13.3 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

Venda de cocaïna a 10 metres d’una escola en el Grau de Castelló

Comida de un comedor escolar

Un dels col·legis del Grau estava a 10 metres de la casa | Instagram

 

Agents de la Policia Nacional han desarticulat un important punt de distribució de drogues al detall, situat a escassos deu metres d’un centre educatiu del Grau de Castelló. El propietari del domicili es fea càrrec de la majoria de les vendes, sent substituït per altres tres persones quan ell no estava, per a mantindre el «negoci» obert a tota hora.

  

Els investigadors van descobrir que en un domicili particular, situat molt propet d’un col·legi públic del Grau de Castelló, podrien estar distribuint substàncies estupefaents de forma ininterrompuda. Amb les investigacions policials, els agents van vore que el propietari d’este domicili «regentava» un punt de venda de droga al detall en el qual se subministrava tant cocaïna com marihuana i, tot això, a escassos 10 metres d’un col·legi públic.

 

Per a atendre el negoci de forma permanent, es valia dels altres tres arrestats que residien en el seu domicili i que s’encarregaven d’atendre el punt en els moments en què el «regent» no estava. El punt de venda estava dissenyat de manera que la venda de drogues es duguera a terme en la porta principal de la vivenda, perfectament enfocada cap al col·legi, amb tot els instruments necessaris per a preparar una dosi de forma ràpida i eficient.

 

Drogues incautades en el Grau de Castelló

Les drogues que els agents han intervingut en l’operació del Grau de Castelló | Policia Nacional

 

Amb el tancament de la investigació, els agents van detindre a quatre persones, tots ells habitants del referit domicili (el regent del punt de venda de droga i les seues 3 ajudants) i van intervindre un gran número d’útils per a l’elaboració de les dosis de cocaïna i marihuana, junt amb la cocaïna i la marihuana que ocultaven en el domicili.

Un reincident en un fortí a prova d’intrusos

En el registre domiciliari, els agents es van trobar amb una vivenda perfectament «fortificada», amb un complex sistema de seguretat en totes les seues entrades que comptava amb un sistema de doble porta. Totes eixes portes, a més, estaven reforçades amb 3 barres d’acer de 7 cm de diàmetre que feen de forrellat. Per això, per a poder entrar, van caldre mecanismes tècnics avançats i especialitzats.

 

No és la primera volta que «el regent» és detingut, ja que li consten numerosos antecedents policials, alguns d’ells, per delictes contra la salut pública. Ara, després de ser posat a disposició judicial, s’ha ordenat el seu ingrés a la presó.

Últimes notícies

Skyfest Benidorm acollirà el certamen Or Vell, dedicat a la música de ball

Or Vell arribarà per primera vegada a la Comunitat Valenciana l'1 d'agost amb un format de gran producció en el recinte Skyfest de Benidorm. Hi haurà preregistre des de hui i venda general el 10 de febrer.

Morant qualifica de lamentable l’espectacle de Feijóo en la comissió de la DANA

Morant ha criticat la intervenció de Feijóo en la comissió de la DANA, li ha retret no demanar disculpes i ha denunciat que continua encobrint a Mazón.

Medicina Familiar demana urgències 24 hores amb criteris clínics, equitat i sostenibilitat

La societat valenciana de Medicina Familiar valora limitar les obertures 24 hores a zones d'alta demanda, però reclama criteris clínics, equitat i sostenibilitat i oferix col·laborar en el disseny del model.

Pérez Llorca demana al Govern la zona catastròfica després del temporal Harry i reclama la gestió del litoral

El Consell ha sol·licitat declarar zona catastròfica pels danys del temporal Harry i ha urgit al Govern a transferir la gestió del litoral i executar projectes pendents.

Pérez Llorca defén que el PP és l’únic que ha assumit responsabilitats per la dana

Pérez Llorca ha subratllat que la dana de València va evidenciar fallades en totes les Administracions, però ha remarcat que només el PP ha demanat perdó i assumit responsabilitats. Ha compartit la posició de Feijóo després de la seua compareixença en la comissió del Congrés i ha rebutjat polititzar l'accident ferroviari de Còrdova.

Detinguda la directora d’una guarderia a Algemesí per presumpte maltractament a menors

La Policia Nacional ha detingut a la directora d'una guarderia d'Algemesí per presumpte maltractament habitual i vexacions a menors. Després de declarar, ha quedat en llibertat provisional amb mesures que li impedixen tot contacte amb els xiquets del centre.

La Generalitat destina 2,16 milions a la modernització integral del port Nou Fontana de Xàbia

La Generalitat impulsa una inversió de 2,16 milions per a renovar el port Nou Fontana de Xàbia. El pla, en dos fases, modernitza instal·lacions, servicis i accessos en 15 mesos.

Pérez Llorca demana declarar zona catastròfica després del temporal Harry i exigix competències de litoral

El Consell ha sol·licitat al Govern la declaració de zona catastròfica pels danys del temporal Harry i ha urgit a transferir a la Generalitat la gestió del litoral.