Les xarxes socials al·lucinen amb el sorprenent detall d’esta imatge

 

 

  

Durant el passat dia 10 de setembre, la Cultural Lleonesa i el Valladolid es van enfrontar en un partit de futbol en Segona divisió després de 42 anys sense fer-ho, tal com explica ‘Huffington Post’.

  

  

Amb motiu de la trobada, igual que realitzen la majoria de clubs, Antonio Silván i Óscar Puente, els alcaldes de León i de Valladolid respectivament, van posar abans les càmeres amb les samarretes dels dos equips, sense pensar en cap moment en el nom publicitari que portaven ambdues.

 

Si et fixes bé en la fotografia penjada en les xarxes socials es pot observar com si lliges el nom de la publicitat que porten tots dos en les samarretes de forma correlativa es pot llegir la següent frase jocosa: «Aspire quatre ratlles».

 

Les xarxes socials han quedat totalment sorpreses

Cal assenyalar que encara que la fotografia fa un temps que es va realitzar, ara ha tornat a córrer com la pólvora en les xarxes socials i no han dubtat en mofar-se del succeït.

  

  

Un fet que de no arribar a ser plasmat per una càmera, la majoria de persones haguera passat completament per alt. Però per açò mateix, les xarxes socials estan ací per a fer-se ressò de qualsevol cosa per molt insignificant que siga, com és este cas.

 

 

 

 

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a implantar la jornada setmanal de 35 hores en l'Administració valenciana a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària.

València Basket i Reial Madrid afinen en la Lliga Endesa una possible semifinal d’Eurolliga

València Basket i Reial Madrid es mesuren en la jornada 28 de la Lliga Endesa en un duel entre primer i segon que servix com a assaig d'una possible semifinal d'Eurolliga, amb la lluita pel lideratge i la segona plaça de l'ACB en joc.

València i Girona es juguen un respir vital a Mestalla

València i Girona s'enfronten a Mestalla en un dol directe per la permanència, marcat per la igualtat en la taula i la pressió d'un tram final de Lliga al límit.

Dela aconseguix els 100 partits amb el Llevant

El defensa Adrián de la Font Dela ha aconseguit els 100 partits oficials amb el Llevant després de completar el triomf davant el Sevilla i es guanya l'opció de seguir un any més si l'equip aconseguix la permanència.

Sarabia crida a donar un colp sobre la taula per a estrenar el triomf de l’Elx a domicili

Eder Sarabia exigix fermesa i determinació a l'Elx per a aconseguir davant l'Oviedo la seua primera victòria de la temporada lluny del Martínez Valero i fer un pas clau cap a la permanència.

La Generalitat faculta a la seua Advocacia per a frenar la regularització d’immigrants del Govern central

La Generalitat Valenciana habilita a l'Advocacia autonòmica per a recórrer la regularització d'immigrants impulsada pel Govern central i sol·licitar mesures cautelars de suspensió en considerar que el decret afecta al finançament i a la pressió sobre els servicis públics.

El Consell es desmarca del debat sobre la prioritat nacional i reivindica la seua gestió diària

El Consell evita pronunciar-se sobre la proposta de Vox per a implantar la prioritat nacional en ajudes i vivenda i recalca que el seu focus està en la gestió diària.

El València Basket busca recuperar sensacions davant Jairis abans del play off

El València Basket visita a Hozono Global Jairis en l'última jornada de la Lliga Femenina Endesa amb el tercer lloc assegurat però amb la urgència de millorar el seu joc i arribar en la millor forma possible al play off pel títol.