Desmantellada una xarxa dedicada a l’explotació sexual de dones i al tràfic de drogues

La Guàrdia Civil, en el marc de l’operació “MADAME”, ha desarticulat una xarxa delictiva dedicada a l’explotació sexual de 7 dones en les localitats valencianes de Gandia i Alzira.

S’ha detingut a 4 persones (2 homes i 2 dones, d’edats compreses entre els 20 i 46 anys de nacionalitats espanyola i boliviana), pels suposats delictes de tràfic d’éssers humans, tràfic de drogues i blanqueig de capitals.

Els membres de la xarxa explotaven sexualment a estes dones en diversos domicilis d’Alzira i Gandia aprofitant-se de la seua situació de necessitat i vulnerabilitat, ja que presentaven addicció a substàncies estupefaents, a més d’estar en situació irregular al país. Les víctimes havien adquirit una el deute amb l’organització que era cada vegada major, mentre que els suposats autors obtenien suculents beneficis econòmics.

Així mateix, les víctimes eren obligades a aconseguir que els clients allargaren les estades mitjançant el consum de substàncies estupefaents i alcohol, augmentant així considerablement la factura final pels serveis i consums prestats. Aprofitant aqueixa situació, els sostreien les targetes de crèdit i les passaven pels datàfons, obtenint un valor de 20 euros en cada transacció.

Els beneficis econòmics obtinguts eren posteriorment blanquejats a través d’una empresa fantasma, mitjançant l’adquisició de béns immobles que posteriorment utilitzaven per a continuar exercint de nou la prostitució.
En els registres s’han confiscat 36.000 euros en efectiu, cocaïna i elements de tall i pesatge per a la seua distribució, a més de documentació acreditativa dels fets.

S’ha intervingut també 4 immobles valorats en 300.000 euros, un compte bancari amb més de 40.000 euros i un vehicle turisme que havien obtingut amb el blanqueig dels beneficis.

Les diligències han sigut posades a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm. 2 d’Alzira.
L’operació ha sigut desenvolupada per agents pertanyents a l’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil de Tavernes de la Valldigna (València).

Últimes notícies

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.

El València domina al Barça però es queda sense premi a Mestalla

El València va sotmetre al Barcelona amb un setge constant en la primera part a Mestalla, però va malgastar diverses ocasions clares i va acabar firmant un 0-0 que li complica l'accés a la Lliga Conferència.

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.