21.1 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Les xarxes s’inventen que Kiko Rivera patix sida

Kiko Rivera

Kiko Rivera | Instagram @riverakiko

 

Kiko Rivera ha passat per una temporada molt dolenta a causa de la seua depressió, cosa que l’ha mantingut allunyat de la vida pública durant un temps. Tot i que últimament Rivera mostrava una actitud més optimista, segons sembla, al fill de la Pantoja no li duren quasi les alegries, ja que en estos últims dies ha estat víctima d’un rumor que assegurava que patix sida.

 

L’Instagram de Kiko, ple de comentaris sobre el rumor

Sembla que algú va voler fer-li una broma al Dj i no va tindre una idea millor que inventar-se que Kiko patia esta malaltia de transmissió sexual tan terrible. En molt poc temps el rumor va córrer molt ràpidament per les xarxes socials i Kiko Rivera va acabar amb el seu compte d’Instagram ple de comentaris, tant de fans com de detractors, que l’animaven i es burlaven d’ell, respectivament.

 

Entre els centenars de comentaris que hi ha a la fotografia que va compartir fa uns dies, es poden llegir coses com «Kiko, amb la teua calba eixiràs de la sida», tot i que els més nombrosos són animant-lo, «la sida no et pararà, Kiko. Tu pots, màquina» o criticant el rumor: «Ja està bé, deixeu-lo en pau, no té la sida ni cap malaltia greu ni contagiosa!! Envejosos que sou uns envejosos i molt males persones».

 

Kiko Rivera no es pronuncia al respecte

Situacions com esta són massa comunes a les xarxes socials i és que, desafortunadament, cada dia molta gent és víctima de rumors i de comentaris malintencionats. Per este motiu, molts famosos han d’aprendre a conviure amb este tipus de situacions, fent-ne cas omís o responent amb ironia i elegància.

 

En este cas, Kiko Rivera s’ha decantat per no fer cas d’estos comentaris i encara no s’ha pronunciat al respecte. Tot i que tampoc sembla que tinga pensat fer-ho a curt termini, al contrari, ja que ha continuat amb la seua vida, i ha seguit penjant publicacions a les seues xarxes com si res de tot això haguera passat.

 

 

 

Lo que sea que hayas decidido hacer… asegúrate que te haga feliz. #music #kikorivera #newlife

Una publicación compartida de Kiko Rivera (@riverakiko) el

Últimes notícies

Que no qualle el feudal vassallatge

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana adverteix que acceptar el menyspreu, l’autoritarisme i la desigualtat és obrir la porta a una societat de vassalls, i defensa que cal reaccionar abans que aquest model es normalitze

La passió, ingredient essencial del periodisme esportiu

Lucía González, Rafael Escrig, Mónica Benavent i José Luis Gual protagonitzen a la UJI una taula redona moderada per la presidenta de l’Associació de la Premsa Esportiva de Castelló, Yolanda Peris

El ponent ha elevat a 25 graus les màximes a Xàbia i Miramar i Aemet ha activat l’avís taronja a València

El vent de ponent ha deixat 25,5 graus a Xàbia i 25,4 a Miramar, només per darrere de registres a Canàries. Aemet ha activat avís taronja per ratxes de fins a 90 km/h i València ha suspés els mercats extraordinaris del dimecres

La Diputació diu que garantirà la continuïtat del Museu Nino Bravo a Aielo de Malferit

La Diputació de València ha anunciat que mediarà per a evitar el tancament del Museu Nino Bravo i garantir la seua continuïtat a Aielo de Malferit. Proposa una gestió professional dins de la Xarxa de Museus Etnològics després del conflicte entre la família i l'Ajuntament.

La jutgessa de la DANA demana a l’escorta de Mazón la factura del mòbil per a acreditar l’hora en què va cessar el seu...

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha reclamat a l'escorta de Carlos Mazón la factura del seu telèfon per a fixar quan va prescindir del seu servici. També ha ordenat acarar missatges i trucades d'alts càrrecs d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024.

L’Audiència de València rebutja aprofundir en l’actuació dels agents de la CHJ el 29-O

L'Audiència Provincial ha desestimat el recurs que demanava més detall sobre el treball dels agents de la CHJ durant les riuades del 29-O i ha avalat el criteri de la jutgessa instructora.

Pérez Llorca defén la col·laboració públic-privada i anuncia canvis fiscals i menys traves

El president ha reivindicat la col·laboració públic-privada davant AVE, ha criticat la proposta de finançament autonòmic i ha avançat una reforma de l'Impost de Successions i Donacions al costat de mesures de simplificació administrativa.

Els hotels de la Comunitat Valenciana superen per primera vegada els 10 milions de clients

La planta hotelera de la Comunitat bat el seu rècord amb més de 10 milions de clients i 31,6 milions de pernoctacions en 2025. Benidorm concentra el 36,4% del total.