12.7 C
València
Dimarts, 30 desembre, 2025

Detenen a un xic per agredir a un policia en Godella després de ser pillat botant-se el toc de queda

 

Esta matinada de dilluns, cap a les 00.30 hores, diferents agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), a un xic de 30 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat, després d’intentar atropellar amb el cotxe a un dels agents que el van identificar per estar infringint el toc de queda.

 

Segons han informat fonts policials, els fets es van produir quan els agents que duien a terme labors de prevenció en la localitat, van observar un cotxe en la plaça de l’Estació de Godella, amb el maleter i la porta del conductor oberts.

 

Immediatament, els policies es van acostar i van vore a un xic al costat del vehicle, pròxim a unes màquines expenedores, traient diferents productes d’estes, i li van preguntar sobre el motiu pel que es trobava allí fora de l’horari establit, però els agents no van obtindre cap resposta i el sospitós va dir comentaris incoherents.

 

El sospitós va pegar a fugir

Per esta raó, les autoritats li van sol·licitar la documentació, fent este cas omís i introduint-se en el cotxe. Els policies li van indicar que pararà el motor del cotxe i traguera les claus del contacte, però este lluny d’obeir les indicacions, va accelerar de manera sobtada, colpejant el braç d’un dels agents amb el marc de la finestreta del copilot, que es trobava oberta, i este va haver d’apartar-se per a no ser atropellat

 

L’ara detingut va pegar a fugir del lloc a gran velocitat, amb la porta del maleter oberta i les llums apagades, en direcció a l’avinguda Peset Aleixandre de Godella. Els agents van seguir al sospitós amb el vehicle policial, interceptant-lo en el moment en el que es trobava estacionant el turisme

 

En el moment en el que un dels policies anava a identificar-lo, va intentar fugir de nou. Per tot això, els agents van detindre al xic de 30 anys com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat. El xic va oposar resistència i no va dubtar en pegar diferents manotades i puntades als policies. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Maccabi Tel Aviv, multat amb 10.000 euros per càntics contra el València i Pedro Martínez

L'Eurolliga ha imposat una multa de 10.000 euros al Maccabi per càntics ofensius contra el València Basket i Pedro Martínez, després de la denúncia del club espanyol. La resolució, publicada este dimarts, situa la conducta com a infracció menor segons l'article 29.2.f del codi disciplinari.

La Generalitat impulsa el parc públic municipal amb 5,9 milions per a 68 vivendes

La Generalitat concedix 5,9 milions a 14 ajuntaments per a incorporar 68 vivendes al parc públic dins del Pla ADHA. Les cases es destinaran a lloguer o cessió d'ús durant almenys 50 anys.

La Comunitat Valenciana lidera el comerç minorista al novembre amb un 8,2% més

Les vendes minoristes van repuntar un 3,7% interanual al novembre i van encadenar 17 mesos a l'alça. La Comunitat Valenciana va encapçalar l'avanç amb un 8,2%.

AVA aplaudix el control de senglars de la Generalitat i exigix actuar fora dels vedats

AVA-ASAJA recolza les ajudes de la Generalitat per a controlar senglars com a prevenció enfront de la PPA i reclama mesures fermes també fora dels vedats.

Detingut a Torrent per agressió sexual a la companya de pis de la seua parella i per maltractament

La Policia Nacional ha detingut a Torrent a un home de 37 anys per realitzar tocaments sense consentiment a l'amiga de la seua parella i agredir i amenaçar a la seua núvia. Va ser posat a disposició judicial.

El DOGV publica la reforma del reglament de Les Corts que elimina el llenguatge inclusiu

El DOGV publica la reforma del reglament de Les Corts que suprimix el llenguatge inclusiu i reordena diverses comissions. El canvi es va aprovar amb PP i Vox i l'oposició va anunciar recurs davant el Constitucional.

Cauen dos grups de tràfic de drogues amb punts de venda a Benetússer i Catarroja

La Guàrdia Civil ha detingut a 13 persones i ha desarticulat dos organitzacions que venien haixixs i cocaïna a Benetússer i Catarroja. Tres capitostos han ingressat a la presó preventiva.

Un sensor convertix en fluorescent les begudes adulterades amb escopolamina en menys de cinc minuts

Un equip de la UPV ha desenrotllat un sensor que detecta escopolamina en begudes en menys de cinc minuts i les torna fluorescents. La solució és sensible, fàcil d'usar i ja està patentada.