VÍDEO: La foguera de Canals, la més gran del món, cau damunt de dos cases

Foguera de Canals

La foguera més gran del món ha caigut damunt de dos cases | Ajuntament de Canals

La foguera més gran del món es crema en Canals, en la comarca de la Costera (València), amb motiu de les festes de Sant Antoni, que se celebren este cap de setmana en moltes localitats valencianes. En el cas d’esta localitat, han cremat la seua coneguda foguera este dijous, però la ‘cremà’ no ha sigut igual de tranquila que sempre.

 

La foguera, que contenia 100 tones de llenya i mesurava 16 metres d’altura, raó per la que la situen com el rècord Guiness en ser la més gran del món, començà a cremar-se, com és tradició, a les nou de la nit. Fins ahí, tot bé, però dos hores després, quan estava totalment encessa, va caure sobre dos cases de la plaça.

 

Tot i el gran girigall que va provocar la caiguda repentina, gràcies a les mesures de seguretat que es van prendre abans, com la distància entre la foguera i els espectadors, i la ràpida actuació dels bombers, preparats des del primer moment per si passava el que finalment va passar, es va poder evitar que el foc afectara a l’interior de les cases i, sobretot, que afectara a alguna persona.

 

Després d’este espant, hui divendres, en Canals continuen celebrant la seua festa de Sant Antoni des de les 8 del matí amb una despertà.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València repetirà com a seu de la Copa del Rei de voleibol en 2027

La Fonteta acollirà de nou la Copa del Rei de voleibol del 4 al 7 de febrer de 2027 i estrenarà la MiniCopa amb equips cadets a Sedaví.

Pérez Llorca promet resoldre el conflicte educatiu i defén que seguirà la negociació amb els docents

Pérez Llorca assegura que el Consell resoldrà el conflicte educatiu que ha derivat en una vaga indefinida del professorat i defén que el diàleg amb sindicats i comunitat educativa continuarà en els pròxims dies.

Les estreles que arriben a la Final Four de l’Eurolliga a Atenes

Vezenkov, Baldwin IV, Hezonja i Montero lideren a Olympiacos, Fenerbahce, Reial Madrid i València Basket en una Final Four marcada pel seu pes ofensiu i el seu impacte en la temporada.

Gemma Martínez serà la nova directora d’El Periódico a partir de l’1 de juny

Premsa Ibèrica nomena a Gemma Martínez nova directora d'El Periódico a partir de l'1 de juny, en substitució d'Albert Sáez, i reforça així la seua aposta pel projecte digital i editorial del diari.

El València Basket perseguix a Atenes el seu gran somni europeu sense pressió i amb estil propi

El València Basket encara la Final Four de l'Eurolliga a Atenes com un repte històric, amb un joc recognoscible, poc pes de la pressió i sense tot just experiència en esta fase.

València Basket i Reial Madrid afronten en l’Eurolliga el seu sèptim dol de la temporada

València Basket i Reial Madrid es mesuren a Atenes en les semifinals de la Final a Quatre de l'Eurolliga, en el qual serà el seu sèptim enfrontament del curs, amb un balanç de 4-2 a favor del conjunt blanc.

Bernabé insta el Consell a escoltar el professorat en plena vaga educativa indefinida

Pilar Bernabé acusa el Consell de governar en contra de la ciutadania i li exigix que atenga les demandes del professorat en vaga, al qual atribuïx la defensa de l'educació pública i la igualtat de l'alumnat.

Llull afronta la seua onzena Final a Quatre amb l’opció d’un pòquer històric amb el Reial Madrid

Sergio Llull disputa la seua onzena Final a Quatre de l'Eurolliga amb l'objectiu de conquistar el seu quart títol amb el Reial Madrid i batre diversos rècords individuals.