Vídeo: Una dona i una jove ferides en un accident entre dos cotxes en Torrent

 

Esta vesprada de diumenge, cap a les 20.27 hores, s’ha produït un accident de trànsit entre dos cotxes en l’avinguda de Santa Apol·lònia de la localitat de Torrent, ubicada en la comarca de l’Horta (València), en el que una dona de 53 anys i una xica de 20 anys han acabat ferides.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc dels fets a una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB) i una altra del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). També s’han desplaçat diferents efectius de bombers del parc de Catarroja i de Torrent, qui ha excarcerat a les dos víctimes d’un dels cotxes accidentats.

 

 

Una volta fora, la dona ha sigut assistida pels servicis mèdics per ferides lleus i una cervicàlgia, mentres que la xica presentava ferides més greus i també una cervicàlgia. Una volta estabilitzades, les dos víctimes han sigut traslladades fins a l’Hospital General Universitari de la ciutat de València. A demés, un xic de 22 anys ha sigut atés en el lloc dels fets per una cris d’ansietat, i ha sigut donat d’alta en el lloc dels fets.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències

Els Centres d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), dependents de la Conselleria de Sanitat, van gestionar un 45% més d’avisos en 2020 que l’any anterior a conseqüència de la pandèmia, ja que dels 846.000 atesos, més de 400.000 van correspondre al telèfon d’atenció per coronavirus.

 

Estes dades suposen la gestió de 2.318 avisos diaris i segons la classe d’incident, 192.810 van ser emergències, 161.995 telefonades que requerien resposta de caràcter urgent, 171.200 consultes mèdiques, 13.795 serveis que van correspondre a transports secundaris i 133.957 a transports urgents no assistits.

 

Eixos dos últims tipus de servicis són, en el primer cas, els traslladats de pacients entre centres hospitalaris que requerixen personal sanitari, i en el segon cas els trasllats a centres sanitaris o domicilis que no requerixen assistència sanitària durant el transport. La resta de les atencions es referix a alertes, anomenades associades i altres serveis.

Últimes notícies

El PSPV obri el 2 i 3 de juliol el termini per a presentar candidatures a la Presidència de la Generalitat

La militància del PSPV-PSOE triarà en primàries qui encapçalarà la candidatura a la Presidència de la Generalitat en 2027, amb termini de presentació el 2 i 3 de juliol i possible segona volta el 26.

72 anys de presó per guardar, difondre i produir vídeos pedòfils amb menors

La Audiencia de Alicante ha imposat 72 anys i mig de presó a un home per deu delictes de corrupció de menors, cinc d'agressió sexual i nou d'exhibicionisme, encara que el màxim de compliment queda fixat en 20 anys.

El Suprem absol danys i malversació a l’exalcalde de Gandia Arturo Torró en el cas Tele 7

El Tribunal Suprem ha anul·lat la condemna per malversació contra l’exalcalde de Gandia Arturo Torró i l’empresari Ricardo Manuel Faura, en el cas Tele 7, i ha absolt tots dos dels delictes pels quals havien sigut condemnats.

Un jutjat investigarà Vicent Mascarell per atribuir al PP un atac vandàlic a la seu del PSPV

El Jutjat d’Instrucció de València ha obert procediment abreujat contra el secretari d’Organització del PSPV, Vicent Mascarell, per un presumpte delicte de calúmnies en atribuir al PP un atac vandàlic a la seu socialista, posteriorment reivindicat per un grup comunista.

El sacerdot expulsat per Roma qualifica de injusta la decisió i denuncia indefensió

El sacerdot alacantí Francisco José Vegara ha qualificat d injust el decret del papa Lleó XIV que l expulsa de l estat clerical i ha denunciat que s ha quedat sense dret de defensa, en ignorar-se, segons sosté, els seus arguments doctrinals.

La Generalitat alerta que la regularització d’immigrants pot impactar en tot l’espai europeu

La Generalitat Valenciana ha demanat al Tribunal Suprem que eleve al TJUE la regularització extraordinària d’immigrants aprovada per l’Estat, en considerar que pot afectar l’espai europeu de llibertat, seguretat i justícia i que s’ha fet sense coordinació amb la Unió Europea.

El TSJCV avala les delegacions d’obres d’Edificant acordades per un Consell en funcions

El TSJCV ha rebutjat els recursos de la Generalitat que buscaven anul·lar delegacions d’obres d’Edificant aprovades en 2023, en plena etapa de Consell en funcions, i confirma que eren gestió ordinària.

48 ajuntaments de la província de València reben 400.000 € per a fer front als danys de la dana

Un total de 48 ajuntaments de la província de València han rebut 400.000 euros del fons solidari del segur per a millorar l’accessibilitat i la resposta inclusiva davant emergències després de la dana del 24 d’octubre de 2024.