Un xic detingut per robar amb una navalla en 7 locals de Castelló de la Plana

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un xic de 35 anys com a presumpte autor del robatori amb intimidació de 7 establiments en el centre de la ciutat de Castelló de la Plana.  Pel que pareix, usava una navalla per a amenaçar als treballadors, per a conseguir botins que oscil·laven entre 70 i 560 euros.

 

El primer dels robatoris va tindre lloc el passat 3 d’octubre en una pastisseria del centre de la ciutat, quan a les 17.00 hores de la vesprada, entrava un xic i amb una navalla en la mà i va amenaçar a la treballadora perquè li donara els diners que tenia en la caixa, o «l’agredia». 

 

Després d’este fet, li van seguir altres dos, els dies 6 i 8, en els que la mateixa forma d’actuar. El dia 13 en dos establiments més, una fruiteria cap a les 09.30 hores del matí i una tintoreria a les 19.00 hores de la vesprada. Després d’un parell de dies, tornà a aparéixer en una carnisseria, a on va furtar 560 euros.

 

Finalment, el dia 16 d’octubre, el presumpte autor dels robatoris accedia a una drogueria, armat amb un ganivet, per a perpetrar un nou colp, quan va ser interceptat pels agents que participaven en el dispositiu desplegat per a la seua localització i detenció. Durant l’acció policial, se li va confiscar el ganivet de més de 15 centímetres El detingut, sense antecedents policials, ha sigut posat a disposició judicial, qui va ordenar el seu ingrés a la presó.

Últimes notícies

Atrapat un fals comprador per robar en vivendes d’Alacant i Múrcia

Un home de 58 anys ha sigut detingut acusat de diversos furts en vivendes d’Alacant i Múrcia que visitava fent-se passar per comprador, amb un perjuí superior als 56.000 euros.

Arcadi España critica el debat sobre el CNI i reclama més solidaritat amb Ceuta

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, considera que el debat sobre el CNI aporta poc i apel·la a la solidaritat de les comunitats autònomes, especialment davant l’acollida de menors migrants a Ceuta.

Robatori al MUVI: sostreuen gran part del llegendari Tresor de Villena

Gran part del mític Tresor de Villena, un conjunt únic d’orfebreria de l’Edat del Bronze descobert en 1963, ha sigut robat del Museu de Villena (MUVI). La col·lecció inclou 59 peces, majoritàriament d’or, considerades de les més importants d’Europa.

Roben el Tresor de Villena: 66 joies úniques amb quasi 10 quilos d’or

Un robatori al museu de Villena s’ha saldat amb la desaparició de les 66 peces del Tresor, un conjunt únic de quasi 10 quilos d’or i dues peces amb ferro d’origen meteòric, considerat un dels grans símbols arqueològics de la península Ibèrica.

La DGT calcula més de 908.000 viatges per carretera en el retorn de l’estiu a la Comunitat

La DGT ha previst 908.160 desplaçaments per les carreteres de la Comunitat Valenciana en l’operació especial Retorn 2026, activa des de divendres fins dilluns 31 d’agost, amb punts conflictius destacats en les tres províncies.

PLD Space dissenyarà la nova generació de llançadors privats europeus

PLD Space, amb seu a Elx, ha sigut escollida per l’Agència Espacial Europea per desenvolupar la pròxima generació de llançadors privats, amb un contracte de quasi 159 milions d’euros.

Roben en minuts gran part del Tresor de Villena del museu MUVI

Uns lladres han sostret en pocs minuts la major part de les peces del Tresor de Villena exposades al MUVI, en un assalt nocturn que ha activat les alarmes del museu i del poliesportiu municipal.

València bat el rècord amb 30 nits tòrrides este 2026, segons Aemet

València ha encadenat 30 nits tòrrides en 2026, amb mínimes de 25 graus o més, un rècord històric segons Aemet. Castelló de la Plana i Alacant també han superat els seus màxims de calor nocturna.