Un xic detingut per robar i saltar-se una ordre d’allunyament en Alacant

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que la Policia Local ha detingut esta matinada de divendres a un xic de 29 anys per la seua presumpta participació en delictes de danys, furt i trencament de la mesura cautelar d’ordre d’allunyament.

 

Segons fonts policials la detenció s’ha produït cap a les 01.00 hores quan han tingut coneixement a través d’una telefonada al 112, que alertava als agents del servici nocturn de la Policia Local, de l’existència d’un home, sobre el que requeia una ordre d’allunyament, i que es trobava pegant la porta d’accés d’na casa en la que viu una dona víctima de violència de gènere.

 

Immediatament fins al lloc dels fets s’han desplaçat dos unitats policials que a la seua arribada van observar danys importants en la porta d’entrada de la casa de la dona, qui va referir als agents que la seua exparella havia trencat la porta i en vore que estava cridant a la Policia, el xic va escapar després de furtar una bici que hi havia en el replà.

 

Davant d’este fet, la Policia Local va organitzar un dispositiu de busca amb la descripció aportada, conseguint localitzar-lo en una dels carrers pròxims a la casa. Per això, els agents de Policia van procedir de manera immediata a la detenció d’este xic, per un presumpte delicte de danys, furt i trencament de la mesura cautelar d’ordre d’allunyament, quedant a disposició judicial.

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.