Troben ossos humans en una obra en València

Imatge d'arxiu d'unes obres en un edifici

Les restes humanes han sigut trobades en un edifici en construcció | coaatt

 

Esta passada setmana, els treballadors d’una obra han trobat ossos humans mentres feien una fossa en un edifici en construcció, prop de l’avinguda dels Germans Maristes de València. Es tracta d’un esquelet humà, enterrat a tres metres de profunditat, pel que tot apunta a que es tracta d’una mort violenta, encara que de fa molts anys.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, els primers ossos es van trobar el passat dimarts, 14 d’abril, cap a les dotze del matí. Els treballadors van trobar el que pareixia una mà o un peu, però van pensar que es tractava de restes animals, pel que van continuar treballant sense donar-li massa importància.

 

Els treballs en la fossa es van paralitzar per qüestions tècniques i van continuar al dia següent. Va ser dimecres, cap a les 10.30 hores, quan els obrers van trobar un os gran, probablement d’una cama. Per eixa raó, el responsable de l’obra va ordenar paralitzar els treballs i va avisar al 112.

 

Una patrulla de la Policia Nacional es va traslladar fins al lloc dels fets i, en confirmar que es tractava d’ossos humans, va avisar a la Policia Científica. Durant les excavacions, els especialistes van trobar el crani i un os del braç dret i el jutge d’instrucció número 4 de València, en funcions de guàrdia, ordenà el seu trasllat a l’Institut de Medicina Legal.

 

El jutjat esperarà ara l’informe dels forenses, que determinarà quants anys tenen els ossos i, per tant, si s’obri una investigació penal, ja que, si les restes tingueren més de 20 anys, el crim, en el cas de què es tractara d’un homicidi, hauria prescrit.

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.