17.8 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Més de 300 persones es concentren a Ontinyent per a demanar justícia per Yanira

En la vesprada de hui, dilluns 19 de febrer, més de 300 persones s'han concentrat a la Plaça de l'Ajuntament d'Ontinyent, La Vall d'Albaida, per a demanar justícia per la mort de Yanira, la jove de 17 anys, que va ser trobada morta amb un tir al cap a la casa  d'Albacete on vivia amb el seu marit, al qual havia conegut quan tenia 15 anys i se n'havia anat a viure amb ell a la ciutat manxega després de contraure matrimoni.
 
En la concentració s'ha demanat la custòdia de la filla, de 24 mesos, per part de la família materna. La filla menuda està ara mateix amb la família del pare a Albacete. En aquesta, la família ha recollit firmes per tal que la menuda torne a Ontinyent.
 
La concentració ha esta marcada pels crits de "Si ens toquen a una ens toquen a totes" i "Justicia para Yanira" 
 

 

Ontinyent commocionada

El succés, que ha commocionat a la localitat valenciana, va ocórrer el dijous a la nit, a la casa on vivia amb la seua parella, de 20 anys, i amb una filla menuda. La Policia Nacional ha obert una investigació i de moment no s'ha arrestat a cap persona des que el passat dijous es descobrira a la jove de 17 anys amb un tir al cap. 

La hipòtesi que barallen els investigadors és que es tractaria d'un suïcidi, però de moment estan esperant els resultats de l'autòpsia i les proves de balística per a arribar a una conclusió.

  

  

Este dissabte, més de 300 persones van acomiadar-se al tanatori d'Ontinyent de la menor, fatalment desapareguda i amb tota una sèrie d'incògnites encara per resoldre sobre la seua mort.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bernabé espera que Pérez Llorca anuncie el cessament de Barcala este dimecres

La delegada del Govern reclama al president que demane la dimissió de Luis Barcala i l'a part de tots els seus càrrecs orgànics en la primera sessió de control. Emmarca la seua exigència en la polèmica per l'adjudicació de vivenda pública i critica el model del PP.

Ramazani passa de l’ostracisme als gols decisius al València

L'extrem belga, cedit pel Leeds, ha transformat el seu rol amb dos punts clau en la segona volta. De suplent habitual a tercer màxim golejador del València.

El fill de la viuda de la CAM recorre a Estrasburg l’absolució de Miguel López

El primogènit de María del Carmen Martínez ha elevat al Tribunal Europeu de Drets Humans l'absolució del seu cunyat Miguel López. La demanda s'ha presentat després de la fallada del Constitucional, que ha deixat sense efecte la repetició del juí que havia ordenat el Suprem.

Pérez Llorca reafirma davant el TSJCV la seua aposta per un diàleg estable amb la Justícia

Pérez Llorca ha traslladat al president del TSJCV el compromís del Consell de reforçar la col·laboració amb la Justícia. Les inversions han aconseguit 101 milions i han permés concloure seus a Llíria, Gandia i Alzira.

València acull per quarta vegada la Copa del Rei i el Roig Arena s’estrena com a seu

La Copa del Rei de bàsquet arriba este dijous a València per quarta vegada i estrenarà el Roig Arena, amb 15.600 places. Persistixen les 'malediccions' de l'amfitrió i del sext classificat.

El temporal de vent cessarà este divendres després de quasi 30 dies consecutius i set borrasques

El temporal de vent en la Comunitat Valenciana cessarà el divendres 20 després de quasi un mes de ratxes de ponent i nord-oest impulsades per set borrasques. Aemet preveu calma amb l'arribada de l'anticicló i advertix de riscos residuals malgrat la menor intensitat.

Cau a Madrid un fugitiu suec buscat per homicidi i tràfic de drogues

La Policia Nacional ha detingut a Madrid a un fugitiu reclamat a Suècia per homicidi, lesions i tràfic de drogues. L'home va fugir via Alacant i va ser localitzat en un hotel del centre.

Vaga de metges: més del 90% segons sindicats i 10,4% segons Sanitat

La primera jornada de l'atur contra la reforma de l'estatut marc deixa un seguiment dispar en la Comunitat Valenciana: més del 90% per als convocants i 10,4% per a Sanitat. El sindicat mèdic recorre els servicis mínims i preveu parar una setmana al mes fins a juny.