Un xic detingut per robar amb una navalla en 7 locals de Castelló de la Plana

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un xic de 35 anys com a presumpte autor del robatori amb intimidació de 7 establiments en el centre de la ciutat de Castelló de la Plana.  Pel que pareix, usava una navalla per a amenaçar als treballadors, per a conseguir botins que oscil·laven entre 70 i 560 euros.

 

El primer dels robatoris va tindre lloc el passat 3 d’octubre en una pastisseria del centre de la ciutat, quan a les 17.00 hores de la vesprada, entrava un xic i amb una navalla en la mà i va amenaçar a la treballadora perquè li donara els diners que tenia en la caixa, o «l’agredia». 

 

Després d’este fet, li van seguir altres dos, els dies 6 i 8, en els que la mateixa forma d’actuar. El dia 13 en dos establiments més, una fruiteria cap a les 09.30 hores del matí i una tintoreria a les 19.00 hores de la vesprada. Després d’un parell de dies, tornà a aparéixer en una carnisseria, a on va furtar 560 euros.

 

Finalment, el dia 16 d’octubre, el presumpte autor dels robatoris accedia a una drogueria, armat amb un ganivet, per a perpetrar un nou colp, quan va ser interceptat pels agents que participaven en el dispositiu desplegat per a la seua localització i detenció. Durant l’acció policial, se li va confiscar el ganivet de més de 15 centímetres El detingut, sense antecedents policials, ha sigut posat a disposició judicial, qui va ordenar el seu ingrés a la presó.

Últimes notícies

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.

Vox defensa la gestió dels incendis a la Comunitat Valenciana i acusa el PSPV de falta de lleialtat

El síndic de Vox en Les Corts, José María Llanos, assegura que s’ha actuat amb diligència en els incendis forestals d’estiu amb els mitjans disponibles i acusa el PSPV i el Govern central de falta de suport i de polititzar la gestió.