Un xic detingut per robar i saltar-se una ordre d’allunyament en Alacant

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que la Policia Local ha detingut esta matinada de divendres a un xic de 29 anys per la seua presumpta participació en delictes de danys, furt i trencament de la mesura cautelar d’ordre d’allunyament.

 

Segons fonts policials la detenció s’ha produït cap a les 01.00 hores quan han tingut coneixement a través d’una telefonada al 112, que alertava als agents del servici nocturn de la Policia Local, de l’existència d’un home, sobre el que requeia una ordre d’allunyament, i que es trobava pegant la porta d’accés d’na casa en la que viu una dona víctima de violència de gènere.

 

Immediatament fins al lloc dels fets s’han desplaçat dos unitats policials que a la seua arribada van observar danys importants en la porta d’entrada de la casa de la dona, qui va referir als agents que la seua exparella havia trencat la porta i en vore que estava cridant a la Policia, el xic va escapar després de furtar una bici que hi havia en el replà.

 

Davant d’este fet, la Policia Local va organitzar un dispositiu de busca amb la descripció aportada, conseguint localitzar-lo en una dels carrers pròxims a la casa. Per això, els agents de Policia van procedir de manera immediata a la detenció d’este xic, per un presumpte delicte de danys, furt i trencament de la mesura cautelar d’ordre d’allunyament, quedant a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.

Un Raig llançat rep a un Llevant urgit per puntuar

El Llamp encadena sis partits sense perdre i es mesura el dilluns (21.00) a un Llevant penúltim, que necessita sumar per a acostar-se a la salvació després de l'ensopegada de l'Elx.

La falla Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una figura de 'Onírica'. L'elecció tanca els indults i precedix al veredicte infantil.

Diego Ventura reafirma a València el seu lideratge en el rejoneo

El rellonejador sevillà va tallar dos orelles en la matinal de Falles i va eixir a coll després de dos faenes de precisió i ajust. Cartagena i Vicens van quedar molt per davall.

35 intervencions pel vent a València fins a les 16.00, amb caigudes de branques, antenes i tanques

Els bombers han atés 27 avisos a la ciutat i 8 a la província pel vent, amb ratxes de fins a 103 km/h i avisos taronja i groc.

València es rendix a la mascletà que obri la Setmana Gran de les Falles 2026

La Pirotècnia Valenciana de Llanera de Ranes ha inaugurat la Setmana Gran amb un tret trepidant que ha dibuixat la bandera d'Espanya i la Senyera. La jornada, seguida des del balcó per Sara García, ha tancat amb un terratrémol final i 66 assistències de Creu Roja.

Les entitats culturals valencianes ja poden optar a les ajudes d’Europa Creativa

La convocatòria d'Europa Creativa està oberta fins al 5 de maig de 2026 per a projectes culturals transnacionals. Inclou dos categories i sol·licitud en línia.

Acte vandàlic en la Falla Plaça Prado de Gandia: destrossen diversos ninots i roben peces

La Falla Plaça Prado de Gandia ha denunciat un acte vandàlic durant la nit de la plantà que ha deixat diversos ninots danyats i peces sostretes. La comissió ha demanat respecte i civisme.