Venda de cocaïna a 10 metres d’una escola en el Grau de Castelló

Comida de un comedor escolar

Un dels col·legis del Grau estava a 10 metres de la casa | Instagram

 

Agents de la Policia Nacional han desarticulat un important punt de distribució de drogues al detall, situat a escassos deu metres d’un centre educatiu del Grau de Castelló. El propietari del domicili es fea càrrec de la majoria de les vendes, sent substituït per altres tres persones quan ell no estava, per a mantindre el «negoci» obert a tota hora.

  

Els investigadors van descobrir que en un domicili particular, situat molt propet d’un col·legi públic del Grau de Castelló, podrien estar distribuint substàncies estupefaents de forma ininterrompuda. Amb les investigacions policials, els agents van vore que el propietari d’este domicili «regentava» un punt de venda de droga al detall en el qual se subministrava tant cocaïna com marihuana i, tot això, a escassos 10 metres d’un col·legi públic.

 

Per a atendre el negoci de forma permanent, es valia dels altres tres arrestats que residien en el seu domicili i que s’encarregaven d’atendre el punt en els moments en què el «regent» no estava. El punt de venda estava dissenyat de manera que la venda de drogues es duguera a terme en la porta principal de la vivenda, perfectament enfocada cap al col·legi, amb tot els instruments necessaris per a preparar una dosi de forma ràpida i eficient.

 

Drogues incautades en el Grau de Castelló

Les drogues que els agents han intervingut en l’operació del Grau de Castelló | Policia Nacional

 

Amb el tancament de la investigació, els agents van detindre a quatre persones, tots ells habitants del referit domicili (el regent del punt de venda de droga i les seues 3 ajudants) i van intervindre un gran número d’útils per a l’elaboració de les dosis de cocaïna i marihuana, junt amb la cocaïna i la marihuana que ocultaven en el domicili.

Un reincident en un fortí a prova d’intrusos

En el registre domiciliari, els agents es van trobar amb una vivenda perfectament «fortificada», amb un complex sistema de seguretat en totes les seues entrades que comptava amb un sistema de doble porta. Totes eixes portes, a més, estaven reforçades amb 3 barres d’acer de 7 cm de diàmetre que feen de forrellat. Per això, per a poder entrar, van caldre mecanismes tècnics avançats i especialitzats.

 

No és la primera volta que «el regent» és detingut, ja que li consten numerosos antecedents policials, alguns d’ells, per delictes contra la salut pública. Ara, després de ser posat a disposició judicial, s’ha ordenat el seu ingrés a la presó.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’arquitecte que cus indumentària fallera per a la seua família i l’ensenya en el casal

Javier Sebastiá, arquitecte i faller, va aprendre des de zero a cosir vestits de valenciana per a la seua filla i hui compartix l'aprés amb un taller gratuït en el seu casal.

El Consell baixarà impostos i reduirà la burocràcia per a impulsar la ramaderia extensiva

La Generalitat ha anunciat l'eliminació del ITP per a explotacions extensives i un pla 2026-2030 amb 70 mesures per a simplificar tràmits, promoure el producte i reforçar el relleu generacional.

Pérez Llorca ha criticat a Renfe pel seu pla per a Falles: ‘la solució no és deixar a la gent a 10 quilòmetres de...

El president de la Generalitat ha carregat contra l'ajust de Rodalia de Renfe entre el 13 i el 19 de març, que deixa els trens a Albal en la franja de 13 a 15 hores. Demana coordinació i solucions que garantisquen la seguretat sense allunyar als usuaris de València.

Intervinguts 316 quilos de material pirotècnic en quatre locals de València

La Guàrdia Civil ha intervingut 316 quilos de material pirotècnic en quatre establiments de la província de València per irregularitats de venda i emmagatzematge. L'operació s'ha saldat amb cinc denúncies.

FOMOfest reunirà 5.000 persones en la seua segona edició en La Marina de València

El 28 de març, Marina d'Empreses celebrarà la segona edició de FOMOfest en La Marina de València, amb 5.000 assistents, xarrades, tallers i experiències amb referents.

Aumsa pilotarà la futura Agència Municipal de Lloguer a València

La Junta de Govern Local preveu aprovar este divendres el primer pas per a crear l'Agència Municipal de Lloguer, que dissenyarà i gestionarà Aumsa. El pla garantix rendes a propietaris a canvi de preus per davall del mercat i arranca amb 300.000 euros en 2026.

Detingut a Almassora després d’intentar eludir un control amb 26,64 grams de cocaïna

La Guàrdia Civil de Castelló ha detingut a un home a Almassora després d'una maniobra evasiva davant un control; portava 26,64 grams de cocaïna en bosses i una bàscula. L'arrestat, de 38 anys, va quedar a disposició judicial per un presumpte delicte contra la salut pública.

El 83% dels CEO actua com a portaveu però solo el 41,6% està format

El 83,2% dels consellers delegats exercix com a portaveu, però només el 41,6% compta amb formació per a eixe rol. El 35% manca de pla i només 4 de cada 10 dircom estan en el comité de direcció.