Detenen a un xic per agredir a un policia en Godella després de ser pillat botant-se el toc de queda

 

Esta matinada de dilluns, cap a les 00.30 hores, diferents agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), a un xic de 30 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat, després d’intentar atropellar amb el cotxe a un dels agents que el van identificar per estar infringint el toc de queda.

 

Segons han informat fonts policials, els fets es van produir quan els agents que duien a terme labors de prevenció en la localitat, van observar un cotxe en la plaça de l’Estació de Godella, amb el maleter i la porta del conductor oberts.

 

Immediatament, els policies es van acostar i van vore a un xic al costat del vehicle, pròxim a unes màquines expenedores, traient diferents productes d’estes, i li van preguntar sobre el motiu pel que es trobava allí fora de l’horari establit, però els agents no van obtindre cap resposta i el sospitós va dir comentaris incoherents.

 

El sospitós va pegar a fugir

Per esta raó, les autoritats li van sol·licitar la documentació, fent este cas omís i introduint-se en el cotxe. Els policies li van indicar que pararà el motor del cotxe i traguera les claus del contacte, però este lluny d’obeir les indicacions, va accelerar de manera sobtada, colpejant el braç d’un dels agents amb el marc de la finestreta del copilot, que es trobava oberta, i este va haver d’apartar-se per a no ser atropellat

 

L’ara detingut va pegar a fugir del lloc a gran velocitat, amb la porta del maleter oberta i les llums apagades, en direcció a l’avinguda Peset Aleixandre de Godella. Els agents van seguir al sospitós amb el vehicle policial, interceptant-lo en el moment en el que es trobava estacionant el turisme

 

En el moment en el que un dels policies anava a identificar-lo, va intentar fugir de nou. Per tot això, els agents van detindre al xic de 30 anys com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat. El xic va oposar resistència i no va dubtar en pegar diferents manotades i puntades als policies. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Un jove de 16 anys rep una envestida lleu als bous del Grau de Castelló

Un jove de 16 anys ha resultat ferit lleu este dimarts en el recinte taurí del Grau de Castelló durant els festejos de Sant Pere, sense necessitat de trasllat a l’hospital.

CCOO PV defensa que la regularització de migrants és una conquesta de drets i no una almoina

CCOO PV remarca que la regularització extraordinària de persones migrants és una conquesta de drets impulsada des de la societat civil i denuncia colls de botella en la tramitació i manca de recursos en les oficines d’estrangeria.

Els docents valencians tindran jornada de 35 hores, 6 dies d’assumptes propis i dret a desconnexió digital

Educació ha proposat un decret per al professorat valencià amb jornada de 35 hores, sis dies d’assumptes propis, dret a desconnexió digital i possibilitat de teletreball en juliol, encara pendent de negociació amb els sindicats.

Els hotels de la Comunitat Valenciana s’ompliran fins al 92 % en agost

La patronal Hosbec preveu una ocupació hotelera del 92 % en agost a la Comunitat Valenciana, lleugerament per damunt de 2025, amb forts increments de preu i d’ingressos per habitació i un pes creixent del turisme internacional.

Catalá carrega contra Morant i associa tot el PSOE amb Pedro Sánchez

María José Catalá ha afirmat que Diana Morant i el PSPV són 'el mateix que Pedro Sánchez' i ha qualificat el Govern central d''agònic', reclamant un avançament electoral.

València es convertix en banc de proves europeu contra les inundacions amb tecnologia espacial

València ha sigut triada per a provar FLOODWISE, un sistema europeu pioner que permet emetre alertes d inundacions fins a 15 dies abans, combinant satèl·lits, predicció meteorològica i intel·ligència hidrodinàmica.

El sacerdot d’Oriola expulsat pel papa qualifica de injusta la seua reducció a l’estat laïcal

El sacerdot alacantí Francisco José Vegara ha denunciat que el decret del papa León XIV que l’expulsa de l’estat clerical és injust i l’ha deixat sense dret de defensa. L’Església li retreu el rebuig públic a reconéixer els papes Francisco i León XIV i el seu magisteri.

Pablo Martínez deixa el Levante i queda lliure després de no rebre oferta de renovació

El capità del Levante Pablo Martínez ha acabat contracte este 30 de juny i el club no li ha oferit renovar, per la qual cosa queda lliure des de l’1 de juliol després de 155 partits com a granota.