Les xarxes socials al·lucinen amb el sorprenent detall d’esta imatge

 

 

  

Durant el passat dia 10 de setembre, la Cultural Lleonesa i el Valladolid es van enfrontar en un partit de futbol en Segona divisió després de 42 anys sense fer-ho, tal com explica ‘Huffington Post’.

  

  

Amb motiu de la trobada, igual que realitzen la majoria de clubs, Antonio Silván i Óscar Puente, els alcaldes de León i de Valladolid respectivament, van posar abans les càmeres amb les samarretes dels dos equips, sense pensar en cap moment en el nom publicitari que portaven ambdues.

 

Si et fixes bé en la fotografia penjada en les xarxes socials es pot observar com si lliges el nom de la publicitat que porten tots dos en les samarretes de forma correlativa es pot llegir la següent frase jocosa: «Aspire quatre ratlles».

 

Les xarxes socials han quedat totalment sorpreses

Cal assenyalar que encara que la fotografia fa un temps que es va realitzar, ara ha tornat a córrer com la pólvora en les xarxes socials i no han dubtat en mofar-se del succeït.

  

  

Un fet que de no arribar a ser plasmat per una càmera, la majoria de persones haguera passat completament per alt. Però per açò mateix, les xarxes socials estan ací per a fer-se ressò de qualsevol cosa per molt insignificant que siga, com és este cas.

 

 

 

 

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.