Detenen a un xic per agredir a un policia en Godella després de ser pillat botant-se el toc de queda

 

Esta matinada de dilluns, cap a les 00.30 hores, diferents agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), a un xic de 30 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat, després d’intentar atropellar amb el cotxe a un dels agents que el van identificar per estar infringint el toc de queda.

 

Segons han informat fonts policials, els fets es van produir quan els agents que duien a terme labors de prevenció en la localitat, van observar un cotxe en la plaça de l’Estació de Godella, amb el maleter i la porta del conductor oberts.

 

Immediatament, els policies es van acostar i van vore a un xic al costat del vehicle, pròxim a unes màquines expenedores, traient diferents productes d’estes, i li van preguntar sobre el motiu pel que es trobava allí fora de l’horari establit, però els agents no van obtindre cap resposta i el sospitós va dir comentaris incoherents.

 

El sospitós va pegar a fugir

Per esta raó, les autoritats li van sol·licitar la documentació, fent este cas omís i introduint-se en el cotxe. Els policies li van indicar que pararà el motor del cotxe i traguera les claus del contacte, però este lluny d’obeir les indicacions, va accelerar de manera sobtada, colpejant el braç d’un dels agents amb el marc de la finestreta del copilot, que es trobava oberta, i este va haver d’apartar-se per a no ser atropellat

 

L’ara detingut va pegar a fugir del lloc a gran velocitat, amb la porta del maleter oberta i les llums apagades, en direcció a l’avinguda Peset Aleixandre de Godella. Els agents van seguir al sospitós amb el vehicle policial, interceptant-lo en el moment en el que es trobava estacionant el turisme

 

En el moment en el que un dels policies anava a identificar-lo, va intentar fugir de nou. Per tot això, els agents van detindre al xic de 30 anys com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat. El xic va oposar resistència i no va dubtar en pegar diferents manotades i puntades als policies. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.