10.7 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Una dona ressuscita quan estaven a punt d’enterrar-la

Els metges havien certificat la seua mort després de patir un accident de trànsit. Rosa Isabel Céspedes Callaca, de 36 anys, anava a ser enterrada aquest 26 d’abril a la regió Lambayeque del Perú. No obstant això, encara no estava morta. Durant el trasllat del seu fèretre va reviure i va començar a colpejar el taüt per dins.

La commoció i l’horror es va ensenyorir dels seus familiars que ja estaven llestos per a acomiadar a Rosa Isabel. Un dels parents va obrir la caixa i la va trobar amb els ulls oberts i signes vitals. Immediatament es va contactar amb emergències.

Quan van arribar els metges, van constatar que tenia signes vitals febles pel que la van traslladar a l’hospital. Malgrat els intents per salvar-la, es va certificar novament el seu decés.

Els familiars de Rosa Isabel, que deixa tres xiquets de 5, 11 i 17 anys, exigeixen ara explicacions de per què es va donar per morta la primera vegada i si la víctima va poder haver-se salvat d’haver sigut atesa adequadament.

Pel que sembla, el personal de l’hospital l’hauria desconnectada i certificat el seu mort sense haver revisat correctament el seu cas. El seu cos va ser traslladat a la morgue quan encara seguia amb vida, malgrat haver sigut reportada com morta.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Galbiati reivindica la defensa de Baskonia per a tombar al Barça i ficar-se en la final

Galbiati va destacar que la defensa en l'últim quart va sostindre a Baskonia en la semifinal davant el Barça. Va elogiar a Diakité i va anticipar una final exigent davant el Reial Madrid.

Kurucs reivindica el col·lectiu després de véncer al Barça: ‘No tenim egos i juguem junts’

Kurucs va subratllar que la victòria de Baskonia davant el Barça en la Copa del Rei va arribar des del joc coral i una defensa amb energia. Diakite va decidir amb un tap a 7 segons.

Xavi Pascual apunta a l’últim quart després de l’eliminació del Barça davant Baskonia

El tècnic del Barça va lamentar una última habitació desastrosa amb només nou punts, que va fer inútil el control previ del partit i els va deixar sense final.

Laprovittola lamenta la derrota del Barça i l’avantatge de deu punts perduda davant Baskonia

El base del Barça va lamentar caure en semifinals davant Baskonia després de dilapidar una renda de deu punts en l'últim quart. Parra va assenyalar accions clau que van decantar el final.

67-70: el Baskonia sobreviu al Barça i torna a la final 17 anys després

El Baskonia va guanyar 67-70 al Barça després de resistir a rebuf i aprofitar el descans de Laprovittola per a canviar el comandament. Jugarà la final 17 anys després.

El Kosner Baskonia tomba al Barça i jugarà la final davant el Reial Madrid (67-70)

El Kosner Baskonia va véncer al Barça per 67-70 en el Roig Arena i es mesurarà al Reial Madrid en la final de la Copa del Rei, fixada per al diumenge a les 19.00 CET.

La maledicció de l’amfitrió suma 24 anys: el València Basket cau 106-108 davant el Reial Madrid

La ratxa sense campions locals en la Copa del Rei s'ha mantingut amb l'eliminació del València Basket en semifinals davant el Reial Madrid per 106-108. L'última vegada que un amfitrió va alçar el títol va ser en 2002, amb el Baskonia; abans, només el CAI Zaragoza ho va aconseguir en 1983-84.

Hezonja iguala el rècord de triples en la Copa i guia el 106-108 del Reial Madrid en una semifinal històrica

Hezonja va anotar set triples i 25 punts i va decidir amb dos encerts en els últims trenta segons el 106-108 del Reial Madrid davant el València Basket, en una semifinal sense pròrroga que va batre el rècord històric d'anotació amb 214 punts.