Un xic detingut per agredir sexualment a una xica i robar-li la cartera en Alacant

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant este dissabte a un home com a presumpte autor d’un robatori amb violència i intimidació i agressió sexual sobre una xica. Els fets s’han produït quan la víctima estava tornant a sa casa.

 

En un comunicat, la Comissaria provincial ha detallat que en el moment en el que la xica tancava el seu cotxe enfront del portal de sa casa, un home la va abordar per l’esquena amb un ganivet de xicotetes dimensions i el va posar contra el seu ventre per a intimidar-la i exigir-li la cartera.

 

La xica li va entregar la cartera, però l’assaltant es va abalançar sobre ella i, arrancant-li la mascareta, va començar a besar-la amb força i a tocar-la. Davant d’això, la víctima es va quedar atrapada entre el cotxe i el seu agressor, que seguia amenaçant-la amb el ganivet. Davant de la presència d’un veí, l’agressor va soltar a la víctima i va eixir corrent.

 

Un altre home ha sigut detingut per encobriment

Quan l’agressor se’n va anar, la víctima va poder avisar a la policia i els agents van activar el protocol per a delictes violents i van traslladar a la víctima a l’hospital per a ser reconeguda i posteriorment portar-la a dependències policials per a presentar la denúncia.

 

A demés, en el transcurs de l’atenció, la víctima, tant en l’hospital com en la pròpia Comissaria, anava informant de missatges que li arribaven al seu telèfon per intents de pagament amb la seua targeta, ja cancel·lada, en diferents establiments.

 

Amb eixa informació, van poder rastrejar el recorregut que anava fent l’agressor fins a conseguir donar amb ell. Mentres unes patrulles rastrejaven els carrers, unes altres visionaven les imàtgens de seguretat dels establiments en els que havia intentat pagar.

 

Finalment, els agents van interceptar a l’autor, que estava al costat d’un altre individu que anava sense samarreta perquè li l’havia donada per a que no el pogueren identificar, motiu pel que l’altre home també va ser detingut. Els detinguts van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant, un d’ells per un presumpte delicte de robatori amb violència i intimidació i agressió sexual, i l’altre sospitós d’afavorir la seua fugida per encobriment.

Últimes notícies

El Roig Arena dona avantatge al València Basket davant el Joventut en les semifinals

València Basket i Asisa Joventut s’enfronten des d’este dimecres en unes semifinals de Lliga Endesa al millor de cinc partits, marcades fins ara pel factor pista. Els tres duels d’esta temporada s’han resolt amb victòria de l’equip que jugava en el seu pavelló.

Els municipis afectats per la dana reclamen més flexibilitat fiscal al Consell

Els secretaris, interventors i tresorers de l’Administració local han demanat a la Generalitat flexibilitzar les regles fiscals als municipis afectats per la dana i reduir càrregues burocràtiques per a facilitar la reconstrucció.

Cau al Prat de València amb 3,5 quilos d’heroïna amagats dins la maleta

La Policia Nacional ha detingut al aeroport de València un home de 48 anys que portava més de tres quilos i mig d’heroïna amagats en carpetes i caixes de sabó dins la seua maleta.

Nous tractaments epigenètics aconseguixen revertir part del dany per cirrosi en ratolins

Un estudi liderat per la UMH d’Elx ha demostrat en ratolins que diversos compostos epigenètics recuperen la proteïna protectora LSECtin, reduïxen la inflamació hepàtica i limiten la fibrosi associada a la cirrosi. Els resultats obrin una nova via de tractament per a futures teràpies contra les malalties hepàtiques cròniques.

Així és l’última campanya d’abonaments a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El Valencia CF ha llançat la campanya d’abonaments 2026-27, l’última a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla, amb preus congelats però menys descompte per als accionistes i un anunci que recorre més de cent anys d’història valencianista.

València restaurarà el monument a les víctimes de l’accident de metro per al 20é aniversari

L’Ajuntament de València ha adjudicat per 8.002 euros la rehabilitació integral del monument a les víctimes de l’accident de metro de 2006, per a tindre’l restaurat abans del 20é aniversari el pròxim 3 de juliol.

La jutgessa de la DANA dona una nova oportunitat a Mazón per a entregar els seus missatges

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA de València ha tornat a requerir a l’expresident Carlos Mazón que entregue voluntàriament els seus registres de telefonades i missatges del dia de les riuades, després d’acceptar-se la seua personació en la causa.

Toni Pérez es posa a la faena per als objectius econòmics d’Ineca fins a 2031

El president de la Diputació d’Alacant, Toni Pérez, ha assumit els objectius econòmics marcats per Ineca fins a 2031 i ha promés posar-se ‘a la faena’ per millorar el creixement, la productivitat i la governança a la província.