6.8 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Venda de cocaïna a 10 metres d’una escola en el Grau de Castelló

Comida de un comedor escolar

Un dels col·legis del Grau estava a 10 metres de la casa | Instagram

 

Agents de la Policia Nacional han desarticulat un important punt de distribució de drogues al detall, situat a escassos deu metres d’un centre educatiu del Grau de Castelló. El propietari del domicili es fea càrrec de la majoria de les vendes, sent substituït per altres tres persones quan ell no estava, per a mantindre el «negoci» obert a tota hora.

  

Els investigadors van descobrir que en un domicili particular, situat molt propet d’un col·legi públic del Grau de Castelló, podrien estar distribuint substàncies estupefaents de forma ininterrompuda. Amb les investigacions policials, els agents van vore que el propietari d’este domicili «regentava» un punt de venda de droga al detall en el qual se subministrava tant cocaïna com marihuana i, tot això, a escassos 10 metres d’un col·legi públic.

 

Per a atendre el negoci de forma permanent, es valia dels altres tres arrestats que residien en el seu domicili i que s’encarregaven d’atendre el punt en els moments en què el «regent» no estava. El punt de venda estava dissenyat de manera que la venda de drogues es duguera a terme en la porta principal de la vivenda, perfectament enfocada cap al col·legi, amb tot els instruments necessaris per a preparar una dosi de forma ràpida i eficient.

 

Drogues incautades en el Grau de Castelló

Les drogues que els agents han intervingut en l’operació del Grau de Castelló | Policia Nacional

 

Amb el tancament de la investigació, els agents van detindre a quatre persones, tots ells habitants del referit domicili (el regent del punt de venda de droga i les seues 3 ajudants) i van intervindre un gran número d’útils per a l’elaboració de les dosis de cocaïna i marihuana, junt amb la cocaïna i la marihuana que ocultaven en el domicili.

Un reincident en un fortí a prova d’intrusos

En el registre domiciliari, els agents es van trobar amb una vivenda perfectament «fortificada», amb un complex sistema de seguretat en totes les seues entrades que comptava amb un sistema de doble porta. Totes eixes portes, a més, estaven reforçades amb 3 barres d’acer de 7 cm de diàmetre que feen de forrellat. Per això, per a poder entrar, van caldre mecanismes tècnics avançats i especialitzats.

 

No és la primera volta que «el regent» és detingut, ja que li consten numerosos antecedents policials, alguns d’ells, per delictes contra la salut pública. Ara, després de ser posat a disposició judicial, s’ha ordenat el seu ingrés a la presó.

Últimes notícies

Un jove ha mort i un menor ha resultat ferit en un xoc entre moto i cotxe a València

Un jove de 22 anys ha mort i un menor de 12 ha resultat ferit en un xoc entre una moto i un cotxe en la CV-315, en el desviament cap a Carpesa, a València. Dos unitats del SAMU i un SVB han acudit i els sanitaris han confirmat la defunció malgrat la reanimació.

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.