11.6 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Detenen a un xic per agredir a un policia en Godella després de ser pillat botant-se el toc de queda

 

Esta matinada de dilluns, cap a les 00.30 hores, diferents agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), a un xic de 30 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat, després d’intentar atropellar amb el cotxe a un dels agents que el van identificar per estar infringint el toc de queda.

 

Segons han informat fonts policials, els fets es van produir quan els agents que duien a terme labors de prevenció en la localitat, van observar un cotxe en la plaça de l’Estació de Godella, amb el maleter i la porta del conductor oberts.

 

Immediatament, els policies es van acostar i van vore a un xic al costat del vehicle, pròxim a unes màquines expenedores, traient diferents productes d’estes, i li van preguntar sobre el motiu pel que es trobava allí fora de l’horari establit, però els agents no van obtindre cap resposta i el sospitós va dir comentaris incoherents.

 

El sospitós va pegar a fugir

Per esta raó, les autoritats li van sol·licitar la documentació, fent este cas omís i introduint-se en el cotxe. Els policies li van indicar que pararà el motor del cotxe i traguera les claus del contacte, però este lluny d’obeir les indicacions, va accelerar de manera sobtada, colpejant el braç d’un dels agents amb el marc de la finestreta del copilot, que es trobava oberta, i este va haver d’apartar-se per a no ser atropellat

 

L’ara detingut va pegar a fugir del lloc a gran velocitat, amb la porta del maleter oberta i les llums apagades, en direcció a l’avinguda Peset Aleixandre de Godella. Els agents van seguir al sospitós amb el vehicle policial, interceptant-lo en el moment en el que es trobava estacionant el turisme

 

En el moment en el que un dels policies anava a identificar-lo, va intentar fugir de nou. Per tot això, els agents van detindre al xic de 30 anys com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat. El xic va oposar resistència i no va dubtar en pegar diferents manotades i puntades als policies. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Bombers revisen les façanes de la plaça de l’Ajuntament per a les mascletaes

El Servici de Bombers de València ha iniciat la inspecció dels 29 edificis que envolten la plaça de l'Ajuntament per a previndre despreniments durant les mascletaes. Els treballs es prolongaran fins al 22 de febrer i permetran esmenar xicotets desperfectes abans de l'inici de les Falles l'1 de març.

La Policia Nacional deté a un pres escapolit de l’Hospital General de València

La Policia Nacional ha detingut a un intern que s'havia escapolit mitja hora abans de l'Hospital General de València, on havia sigut portat des de Picassent. Va ser localitzat en l'Estació del Nord després d'un dispositiu activat amb avís de la Guàrdia Civil.

La Fe realitza el primer trasplantament renal robòtic de donant viu en la Comunitat Valenciana

La Fe ha realitzat el primer trasplantament renal de donant viu amb el sistema Da Vinci en la Comunitat Valenciana. La pacient, de 37 anys, es va recuperar amb rapidesa i la donant, la seua mare, va rebre l'alta en dia i mig.

Sense sequeres, moment de planificar l’aigua a Espanya, segons un expert

Les últimes borrasques han assegurat recursos per a almenys un any i, en algunes regions, per a dos. Jorge Olcina ha demanat aprofitar esta finestra per a acordar una política estatal de l'aigua.

Tres detinguts per traficar amb drogues des d’un pis de Benidorm i repartir-les en la zona anglesa

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm a dos hòmens i una dona per vendre marihuana i cocaïna des de la seua vivenda. Distribuïen en la zona anglesa i usaven un patinet elèctric.

La UPV impulsa el diagnòstic i investigació de l’epilèpsia amb IA gràcies a volBrain

La plataforma volBrain, desenrotllada per la UPV, aplica IA a la ressonància magnètica per a mesurar amb precisió estructures cerebrals vinculades a l'epilèpsia i donar suport a decisions clíniques.

Vent fort i pluges febles a l’interior de la Comunitat Valenciana este diumenge

La Comunitat Valenciana registrarà intervals nuvolosos, ruixats febles i vent del nord-oest amb ratxes molt fortes a l'interior; la cota de neu estarà en 1.200-1.400 m. El dilluns augmentaran els núvols i pujaran les màximes.

La UPV impulsa amb IA el diagnòstic i investigació de l’epilèpsia amb volBrain

La plataforma volBrain, desenrotllada per la UPV, aplica IA a l'anàlisi de ressonàncies per a oferir mètriques objectives i reproduïbles. Facilita diagnòstics més precisos i dona suport a la presa de decisions clíniques i la investigació.