Venda de cocaïna a 10 metres d’una escola en el Grau de Castelló

Comida de un comedor escolar

Un dels col·legis del Grau estava a 10 metres de la casa | Instagram

 

Agents de la Policia Nacional han desarticulat un important punt de distribució de drogues al detall, situat a escassos deu metres d’un centre educatiu del Grau de Castelló. El propietari del domicili es fea càrrec de la majoria de les vendes, sent substituït per altres tres persones quan ell no estava, per a mantindre el «negoci» obert a tota hora.

  

Els investigadors van descobrir que en un domicili particular, situat molt propet d’un col·legi públic del Grau de Castelló, podrien estar distribuint substàncies estupefaents de forma ininterrompuda. Amb les investigacions policials, els agents van vore que el propietari d’este domicili «regentava» un punt de venda de droga al detall en el qual se subministrava tant cocaïna com marihuana i, tot això, a escassos 10 metres d’un col·legi públic.

 

Per a atendre el negoci de forma permanent, es valia dels altres tres arrestats que residien en el seu domicili i que s’encarregaven d’atendre el punt en els moments en què el «regent» no estava. El punt de venda estava dissenyat de manera que la venda de drogues es duguera a terme en la porta principal de la vivenda, perfectament enfocada cap al col·legi, amb tot els instruments necessaris per a preparar una dosi de forma ràpida i eficient.

 

Drogues incautades en el Grau de Castelló

Les drogues que els agents han intervingut en l’operació del Grau de Castelló | Policia Nacional

 

Amb el tancament de la investigació, els agents van detindre a quatre persones, tots ells habitants del referit domicili (el regent del punt de venda de droga i les seues 3 ajudants) i van intervindre un gran número d’útils per a l’elaboració de les dosis de cocaïna i marihuana, junt amb la cocaïna i la marihuana que ocultaven en el domicili.

Un reincident en un fortí a prova d’intrusos

En el registre domiciliari, els agents es van trobar amb una vivenda perfectament «fortificada», amb un complex sistema de seguretat en totes les seues entrades que comptava amb un sistema de doble porta. Totes eixes portes, a més, estaven reforçades amb 3 barres d’acer de 7 cm de diàmetre que feen de forrellat. Per això, per a poder entrar, van caldre mecanismes tècnics avançats i especialitzats.

 

No és la primera volta que «el regent» és detingut, ja que li consten numerosos antecedents policials, alguns d’ells, per delictes contra la salut pública. Ara, després de ser posat a disposició judicial, s’ha ordenat el seu ingrés a la presó.

Últimes notícies

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.

València es transforma un mes en capital del disseny amb el València Design Fest

El València Design Fest 2026 se celebrarà del 10 de setembre al 15 d’octubre, amb més de 60 activitats en 30 seus i Polònia com a país convidat, consolidant la ciutat com a referent internacional del disseny i la creativitat.