Un xic detingut per pegar en la panxa a la seua nóvia embarassada en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 29 anys com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després d’agredir a la seua parella, embarassada de tres mesos, i amenaçar-la amb un ganivet de grans dimensions.

 

Els fets han passat cap a les 23.30 hores de la nit, quan els agents han sigut avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una casa del districte valencià de Trànsits, a on una xica estaria demanant ajuda. Una volta en el lloc, els policies han trobat en la casa a una xica embarassada, molt alterada i plorant, amb hematomes en el coll.

 

Els agents s’han enterat que els dos haurien iniciat una discussió, ja que ell s’oposaria al fet que ella tinguera el bebé, i en un moment donat, presumptament, li hauria propinat una punyada en la cara i agafat fortament del coll, tirant-la a terra i donant-li puntades en la panxa. 

 

L’agressor també li hauria amenaçat en matar-la si tenia al bebé, empunyant un ganivet de 13 centímetres de fulla, tot això en presència del fill de la víctima, de huit anys. Per tot això, els policies han detingut al xic com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i han intervingut l’arma blanca empleada. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial, decretant la prohibició d’aproximar-se o comunicar-se amb la víctima. 

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.