Un xic detingut per estrangular un home per a robar-li enmig del carrer en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Gandia, en la Safor (València), a dos xics de 19 anys. A un d’ells com a presumpte autor de tres robatoris amb violència i intimidació i un altre delicte de furt i a l’altre detingut per ser coautor d’un dels robatoris amb violència i intimidació. 

 

Les investigacions es van iniciar a causa d’una sèrie de robatoris amb violència i intimidació i un furt, que es van cometre en Gandia a finals de novembre, en el que l’autor o autors, pel que pareix, eren les mateixes persones.

 

El primer dels fets de la investigació va ser perpetrat en via pública el dia 25 de novembre cap a les 23.00 hores de la nit, per un atacant amb un casc integral, qui va abordar per l’esquena a un home de 66 anys, estrangulant-lo per a robar-li la cartera. El següent fet es va produir una hora després, a un altre home, a qui li va llevar el seu telèfon mòbil pel mateix mètode.

 

Els dos jóvens tenen antecedents

El tercer dels fets va ser el dia següent, cap a les 14.00 hores de la vesprada, en el que esta volta van actuar dos persones. Un d’ells va entrar en un supermercat i va atacar a la caixera per a emportar-se una bossa amb productes de l’establiment, mentres el segon li esperava fora en una motoa en la que els dos van fugir. En esta ocasió l’agredida va resultar ferida al cap i esquena, requerint baixa mèdica.

 

L’últim cas es va tractar d’un furt de diners i telèfons mòbils, en la casa en la que els autors dels fets compartixen amb més gent. Durant les investigacions els agents, van recaptar informació de les diferents víctimes i testimonis, a demés d’altres dispositius, que va acabar amb la identificació dels sospitosos de cada un dels fets anteriorment esmentats.

 

Finalment els policies van trobar a un d’ells, a bord del cotxe familiar en el que viatjava, sent detingut com a presumpte autor de tres delictes de robatori amb violència i intimidació i un altre de furt, localitzant-li en eixe moment un telèfon mòbil propietat d’una de les víctimes. L’altre sospitós va ser localitzat i va ser detingut com a presumpte coautor d’un delicte de robatori amb violència i intimidació. Els dos detinguts, amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.

Iker Losada: Ens donaven per morts i ara no ho deixarem escapar

Iker Losada reivindica la reacció del Llevant en la lluita per la permanència i assegura que l'equip no pensa desaprofitar l'oportunitat de salvar-se davant el Betis, de qui està cedit.