Durant estos últims mesos les vagues a Metro València han sigut una constant, i de moment no pareix tindre fi, ja que els treballadors ni l'empresa han arribat a un acord. Així, per esta setmana hi ha convocades noves parades parcials al metro, tramvia i Tram de València i Alacant. Concretament, estan convocades per a hui dimarts 14 i dijous 16 de 13.30 a 15.30 hores i per al diumenge de 7.00 a 9.00 hores i de 13.00 a 15.00. Els serveis mínims seran del 60% en les hores punta i el 50% en la resta d'hores. Tot i que les parades establertes són semblants a les convocades anteriorment, en esta ocasió el problema recau en què el pròxim diumenge es celebra un dels esdeveniments esportius més multitudinaris dels que se celebra a València: la 37 edició de la Marató Trinitat Alfonso. Una edició en la qual hi ha prop de 2.000 persones inscrites en la Marató i més de 8.500 en la 10K
La vaga convocada a MetroValència per a esta setmana podrà afectar a la Marató d’este diumenge
Últimes notícies
Successos
La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc
La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.
Social
Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta
El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.
Successos
El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta
La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.
Successos
El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals
El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.
Social
Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla
Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.
Successos
Vox defensa la gestió dels incendis a la Comunitat Valenciana i acusa el PSPV de falta de lleialtat
El síndic de Vox en Les Corts, José María Llanos, assegura que s’ha actuat amb diligència en els incendis forestals d’estiu amb els mitjans disponibles i acusa el PSPV i el Govern central de falta de suport i de polititzar la gestió.
Política
Muñoz reivindica que siga un valor que Morant siga ministra i critica la “anomalia” amb Pérez Llorca
El síndic socialista José Muñoz defensa que el fet que Diana Morant siga ministra és un actiu per al PSPV i per a la Comunitat Valenciana, i qüestiona que Juanfran Pérez Llorca encara no haja sigut confirmat com a candidat del PP.
Societat
Rècord de turistes estrangers a la Comunitat Valenciana en juliol amb 1,63 milions de visitants
La Comunitat Valenciana ha batut en juliol el seu rècord de turisme internacional, amb 1,63 milions de visitants i un gasto de 2.475 milions d’euros, un 11,6 % més que fa un any.







