Detenen a un xic després de presumptament violar, agredir i amenaçar amb un ganivet a una xica en València

 

La Policia Local de València ha detingut a un xic de 26 anys per violar presumptament a una xica de la mateixa edat després d’intimidar-la amb un ganivet de cuina, tirar-la a terra i pegar-li un colp al cap en una casa de la capital del Túria.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, la víctima va ser auxiliada pels mateixos agents que van detindre al presumpte agressor sexual poc després que la xica telefonarà a una amiga seua per a demanar-li ajuda.

 

Immediatament, les autoritats van acudir amb urgència a la casa a on es trobava la víctima. La seua amiga estava esperant als agents en la porta de l’edifici per a indicar-los a on estava la xica.

 

L’amo de la casa va sentir una forta discussió

El propietari del domicili a on viu l’afectada va obrir la porta a la Policia Local i va deixar-los entrar quan li van explicar el motiu de la seua intervenció. L‘home de 63 anys va explicar als agents que havia llogat les habitacions a unes quantes persones, una d’elles el presumpte violador, i que moments abans havia sentit una forta discussió entre una xica i un jove.

 

A demés, l’amo de la vivenda va manifestar a les autoritats que el presumpte autor dels fets havia trencat una cadira d’una puntada. Mentres el propietari de la casa parlava amb la Policia, la víctima va eixir corrent de l’habitació i els va demanar ajuda.

 

La xica de 26 anys estava molt nerviosa i els va dir que anaren amb compte perquè el suposat violador portava un ganivet. Posteriorment, una altra patrulla de la Policia Local de València va arribar al pis en eixe moment i va tranquil·litzar a la víctima.

 

La declaració de l’agressor

Quan els agents van entrar a l’habitació, el xic va negar haver abusat de la xica. No obstant això, les autoritats van donar credibilitat al testimoni de la jove i van detindre al xic acusat d’un delicte d’agressió sexual.

 

Els policies van avisar al Grup d’Atenció als Maltractaments (GAMMA) de la Policia Local de València perquè es fera càrrec del cas i la víctima fóra assistida per agents especialitzats en esta classe de delictes.

 

Tal com pareix, la xica agredida va tindre una forta discussió amb el seu presumpte agressor i li va demanar que abandonarà casa. Segons la versió de la víctima, el xic va reaccionar de forma molt violenta, la va tirar a terra, li va pegar un colp al cap, va traure un ganivet de cuina i la va obligar a mantindre relacions sexuals

 

L’agressor va reconèixer la discussió

Ella va aprofitar un descuit del xic per a cridar a la seua amiga i demanar ajuda. L’ara detingut només va reconèixer que havia discutit amb la xica. Els agents van acompanyar a la víctima a l’Hospital General de València perquè fora assistida en el Servici de Ginecologia.

 

Els policies van agarrar el ganivet després que el presumpte violador els diguera que estava amagat dins d’un calaix de l’armari en l’habitació a on van passar els violents fets. Tot apunta al fet que la víctima i el seu suposat agressor s’havien conegut a través de les xarxes socials

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant responsabilitza al PP del problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana

Morant ha responsabilitzat al PP del problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana i ha exigit la dimissió de l'alcalde d'Alacant. Ha denunciat canvis normatius que, al seu juí, afavorixen a càrrecs i bloquegen la baixada del lloguer al no aplicar la llei estatal.

Corberán veu el València-Osasuna com una oportunitat per a recuperar sensacions a Mestalla

El tècnic del València va subratllar la importància de tornar a Mestalla després de dos eixides i va analitzar el bon moment d'Osasuna, l'estat de la seua plantilla i les lesions.

Elx i Espanyol creuen les seues males ratxes a la recerca d’un punt d’inflexió

Els dos arriben amb els pitjors números de 2026 i veuen el dol en el Martínez Valero com una oportunitat per a reinicialitzar la seua temporada. Elx recupera peces i l'Espanyol necessita blindar-se arrere.

Eusebio Càceres vola al seu octau títol nacional de longitud en pista coberta a València

Eusebio Càceres es va proclamar campió d'Espanya baix sostre amb 8,19 m a València, el seu octau or, i va certificar el bitllet per als Mundials de Torun. Héctor Santos (8,03) i Jaime Guerra (8,01) van completar el podi en un concurs de gran nivell.

València vol oxigen davant un Osasuna que apunta a Europa

El València, 16é amb 26 punts, rep a un Osasuna en ratxa (33 punts i sis jornades sense perdre) en un dol que creua urgències i ambició europea.

Morant insistix que Mazón no pot aguantar ni un minut més com a diputat aforat en Les Corts

Morant ha exigit que Carlos Mazón no seguisca ni un minut més com a diputat aforat en Les Corts després de la investigació per la DANA i les contradiccions sobre el seu parador. Ha demanat al PP que l'aparte i ha suggerit eleccions si encara creen tindre legitimitat.

Morant acusa el PP de ser el problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha acusat el PP de ser el principal obstacle per a resoldre la vivenda en la Comunitat Valenciana. Ha denunciat canvis en la VPO, el bloqueig de la Llei de Vivenda i ha demanat la dimissió de Luis Barcala.

Morant insistix que Mazón no pot aguantar ni un minut més com a diputat en Les Corts

Diana Morant ha reclamat que Carlos Mazón deixe el seu escó i ha demanat al PP que l'a part de la vida política després de les últimes novetats del cas per la DANA.