Un xic detingut per agredir sexualment a una xica i robar-li la cartera en Alacant

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant este dissabte a un home com a presumpte autor d’un robatori amb violència i intimidació i agressió sexual sobre una xica. Els fets s’han produït quan la víctima estava tornant a sa casa.

 

En un comunicat, la Comissaria provincial ha detallat que en el moment en el que la xica tancava el seu cotxe enfront del portal de sa casa, un home la va abordar per l’esquena amb un ganivet de xicotetes dimensions i el va posar contra el seu ventre per a intimidar-la i exigir-li la cartera.

 

La xica li va entregar la cartera, però l’assaltant es va abalançar sobre ella i, arrancant-li la mascareta, va començar a besar-la amb força i a tocar-la. Davant d’això, la víctima es va quedar atrapada entre el cotxe i el seu agressor, que seguia amenaçant-la amb el ganivet. Davant de la presència d’un veí, l’agressor va soltar a la víctima i va eixir corrent.

 

Un altre home ha sigut detingut per encobriment

Quan l’agressor se’n va anar, la víctima va poder avisar a la policia i els agents van activar el protocol per a delictes violents i van traslladar a la víctima a l’hospital per a ser reconeguda i posteriorment portar-la a dependències policials per a presentar la denúncia.

 

A demés, en el transcurs de l’atenció, la víctima, tant en l’hospital com en la pròpia Comissaria, anava informant de missatges que li arribaven al seu telèfon per intents de pagament amb la seua targeta, ja cancel·lada, en diferents establiments.

 

Amb eixa informació, van poder rastrejar el recorregut que anava fent l’agressor fins a conseguir donar amb ell. Mentres unes patrulles rastrejaven els carrers, unes altres visionaven les imàtgens de seguretat dels establiments en els que havia intentat pagar.

 

Finalment, els agents van interceptar a l’autor, que estava al costat d’un altre individu que anava sense samarreta perquè li l’havia donada per a que no el pogueren identificar, motiu pel que l’altre home també va ser detingut. Els detinguts van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant, un d’ells per un presumpte delicte de robatori amb violència i intimidació i agressió sexual, i l’altre sospitós d’afavorir la seua fugida per encobriment.

Últimes notícies

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.

Dinou persones ateses per fum en l’incendi de la Vall d’Uixó i reforç sanitari a la zona

Dinou persones han sigut ateses per inhalació de fum en l’incendi de la Vall d’Uixó, set continuen en observació i dos romanen ingressades. Sanitat i altres conselleries han reforçat recursos sanitaris, socials i per a animals davant els desallotjaments.

El Govern descarta causes naturals en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Govern ha avançat que l’incendi forestal declarat a la Vall d’Uixó, amb 4.300 hectàrees arrasades i més de 16.000 evacuats, no sembla tindre un origen natural, tot i que la investigació continua oberta.