Troben en un xalet d’Alacant un local per a baralles de galls amb 27 persones dins

 

Agents de la Policia Nacional han localitzat en un xalet del barri de Villafranqueza d’Alacant un recinte en el que s’organitzaven baralles de galls i en el que estaven congregades unes 27 persones, entre elles tres menors d’edat, sense mantindre distàncies de seguretat ni portar mascaretes.

 

En la intervenció s’han alçat 72 actes per no portar mascareta, no guardar la distància de seguretat i excedir el número de persones congregades no convivents. A més, s’han interposat huit actes per tinença d’armes i substàncies estupefaents, segons ha informat la Policia en un comunicat.

 

Un avís a través de l’aplicació ‘Alertcops’ va alertar a la Policia de la possible celebració de baralles il·legals de galls en un xalet del barri. Immediatament, diverses patrulles de la Brigada Provincial de Seguretat Ciutadana i de la Unitat Adscrita a la Comunitat Valenciana es van personar en el lloc on van observar congregades a 27 persones.

 

Els galls estaven mutilats

En el lloc dels fets tenien dos galls preparats per a la baralla i un ring construït específicament per a fer baralles entre els animals, que havien sigut mutilats per a ser més eficients contra els seus contrincants. Una volta es van personar els agents en el lloc, van posar fora de perill als animals i van sancionar als organitzadors i als assistents a l’acte. Entre les persones congregades hi havia tres menors d’entre 10 i 14 anys, un d’ells amb gran quantitat de diners fraccionats.

 

Els galls van ser intervinguts i llocs a la disposició de la protectora d’animals. Sobre els promotors de l’acte, s’ha fet un expedient de comunicació a les Conselleries de Joc, Sanitat i Agricultura per a sanció. La investigació seguix oberta per a tractar de localitzar altres llocs a on es fa esta activitat il·legal.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka decidix un triomf clau del Raig davant un Elx en inferioritat

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar al Rayo Vallecano una victòria patida davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i es complica la seua lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.