La tromba d’aigua provoca la inundació de la Casa de la Cultura de Vilafranca

Una forta tromba d’aigua ahir dimecres a la vesprada, acompanyada de granís, ha causat la inundació de la sala de teatre Carles Pons a la Casa de la Cultura de Vilafranca, a la comarca castellonenca de l’Alt Maestrat.

 

S’han acumulat al voltant de 30 litres per metre quadrat que han caigut en poc més de mitja hora, i açò ha requerit la intervenció dels bombers voluntaris de Benassal i els bombers forestals de Castellfort. L’Ajuntament de Vilafranca ha agraït la seua tasca en l’evacuació d’aigua.

 

En estos moments, ja no hi ha avisos per tempestes o possibilitats de precipitacions a l’interior de Castelló, una zona que s’ha vist molt afectada durant tota la setmana pels temporals d’aigua i granís, amb descàrregues ràpides i violentes.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana lidera la compra d’habitatge per part d’estrangers no residents a Espanya

La Comunitat Valenciana va concentrar el 40 % de les compres d’habitatge de persones estrangeres no residents en el segon semestre de 2025.

L’incendi de Tibi evoluciona favorablement després de calcinar entre 8 i 10 hectàrees

Els bombers continuen treballant en l’incendi de Tibi, ja controlat, després de cremar entre 8 i 10 hectàrees al Maigmó.

El temps a la Comunitat Valenciana: pujen les temperatures i es manté l’oratge estable

La Comunitat Valenciana viurà dijous i divendres amb cel poc núvol i temperatures a l’alça, amb brumes al litoral i vent fluix.

Intervingut un patinet elèctric que arribava a quasi 90 km/h i conduït per un menor

La Policia Local de Castelló intervé un patinet elèctric que arribava a 89,9 km/h i tramita tres sancions al conductor menor d’edat.

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.