Detenen a un xic després de presumptament violar, agredir i amenaçar amb un ganivet a una xica en València

 

La Policia Local de València ha detingut a un xic de 26 anys per violar presumptament a una xica de la mateixa edat després d’intimidar-la amb un ganivet de cuina, tirar-la a terra i pegar-li un colp al cap en una casa de la capital del Túria.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, la víctima va ser auxiliada pels mateixos agents que van detindre al presumpte agressor sexual poc després que la xica telefonarà a una amiga seua per a demanar-li ajuda.

 

Immediatament, les autoritats van acudir amb urgència a la casa a on es trobava la víctima. La seua amiga estava esperant als agents en la porta de l’edifici per a indicar-los a on estava la xica.

 

L’amo de la casa va sentir una forta discussió

El propietari del domicili a on viu l’afectada va obrir la porta a la Policia Local i va deixar-los entrar quan li van explicar el motiu de la seua intervenció. L‘home de 63 anys va explicar als agents que havia llogat les habitacions a unes quantes persones, una d’elles el presumpte violador, i que moments abans havia sentit una forta discussió entre una xica i un jove.

 

A demés, l’amo de la vivenda va manifestar a les autoritats que el presumpte autor dels fets havia trencat una cadira d’una puntada. Mentres el propietari de la casa parlava amb la Policia, la víctima va eixir corrent de l’habitació i els va demanar ajuda.

 

La xica de 26 anys estava molt nerviosa i els va dir que anaren amb compte perquè el suposat violador portava un ganivet. Posteriorment, una altra patrulla de la Policia Local de València va arribar al pis en eixe moment i va tranquil·litzar a la víctima.

 

La declaració de l’agressor

Quan els agents van entrar a l’habitació, el xic va negar haver abusat de la xica. No obstant això, les autoritats van donar credibilitat al testimoni de la jove i van detindre al xic acusat d’un delicte d’agressió sexual.

 

Els policies van avisar al Grup d’Atenció als Maltractaments (GAMMA) de la Policia Local de València perquè es fera càrrec del cas i la víctima fóra assistida per agents especialitzats en esta classe de delictes.

 

Tal com pareix, la xica agredida va tindre una forta discussió amb el seu presumpte agressor i li va demanar que abandonarà casa. Segons la versió de la víctima, el xic va reaccionar de forma molt violenta, la va tirar a terra, li va pegar un colp al cap, va traure un ganivet de cuina i la va obligar a mantindre relacions sexuals

 

L’agressor va reconèixer la discussió

Ella va aprofitar un descuit del xic per a cridar a la seua amiga i demanar ajuda. L’ara detingut només va reconèixer que havia discutit amb la xica. Els agents van acompanyar a la víctima a l’Hospital General de València perquè fora assistida en el Servici de Ginecologia.

 

Els policies van agarrar el ganivet després que el presumpte violador els diguera que estava amagat dins d’un calaix de l’armari en l’habitació a on van passar els violents fets. Tot apunta al fet que la víctima i el seu suposat agressor s’havien conegut a través de les xarxes socials

Últimes notícies

Les crítiques del PP a Zapatero després de la imputació de les seues filles pel cas Plus Ultra

El secretari general del PP, Miguel Tellado, ha assegurat a Alacant que la imputació de les filles de José Luis Rodríguez Zapatero en el cas Plus Ultra el retrata com a persona i polític, i ha vinculat també Pedro Sánchez amb la suposada trama de comissions.

Tellado demana ajornar el congrés del PPCV i prioritzar la gestió de la Generalitat

El secretari general del PP, Miguel Tellado, ha remarcat a Alacant que el congrés del PPCV continua sense data perquè considera que ara s'ha de prioritzar la gestió del Govern de la Generalitat.

La cinquena setmana de vaga mèdica tanca amb xifres enfrontades a la Comunitat Valenciana

La cinquena setmana de vaga de metges i facultatius en la sanitat pública valenciana acaba amb un seguiment del 80 % segons el sindicat mèdic CESM CV i del 7,47 % segons la Conselleria de Sanitat, amb talls de trànsit davant hospitals de València i concentracions en centres d’Alacant.

Un vianant queda ferit greu en ser atropellat a Elx i el conductor fuig sense ajudar-lo

La Policia Local d'Elx ha detingut el conductor d'una furgoneta comercial acusat d'atropellar greument un vianant en el polígon industrial de Las Saladas i abandonar el lloc sense assistir la víctima.

Pedro Cavadas desmunta la felicitat permanent com un engany comercial

El cirurgià valencià Pedro Cavadas alerta a Saragossa que la promesa de felicitat permanent és un engany comercial i defensa assumir el patiment i la vulnerabilitat humana, mentre la psiquiatra Marian Rojas adverteix d’una crisi profunda d’atenció per la hiperestimulació digital.

L’Elx ja té data per a arrancar la pretemporada amb Martín Anselmi

L’Elx ha fixat l’inici de la pretemporada per al dimecres 1 de juliol sota les ordres del nou entrenador, Martín Anselmi, amb treball al Díez Iborra i una concentració a La Finca Resort.

El Valencia Basket busca igualar la final davant un Barça reforçat pel triomf al Roig Arena

El Valencia Basket afronta dissabte el segon partit de la final de la Lliga Endesa davant el Barça al Roig Arena després de perdre en la pròrroga per 112-113 i cedir el factor pista. L’equip de Pedro Martínez confia en la seua capacitat defensiva per frenar Laprovittola i Clyburn i forçar, com a mínim, un quart partit al Palau Blaugrana.

Els canvis en les regles del transvasament Tajo-Segura arrancaran prompte, segons Aagesen

Sara Aagesen assegura que el procés per a canviar les regles d’explotació del transvasament Tajo-Segura s’iniciarà prompte i remarca que es farà amb participació dels agents implicats i criteris tècnics i científics.