Un xic detingut per robar amb una navalla en 7 locals de Castelló de la Plana

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un xic de 35 anys com a presumpte autor del robatori amb intimidació de 7 establiments en el centre de la ciutat de Castelló de la Plana.  Pel que pareix, usava una navalla per a amenaçar als treballadors, per a conseguir botins que oscil·laven entre 70 i 560 euros.

 

El primer dels robatoris va tindre lloc el passat 3 d’octubre en una pastisseria del centre de la ciutat, quan a les 17.00 hores de la vesprada, entrava un xic i amb una navalla en la mà i va amenaçar a la treballadora perquè li donara els diners que tenia en la caixa, o «l’agredia». 

 

Després d’este fet, li van seguir altres dos, els dies 6 i 8, en els que la mateixa forma d’actuar. El dia 13 en dos establiments més, una fruiteria cap a les 09.30 hores del matí i una tintoreria a les 19.00 hores de la vesprada. Després d’un parell de dies, tornà a aparéixer en una carnisseria, a on va furtar 560 euros.

 

Finalment, el dia 16 d’octubre, el presumpte autor dels robatoris accedia a una drogueria, armat amb un ganivet, per a perpetrar un nou colp, quan va ser interceptat pels agents que participaven en el dispositiu desplegat per a la seua localització i detenció. Durant l’acció policial, se li va confiscar el ganivet de més de 15 centímetres El detingut, sense antecedents policials, ha sigut posat a disposició judicial, qui va ordenar el seu ingrés a la presó.

Últimes notícies

José Muñoz, CEO de Hyundai, defén que les startups i les grans empreses afronten els mateixos desafiaments

José Muñoz, conseller delegat de Hyundai Motor Company, sosté en la graduació executive d'EDEM que els líders de startups i de grans multinacionals s'enfronten a reptes similars i que la formació i l'actitud són claus per a afrontar-los.

La denunciant de Rafa Mir manté en el juí que va patir dos agressions sexuals en la mateixa nit

La dona que va denunciar a Rafa Mir ha ratificat davant l'Audiència de València que el futbolista la va agredir sexualment dos vegades a la seua casa, mentres la defensa insistix que tot va ser consentit.

Mor una dona en cadira de rodes atrapada en el muntacàrregues del seu xalet a Xàbia

Una dona alemanya de 76 anys que es desplaçava en cadira de rodes mor a Xàbia en quedar atrapada en el muntacàrregues que donava accés al seu xalet després de tornar de menjar en un restaurant.

Educació garantix la constitució dels tribunals de la PAU malgrat l’anunci de vaga

Educació assegura que els 55 tribunals de la PAU en la Comunitat Valenciana s'estan constituint amb normalitat i que la vaga del professorat no afectarà els exàmens ni a la seua correcció.

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.

Educació enviarà el dilluns la seua nova proposta per a intentar frenar la vaga indefinida del professorat

Educació remetrà el dilluns un nou document als sindicats docents per a tractar de desconvocar la vaga indefinida i negociar el detall de les reivindicacions en taules sectorials temàtiques.