Un xic detingut per robar amb una navalla en 7 locals de Castelló de la Plana

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un xic de 35 anys com a presumpte autor del robatori amb intimidació de 7 establiments en el centre de la ciutat de Castelló de la Plana.  Pel que pareix, usava una navalla per a amenaçar als treballadors, per a conseguir botins que oscil·laven entre 70 i 560 euros.

 

El primer dels robatoris va tindre lloc el passat 3 d’octubre en una pastisseria del centre de la ciutat, quan a les 17.00 hores de la vesprada, entrava un xic i amb una navalla en la mà i va amenaçar a la treballadora perquè li donara els diners que tenia en la caixa, o «l’agredia». 

 

Després d’este fet, li van seguir altres dos, els dies 6 i 8, en els que la mateixa forma d’actuar. El dia 13 en dos establiments més, una fruiteria cap a les 09.30 hores del matí i una tintoreria a les 19.00 hores de la vesprada. Després d’un parell de dies, tornà a aparéixer en una carnisseria, a on va furtar 560 euros.

 

Finalment, el dia 16 d’octubre, el presumpte autor dels robatoris accedia a una drogueria, armat amb un ganivet, per a perpetrar un nou colp, quan va ser interceptat pels agents que participaven en el dispositiu desplegat per a la seua localització i detenció. Durant l’acció policial, se li va confiscar el ganivet de més de 15 centímetres El detingut, sense antecedents policials, ha sigut posat a disposició judicial, qui va ordenar el seu ingrés a la presó.

Últimes notícies

Mor un treballador de l’Arenal Sound de Borriana durant l’última jornada del festival

Un treballador de l’Arenal Sound de Borriana ha mort este diumenge, últim dia del festival, després de ser traslladat a l’Hospital de la Plana, presumptament per causes naturals.

Entrenament sorpresa de Carlos Alcaraz a Alacant abans de tornar al circuit

Carlos Alcaraz ha reaparegut amb un entrenament sorpresa en el complex Arena de la Platja de Sant Joan d’Alacant per a preparar el seu retorn a la competició en el Masters 1.000 de Cincinnati, després de quasi quatre mesos lesionat al canell dret.

Gulácsi reforça la porteria del Villarreal amb un fitxatge de dos anys

El Villarreal ha incorporat el porter hongarés Péter Gulácsi, de 36 anys, procedent del Red Bull Leipzig, amb un contracte de dos temporades.

Les màximes baixen dels 40 graus i Alcoi registra 37,9 com a valor més alt

Les temperatures han baixat este dilluns dels 40 graus a la Comunitat Valenciana i el valor més alt s’ha registrat a Alcoi, amb 37,9 graus, segons Aemet. Les capitals de província han quedat per davall dels 33 graus.

Armoni Brooks arriba cedit al Valencia Basket per a la temporada 2026-27

El Valencia Basket ha incorporat l’escorta nord-americà Armoni Brooks cedit des del LDLC ASVEL Villeurbanne per a la temporada 2026-27, després de destacar a l’EuroLeague amb l’Armani Olimpia Milan. El jugador, de 28 anys i amb experiència a la NBA i a la G League, arriba com a especialista en el tir exterior.

Un cotxe es calfa en ple carrer de Novelda i els ocupants en ixen il·lesos

Un cotxe ha quedat calfat este dilluns en plena via urbana a Novelda, però els ocupants han pogut eixir-ne il·lesos. Bombers i Policia Local han intervingut per controlar el foc i evitar danys majors.

Les persones amb ELA en dependència extrema cobren fins a 9.850 € al mes sense llista d’espera

La Generalitat ha reconegut el grau màxim de dependència a 102 persones amb ELA fins a juliol de 2026, amb prestacions de fins a 9.850 euros mensuals i sense llistes d’espera per al Grado III+ a la Comunitat Valenciana.

El PP retreu al PSPV l’augment de 16.000 milions del deute valencià

La portaveu d'Economia del PP en Les Corts, Mari Carmen Contelles, acusa el PSPV d'haver augmentat en quasi 16.000 milions el deute de la Generalitat durant els governs del Botànic i li nega autoritat per a donar lliçons de gestió econòmica. També reclama una reforma estable del sistema de finançament acordada en el Consell de Política Fiscal i Financera.
FILMOTECA D'ESTIU