Un xic detingut per robar amb una navalla en 7 locals de Castelló de la Plana

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un xic de 35 anys com a presumpte autor del robatori amb intimidació de 7 establiments en el centre de la ciutat de Castelló de la Plana.  Pel que pareix, usava una navalla per a amenaçar als treballadors, per a conseguir botins que oscil·laven entre 70 i 560 euros.

 

El primer dels robatoris va tindre lloc el passat 3 d’octubre en una pastisseria del centre de la ciutat, quan a les 17.00 hores de la vesprada, entrava un xic i amb una navalla en la mà i va amenaçar a la treballadora perquè li donara els diners que tenia en la caixa, o «l’agredia». 

 

Després d’este fet, li van seguir altres dos, els dies 6 i 8, en els que la mateixa forma d’actuar. El dia 13 en dos establiments més, una fruiteria cap a les 09.30 hores del matí i una tintoreria a les 19.00 hores de la vesprada. Després d’un parell de dies, tornà a aparéixer en una carnisseria, a on va furtar 560 euros.

 

Finalment, el dia 16 d’octubre, el presumpte autor dels robatoris accedia a una drogueria, armat amb un ganivet, per a perpetrar un nou colp, quan va ser interceptat pels agents que participaven en el dispositiu desplegat per a la seua localització i detenció. Durant l’acció policial, se li va confiscar el ganivet de més de 15 centímetres El detingut, sense antecedents policials, ha sigut posat a disposició judicial, qui va ordenar el seu ingrés a la presó.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La UE finança amb 111.000 euros la restauració de la muralla del castell de Cullera danyada per la dana

Cullera rebrà 111.319 euros del Fons de Solidaritat de la Unió Europea per a sufragar la restauració de la muralla i una torre del castell danyades per la dana d'octubre de 2024.

Detingut un home per estafar fins a 60.000 euros a un ancià mitjançant extraccions bancàries a Turís

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 45 anys acusat d'estafar entre 50.000 i 60.000 euros a un ancià de 89 anys a Turís mitjançant unes 80 extraccions bancàries no autoritzades.

Els pagaments en efectiu del PSOE i les gestions de l’entorn de Montero marquen el juí a Ábalos

L'octava jornada del juí a José Luis Ábalos se centra en el sistema de pagaments en efectiu del PSOE i en les gestions atribuïdes a l'entorn de María Jesús Montero en la trama de contractes de màscares.

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.