17.6 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Un vídeo gravat per un ciutadà ajuda a detindre a l’atracador d’una joieria en Sagunt

 

Un vídeo gravat per un ciutadà ha ajudat la Policia Nacional a detindre a l’atracador d’una joieria en Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), que es va emportar un botí de 1.800 euros, segons ha informat Prefectura en un comunicat.

 

Els fets es remunten al matí del passat 14 de gener, quan un xic de 22 anys va cridar a la porta de l’establiment i, després d’obrir la seua propietària, es va cobrir el cap i part del rostre amb una caputxa i la va intimidar amb un ganivet de grans dimensions per a conseguir un botí de 1.800 euros. Després va fugir del lloc.

 

La propietària va eixir al carrer demanant ajuda a crits, moment en el que un ciutadà va conseguir gravar la fugida del sospitós. Gràcies a este vídeo, els investigadors han pogut identificar i detindre al xic com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb intimidació.

 

Els agents, a demés, han fet un registre en la casa de l’arrestat, a on han intervingut un ganivet de grans dimensions, possiblement l’usat en l’atracament. El detingut, amb numerosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.