Un xic detingut per agredir sexualment a una xica i robar-li la cartera en Alacant

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant este dissabte a un home com a presumpte autor d’un robatori amb violència i intimidació i agressió sexual sobre una xica. Els fets s’han produït quan la víctima estava tornant a sa casa.

 

En un comunicat, la Comissaria provincial ha detallat que en el moment en el que la xica tancava el seu cotxe enfront del portal de sa casa, un home la va abordar per l’esquena amb un ganivet de xicotetes dimensions i el va posar contra el seu ventre per a intimidar-la i exigir-li la cartera.

 

La xica li va entregar la cartera, però l’assaltant es va abalançar sobre ella i, arrancant-li la mascareta, va començar a besar-la amb força i a tocar-la. Davant d’això, la víctima es va quedar atrapada entre el cotxe i el seu agressor, que seguia amenaçant-la amb el ganivet. Davant de la presència d’un veí, l’agressor va soltar a la víctima i va eixir corrent.

 

Un altre home ha sigut detingut per encobriment

Quan l’agressor se’n va anar, la víctima va poder avisar a la policia i els agents van activar el protocol per a delictes violents i van traslladar a la víctima a l’hospital per a ser reconeguda i posteriorment portar-la a dependències policials per a presentar la denúncia.

 

A demés, en el transcurs de l’atenció, la víctima, tant en l’hospital com en la pròpia Comissaria, anava informant de missatges que li arribaven al seu telèfon per intents de pagament amb la seua targeta, ja cancel·lada, en diferents establiments.

 

Amb eixa informació, van poder rastrejar el recorregut que anava fent l’agressor fins a conseguir donar amb ell. Mentres unes patrulles rastrejaven els carrers, unes altres visionaven les imàtgens de seguretat dels establiments en els que havia intentat pagar.

 

Finalment, els agents van interceptar a l’autor, que estava al costat d’un altre individu que anava sense samarreta perquè li l’havia donada per a que no el pogueren identificar, motiu pel que l’altre home també va ser detingut. Els detinguts van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant, un d’ells per un presumpte delicte de robatori amb violència i intimidació i agressió sexual, i l’altre sospitós d’afavorir la seua fugida per encobriment.

Últimes notícies

Mor una xiqueta de 11 anys en caure un pilar sobre dos germans a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit este dijous a Alzira després que els caiguera al damunt un pilar duna vivenda a la zona del Motor de lAigua-Casella.

Mor una xiqueta de 11 anys en desplomar-se un pilar d’una vivenda a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit en desplomar-se un pilar d’una vivenda a la zona del Motor de l’Aigua-Casella, a Alzira, segons el CICU.

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.

L’Eldense reforça la banda esquerra amb el fitxatge de Juan Larios

L’Eldense ha incorporat el lateral esquerre andalús Juan Larios, de 22 anys i ex del Real Zaragoza, amb contracte fins al 30 de juny de 2028. El defensa arriba lliure després de formar-se en clubs d’elit com Sevilla, Barcelona i Manchester City i de debutar amb el Southampton en la Premier League.