Venda de cocaïna a 10 metres d’una escola en el Grau de Castelló

Comida de un comedor escolar

Un dels col·legis del Grau estava a 10 metres de la casa | Instagram

 

Agents de la Policia Nacional han desarticulat un important punt de distribució de drogues al detall, situat a escassos deu metres d’un centre educatiu del Grau de Castelló. El propietari del domicili es fea càrrec de la majoria de les vendes, sent substituït per altres tres persones quan ell no estava, per a mantindre el «negoci» obert a tota hora.

  

Els investigadors van descobrir que en un domicili particular, situat molt propet d’un col·legi públic del Grau de Castelló, podrien estar distribuint substàncies estupefaents de forma ininterrompuda. Amb les investigacions policials, els agents van vore que el propietari d’este domicili «regentava» un punt de venda de droga al detall en el qual se subministrava tant cocaïna com marihuana i, tot això, a escassos 10 metres d’un col·legi públic.

 

Per a atendre el negoci de forma permanent, es valia dels altres tres arrestats que residien en el seu domicili i que s’encarregaven d’atendre el punt en els moments en què el «regent» no estava. El punt de venda estava dissenyat de manera que la venda de drogues es duguera a terme en la porta principal de la vivenda, perfectament enfocada cap al col·legi, amb tot els instruments necessaris per a preparar una dosi de forma ràpida i eficient.

 

Drogues incautades en el Grau de Castelló

Les drogues que els agents han intervingut en l’operació del Grau de Castelló | Policia Nacional

 

Amb el tancament de la investigació, els agents van detindre a quatre persones, tots ells habitants del referit domicili (el regent del punt de venda de droga i les seues 3 ajudants) i van intervindre un gran número d’útils per a l’elaboració de les dosis de cocaïna i marihuana, junt amb la cocaïna i la marihuana que ocultaven en el domicili.

Un reincident en un fortí a prova d’intrusos

En el registre domiciliari, els agents es van trobar amb una vivenda perfectament «fortificada», amb un complex sistema de seguretat en totes les seues entrades que comptava amb un sistema de doble porta. Totes eixes portes, a més, estaven reforçades amb 3 barres d’acer de 7 cm de diàmetre que feen de forrellat. Per això, per a poder entrar, van caldre mecanismes tècnics avançats i especialitzats.

 

No és la primera volta que «el regent» és detingut, ja que li consten numerosos antecedents policials, alguns d’ells, per delictes contra la salut pública. Ara, després de ser posat a disposició judicial, s’ha ordenat el seu ingrés a la presó.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.