Detenen a un xic després de presumptament violar, agredir i amenaçar amb un ganivet a una xica en València

 

La Policia Local de València ha detingut a un xic de 26 anys per violar presumptament a una xica de la mateixa edat després d’intimidar-la amb un ganivet de cuina, tirar-la a terra i pegar-li un colp al cap en una casa de la capital del Túria.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, la víctima va ser auxiliada pels mateixos agents que van detindre al presumpte agressor sexual poc després que la xica telefonarà a una amiga seua per a demanar-li ajuda.

 

Immediatament, les autoritats van acudir amb urgència a la casa a on es trobava la víctima. La seua amiga estava esperant als agents en la porta de l’edifici per a indicar-los a on estava la xica.

 

L’amo de la casa va sentir una forta discussió

El propietari del domicili a on viu l’afectada va obrir la porta a la Policia Local i va deixar-los entrar quan li van explicar el motiu de la seua intervenció. L‘home de 63 anys va explicar als agents que havia llogat les habitacions a unes quantes persones, una d’elles el presumpte violador, i que moments abans havia sentit una forta discussió entre una xica i un jove.

 

A demés, l’amo de la vivenda va manifestar a les autoritats que el presumpte autor dels fets havia trencat una cadira d’una puntada. Mentres el propietari de la casa parlava amb la Policia, la víctima va eixir corrent de l’habitació i els va demanar ajuda.

 

La xica de 26 anys estava molt nerviosa i els va dir que anaren amb compte perquè el suposat violador portava un ganivet. Posteriorment, una altra patrulla de la Policia Local de València va arribar al pis en eixe moment i va tranquil·litzar a la víctima.

 

La declaració de l’agressor

Quan els agents van entrar a l’habitació, el xic va negar haver abusat de la xica. No obstant això, les autoritats van donar credibilitat al testimoni de la jove i van detindre al xic acusat d’un delicte d’agressió sexual.

 

Els policies van avisar al Grup d’Atenció als Maltractaments (GAMMA) de la Policia Local de València perquè es fera càrrec del cas i la víctima fóra assistida per agents especialitzats en esta classe de delictes.

 

Tal com pareix, la xica agredida va tindre una forta discussió amb el seu presumpte agressor i li va demanar que abandonarà casa. Segons la versió de la víctima, el xic va reaccionar de forma molt violenta, la va tirar a terra, li va pegar un colp al cap, va traure un ganivet de cuina i la va obligar a mantindre relacions sexuals

 

L’agressor va reconèixer la discussió

Ella va aprofitar un descuit del xic per a cridar a la seua amiga i demanar ajuda. L’ara detingut només va reconèixer que havia discutit amb la xica. Els agents van acompanyar a la víctima a l’Hospital General de València perquè fora assistida en el Servici de Ginecologia.

 

Els policies van agarrar el ganivet després que el presumpte violador els diguera que estava amagat dins d’un calaix de l’armari en l’habitació a on van passar els violents fets. Tot apunta al fet que la víctima i el seu suposat agressor s’havien conegut a través de les xarxes socials

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.

Sis autonomies pacten a València exigir una nova Llei de Costas que supere les partions

Sis comunitats litorals han acordat un manifest que reclama una nova llei, rebutja els reglaments del Govern i demana una reunió urgent amb Sara Aagesen. La II Cimera Nacional del Litoral ha reforçat un front comú per a revisar el model de gestió de la costa.

El Pla Endavant té en marxa el 62 % de les mesures de la Generalitat set mesos després de la seua aprovació

L’informe de seguiment de febrer indica que el 17 % de les iniciatives ja s’han completat i que el ritme d’execució del pla s’ha duplicat des del mes de juliol