Un xic detingut per estrangular un home per a robar-li enmig del carrer en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Gandia, en la Safor (València), a dos xics de 19 anys. A un d’ells com a presumpte autor de tres robatoris amb violència i intimidació i un altre delicte de furt i a l’altre detingut per ser coautor d’un dels robatoris amb violència i intimidació. 

 

Les investigacions es van iniciar a causa d’una sèrie de robatoris amb violència i intimidació i un furt, que es van cometre en Gandia a finals de novembre, en el que l’autor o autors, pel que pareix, eren les mateixes persones.

 

El primer dels fets de la investigació va ser perpetrat en via pública el dia 25 de novembre cap a les 23.00 hores de la nit, per un atacant amb un casc integral, qui va abordar per l’esquena a un home de 66 anys, estrangulant-lo per a robar-li la cartera. El següent fet es va produir una hora després, a un altre home, a qui li va llevar el seu telèfon mòbil pel mateix mètode.

 

Els dos jóvens tenen antecedents

El tercer dels fets va ser el dia següent, cap a les 14.00 hores de la vesprada, en el que esta volta van actuar dos persones. Un d’ells va entrar en un supermercat i va atacar a la caixera per a emportar-se una bossa amb productes de l’establiment, mentres el segon li esperava fora en una motoa en la que els dos van fugir. En esta ocasió l’agredida va resultar ferida al cap i esquena, requerint baixa mèdica.

 

L’últim cas es va tractar d’un furt de diners i telèfons mòbils, en la casa en la que els autors dels fets compartixen amb més gent. Durant les investigacions els agents, van recaptar informació de les diferents víctimes i testimonis, a demés d’altres dispositius, que va acabar amb la identificació dels sospitosos de cada un dels fets anteriorment esmentats.

 

Finalment els policies van trobar a un d’ells, a bord del cotxe familiar en el que viatjava, sent detingut com a presumpte autor de tres delictes de robatori amb violència i intimidació i un altre de furt, localitzant-li en eixe moment un telèfon mòbil propietat d’una de les víctimes. L’altre sospitós va ser localitzat i va ser detingut com a presumpte coautor d’un delicte de robatori amb violència i intimidació. Els dos detinguts, amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Mitjans aeris i terrestres continuen combatent l’incendi forestal de Forcall

L’incendi forestal originat pel foc d’un camió accidentat en un barranc de Forcall continua actiu i obliguen a desplegar importants mitjans aeris i terrestres.

Paiporta s’ompli per exigir que Mazón deixe de ser aforat per la DANA

Centenars de persones han recorregut Paiporta, zona zero de la DANA de 2024, per homenatjar les 230 víctimes i exigir que Carlos Mazón deixe de ser aforat.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.