Un xic detingut per robar i saltar-se una ordre d’allunyament en Alacant

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que la Policia Local ha detingut esta matinada de divendres a un xic de 29 anys per la seua presumpta participació en delictes de danys, furt i trencament de la mesura cautelar d’ordre d’allunyament.

 

Segons fonts policials la detenció s’ha produït cap a les 01.00 hores quan han tingut coneixement a través d’una telefonada al 112, que alertava als agents del servici nocturn de la Policia Local, de l’existència d’un home, sobre el que requeia una ordre d’allunyament, i que es trobava pegant la porta d’accés d’na casa en la que viu una dona víctima de violència de gènere.

 

Immediatament fins al lloc dels fets s’han desplaçat dos unitats policials que a la seua arribada van observar danys importants en la porta d’entrada de la casa de la dona, qui va referir als agents que la seua exparella havia trencat la porta i en vore que estava cridant a la Policia, el xic va escapar després de furtar una bici que hi havia en el replà.

 

Davant d’este fet, la Policia Local va organitzar un dispositiu de busca amb la descripció aportada, conseguint localitzar-lo en una dels carrers pròxims a la casa. Per això, els agents de Policia van procedir de manera immediata a la detenció d’este xic, per un presumpte delicte de danys, furt i trencament de la mesura cautelar d’ordre d’allunyament, quedant a disposició judicial.

Últimes notícies

Incautat prop d’un milió d’euros d’una xarxa que portava cocaïna per ports espanyols

La Guàrdia Civil i la Policia Nacional d’Equador han desarticulat una organització internacional que ha intentat introduir més de 21 tones de cocaïna per ports com València, Màlaga i Algesires, i han incautat prop d’un milió d’euros en metàl·lic a Arnedo.

El PP reclama que es retire el macrovertedero projectat a Zarra per l’alt impacte ambiental

El PP en Les Corts ha demanat a l’empresa promotora del macrovertedero de Zarra que retire el projecte, que considera un greu risc ambiental per al Valle de Ayora-Cofrentes i rebutjat per ajuntaments i veïnat.

Agents francesos patrullen Benidorm per a atendre millor els turistes

Dos agents de la Police Nationale patrullen este mes d’agost amb la Policia Nacional pels punts més turístics de Benidorm per a millorar l’atenció i la seguretat dels visitants estrangers dins del programa europeu de comissaries.

Detingut a Torrevella amb una pistola carregada en plena via pública

Un home ha sigut detingut a Torrevella quan caminava pel carrer amb una pistola semiautomàtica carregada, munició addicional i documentació presumptament falsa. Tant ell com l’acompanyant tenien antecedents per tinença il·lícita d’armes i pertinença a grup criminal.

Detingut a València un jove de 25 anys per apunyalar un menor de 14

La Policia Nacional ha detingut a València un jove de 25 anys acusat d'apunyalar un menor de 14 anys després d'una discussió prèvia entre dos grups d'amics. L'agressió s'ha produït de matinada en la calle Reus i la víctima ha sigut traslladada a un hospital amb ferides en el costat, l'engonal i el colze dret.

Ruixats amb tempesta a l’interior nord i descens de les màximes

L’interior de la mitat nord pot registrar hui ruixats amb tempesta i pedra, mentre les temperatures màximes baixen en quasi tot el territori. Demà es preveuen noves tempestes, sobretot a l’interior de Castelló i punts de l’interior de València.

Així volen preparar els boscos europeus davant un clima cada volta més extrem

El projecte europeu Informa Forests, coordinat per l’Institut ITACA de la UPV, proposa diversificar espècies, reforçar la gestió sostenible i donar més suport a propietaris per a fer front a sequera, incendis i fenòmens extrems als boscos europeus.

Cau a València un fugititu lituà que va anar a denunciar la pèrdua del passaport

La Policia Nacional ha detingut a València un home de 61 anys, reclamat per Lituània per tràfic de drogues, després que acudira a una comissaria a denunciar que havia perdut el passaport.
FILMOTECA D'ESTIU