VÍDEO: La foguera de Canals, la més gran del món, cau damunt de dos cases

Foguera de Canals

La foguera més gran del món ha caigut damunt de dos cases | Ajuntament de Canals

La foguera més gran del món es crema en Canals, en la comarca de la Costera (València), amb motiu de les festes de Sant Antoni, que se celebren este cap de setmana en moltes localitats valencianes. En el cas d’esta localitat, han cremat la seua coneguda foguera este dijous, però la ‘cremà’ no ha sigut igual de tranquila que sempre.

 

La foguera, que contenia 100 tones de llenya i mesurava 16 metres d’altura, raó per la que la situen com el rècord Guiness en ser la més gran del món, començà a cremar-se, com és tradició, a les nou de la nit. Fins ahí, tot bé, però dos hores després, quan estava totalment encessa, va caure sobre dos cases de la plaça.

 

Tot i el gran girigall que va provocar la caiguda repentina, gràcies a les mesures de seguretat que es van prendre abans, com la distància entre la foguera i els espectadors, i la ràpida actuació dels bombers, preparats des del primer moment per si passava el que finalment va passar, es va poder evitar que el foc afectara a l’interior de les cases i, sobretot, que afectara a alguna persona.

 

Després d’este espant, hui divendres, en Canals continuen celebrant la seua festa de Sant Antoni des de les 8 del matí amb una despertà.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.