18.1 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Detenen a un xic per agredir a un policia en Godella després de ser pillat botant-se el toc de queda

 

Esta matinada de dilluns, cap a les 00.30 hores, diferents agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), a un xic de 30 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat, després d’intentar atropellar amb el cotxe a un dels agents que el van identificar per estar infringint el toc de queda.

 

Segons han informat fonts policials, els fets es van produir quan els agents que duien a terme labors de prevenció en la localitat, van observar un cotxe en la plaça de l’Estació de Godella, amb el maleter i la porta del conductor oberts.

 

Immediatament, els policies es van acostar i van vore a un xic al costat del vehicle, pròxim a unes màquines expenedores, traient diferents productes d’estes, i li van preguntar sobre el motiu pel que es trobava allí fora de l’horari establit, però els agents no van obtindre cap resposta i el sospitós va dir comentaris incoherents.

 

El sospitós va pegar a fugir

Per esta raó, les autoritats li van sol·licitar la documentació, fent este cas omís i introduint-se en el cotxe. Els policies li van indicar que pararà el motor del cotxe i traguera les claus del contacte, però este lluny d’obeir les indicacions, va accelerar de manera sobtada, colpejant el braç d’un dels agents amb el marc de la finestreta del copilot, que es trobava oberta, i este va haver d’apartar-se per a no ser atropellat

 

L’ara detingut va pegar a fugir del lloc a gran velocitat, amb la porta del maleter oberta i les llums apagades, en direcció a l’avinguda Peset Aleixandre de Godella. Els agents van seguir al sospitós amb el vehicle policial, interceptant-lo en el moment en el que es trobava estacionant el turisme

 

En el moment en el que un dels policies anava a identificar-lo, va intentar fugir de nou. Per tot això, els agents van detindre al xic de 30 anys com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat. El xic va oposar resistència i no va dubtar en pegar diferents manotades i puntades als policies. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La pólvora i la música tornen a València en la Crida que obri les Falles 2026

La Crida marcarà l'inici oficial de les Falles 2026 amb milers de fallers davant les Torres de Serrans. La jornada inclou despertà, bandes i la primera mascletà.

Catalá demana canvis en el Codi Tècnic de l’Edificació per a evitar incendis com el de Campanar

Catalá ha reclamat al Govern modificar el Codi Tècnic de l'Edificació per a reforçar la seguretat després de l'incendi de Campanar. València ha activat una fitxa per a bombers i bonifica el 95% del ICIO, amb 68 sol·licituds en tràmit.

Kipngeno i Hariso dominen la Marató bp Castelló amb victòries en solitari

Els kenians Leonard Kipngeno i Keleitu Kayamo Hariso es van imposar amb autoritat en la Marató bp Castelló. Cap va batre el rècord, però van firmar àmplies victòries.

Pérez Llorca subratlla l’hospitalitat com a nexe entre valencians i andalusos

Pérez Llorca ha reivindicat l'hospitalitat, l'enteniment i l'alegria com a trets compartits per valencians i andalusos. Ho ha fet a Burjassot, en l'acte del Dia d'Andalusia organitzat per FECACV, que enguany ret homenatge a Huelva.

Catalá demana revisar el Codi Tècnic per a evitar incendis com el de Campanar

L'alcaldessa de València ha demanat al Govern modificar el Codi Tècnic de l'Edificació per a reforçar la seguretat i evitar materials que agreugen incendis. Ha detallat mesures locals i ajudes fiscals ja en marxa i l'avanç en 68 sol·licituds.

Cepeda va assegurar que l’Elx està capacitat i apunta a l’Espanyol per a frenar la mala ratxa

El xilé va defendre que l'equip està preparat per a revertir la mala dinàmica i va demanar passar pàgina després de la derrota a Bilbao. Va assenyalar el dol a casa davant l'Espanyol com a opció immediata per a sumar i allunyar el descens.

Harbert Kibet firma la millor marca mundial de 2026 en el 10K de Castelló; Schrub i Keith, rècords d’Europa

Harbert Kibet es va imposar en el 10K Facsa Castelló amb 26:39, millor marca mundial de l'any. Yann Schrub (26:43) i Megan Keith (30:07) van batre els rècords d'Europa. Caroline Makandi va guanyar en dones amb 29:34.

Tres detinguts a Almoradí per robatoris amb violència i furts en vehicles

Guàrdia Civil i Policia Local han arrestat a tres hòmens d'entre 19 i 29 anys per una sèrie de robatoris amb violència, robatoris amb força i furts a la Vega Baixa. Els fets, vinculats mitjançant cambres i testimonis, van derivar en detencions el 7 i 8 de febrer; els sospitosos van quedar en llibertat amb mesures cautelars.