11.3 C
València
Dilluns, 15 desembre, 2025

Troben ossos humans en una obra en València

Imatge d'arxiu d'unes obres en un edifici

Les restes humanes han sigut trobades en un edifici en construcció | coaatt

 

Esta passada setmana, els treballadors d’una obra han trobat ossos humans mentres feien una fossa en un edifici en construcció, prop de l’avinguda dels Germans Maristes de València. Es tracta d’un esquelet humà, enterrat a tres metres de profunditat, pel que tot apunta a que es tracta d’una mort violenta, encara que de fa molts anys.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, els primers ossos es van trobar el passat dimarts, 14 d’abril, cap a les dotze del matí. Els treballadors van trobar el que pareixia una mà o un peu, però van pensar que es tractava de restes animals, pel que van continuar treballant sense donar-li massa importància.

 

Els treballs en la fossa es van paralitzar per qüestions tècniques i van continuar al dia següent. Va ser dimecres, cap a les 10.30 hores, quan els obrers van trobar un os gran, probablement d’una cama. Per eixa raó, el responsable de l’obra va ordenar paralitzar els treballs i va avisar al 112.

 

Una patrulla de la Policia Nacional es va traslladar fins al lloc dels fets i, en confirmar que es tractava d’ossos humans, va avisar a la Policia Científica. Durant les excavacions, els especialistes van trobar el crani i un os del braç dret i el jutge d’instrucció número 4 de València, en funcions de guàrdia, ordenà el seu trasllat a l’Institut de Medicina Legal.

 

El jutjat esperarà ara l’informe dels forenses, que determinarà quants anys tenen els ossos i, per tant, si s’obri una investigació penal, ja que, si les restes tingueren més de 20 anys, el crim, en el cas de què es tractara d’un homicidi, hauria prescrit.

Últimes notícies

Dilluns de ruixats a Castelló i València i lleu pujada de les màximes

Cel molt nuvolós i ruixats localment forts a València i Castelló, que aniran remetent de sud a nord. Les màximes pujaran lleugerament i el vent rolará a oest.

Les pluges nocturnes deixen dos acovardisques i una palmera incendiada per un llamp a Alacant

Les pluges i tempestes han activat als bombers a Alacant amb dos acovardisques a Orihuela i Daya Nueva i un incendi de palmera per llamp en Callosa del Segura. A València i Castelló no s'han registrat incidències destacades.

Les pluges deixen 149 l/m² a La Font d’en Carròs i 113 a Borriana este diumenge

La borrasca Emilia va deixar els majors acumulats a La Font d'en Carròs (149,1 l/m²) i en el club nàutic de Borriana (113), amb registres generalitzats a Castelló.

Finalitza l’alerta roja a València i es manté la taronja en el sud de Castelló

L'alerta roja per pluges en el litoral de València ha finalitzat a les 6 hores. El nivell màxim passa a ser taronja a l'interior i litoral sud de Castelló fins a les 18 hores.

Finalitza l’alerta roja per pluges a València i es manté la taronja a Castelló

L'alerta roja en el litoral de València ha finalitzat a les 6.00 i el focus es trasllada a Castelló, amb nivell taronja fins a les 18.00 i fins a 100 l/m². La resta de la Comunitat seguix en nivell groc per pluges i amb avisos per tempestes a Alacant, València i Castelló.

Una dona i un menor, ferits en un accident en la CV-166 a Benassal

Una dona i un menor han resultat ferits després de l'eixida de via del vehicle en la CV-166 en direcció a Benassal. Van ser atesos per Samu i SVB i traslladats a un hospital.

Les pluges deixen 60 l/m² en quatre hores a Castelló sense incidències

La vesprada ha deixat 60 l/m² a la ciutat de Castelló i acumulats destacats en la zona, sense incidències. El balanç diari situa el màxim a la Font d'en Carròs amb 147,9 l/m².

Catorze municipis de València i Castelló suspenen les classes este dilluns per les pluges

La Conselleria d'Educació ha confirmat la suspensió de l'activitat lectiva este dilluns en 14 municipis de València i Castelló per l'alerta de pluges. La mesura afecta a 78.744 alumnes i prioritza la seguretat en desplaçaments i zones inundables.