Troben ossos humans en una obra en València

Imatge d'arxiu d'unes obres en un edifici

Les restes humanes han sigut trobades en un edifici en construcció | coaatt

 

Esta passada setmana, els treballadors d’una obra han trobat ossos humans mentres feien una fossa en un edifici en construcció, prop de l’avinguda dels Germans Maristes de València. Es tracta d’un esquelet humà, enterrat a tres metres de profunditat, pel que tot apunta a que es tracta d’una mort violenta, encara que de fa molts anys.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, els primers ossos es van trobar el passat dimarts, 14 d’abril, cap a les dotze del matí. Els treballadors van trobar el que pareixia una mà o un peu, però van pensar que es tractava de restes animals, pel que van continuar treballant sense donar-li massa importància.

 

Els treballs en la fossa es van paralitzar per qüestions tècniques i van continuar al dia següent. Va ser dimecres, cap a les 10.30 hores, quan els obrers van trobar un os gran, probablement d’una cama. Per eixa raó, el responsable de l’obra va ordenar paralitzar els treballs i va avisar al 112.

 

Una patrulla de la Policia Nacional es va traslladar fins al lloc dels fets i, en confirmar que es tractava d’ossos humans, va avisar a la Policia Científica. Durant les excavacions, els especialistes van trobar el crani i un os del braç dret i el jutge d’instrucció número 4 de València, en funcions de guàrdia, ordenà el seu trasllat a l’Institut de Medicina Legal.

 

El jutjat esperarà ara l’informe dels forenses, que determinarà quants anys tenen els ossos i, per tant, si s’obri una investigació penal, ja que, si les restes tingueren més de 20 anys, el crim, en el cas de què es tractara d’un homicidi, hauria prescrit.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.