Més de 300 persones es concentren a Ontinyent per a demanar justícia per Yanira

En la vesprada de hui, dilluns 19 de febrer, més de 300 persones s'han concentrat a la Plaça de l'Ajuntament d'Ontinyent, La Vall d'Albaida, per a demanar justícia per la mort de Yanira, la jove de 17 anys, que va ser trobada morta amb un tir al cap a la casa  d'Albacete on vivia amb el seu marit, al qual havia conegut quan tenia 15 anys i se n'havia anat a viure amb ell a la ciutat manxega després de contraure matrimoni.
 
En la concentració s'ha demanat la custòdia de la filla, de 24 mesos, per part de la família materna. La filla menuda està ara mateix amb la família del pare a Albacete. En aquesta, la família ha recollit firmes per tal que la menuda torne a Ontinyent.
 
La concentració ha esta marcada pels crits de "Si ens toquen a una ens toquen a totes" i "Justicia para Yanira" 
 

 

Ontinyent commocionada

El succés, que ha commocionat a la localitat valenciana, va ocórrer el dijous a la nit, a la casa on vivia amb la seua parella, de 20 anys, i amb una filla menuda. La Policia Nacional ha obert una investigació i de moment no s'ha arrestat a cap persona des que el passat dijous es descobrira a la jove de 17 anys amb un tir al cap. 

La hipòtesi que barallen els investigadors és que es tractaria d'un suïcidi, però de moment estan esperant els resultats de l'autòpsia i les proves de balística per a arribar a una conclusió.

  

  

Este dissabte, més de 300 persones van acomiadar-se al tanatori d'Ontinyent de la menor, fatalment desapareguda i amb tota una sèrie d'incògnites encara per resoldre sobre la seua mort.

Últimes notícies

Mor ofegat un banyista a la platja de l’Acequión de Torrevieja

Un home ha mort ofegat este divendres de matí a la platja de l’Acequión, a Torrevieja, malgrat els intents de reanimació del personal sanitari del SVB i del SAMU.

Mor ofegat un banyista a la platja de l’Acequión de Torrevella

Un home ha mort ofegat este divendres de matí a la platja de l’Acequión, a Torrevella, malgrat els intents de reanimació dels sanitaris del SAMU i del SVB.

Mor ofegat un banyista a la platja de l’Acequión de Torrevieja

Un home ha mort ofegat este divendres de matí a la platja de l’Acequión, a Torrevieja, malgrat els intents de reanimació dels sanitaris del SAMU i del SVB.

Mor un home major en l’incendi d’una vivenda a Callosa d’En Sarrià

Un home major amb mobilitat reduïda ha mort en l’incendi d’una vivenda en un bloc de quatre altures a Callosa d’En Sarrià. El foc s’ha originat en la segona planta i s’ha donat per extingit poc després del migdia.

El Consell reafirma el seu suport a les víctimes de l’accident de Metrovalencia en el 20é aniversari

El Consell ha expressat el seu afecte, respecte i proximitat a les famílies de les 43 víctimes mortals i als 47 ferits de l’accident de Metrovalencia, en el 20é aniversari de la tragèdia.

Banyar-se al Mediterrani és segur: la UV descarta un risc general per la bactèria carnívora

La Universitat de València afirma que banyar-se al Mediterrani és segur per a la població sana i que el risc associat a la bactèria Vibrio vulnificus és molt baix, tot i la seua expansió estacional en aigües salobres.

14 milions d’euros per a reduir la bretxa salarial en la Generalitat fins a 2027

El Consell ha aprovat repartir 14 milions d’euros entre Sanitat, Educació, Justícia i Funció Pública per a continuar fins a 2027 el programa contra la bretxa salarial en la Generalitat.

Feijóo acusa Sánchez d’usar la llei de néts i la regularització per a fer “enginyeria social”

Alberto Núñez Feijóo ha acusat Pedro Sánchez a Castelló de fer una “enginyeria social” sense “objectius innocents” amb la regularització d’immigrants i la coneguda com a llei de néts, i l’ha acusat de no planificar recursos ni actuar amb transparència.