Carolina Durante paralitza un concert en València per una agressió a una xica

Carolina Durante

Un instant del concert de Carolina Durante | Twitter

 

El grup musical ‘Carolina Durante’ va interrompre durant uns minuts un concert en la ciutat València per a expulsar de la sala a un home que es trobava entre el públic i, pel que pareix, va agredir a una jove durant l’actuació.

 

Els fets van ocórrer este dissabte, quan la banda madrilenya oferia un concert en la Sala Moon de València. El vocalista del grup, Diego Ibáñez, va parar l’actuació per a recriminar la seua actitud i expulsar a un home del públic que suposadament havia agredit a una jove i a altres assistents, segons ha explicat en un comunicat Grup Salamandra, propietari del local.

 

 

«Tú, fora! Pegant a una xavala, no em fotes, tio», va dir des de l’escenari el vocalista. Segons ha detallat la sala, «immediatament, la seguretat del local es va fer càrrec de l’incident i va expulsar a l’home».

 

El Grup Salamandra ha manifestat el seu suport a la decisió presa pel grup i ha assegurat que, per «no repara ni repararà a prendre la decisió de tirar de totes les seues sales a les persones que enterbolisquen l’ambient»

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904 milions extra per a cobrir el dèficit de 2025

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904,25 milions d’euros de l’Extra FLA, més de la mitat del total estatal per a cobrir l’excés de dèficit de 2025. A més, el Govern li ha assignat 2.126,03 milions per al tercer trimestre de 2026.

Troen a internet un manuscrit del segle XVIII perdut fa més de 50 anys a Oriola

El Cabildo Catedralicio d'Orihuela ha recuperat a través d'una web de venda un manuscrit del segle XVIII de Marcelo Miravete de Maseres, perdut des de fa més de mig segle i pertanyent a la Biblioteca del Seminari d'Oriola.

Barcones assegura que Mazón va tindre tots els recursos de l’Estat disponibles durant la dana de València

Virginia Barcones defensa en la comissió del Congrés que la Generalitat tenia tots els mitjans estatals disponibles durant la dana de València i responsabilitza al govern autonòmic de no alçar prompte el nivell d’emergència.

Una festa amb música alta acaba en tiroteig i nou detinguts a Alacant

Una discussió per la música alta en una vivenda del barri Juan XXIII d'Alacant ha acabat en tiroteig i amb nou detinguts, tres d'ells ferits, encara que sense impactes d'arma de foc.

Mor un home en un accident de trànsit a l’A-35 a l’altura de Moixent

Un home de 69 anys ha mort en un accident de trànsit este dilluns a l’A-35, al terme de Moixent, després d’intents de reanimació sense èxit i del tall temporal de la via.

Calor de ple estiu a la Comunitat amb 35,3 graus a Orihuela i més de 34 a l’interior de València

Orihuela ha registrat este dilluns 35,3 graus, la màxima de la Comunitat Valenciana, en una jornada de calor de ple estiu que ha deixat més de 34 graus en municipis com Xàtiva, Bicorp o Llíria i tempestes seques amb risc d’incendis a l’interior.

Mor un motorista i queda ferida greu la seua acompanyant en la N-332 a La Vila Joiosa

Un motorista de 35 anys ha mort i la dona que l’acompanyava, de 24, ha resultat ferida greu en un accident este diumenge a la vesprada a la N-332 al seu pas per La Vila Joiosa. La Guàrdia Civil investiga les causes i no descarta una velocitat inadequada.

Tres persones ferides en un xoc frontal a la N-340 a Castelló

Dos hòmens i una dona han resultat ferits amb politraumatismes en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a la N-340, dins del terme municipal de Castelló, i han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló.