17 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

Un xic detingut per pegar en la panxa a la seua nóvia embarassada en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 29 anys com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després d’agredir a la seua parella, embarassada de tres mesos, i amenaçar-la amb un ganivet de grans dimensions.

 

Els fets han passat cap a les 23.30 hores de la nit, quan els agents han sigut avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una casa del districte valencià de Trànsits, a on una xica estaria demanant ajuda. Una volta en el lloc, els policies han trobat en la casa a una xica embarassada, molt alterada i plorant, amb hematomes en el coll.

 

Els agents s’han enterat que els dos haurien iniciat una discussió, ja que ell s’oposaria al fet que ella tinguera el bebé, i en un moment donat, presumptament, li hauria propinat una punyada en la cara i agafat fortament del coll, tirant-la a terra i donant-li puntades en la panxa. 

 

L’agressor també li hauria amenaçat en matar-la si tenia al bebé, empunyant un ganivet de 13 centímetres de fulla, tot això en presència del fill de la víctima, de huit anys. Per tot això, els policies han detingut al xic com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i han intervingut l’arma blanca empleada. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial, decretant la prohibició d’aproximar-se o comunicar-se amb la víctima. 

Últimes notícies

Morant carrega contra PP i Vox i tatxa de ‘negligents i mentideres’ les seues coalicions

Diana Morant ha acusat PP i Vox de sostindre coalicions 'negligents i mentideres' i ha exigit retornar la veu al poble. Ha criticat la gestió de la DANA i ha assenyalat a Mompó i Camarero per falta d'explicacions i mentides.

PSOE i diversos grups del Congrés acusen a Mompó de contradiccions sobre la DANA

PSOE i diversos grups del Congrés han acusat a Vicente Mompó d'incórrer en contradiccions i llacunes sobre el seu paper durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. Han qüestionat la seua memòria i la seua coherència, mentres PP i Vox han centrat el focus en el Govern central.

Investigador de la UPV rep a Brussel·les un dels Premis Jóvens Científics de l’Hidrogen 2025

Marco López Juárez, del CMT-Motors Tèrmics de la UPV, va ser un dels cinc menors de 35 reconeguts per Hydrogen Europe Research a Brussel·les. El seu treball millora l'eficiència, la durabilitat i les emissions de la propulsió amb piles de combustible, amb aplicació en mobilitat terrestre i aèria.

Mompó sosté que va faltar informació per a decidir durant la dana

Mompó ha afirmat davant la comissió del Congrés que el dia de la dana va faltar informació clau i que no es va articular una resposta nacional. Ha defés que el Govern havia d'haver liderat més l'emergència.

La Generalitat va pagar a proveïdors en 31,44 dies al setembre, per damunt de la mitjana

La Generalitat Valenciana va tancar setembre amb un període mitjà de pagament a proveïdors de 31,44 dies, per damunt de la mitjana autonòmica de 27,63 i del límit legal de 30 dies. L'Estat, els ajuntaments i la Seguretat Social van retallar els seus terminis.

Mompó es reafirma davant la comissió de la DANA: ‘Jo no he mentit mai’

El president de la Diputació de València ha defés davant la comissió de la DANA en el Congrés que no ha mentit ni incorregut en contradiccions. Ha negat dirigir l'emergència i ha lamentat el retard en l'enviament del Es-alert.

El CVC recolza l’autonomia i credibilitat de l’AVL davant els intents de desacreditar-la

El ple del CVC ha aprovat una declaració amb 13 vots a favor i un en contra en defensa de l'AVL, criticant retallades i apel·lant a revertir mesures.

Baldoví diu sentir la mateixa vergonya amb Camarero en el Congrés que amb Mazón

Baldoví ha dit que sent la mateixa vergonya en escoltar a Susana Camarero en la comissió de la DANA que la que va sentir amb Carlos Mazón. Li retrau falta de lideratge, coordinació i alertes durant l'emergència.