Un xic detingut per agredir sexualment a una xica i robar-li la cartera en Alacant

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant este dissabte a un home com a presumpte autor d’un robatori amb violència i intimidació i agressió sexual sobre una xica. Els fets s’han produït quan la víctima estava tornant a sa casa.

 

En un comunicat, la Comissaria provincial ha detallat que en el moment en el que la xica tancava el seu cotxe enfront del portal de sa casa, un home la va abordar per l’esquena amb un ganivet de xicotetes dimensions i el va posar contra el seu ventre per a intimidar-la i exigir-li la cartera.

 

La xica li va entregar la cartera, però l’assaltant es va abalançar sobre ella i, arrancant-li la mascareta, va començar a besar-la amb força i a tocar-la. Davant d’això, la víctima es va quedar atrapada entre el cotxe i el seu agressor, que seguia amenaçant-la amb el ganivet. Davant de la presència d’un veí, l’agressor va soltar a la víctima i va eixir corrent.

 

Un altre home ha sigut detingut per encobriment

Quan l’agressor se’n va anar, la víctima va poder avisar a la policia i els agents van activar el protocol per a delictes violents i van traslladar a la víctima a l’hospital per a ser reconeguda i posteriorment portar-la a dependències policials per a presentar la denúncia.

 

A demés, en el transcurs de l’atenció, la víctima, tant en l’hospital com en la pròpia Comissaria, anava informant de missatges que li arribaven al seu telèfon per intents de pagament amb la seua targeta, ja cancel·lada, en diferents establiments.

 

Amb eixa informació, van poder rastrejar el recorregut que anava fent l’agressor fins a conseguir donar amb ell. Mentres unes patrulles rastrejaven els carrers, unes altres visionaven les imàtgens de seguretat dels establiments en els que havia intentat pagar.

 

Finalment, els agents van interceptar a l’autor, que estava al costat d’un altre individu que anava sense samarreta perquè li l’havia donada per a que no el pogueren identificar, motiu pel que l’altre home també va ser detingut. Els detinguts van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant, un d’ells per un presumpte delicte de robatori amb violència i intimidació i agressió sexual, i l’altre sospitós d’afavorir la seua fugida per encobriment.

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.