17.4 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

Un mort i 85 ferits a un xoc de trens a Sant Boi de Llobregat

El maquinista d’un tren ha mort al matx ocorregut a l’estació de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC). L’accident deixa 85 ferits de diversa consideració, dos greus. Cap a les 18 hores, un vagó d’un tren de potassa ha descarrilat a l’entrada de l’estació i ha impactat contra la cabina del tren de viatgers.

Després de l’accident, el sistema d’emergències mèdiques s’ha desplaçat al lloc dels fets per dur a terme les tasques d’evacuació. A més, els equips de FGC desplaçats al lloc de l’accident estan avaluant la situació per investigar les causes del descarrilament.

Pel que fa al servei a la línia Llobregat-Anoia, hi ha servei de trens entre les estacions de Plaça d’Espanya i Cornellà i entre Colònia Güell i Igualada i Manresa, mentre que entre Cornellà i Colònia Güell s’està gestionant el servei alternatiu per carretera.

Últimes notícies

Vila-real i Alabés, xoc de dinàmiques oposades en La Ceràmica

Vila-real i Alabés arriben al dol en moments oposats: els locals miren a la zona alta i els visitants conviuen amb la pressió del descens. El partit es disputa el dissabte a les 16.15 en La Ceràmica.

El nou model de finançament autonòmic suma 3.670 milions per a la Comunitat Valenciana en 2027

La Comunitat Valenciana rebria 3.670 milions més en 2027 si s'aprova el nou model, quasi un 18% addicional, amb un fons climàtic que prioritza el Mediterrani.

Robles exigix disculpes a Feijóo per afirmar que l’UME no va estar en la DANA de València

Robles ha exigit a Feijóo que demane disculpes a l'Exèrcit i a la UME per afirmar que no van estar durant la DANA a València. Ha assenyalat que el líder del PP va admetre un error de dates davant la jutgessa, però ha sostingut que ha d'anar més enllà i rectificar de fons.

Feijóo ha assegurat que afronta tranquil la seua declaració davant la jutgessa per la gestió de la dana

Feijóo ha assegurat que afronta tranquil el seu deure i que declararà per videoconferència des del Congrés com a testimoni. La jutgessa centrarà la seua declaració en els missatges del 29 d'octubre amb Carlos Mazón, aportats per ell a la causa

Carlos Álvarez reafirma que és feliç en el Llevant i confia a seguir mentres negocia la seua renovació

El migcampista del Llevant va reiterar el seu desig de continuar en el club i es va mostrar tranquil amb les converses per a ampliar el seu contracte de 2027 a 2029. Va delegar la negociació en els seus agents per a centrar-se en l'objectiu de seguir en Primera.

El Consell destinarà 12,1 milions a ampliar i reformar el centre de salut de Requena

La Generalitat invertirà 12,1 milions en una reforma integral i ampliació del centre de salut de Requena. El pla preveu un annex, reordenació per àrees i un termini de 20 mesos.

Arriben a Madrid els cinc presos espanyols alliberats a Veneçuela

Els cinc presos espanyols alliberats a Veneçuela han aterrat a Madrid en un vol des de Bogotà. Exteriors confirma la seua arribada i celebra el retrobament amb les seues famílies.

AVA i La Va unir rebutgen l’acord amb Mercosur pel seu alt cost per a l’agricultura valenciana

Les organitzacions agràries valencianes han criticat l'aprovació de l'acord UE-Mercosur en el COREPER II i acusen el Govern de donar suport a un pacte sense garanties. Alerten de competència deslleial, salvaguardes més febles i riscos per a productors i consumidors.