Troben ossos humans en una obra en València

Imatge d'arxiu d'unes obres en un edifici

Les restes humanes han sigut trobades en un edifici en construcció | coaatt

 

Esta passada setmana, els treballadors d’una obra han trobat ossos humans mentres feien una fossa en un edifici en construcció, prop de l’avinguda dels Germans Maristes de València. Es tracta d’un esquelet humà, enterrat a tres metres de profunditat, pel que tot apunta a que es tracta d’una mort violenta, encara que de fa molts anys.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, els primers ossos es van trobar el passat dimarts, 14 d’abril, cap a les dotze del matí. Els treballadors van trobar el que pareixia una mà o un peu, però van pensar que es tractava de restes animals, pel que van continuar treballant sense donar-li massa importància.

 

Els treballs en la fossa es van paralitzar per qüestions tècniques i van continuar al dia següent. Va ser dimecres, cap a les 10.30 hores, quan els obrers van trobar un os gran, probablement d’una cama. Per eixa raó, el responsable de l’obra va ordenar paralitzar els treballs i va avisar al 112.

 

Una patrulla de la Policia Nacional es va traslladar fins al lloc dels fets i, en confirmar que es tractava d’ossos humans, va avisar a la Policia Científica. Durant les excavacions, els especialistes van trobar el crani i un os del braç dret i el jutge d’instrucció número 4 de València, en funcions de guàrdia, ordenà el seu trasllat a l’Institut de Medicina Legal.

 

El jutjat esperarà ara l’informe dels forenses, que determinarà quants anys tenen els ossos i, per tant, si s’obri una investigació penal, ja que, si les restes tingueren més de 20 anys, el crim, en el cas de què es tractara d’un homicidi, hauria prescrit.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingudes cinc persones per robatoris en centres educatius de Borriana i Terrassa

La Guàrdia Civil ha detingut a cinc persones i ha desarticulat un grup especialitzat en robatoris amb força en centres educatius de Borriana i Terrassa.

Aemet preveu un cap de setmana inestable i una altra borrasca des del dimarts

Aemet ha informat de pluges generalitzades este dijous i d'un cap de setmana inestable; el dimarts s'espera una altra borrasca. Els acumulats més alts s'han donat en la Comunitat Valenciana.

Huit detinguts a Cheste i Vilamarxant en tres intervencions contra el narcotràfic

La Guàrdia Civil ha detingut a huit persones i ha desarticulat tres punts de venda de droga a Cheste i Vilamarxant. L'operatiu ha intervingut cocaïna, haixix, diners i 11 armes.

Alerten d’una estafa que suplanta ‘Mi Carpeta Ciudadana’ amb un fals ingrés de 552 euros

INCIBE detecta una campanya de correus fraudulents que intenta obtindre dades personals i bancàries dels usuaris

El Port de València tanca el trànsit marítim per ratxes de vent i només permet eixides

El port ha suspés les entrades per ratxes de vent i, a les 09.24, ha permés únicament les eixides. Aemet manté avís groc per pluges i tempestes a Castelló, València i litoral nord d'Alacant.

Carmencita garantix safrà per a sis mesos i evita l’impacte del conflicte a l’Iran

L'empresa embene unes tres tones de safrà a l'any i assegura subministrament fins a setembre de 2026 gràcies al seu 'estoc' i a rutes alternatives. La modernització de la seua planta i l'expansió logística reforcen la seua capacitat en un context de tensions a l'Iran

Dos detinguts per incendis intencionats en garatges de Novelda i Petrer

Dos jóvens de 24 anys han sigut detinguts per provocar sengles focs en garatges de Novelda i Petrer. La ràpida actuació d'emergències va evitar ferits i danys majors.

La pluja força la suspensió de la mascletà de hui en la plaça de l’Ajuntament de València

L'Ajuntament de València ha suspés la mascletà de les 14.00 per la pluja i les previsions. La decisió s'ha pres al no poder garantir el muntatge en temps i condicions.