Un xic detingut per pegar en la panxa a la seua nóvia embarassada en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 29 anys com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després d’agredir a la seua parella, embarassada de tres mesos, i amenaçar-la amb un ganivet de grans dimensions.

 

Els fets han passat cap a les 23.30 hores de la nit, quan els agents han sigut avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una casa del districte valencià de Trànsits, a on una xica estaria demanant ajuda. Una volta en el lloc, els policies han trobat en la casa a una xica embarassada, molt alterada i plorant, amb hematomes en el coll.

 

Els agents s’han enterat que els dos haurien iniciat una discussió, ja que ell s’oposaria al fet que ella tinguera el bebé, i en un moment donat, presumptament, li hauria propinat una punyada en la cara i agafat fortament del coll, tirant-la a terra i donant-li puntades en la panxa. 

 

L’agressor també li hauria amenaçat en matar-la si tenia al bebé, empunyant un ganivet de 13 centímetres de fulla, tot això en presència del fill de la víctima, de huit anys. Per tot això, els policies han detingut al xic com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i han intervingut l’arma blanca empleada. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial, decretant la prohibició d’aproximar-se o comunicar-se amb la víctima. 

Últimes notícies

El dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó es bolca a frenar l’avanç cap a la serra d’Espadà

Els equips d’extinció concentren hui els treballs entre Tales i Alcudia de Veo per evitar que el foc arribe al parc natural de la serra d’Espadà. La població desallotjada de la Vall d’Uixó ha pogut tornar a casa en un operatiu coordinat.

Fi del confinament a la Vall d’Uixó per l’incendi forestal

La Generalitat ha alçat este dimarts el confinament de la Vall d'Uixó decretat per l'incendi forestal, encara actiu, que va obligar a evacuar unes 16.000 persones en una vintena de municipis i a confinar també Onda i Betxí. Les restriccions de mobilitat es mantenen en la resta de localitats afectades almenys fins a les 23.59 hores d'este dimarts.

Quatre dies d’incendi a la Vall d’Uixó: 8.500 hectàrees cremades i 10.000 evacuats

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó enceta el quart dia actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i unes 10.000 persones encara evacuades, malgrat el retorn parcial autoritzat anit.

La Comunitat Valenciana suma 33.300 ocupats i redueix l’atur en 23.000 persones en tres mesos

La Comunitat Valenciana ha incrementat en 33.300 les persones ocupades i ha reduït l’atur en 23.000 en el segon trimestre de l’any, encara amb una taxa de desocupació per damunt de la mitjana estatal.

Nit tranquil·la a la Vall d’Uixó però l’incendi continua actiu i ja ha arrasat 8.500 hectàrees

La nit ha sigut meteorològicament tranquil·la a la zona de l'incendi de la Vall d'Uixó, però el foc continua actiu en el seu quart dia i ja ha cremat unes 8.500 hectàrees, amb centenars de veïns encara evacuats.

S’alça parcialment el confinament per l’incendi de la Vall d’Uixó en quatre barris

La Generalitat mantindrà fins a les 23.59 hores les evacuacions i confinaments per l’incendi de la Vall d’Uixó, però permet tornar a casa als veïns de quatre barris concrets.

Ferit un xiquet en caure un carret de golf des d’un pont a Rojales

Un xiquet ha resultat ferit en eixir-se de la via un carret de golf i caure d’un pont d’uns tres metres d’alçària en un camp de Rojales (Alacant). El menor ha patit diversos colps i ha sigut atés per personal sanitari al lloc.

La Vilavella queda buida després del desallotjament pel greu incendi de la Vall d’Uixó

La Vilavella, municipi de quasi 3.000 habitants a l'interior de Castelló, ha sigut desallotjada pel gran incendi forestal de la Vall d'Uixó i espera l'autorització per a tornar a les vivendes.
FILMOTECA D'ESTIU