Anuncios

Carolina Durante paralitza un concert en València per una agressió a una xica

Carolina Durante

Un instant del concert de Carolina Durante | Twitter

 

El grup musical ‘Carolina Durante’ va interrompre durant uns minuts un concert en la ciutat València per a expulsar de la sala a un home que es trobava entre el públic i, pel que pareix, va agredir a una jove durant l’actuació.

 

Anuncios

Els fets van ocórrer este dissabte, quan la banda madrilenya oferia un concert en la Sala Moon de València. El vocalista del grup, Diego Ibáñez, va parar l’actuació per a recriminar la seua actitud i expulsar a un home del públic que suposadament havia agredit a una jove i a altres assistents, segons ha explicat en un comunicat Grup Salamandra, propietari del local.

 

 

«Tú, fora! Pegant a una xavala, no em fotes, tio», va dir des de l’escenari el vocalista. Segons ha detallat la sala, «immediatament, la seguretat del local es va fer càrrec de l’incident i va expulsar a l’home».

 

El Grup Salamandra ha manifestat el seu suport a la decisió presa pel grup i ha assegurat que, per «no repara ni repararà a prendre la decisió de tirar de totes les seues sales a les persones que enterbolisquen l’ambient»

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.

La Sindicatura de Comptes denuncia la deixadesa en ciberseguretat del sector públic valencià

La Sindicatura de Comptes qualifica d'inacceptable la governança de la ciberseguretat en la majoria d'entitats públiques i societats mercantils de la Generalitat, amb nivells de maduresa molt baixos i riscos significatius per a servicis i dades.

Bernabé acusa el PP d’abandonar la Malva-rosa i d’embossar els projectes del barri

Pilar Bernabé acusa el govern de María José Catalá de mantindre paralitzats projectes clau a la Malva-rosa, com la VPP i la biblioteca, i de tindre la ciutat embossada pels seus embolics interns.

La jutgessa conclou que l’És_Alert per la DANA va ser tardà i es va bloquejar per dubtes jurídics i lingüístiques

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA a València conclou que l'avís És_Alert es va enviar tard i amb un missatge erroni després d'hores d'indecisió, dubtes jurídics i canvis lingüístics.

Nova setmana de vaga de metges en la Comunitat Valenciana del 18 al 22 de maig

Els metges de la Comunitat Valenciana afronten una nova setmana de vaga del 18 al 22 de maig per a denunciar la precarietat laboral, la sobrecàrrega assistencial i la falta de personal.

La vivenda en la Comunitat Valenciana s’encarix un 11,3% interanual fins a 1.963 euros per metre quadrat

El preu mitjà de la vivenda en la Comunitat Valenciana aconseguix els 1.963 euros per metre quadrat després de pujar un 2,3% en el trimestre i un 11,3% en un any, en un context de màxims històrics a Espanya.

Estenen fora de la UE la busca del condemnat per agressió sexual escapolit a Castelló

L'Audiència Provincial de Castelló ha ampliat la busca de Vicente L.G., condemnat a huit anys per agressió sexual, a l'àmbit internacional anara de la Unió Europea després de no ingressar a la presó en la data fixada.

Quatre de cada deu majors pot confondre la seua medicació per envasos similars, alerta una tesi de la UA

Una tesi de la Universitat d'Alacant revela que quatre de cada deu persones majors tenen dificultats per a distingir els seus medicaments quan els envasos i noms són similars, la qual cosa incrementa el risc d'errors de presa.
Anuncios