Anuncios

Detingut a València per abusar sexualment de la seua filla durant anys

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un domicili de València a un home de 39 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual i coaccions, sobre la seua filla des que tenia onze anys.

La víctima, que va arribar a normalitzar la situació d’abusos, el va posar en coneixement dels investigadors, després de conéixer que la seua germana menor d’edat també podria estar ocorrent alguna cosa semblant després de rebre amenaces per part del seu pare.

Anuncios

Les investigacions es van iniciar quan la víctima va acudir a dependències policials davant el temor que la seua germana menor pogués patir una sèrie d’abusos sexuals per part del seu pare.

La jove els va explicar als agents que des que va abandonar el domicili familiar en què només viu la menor amb el seu pare, este li truca per telèfon i li envia missatges de text en els quals fa que li anava a ensenyar tot el que ella sabia, al·ludint als suposats abusos patits per ella durant anys, donant-se la circumstància que en este moment va rebre un altre missatge.

Pel que sembla, li coaccionava, perquè tornés a l’habitatge familiar, amb suposadament fer-li mal a la seua germana, fins i tot alguna cosa pitjor. Segons el manifestat, la víctima hauria patit abusos sexuals per part del seu pare des que tenia onze anys. Com a conseqüència de la prolongació d’estos fets en el temps i a causa de l’edat, la jove hauria normalitzat la situació.

Els agents continuen amb les investigacions per determinar si la víctima podria haver patit agressions sexuals per part de pare.

Davant el possible perill que podria córrer la menor, els agents ràpidament van localitzar al pare i el van detenir com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual i coaccions, fent-li lliurament de la menor a la seua germana major d’edat.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.
Anuncios