13.1 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Detenen a un xic després de presumptament violar, agredir i amenaçar amb un ganivet a una xica en València

 

La Policia Local de València ha detingut a un xic de 26 anys per violar presumptament a una xica de la mateixa edat després d’intimidar-la amb un ganivet de cuina, tirar-la a terra i pegar-li un colp al cap en una casa de la capital del Túria.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, la víctima va ser auxiliada pels mateixos agents que van detindre al presumpte agressor sexual poc després que la xica telefonarà a una amiga seua per a demanar-li ajuda.

 

Immediatament, les autoritats van acudir amb urgència a la casa a on es trobava la víctima. La seua amiga estava esperant als agents en la porta de l’edifici per a indicar-los a on estava la xica.

 

L’amo de la casa va sentir una forta discussió

El propietari del domicili a on viu l’afectada va obrir la porta a la Policia Local i va deixar-los entrar quan li van explicar el motiu de la seua intervenció. L‘home de 63 anys va explicar als agents que havia llogat les habitacions a unes quantes persones, una d’elles el presumpte violador, i que moments abans havia sentit una forta discussió entre una xica i un jove.

 

A demés, l’amo de la vivenda va manifestar a les autoritats que el presumpte autor dels fets havia trencat una cadira d’una puntada. Mentres el propietari de la casa parlava amb la Policia, la víctima va eixir corrent de l’habitació i els va demanar ajuda.

 

La xica de 26 anys estava molt nerviosa i els va dir que anaren amb compte perquè el suposat violador portava un ganivet. Posteriorment, una altra patrulla de la Policia Local de València va arribar al pis en eixe moment i va tranquil·litzar a la víctima.

 

La declaració de l’agressor

Quan els agents van entrar a l’habitació, el xic va negar haver abusat de la xica. No obstant això, les autoritats van donar credibilitat al testimoni de la jove i van detindre al xic acusat d’un delicte d’agressió sexual.

 

Els policies van avisar al Grup d’Atenció als Maltractaments (GAMMA) de la Policia Local de València perquè es fera càrrec del cas i la víctima fóra assistida per agents especialitzats en esta classe de delictes.

 

Tal com pareix, la xica agredida va tindre una forta discussió amb el seu presumpte agressor i li va demanar que abandonarà casa. Segons la versió de la víctima, el xic va reaccionar de forma molt violenta, la va tirar a terra, li va pegar un colp al cap, va traure un ganivet de cuina i la va obligar a mantindre relacions sexuals

 

L’agressor va reconèixer la discussió

Ella va aprofitar un descuit del xic per a cridar a la seua amiga i demanar ajuda. L’ara detingut només va reconèixer que havia discutit amb la xica. Els agents van acompanyar a la víctima a l’Hospital General de València perquè fora assistida en el Servici de Ginecologia.

 

Els policies van agarrar el ganivet després que el presumpte violador els diguera que estava amagat dins d’un calaix de l’armari en l’habitació a on van passar els violents fets. Tot apunta al fet que la víctima i el seu suposat agressor s’havien conegut a través de les xarxes socials

Últimes notícies

3-0: El Vila-real es deixa portar en Leverkusen

L'equip va tancar la liguilla amb una nova derrota davant un Bayer Leverkusen molt superior que va certificar la seua passada. Tillman va firmar un doblet i Grimaldo va sentenciar.

Leverkusen passa per damunt d’un Vila-real sense pols: 3-0 i adeu en Champions

El Vila-real va tancar la seua participació en la Lliga de Campions amb un 3-0 en Leverkusen. L'equip alemany, molt superior, va certificar la seua passada amb un doblet de Tillman i un gol de Grimaldo.

El Leverkusen devora al Vila-real al descans: 2-0 i doblet de Tillman

El Bayer Leverkusen, obligat a guanyar per a passar de ronda, es va anar al descans 2-0 després d'una primera part de domini absolut. Tillman ha firmat els dos gols.

Cepeda es presenta amb l’Elx: vol ajudar als objectius del club i fer-se un nom

L'extrem xilé es va presentar amb contracte fins a 2030 i es va fixar com a metes ajudar als objectius del club i fer-se un nom, confiat en una ràpida adaptació.

La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida

Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.

Diatta entra en l’onze del Vila-real i Equi Fernández és titular en el Leverkusen

El Vila-real incorpora a Alassane Diatta com a gran novetat davant el Leverkusen, mentres l'argentí Equi Fernández estarà d'inici. Els dos tècnics carreguen la medul·lar per a guanyar ritme i control.

ERC defén una confluència nacionalista enfront de les polítiques reaccionàries

Rufián ha defés teixir un espai comú entre forces nacionalistes per a respondre a un escenari que qualifica de reaccionari. Junqueras ha apel·lat a aportar esperança i ha reivindicat el nou model de finançament autonòmic.

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.