Un xic detingut per pegar en la panxa a la seua nóvia embarassada en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 29 anys com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després d’agredir a la seua parella, embarassada de tres mesos, i amenaçar-la amb un ganivet de grans dimensions.

 

Els fets han passat cap a les 23.30 hores de la nit, quan els agents han sigut avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una casa del districte valencià de Trànsits, a on una xica estaria demanant ajuda. Una volta en el lloc, els policies han trobat en la casa a una xica embarassada, molt alterada i plorant, amb hematomes en el coll.

 

Els agents s’han enterat que els dos haurien iniciat una discussió, ja que ell s’oposaria al fet que ella tinguera el bebé, i en un moment donat, presumptament, li hauria propinat una punyada en la cara i agafat fortament del coll, tirant-la a terra i donant-li puntades en la panxa. 

 

L’agressor també li hauria amenaçat en matar-la si tenia al bebé, empunyant un ganivet de 13 centímetres de fulla, tot això en presència del fill de la víctima, de huit anys. Per tot això, els policies han detingut al xic com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i han intervingut l’arma blanca empleada. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial, decretant la prohibició d’aproximar-se o comunicar-se amb la víctima. 

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.

Bendodo acusa el sanchismo d’estar en col·lapse després de les investigacions sobre Zapatero

Elías Bendodo sosté que el sanchismo entra en fase de solsida després dels informes de la UDEF sobre Zapatero i demana avançament electoral en considerar esgotat el projecte de Sánchez.

Educació fixa un topall de 200 euros de pujada al professorat i la rebaixa de ràtios seguix sense acord

Educació manté una oferta de pujada progressiva de fins a 200 euros mensuals al professorat i retarda la rebaixa de ràtios al curs 2027-2028, mentres la taula sectorial seguix sense acord.

La dona aïllada a Alacant per hantavirus continua la quarantena a casa darrere l’altre PCR negatiu

La dona de 32 anys aïllada per sospita de hantavirus a Alacant acumula cinc PCR negatives i seguix en quarantena domiciliària sota vigilància activa de Salut Pública fins al 5 de juny.

Felipe González augura que Europa necessitarà fins a deu anys per a assumir la seua seguretat i defensa

Felipe González calcula que Europa tardarà entre huit i deu anys a fer-se càrrec de la seua seguretat i defensa, sempre que supere els interessos nacionals. Defén més inversió pròpia en defensa, mantindre l'energia nuclear i reforçar infraestructures davant l'augment de població.

Roberto Bautista s’acomiada de Roland Garros en primera ronda

Roberto Bautista, en la seua última temporada com a professional, cau en primera ronda de Roland Garros davant Brandon Nakashima i s'acomiada del Gran eslam parisenc.