Troben en un xalet d’Alacant un local per a baralles de galls amb 27 persones dins

 

Agents de la Policia Nacional han localitzat en un xalet del barri de Villafranqueza d’Alacant un recinte en el que s’organitzaven baralles de galls i en el que estaven congregades unes 27 persones, entre elles tres menors d’edat, sense mantindre distàncies de seguretat ni portar mascaretes.

 

En la intervenció s’han alçat 72 actes per no portar mascareta, no guardar la distància de seguretat i excedir el número de persones congregades no convivents. A més, s’han interposat huit actes per tinença d’armes i substàncies estupefaents, segons ha informat la Policia en un comunicat.

 

Un avís a través de l’aplicació ‘Alertcops’ va alertar a la Policia de la possible celebració de baralles il·legals de galls en un xalet del barri. Immediatament, diverses patrulles de la Brigada Provincial de Seguretat Ciutadana i de la Unitat Adscrita a la Comunitat Valenciana es van personar en el lloc on van observar congregades a 27 persones.

 

Els galls estaven mutilats

En el lloc dels fets tenien dos galls preparats per a la baralla i un ring construït específicament per a fer baralles entre els animals, que havien sigut mutilats per a ser més eficients contra els seus contrincants. Una volta es van personar els agents en el lloc, van posar fora de perill als animals i van sancionar als organitzadors i als assistents a l’acte. Entre les persones congregades hi havia tres menors d’entre 10 i 14 anys, un d’ells amb gran quantitat de diners fraccionats.

 

Els galls van ser intervinguts i llocs a la disposició de la protectora d’animals. Sobre els promotors de l’acte, s’ha fet un expedient de comunicació a les Conselleries de Joc, Sanitat i Agricultura per a sanció. La investigació seguix oberta per a tractar de localitzar altres llocs a on es fa esta activitat il·legal.

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.