Un xic detingut per pegar en la panxa a la seua nóvia embarassada en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 29 anys com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després d’agredir a la seua parella, embarassada de tres mesos, i amenaçar-la amb un ganivet de grans dimensions.

 

Els fets han passat cap a les 23.30 hores de la nit, quan els agents han sigut avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una casa del districte valencià de Trànsits, a on una xica estaria demanant ajuda. Una volta en el lloc, els policies han trobat en la casa a una xica embarassada, molt alterada i plorant, amb hematomes en el coll.

 

Els agents s’han enterat que els dos haurien iniciat una discussió, ja que ell s’oposaria al fet que ella tinguera el bebé, i en un moment donat, presumptament, li hauria propinat una punyada en la cara i agafat fortament del coll, tirant-la a terra i donant-li puntades en la panxa. 

 

L’agressor també li hauria amenaçat en matar-la si tenia al bebé, empunyant un ganivet de 13 centímetres de fulla, tot això en presència del fill de la víctima, de huit anys. Per tot això, els policies han detingut al xic com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i han intervingut l’arma blanca empleada. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial, decretant la prohibició d’aproximar-se o comunicar-se amb la víctima. 

Últimes notícies

Les persones amb ELA en dependència extrema cobren fins a 9.850 € al mes sense llista d’espera

La Generalitat ha reconegut el grau màxim de dependència a 102 persones amb ELA fins a juliol de 2026, amb prestacions de fins a 9.850 euros mensuals i sense llistes d’espera per al Grado III+ a la Comunitat Valenciana.

El PP retreu al PSPV l’augment de 16.000 milions del deute valencià

La portaveu d'Economia del PP en Les Corts, Mari Carmen Contelles, acusa el PSPV d'haver augmentat en quasi 16.000 milions el deute de la Generalitat durant els governs del Botànic i li nega autoritat per a donar lliçons de gestió econòmica. També reclama una reforma estable del sistema de finançament acordada en el Consell de Política Fiscal i Financera.

La Comunitat Valenciana es manté quarta en matriculacions de turismes al juliol amb el 8,4 %

Les matriculacions de turismes han tingut un repartiment desigual per autonomies al juliol. La Comunitat Valenciana s’ha situat en quarta posició, amb el 8,4 % de les vendes i 8.573 vehicles.

Així demana Marina Mercant extremar la seguretat per vore l’eclipsi en barco

Marina Mercant ha llançat una sèrie de recomanacions perquè les embarcacions que isquen a vore l’eclipsi solar del 12 d’agost des de la mar, especialment davant la costa de la Comunitat Valenciana, ho facen amb la màxima seguretat possible i tornen als ports de manera escalonada.

Com vore des de València l’eclipsi total de sol del 12 d’agost amb total seguretat

L’astrònoma Amelia Ortiz explica com observar l’eclipsi total de sol del 12 d’agost des de València amb ulleres homologades i mètodes de projecció casolans, un fenomen que no es repetirà al segle XXI.

Quasi 900 cançons aspiren a entrar al Benidorm Fest 2027

RTVE ha rebut prop de 900 cançons per a la sisena edició del Benidorm Fest 2027, després d’un procés de 115 dies que ha avançat el calendari per a millorar la planificació. Ara la corporació triarà almenys 16 temes, ampliables fins a 20, i podria convidar artistes de prestigi.

Benetússer rebrà 1,78 milions per a recuperar quatre instal·lacions malmeses per la dana

El ple de l’Ajuntament de Benetússer ha aprovat quatre projectes de reconstrucció en edificis municipals danyats per la dana, finançats amb 1,78 milions d’euros del Ministeri de Política Territorial.

Més de 16.600 llauradors valencians cobraran 13,7 milions per fertilitzants al setembre

El Ministeri d'Agricultura ingressarà la primera setmana de setembre 13,78 milions d'euros a 16.615 agricultors valencians per l'ajuda extraordinària a fertilitzants, dins d'un paquet estatal de quasi 495 milions. Altres 9.362 productors de tot Espanya continuen pendents de tràmits per poder cobrar.
FILMOTECA D'ESTIU