VÍDEO: La foguera de Canals, la més gran del món, cau damunt de dos cases

Foguera de Canals

La foguera més gran del món ha caigut damunt de dos cases | Ajuntament de Canals

La foguera més gran del món es crema en Canals, en la comarca de la Costera (València), amb motiu de les festes de Sant Antoni, que se celebren este cap de setmana en moltes localitats valencianes. En el cas d’esta localitat, han cremat la seua coneguda foguera este dijous, però la ‘cremà’ no ha sigut igual de tranquila que sempre.

 

La foguera, que contenia 100 tones de llenya i mesurava 16 metres d’altura, raó per la que la situen com el rècord Guiness en ser la més gran del món, començà a cremar-se, com és tradició, a les nou de la nit. Fins ahí, tot bé, però dos hores després, quan estava totalment encessa, va caure sobre dos cases de la plaça.

 

Tot i el gran girigall que va provocar la caiguda repentina, gràcies a les mesures de seguretat que es van prendre abans, com la distància entre la foguera i els espectadors, i la ràpida actuació dels bombers, preparats des del primer moment per si passava el que finalment va passar, es va poder evitar que el foc afectara a l’interior de les cases i, sobretot, que afectara a alguna persona.

 

Després d’este espant, hui divendres, en Canals continuen celebrant la seua festa de Sant Antoni des de les 8 del matí amb una despertà.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.