10.6 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

Troben ossos humans en una obra en València

Imatge d'arxiu d'unes obres en un edifici

Les restes humanes han sigut trobades en un edifici en construcció | coaatt

 

Esta passada setmana, els treballadors d’una obra han trobat ossos humans mentres feien una fossa en un edifici en construcció, prop de l’avinguda dels Germans Maristes de València. Es tracta d’un esquelet humà, enterrat a tres metres de profunditat, pel que tot apunta a que es tracta d’una mort violenta, encara que de fa molts anys.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, els primers ossos es van trobar el passat dimarts, 14 d’abril, cap a les dotze del matí. Els treballadors van trobar el que pareixia una mà o un peu, però van pensar que es tractava de restes animals, pel que van continuar treballant sense donar-li massa importància.

 

Els treballs en la fossa es van paralitzar per qüestions tècniques i van continuar al dia següent. Va ser dimecres, cap a les 10.30 hores, quan els obrers van trobar un os gran, probablement d’una cama. Per eixa raó, el responsable de l’obra va ordenar paralitzar els treballs i va avisar al 112.

 

Una patrulla de la Policia Nacional es va traslladar fins al lloc dels fets i, en confirmar que es tractava d’ossos humans, va avisar a la Policia Científica. Durant les excavacions, els especialistes van trobar el crani i un os del braç dret i el jutge d’instrucció número 4 de València, en funcions de guàrdia, ordenà el seu trasllat a l’Institut de Medicina Legal.

 

El jutjat esperarà ara l’informe dels forenses, que determinarà quants anys tenen els ossos i, per tant, si s’obri una investigació penal, ja que, si les restes tingueren més de 20 anys, el crim, en el cas de què es tractara d’un homicidi, hauria prescrit.

Últimes notícies

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant per l'estirada de la bossa d'una dona que portava quasi 6.000 euros; en la fugida va anar deixant bitllets. La Policia va recuperar més de 5.800 euros i ho va posar a disposició judicial.

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant com a presumpte autor de l'estirada a una dona que portava prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets fins a ser arrestat.

Desarticulada a Alacant una xarxa de ciberestafes capaç d’enviar milions de SMS i telefonades fraudulentes

La xarxa utilitzava una infraestructura tecnològica de gran capacitat per suplantar organismes oficials i enganyar les víctimes

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida a Alacant

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar d'una tirada la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets i es van recuperar més de 5.800 euros.

Les pensions contributives pujaran un 2,7% en 2026 per mantindre el poder adquisitiu

L’augment garantirà fins a 572 euros més a l’any per a la pensió mitjana de jubilació

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar la bossa a una dona amb quasi 6.000 euros. Va deixar bitllets pel camí i va ser aconseguit als pocs minuts.

Mor una dona de 32 anys en un xoc frontal a Cullera

Un home de 56 anys resulta ferit en l’accident, que ha tingut lloc cap a les 17.15 hores i ha requerit la intervenció dels serveis d’emergència i dels bombers

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts