Un xic detingut per estrangular un home per a robar-li enmig del carrer en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Gandia, en la Safor (València), a dos xics de 19 anys. A un d’ells com a presumpte autor de tres robatoris amb violència i intimidació i un altre delicte de furt i a l’altre detingut per ser coautor d’un dels robatoris amb violència i intimidació. 

 

Les investigacions es van iniciar a causa d’una sèrie de robatoris amb violència i intimidació i un furt, que es van cometre en Gandia a finals de novembre, en el que l’autor o autors, pel que pareix, eren les mateixes persones.

 

El primer dels fets de la investigació va ser perpetrat en via pública el dia 25 de novembre cap a les 23.00 hores de la nit, per un atacant amb un casc integral, qui va abordar per l’esquena a un home de 66 anys, estrangulant-lo per a robar-li la cartera. El següent fet es va produir una hora després, a un altre home, a qui li va llevar el seu telèfon mòbil pel mateix mètode.

 

Els dos jóvens tenen antecedents

El tercer dels fets va ser el dia següent, cap a les 14.00 hores de la vesprada, en el que esta volta van actuar dos persones. Un d’ells va entrar en un supermercat i va atacar a la caixera per a emportar-se una bossa amb productes de l’establiment, mentres el segon li esperava fora en una motoa en la que els dos van fugir. En esta ocasió l’agredida va resultar ferida al cap i esquena, requerint baixa mèdica.

 

L’últim cas es va tractar d’un furt de diners i telèfons mòbils, en la casa en la que els autors dels fets compartixen amb més gent. Durant les investigacions els agents, van recaptar informació de les diferents víctimes i testimonis, a demés d’altres dispositius, que va acabar amb la identificació dels sospitosos de cada un dels fets anteriorment esmentats.

 

Finalment els policies van trobar a un d’ells, a bord del cotxe familiar en el que viatjava, sent detingut com a presumpte autor de tres delictes de robatori amb violència i intimidació i un altre de furt, localitzant-li en eixe moment un telèfon mòbil propietat d’una de les víctimes. L’altre sospitós va ser localitzat i va ser detingut com a presumpte coautor d’un delicte de robatori amb violència i intimidació. Els dos detinguts, amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.

Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.