Les xarxes socials al·lucinen amb el sorprenent detall d’esta imatge

 

 

  

Durant el passat dia 10 de setembre, la Cultural Lleonesa i el Valladolid es van enfrontar en un partit de futbol en Segona divisió després de 42 anys sense fer-ho, tal com explica ‘Huffington Post’.

  

  

Amb motiu de la trobada, igual que realitzen la majoria de clubs, Antonio Silván i Óscar Puente, els alcaldes de León i de Valladolid respectivament, van posar abans les càmeres amb les samarretes dels dos equips, sense pensar en cap moment en el nom publicitari que portaven ambdues.

 

Si et fixes bé en la fotografia penjada en les xarxes socials es pot observar com si lliges el nom de la publicitat que porten tots dos en les samarretes de forma correlativa es pot llegir la següent frase jocosa: «Aspire quatre ratlles».

 

Les xarxes socials han quedat totalment sorpreses

Cal assenyalar que encara que la fotografia fa un temps que es va realitzar, ara ha tornat a córrer com la pólvora en les xarxes socials i no han dubtat en mofar-se del succeït.

  

  

Un fet que de no arribar a ser plasmat per una càmera, la majoria de persones haguera passat completament per alt. Però per açò mateix, les xarxes socials estan ací per a fer-se ressò de qualsevol cosa per molt insignificant que siga, com és este cas.

 

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

El PSPV porta a Fiscalia Massó per dir que Sánchez és ‘capo de la màfia corrupta’

El PSPV-PSOE ha presentat una denúncia davant la Fiscalia Provincial de València contra la presidenta de Les Corts, Llanos Massó (Vox), per un presumpte delicte d’injúries amb publicitat després d’haver qualificat Pedro Sánchez de ‘capo de la màfia corrupta’ en la xarxa social X.

Més de 2.700 jóvens ja tenen aval de la Generalitat per a comprar la seua primera vivenda

La Generalitat ha avalat 2.718 jóvens de la Comunitat Valenciana en set mesos de 2026 per a comprar 1.812 vivendes, amb més de 39 milions en garanties i finançament de fins al 100 % del preu.

Un cuidador investiga per estafar un matrimoni destapa un laboratori de drogues a Elx

La investigació a un cuidador acusat d’estafar més de 50.000 euros a un matrimoni major estranger en una pedania d’Elx ha permés descobrir un laboratori clandestí de drogues sintètiques en un garatge. Tres hòmens han sigut detinguts i el complex ha quedat desmantellat abans d’entrar en funcionament.

Luís Castro marca el full de ruta del Levante: equip aguerrit i sense por

Luís Castro definix abans de l’inici de LaLiga un Levante aguerrit, amb identitat guanyadora, confiança en la cantera i orgull pel traspàs de Carlos Espí al Real Madrid.

Avís taronja dilluns per aiguats de fins a 40 l/m² a Castelló i València

Aemet ha activat per a dilluns a la vesprada l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m² i tempestes fortes a l’interior de Castelló i València i al litoral sud valencià. Hui es mantenen avisos grocs per calor, tempestes i fenòmens costaners en diversos punts de la Comunitat Valenciana.

Nova nit tòrrida al litoral valencià amb fins a 28,4 ºC a Tabarca

El litoral de la Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit tòrrida, amb mínimes de fins a 28,4 graus a Tabarca i 27,8 a Santa Pola, i alerta groga per calor i fenòmens costaners.

Espanya restablix durant 30 dies els controls a viatgers procedents d’Itàlia

El BOE ha publicat l’orde d’Interior que reactiva durant trenta dies els controls fronterers a viatgers procedents d’Itàlia per la pressió migratòria en la ruta del Mediterrani central.

Així es preparen quatre punts clau per a vore l’eclipsi solar total del 12 d’agost

Galícia, Guadalajara, Aragó i Balears ultimen dispositius especials de seguretat, mobilitat i divulgació per a observar l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost. València també serà un dels punts privilegiats de la franja de totalitat.