Un xic detingut per robar i saltar-se una ordre d’allunyament en Alacant

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que la Policia Local ha detingut esta matinada de divendres a un xic de 29 anys per la seua presumpta participació en delictes de danys, furt i trencament de la mesura cautelar d’ordre d’allunyament.

 

Segons fonts policials la detenció s’ha produït cap a les 01.00 hores quan han tingut coneixement a través d’una telefonada al 112, que alertava als agents del servici nocturn de la Policia Local, de l’existència d’un home, sobre el que requeia una ordre d’allunyament, i que es trobava pegant la porta d’accés d’na casa en la que viu una dona víctima de violència de gènere.

 

Immediatament fins al lloc dels fets s’han desplaçat dos unitats policials que a la seua arribada van observar danys importants en la porta d’entrada de la casa de la dona, qui va referir als agents que la seua exparella havia trencat la porta i en vore que estava cridant a la Policia, el xic va escapar després de furtar una bici que hi havia en el replà.

 

Davant d’este fet, la Policia Local va organitzar un dispositiu de busca amb la descripció aportada, conseguint localitzar-lo en una dels carrers pròxims a la casa. Per això, els agents de Policia van procedir de manera immediata a la detenció d’este xic, per un presumpte delicte de danys, furt i trencament de la mesura cautelar d’ordre d’allunyament, quedant a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig