VÍDEO: La foguera de Canals, la més gran del món, cau damunt de dos cases

Foguera de Canals

La foguera més gran del món ha caigut damunt de dos cases | Ajuntament de Canals

La foguera més gran del món es crema en Canals, en la comarca de la Costera (València), amb motiu de les festes de Sant Antoni, que se celebren este cap de setmana en moltes localitats valencianes. En el cas d’esta localitat, han cremat la seua coneguda foguera este dijous, però la ‘cremà’ no ha sigut igual de tranquila que sempre.

 

La foguera, que contenia 100 tones de llenya i mesurava 16 metres d’altura, raó per la que la situen com el rècord Guiness en ser la més gran del món, començà a cremar-se, com és tradició, a les nou de la nit. Fins ahí, tot bé, però dos hores després, quan estava totalment encessa, va caure sobre dos cases de la plaça.

 

Tot i el gran girigall que va provocar la caiguda repentina, gràcies a les mesures de seguretat que es van prendre abans, com la distància entre la foguera i els espectadors, i la ràpida actuació dels bombers, preparats des del primer moment per si passava el que finalment va passar, es va poder evitar que el foc afectara a l’interior de les cases i, sobretot, que afectara a alguna persona.

 

Després d’este espant, hui divendres, en Canals continuen celebrant la seua festa de Sant Antoni des de les 8 del matí amb una despertà.

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.