Detingut a València per abusar sexualment de la seua filla durant anys

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un domicili de València a un home de 39 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual i coaccions, sobre la seua filla des que tenia onze anys.

La víctima, que va arribar a normalitzar la situació d’abusos, el va posar en coneixement dels investigadors, després de conéixer que la seua germana menor d’edat també podria estar ocorrent alguna cosa semblant després de rebre amenaces per part del seu pare.

Les investigacions es van iniciar quan la víctima va acudir a dependències policials davant el temor que la seua germana menor pogués patir una sèrie d’abusos sexuals per part del seu pare.

La jove els va explicar als agents que des que va abandonar el domicili familiar en què només viu la menor amb el seu pare, este li truca per telèfon i li envia missatges de text en els quals fa que li anava a ensenyar tot el que ella sabia, al·ludint als suposats abusos patits per ella durant anys, donant-se la circumstància que en este moment va rebre un altre missatge.

Pel que sembla, li coaccionava, perquè tornés a l’habitatge familiar, amb suposadament fer-li mal a la seua germana, fins i tot alguna cosa pitjor. Segons el manifestat, la víctima hauria patit abusos sexuals per part del seu pare des que tenia onze anys. Com a conseqüència de la prolongació d’estos fets en el temps i a causa de l’edat, la jove hauria normalitzat la situació.

Els agents continuen amb les investigacions per determinar si la víctima podria haver patit agressions sexuals per part de pare.

Davant el possible perill que podria córrer la menor, els agents ràpidament van localitzar al pare i el van detenir com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual i coaccions, fent-li lliurament de la menor a la seua germana major d’edat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.