Apareix morta la tintorera albirada a La Vila Joiosa i El Campello

 

La tintorera albirada aquest passat divendres en les costes de les localitats alacantines de La Vila Joiosa i El Campello, on es va haver de prohibir el bany per precaució, ha aparegut morta aquest dissabte en una zona localitzada entre la Cala Mig i la Coveta Fumá.

 

El servei de neteja de la localitat ha recollit l’esqual, ja sense vida, per a ser enviat al gestor autoritzat per a la seua eliminació, segons han precisat les mateixes fonts.

 

L’animal va ser albirat el divendres a La Vila Joiosa, al matí, segons van explicar fonts de la Fundació Oceanogràfic. Allí, la Unitat Aèria de la Policia Local va captar imatges de l’animal en la Cala Bol Nou, que va ser tancada al bany durant diverses hores.

La tintorera va aparèixer morta

Més tard, l’esqual es va desplaçar cap a l’interior de la mar i es va tornar a permetre el bany, si bé el servei de socorrisme i la Policia Local van vigilar les platges per si tornava a aparéixer. Cap a les 16.30 hores, la tintorera va ser albirada al Campello, on aquest dissabte ha aparegut sense vida.

 

Aquest passat dijous, una tintorera de 2,5 metres va quedar encallada a la Platja de Ponent de Benidorm (Alacant), la qual cosa va fer que els banyistes foren desallotjats. Finalment, el tauró va poder ser reintroduït a mar oberta gràcies a la intervenció dels tècnics.

 

Des de la Fundació Oceanogràfic van explicar que no podien confirmar si es tractava del mateix animal encallat a Benidorm, ja que no haver acudit en aquesta ocasió, encara que “tot apunta al fet que sí”.

 

La hipòtesi que es remenava era que la tintorera es va acostar a la costa per malaltia, ferida o comportament reproductor. En aqueix sentit, a la tintorera encallada a Benidorm se li van practicar anàlisi per a poder determinar les causes.

Anuncios

Últimes notícies

Gátova exigix a la CHJ una neteja urgent del barranc del Carraixet per risc de riuades i incendis

L'Ajuntament de Gátova reclama a la Confederació Hidrogràfica del Xúquer una intervenció urgent i integral en el barranc del Carraixet davant l'acumulació massiva de canyes invasores i l'augment del risc d'inundacions i incendis.

Elx mobilitza els seus símbols en un vídeo per a espentar a l’equip cap a la salvació

L'Elx difon un vídeo en les seues xarxes en el qual recorre a símbols il·licitans, personatges històrics i oficis tradicionals per a animar a l'equip en la lluita per la permanència en Primera Divisió.

Nova marxa lenta de taxis a València contra el servici dels VTC

Set associacions del taxi a València convoquen per a este dijous una marxa lenta amb els vehicles i una concentració a peu per a denunciar l'augment dels VTC sense resposta de la Conselleria.

Jutgen a un advocat d’Elx per quedar-se 65.000 euros de la indemnització d’una clienta

Un advocat d'Elx s'enfronta a tres anys de presó acusat d'apropiar-se de 65.000 euros de la indemnització que havia de cobrar una dona per un greu accident de trànsit patit al costat de la seua filla menor.

Detingut a Alginet per una onada d’estirades a ancianes a Benifaió i Carlet

Un home de 44 anys ha sigut detingut a Alginet acusat d'almenys cinc robatoris amb violència a ancianes a Benifaió i Carlet, a més de diversos robatoris en vehicles durant les Falles.

El Suprem encara l’última sessió del juí a Ábalos, Koldo García i Aldama per presumpta corrupció

El Tribunal Suprem celebra la catorzena i previsiblement última sessió del juí per presumpta corrupció a José Luis Ábalos, la seua exasesor Koldo García i l'empresari Víctor de Aldama, centrada en els informes finals d'acusacions i defenses.

Baixen les temperatures i s’esperen ruixats a l’interior de la Comunitat Valenciana este dimecres

Este dimecres descendixen les temperatures en la Comunitat Valenciana i es preveuen ruixats febles, puntualment moderats amb tempesta a l'interior del terç nord, a més de canvis en el vent i l'estat de la mar.

Un robatori de cable entre Algemesí i Benifaió provoca retards als trens de rodalia i mitjana distància

Un robatori de cable entre Algemesí i Benifaió està provocant retards de fins a 18 minuts en trens de rodalia i mitjana distància, que només poden circular per una via en este tram.