Detingut a València per abusar sexualment de la seua filla durant anys

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un domicili de València a un home de 39 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual i coaccions, sobre la seua filla des que tenia onze anys.

La víctima, que va arribar a normalitzar la situació d’abusos, el va posar en coneixement dels investigadors, després de conéixer que la seua germana menor d’edat també podria estar ocorrent alguna cosa semblant després de rebre amenaces per part del seu pare.

Les investigacions es van iniciar quan la víctima va acudir a dependències policials davant el temor que la seua germana menor pogués patir una sèrie d’abusos sexuals per part del seu pare.

La jove els va explicar als agents que des que va abandonar el domicili familiar en què només viu la menor amb el seu pare, este li truca per telèfon i li envia missatges de text en els quals fa que li anava a ensenyar tot el que ella sabia, al·ludint als suposats abusos patits per ella durant anys, donant-se la circumstància que en este moment va rebre un altre missatge.

Pel que sembla, li coaccionava, perquè tornés a l’habitatge familiar, amb suposadament fer-li mal a la seua germana, fins i tot alguna cosa pitjor. Segons el manifestat, la víctima hauria patit abusos sexuals per part del seu pare des que tenia onze anys. Com a conseqüència de la prolongació d’estos fets en el temps i a causa de l’edat, la jove hauria normalitzat la situació.

Els agents continuen amb les investigacions per determinar si la víctima podria haver patit agressions sexuals per part de pare.

Davant el possible perill que podria córrer la menor, els agents ràpidament van localitzar al pare i el van detenir com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual i coaccions, fent-li lliurament de la menor a la seua germana major d’edat.

Últimes notícies

El Festival dels Arts baixarà el volum nocturn a 80 decibels per a reduir el soroll

El Festival dels Arts limitarà el so nocturn a 80 decibels, deu menys que el màxim municipal, i instal·larà pantalles i limitadors acústics per a minimitzar l'impacte en els veïns.

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.