12.5 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

Carolina Durante paralitza un concert en València per una agressió a una xica

Carolina Durante

Un instant del concert de Carolina Durante | Twitter

 

El grup musical ‘Carolina Durante’ va interrompre durant uns minuts un concert en la ciutat València per a expulsar de la sala a un home que es trobava entre el públic i, pel que pareix, va agredir a una jove durant l’actuació.

 

Els fets van ocórrer este dissabte, quan la banda madrilenya oferia un concert en la Sala Moon de València. El vocalista del grup, Diego Ibáñez, va parar l’actuació per a recriminar la seua actitud i expulsar a un home del públic que suposadament havia agredit a una jove i a altres assistents, segons ha explicat en un comunicat Grup Salamandra, propietari del local.

 

 

«Tú, fora! Pegant a una xavala, no em fotes, tio», va dir des de l’escenari el vocalista. Segons ha detallat la sala, «immediatament, la seguretat del local es va fer càrrec de l’incident i va expulsar a l’home».

 

El Grup Salamandra ha manifestat el seu suport a la decisió presa pel grup i ha assegurat que, per «no repara ni repararà a prendre la decisió de tirar de totes les seues sales a les persones que enterbolisquen l’ambient»

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Consell aprova un decret llei per a combatre la burocràcia i eliminar duplicitats

El Consell ha aprovat un decret llei contra la hiperregulación per a agilitzar procediments, reforçar la unitat de mercat i modernitzar la gestió pública. La norma simplifica tràmits, retalla terminis i neta l'ordenament de normes redundants.

¿Valéncia o València, sorprés o sorprès? Accentuació de la lletra E. Creiximents estructurals de la vocal È

Leo Giménez és lingüista i en la seua columna d'esta setmana reivindica que la normativa hauria d’adaptar-se a l’ús real de la llengua i planteja com a possible solució acceptar normativament les dues formes, respectant la diversitat lingüística i la identitat dels parlants

El Consell aprova prorrogar els pressupostos de la Generalitat de 2025 des de l’1 de gener de 2026

El Consell ha aprovat un decret que estén els comptes de 2025 des de l'1 de gener de 2026 fins que es publiquen i entren en vigor els pressupostos de 2026. La norma ordena l'execució de la pròrroga i el seu tancament quan hi haja nous comptes.

El Consell demana al PSOE equilibri en la seua petició de WhatsApp sobre la DANA

Miguel Barrachina ha reclamat al PSOE equilibri després de demanar els WhatsApp enviats per Feijóo a Mazón el dia de la DANA i ha apel·lat a respectar la causa judicial.

El Consell aprova un decret llei per a reduir burocràcia i simplificar tràmits

El Consell ha aprovat un decret llei de mesures urgents enfront de la hiperregulación per a agilitzar procediments, eliminar duplicitats i reforçar la unitat de mercat. La norma es remet a les Corts i introduïx canvis estructurals, recolzats en tecnologia, per a una administració més àgil i previsible.

El Consell prorroga fins a juny de 2026 els descomptes del transport públic i manté la gratuïtat per la dana

El Consell ha estés les rebaixes en tarifes del transport públic fins al 30 de juny de 2026 i manté la gratuïtat per a municipis afectats per la dana. Es conserven les condicions per a menors, jóvens i abonaments multiviatge.

Defensa exigix disculpes a Feijóo i Mazón per faltar a la veritat sobre l’UME en la dana

Defensa ha demanat a Feijóo i a Mazón disculpes públiques per faltar a la veritat sobre el desplegament de la UME durant la dana. Missatges entre els dos han acreditat que la unitat va estar disponible des de l'inici, mentres un jutjat investiga els fets.

Josep Puerto reivindica el creixement del València Basket sense perdre l’essència

El capità del València Basket, Josep Puerto, va valorar el creixement del club l'any del trasllat al Roig Arena i va subratllar que l'essència es manté. Va destacar l'ambient en el nou pavelló, l'impacte a la ciutat i el suport de més de 500 aficionats en l'entrenament nadalenc.