onze arrestats a València per una estafa piramidal amb falses inversions

La Policia Nacional ha detingut 11 persones a València per integrar suposadament un grup criminal que ha comés una estafa piramidal amb falses inversions, amb un perjuí estimat de més de 50.000 euros i almenys 16 víctimes identificades.

La inflació puja al 3,5% en juliol a la Comunitat, per davall de la mitjana estatal

La inflació s’ha situat en el 3,5% en juliol a la Comunitat Valenciana, una dècima per davall de la mitjana estatal del 3,6%. El transport, les activitats recreatives i la vivenda han liderat les pujades, mentres que el vestit, el calçat i alguns aliments han abaratit.

Investiguen la mort d’un home major trobat en una casa abandonada de Vilamarxant

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home de molta edat localitzat en una casa de camp abandonada de Vilamarxant, amb el cadàver momificat i sense signes aparents de violència. El jutjat de guàrdia de Llíria porta la instrucció i el fill ha sigut detingut, segons diversos mitjans, per presumptament ocultar el decés per a continuar cobrant la pensió.

Aemet activa avís groc per pluges a Castelló i per calor extrema a l’interior de València

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per pluges i tempestes a l’interior de Castelló i per temperatures de fins a 38 graus a l’interior sud de València. Divendres s’estendran les alertes per tempestes a l’interior de la província de València.

Ruixats, tronades i calor intensa a l’interior de la Comunitat este dijous

La jornada d’este dijous arriba amb cel poc nuvolós, però amb ruixats i tronades probables a l’interior i temperatures màximes en ascens, especialment en zones interiors i prelitorals. Divendres es mantindrà l’ambient calorós i la inestabilitat a l’interior de València i Alacant.

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.