La vaga convocada a MetroValència per a esta setmana podrà afectar a la Marató d’este diumenge

Durant estos últims mesos les vagues a Metro València han sigut una constant, i de moment no pareix tindre fi, ja que els treballadors ni l'empresa han arribat a un acord. Així, per esta setmana hi ha convocades noves parades parcials al metro, tramvia i Tram de València i Alacant. Concretament, estan convocades per a hui dimarts 14 i dijous 16 de 13.30 a 15.30 hores i per al diumenge de 7.00 a 9.00 hores i de 13.00 a 15.00. Els serveis mínims seran del 60% en les hores punta i el 50% en la resta d'hores. Tot i que les parades establertes són semblants a les convocades anteriorment, en esta ocasió el problema recau en què el pròxim diumenge es celebra un dels esdeveniments esportius més multitudinaris dels que se celebra a València: la 37 edició de la Marató Trinitat Alfonso. Una edició en la qual hi ha prop de 2.000 persones inscrites en la Marató i més de 8.500 en la 10K

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Catalá llança en el Congrés una ofensiva per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa María José Catalá impulsa sis iniciatives en el Congrés per a desbloquejar el soterrament de les vies de Serradora i exigir explicacions al Ministeri de Transports per la paralització del projecte.

Demanen 7 anys i mig de presó a un assessor per quedar-se 1,7 milions en falsificar pagarés

La fiscalia sol·licita set anys i mig de presó per a un assessor fiscal acusat d'apropiació indeguda i falsedat mercantil per desviar 1,7 milions d'euros després de la mort de l'empresari al qual assessorava.

Esmorzaret, el receptari que reivindica l’esmorzar valencià a través de l’entrepà

El llibre Esmorzaret recopila 45 receptes d'entrepans i reivindica l'esmorzar valencià com a ritual propi, des del gasto inicial fins al cremaet final.

Mor una dona atropellada en la V-31 a l’altura de Beniparrell

Una dona de 49 anys ha mort després de ser atropellada en la V-31 a l'altura de Beniparrell. El succés va ocórrer de matinada i una altra persona va resultar il·lesa.

Més de 500 jóvens s’incorporen al camp valencià amb ajudes de la Generalitat

La Generalitat impulsa la incorporació de 548 jóvens i nous agricultors i ramaders al camp valencià amb una convocatòria rècord de més de 27 milions d'euros en ajudes.

La guerra d’arcabusseria posa fi als Moros i Cristians d’Alcoi

Les festes de Moros i Cristians d'Alcoi conclouen amb el Dia del Alardo, una intensa jornada de trets d'arcabusseria, ambaixades i l'Aparició de Sant Jordiet sobre el castell.

La guerra d’arcabusseria tanca les festes de Moros i Cristians a Alcoi

Les festes de Moros i Cristians d'Alcoi conclouen amb el Dia del Alardo, una intensa recreació de les batalles de 1276 amb quasi tres tones de pólvora i l'Aparició de Sant Jordiet.

Mor una dona i tres ferits per inhalació de fum en l’incendi d’una vivenda a Orihuela

Una dona de 77 anys ha mort i altres tres persones han resultat ferides per inhalació de fum en l'incendi d'una vivenda unifamiliar en Orihuela Costa, el foc de la qual es va originar en la cuina.