Un xic detingut per robar i saltar-se una ordre d’allunyament en Alacant

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que la Policia Local ha detingut esta matinada de divendres a un xic de 29 anys per la seua presumpta participació en delictes de danys, furt i trencament de la mesura cautelar d’ordre d’allunyament.

 

Segons fonts policials la detenció s’ha produït cap a les 01.00 hores quan han tingut coneixement a través d’una telefonada al 112, que alertava als agents del servici nocturn de la Policia Local, de l’existència d’un home, sobre el que requeia una ordre d’allunyament, i que es trobava pegant la porta d’accés d’na casa en la que viu una dona víctima de violència de gènere.

 

Immediatament fins al lloc dels fets s’han desplaçat dos unitats policials que a la seua arribada van observar danys importants en la porta d’entrada de la casa de la dona, qui va referir als agents que la seua exparella havia trencat la porta i en vore que estava cridant a la Policia, el xic va escapar després de furtar una bici que hi havia en el replà.

 

Davant d’este fet, la Policia Local va organitzar un dispositiu de busca amb la descripció aportada, conseguint localitzar-lo en una dels carrers pròxims a la casa. Per això, els agents de Policia van procedir de manera immediata a la detenció d’este xic, per un presumpte delicte de danys, furt i trencament de la mesura cautelar d’ordre d’allunyament, quedant a disposició judicial.

Últimes notícies

Noves eleccions al Col·legi de Farmacèutics de València el 4 d’octubre per irregularitats en el vot per correu

El Col·legi de Farmacèutics de València tornarà a votar el 4 d’octubre després d’anul·lar-se els comicis del 10 de maig per defectes en el vot per correu denunciats per dues candidatures.

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.