Un xic detingut per agredir sexualment a una xica i robar-li la cartera en Alacant

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant este dissabte a un home com a presumpte autor d’un robatori amb violència i intimidació i agressió sexual sobre una xica. Els fets s’han produït quan la víctima estava tornant a sa casa.

 

En un comunicat, la Comissaria provincial ha detallat que en el moment en el que la xica tancava el seu cotxe enfront del portal de sa casa, un home la va abordar per l’esquena amb un ganivet de xicotetes dimensions i el va posar contra el seu ventre per a intimidar-la i exigir-li la cartera.

 

La xica li va entregar la cartera, però l’assaltant es va abalançar sobre ella i, arrancant-li la mascareta, va començar a besar-la amb força i a tocar-la. Davant d’això, la víctima es va quedar atrapada entre el cotxe i el seu agressor, que seguia amenaçant-la amb el ganivet. Davant de la presència d’un veí, l’agressor va soltar a la víctima i va eixir corrent.

 

Un altre home ha sigut detingut per encobriment

Quan l’agressor se’n va anar, la víctima va poder avisar a la policia i els agents van activar el protocol per a delictes violents i van traslladar a la víctima a l’hospital per a ser reconeguda i posteriorment portar-la a dependències policials per a presentar la denúncia.

 

A demés, en el transcurs de l’atenció, la víctima, tant en l’hospital com en la pròpia Comissaria, anava informant de missatges que li arribaven al seu telèfon per intents de pagament amb la seua targeta, ja cancel·lada, en diferents establiments.

 

Amb eixa informació, van poder rastrejar el recorregut que anava fent l’agressor fins a conseguir donar amb ell. Mentres unes patrulles rastrejaven els carrers, unes altres visionaven les imàtgens de seguretat dels establiments en els que havia intentat pagar.

 

Finalment, els agents van interceptar a l’autor, que estava al costat d’un altre individu que anava sense samarreta perquè li l’havia donada per a que no el pogueren identificar, motiu pel que l’altre home també va ser detingut. Els detinguts van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant, un d’ells per un presumpte delicte de robatori amb violència i intimidació i agressió sexual, i l’altre sospitós d’afavorir la seua fugida per encobriment.

Últimes notícies

La confraria de Sagunt que va vetar a les dones inicia les seues processons sense incidents

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt celebra la seua primera processó després de votar contra la incorporació de dones, en plena polèmica legal i turística.

El PSPV exigix una comissió d’investigació pel contracte de l’esposa de Pérez Llorca en la Diputació de València

El PSPV-PSOE reclamarà en la Diputació de València una comissió d'investigació sobre la contractació de l'esposa del president Juanfran Pérez Llorca i acusa el PP d'utilitzar les institucions en el seu benefici.

Castelló llança la seua nova marca turística per a un model sense massificacions

L'Ajuntament de Castelló presenta la marca turística 'Castelló, viure l'autèntic' per a posicionar la ciutat com a destí mediterrani de qualitat, pròxim i allunyat de la massificació.

La jutgessa imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a acusar en el cas de VPP d’Alacant

La magistrada de la Plaça 5 del Tribunal d'Instància d'Alacant imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a personar-se com acusacion popular en la causa sobre les VPP de la Platja de Sant Joan.

Sindicats convoquen una vaga educativa en la Comunitat Valenciana el 31 de març

Els sindicats STEPV, CSIF, CCOO i UGT criden a una vaga educativa el 31 de març en la Comunitat Valenciana per a reclamar millores salarials i laborals i desbloquejar la negociació amb la Conselleria d'Educació.

Quatre anys de presó per vendre la casa del seu pare malalt i quedar-se amb tots els diners

L'Audiència Provincial d'Alacant condemna a quatre anys de presó a un home que va aprofitar la deterioració cognitiva del seu pare de 78 anys per a buidar els seus comptes i vendre la seua vivenda per 90.000 euros.

Ford Almussafes fixa deu dies d’atur al maig per l’ERTO Xarxa

Ford Almussafes detindrà la producció de vehicles huit dies i la de motors dos dies al maig dins de l'ERTO Xarxa, que afecta de manera rotativa a tota la plantilla.

Alacant reforça els controls per a adjudicar les noves vivendes públiques

L'Ajuntament d'Alacant actualitza per decret els criteris d'adjudicació i control de les vivendes de protecció pública, mentres l'oposició critica el model triat per a la promoció del carrer Ceuta.