19.7 C
València
Divendres, 17 octubre, 2025

Un vídeo gravat per un ciutadà ajuda a detindre a l’atracador d’una joieria en Sagunt

 

Un vídeo gravat per un ciutadà ha ajudat la Policia Nacional a detindre a l’atracador d’una joieria en Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), que es va emportar un botí de 1.800 euros, segons ha informat Prefectura en un comunicat.

 

Els fets es remunten al matí del passat 14 de gener, quan un xic de 22 anys va cridar a la porta de l’establiment i, després d’obrir la seua propietària, es va cobrir el cap i part del rostre amb una caputxa i la va intimidar amb un ganivet de grans dimensions per a conseguir un botí de 1.800 euros. Després va fugir del lloc.

 

La propietària va eixir al carrer demanant ajuda a crits, moment en el que un ciutadà va conseguir gravar la fugida del sospitós. Gràcies a este vídeo, els investigadors han pogut identificar i detindre al xic com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb intimidació.

 

Els agents, a demés, han fet un registre en la casa de l’arrestat, a on han intervingut un ganivet de grans dimensions, possiblement l’usat en l’atracament. El detingut, amb numerosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Una altra mala primera part llastra al València: 90-84 a Mònaco

El València va encadenar la seua tercera derrota en l'Eurolliga en perdre 90-84 en la pista del Mònaco. Un 30-15 en el segon quart va marcar el xoc malgrat la reacció.

Que el valencià vixca en tots els llocs

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre la polèmica que ha generat el lema de la Generalitat València per al 9 d'Octubre i si és correcte o no

Josep Planells guanya el Premi Reina Sofia de Composició per ‘Metalepsis’

Josep Planells Schiaffino s'imposa en la XLII edició amb 'Metalepsis', que s'estrena en el Teatre Monumental amb l'Orquestra RTVE. El guardó, dotat amb 100.000 euros, reforça una trajectòria lligada a bandes i conservatoris.

El funeral d’Estat per les víctimes de la DANA serà el 29 a les 18 hores a València

L'homenatge d'Estat per les víctimes de la DANA se celebrarà el dimecres 29 d'octubre a les 18 hores en el Museu Príncep Felip de València. Es recordarà a 237 morts i assistiran autoritats i famílies amb invitació personal.

Troben un cadàver a la platja del Dosser de Cullera sense signes de violència

Un cos sense identificar ha sigut localitzat a la platja del Dosser, a Cullera, sense signes externs de violència i sense indicis que procedisca d'una pastera. És la segona troballa en una setmana; la Guàrdia Civil investiga.

Rescaten a un home de 67 anys després de diversos dies ferit i inconscient a la seua casa de València

Policia Local i Bombers van localitzar al veí en el bany de la seua vivenda, inconscient i amb signes de colp, després de l'avís d'una familiar. Va ser estabilitzat i traslladat a l'Hospital General.

València aprovarà este mes l’ordenança de la Zona de Baixes Emissions, en vigor l’1 de desembre de 2025

L'Ajuntament donarà llum verda en comissió i en ple el 28 d'octubre a l'ordenança de la ZBE. Entrarà en vigor l'1 de desembre de 2025 amb aplicació gradual.

Compromís denuncia la derivació de mamografies a granges de lectura amb anàlisis dubtoses

Compromís alerta de retards en radiologia i de lectures externes de mamografies en condicions discutibles. Demana la compareixença urgent del conseller de Sanitat.