Detenen a un xic després de presumptament violar, agredir i amenaçar amb un ganivet a una xica en València

 

La Policia Local de València ha detingut a un xic de 26 anys per violar presumptament a una xica de la mateixa edat després d’intimidar-la amb un ganivet de cuina, tirar-la a terra i pegar-li un colp al cap en una casa de la capital del Túria.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, la víctima va ser auxiliada pels mateixos agents que van detindre al presumpte agressor sexual poc després que la xica telefonarà a una amiga seua per a demanar-li ajuda.

 

Immediatament, les autoritats van acudir amb urgència a la casa a on es trobava la víctima. La seua amiga estava esperant als agents en la porta de l’edifici per a indicar-los a on estava la xica.

 

L’amo de la casa va sentir una forta discussió

El propietari del domicili a on viu l’afectada va obrir la porta a la Policia Local i va deixar-los entrar quan li van explicar el motiu de la seua intervenció. L‘home de 63 anys va explicar als agents que havia llogat les habitacions a unes quantes persones, una d’elles el presumpte violador, i que moments abans havia sentit una forta discussió entre una xica i un jove.

 

A demés, l’amo de la vivenda va manifestar a les autoritats que el presumpte autor dels fets havia trencat una cadira d’una puntada. Mentres el propietari de la casa parlava amb la Policia, la víctima va eixir corrent de l’habitació i els va demanar ajuda.

 

La xica de 26 anys estava molt nerviosa i els va dir que anaren amb compte perquè el suposat violador portava un ganivet. Posteriorment, una altra patrulla de la Policia Local de València va arribar al pis en eixe moment i va tranquil·litzar a la víctima.

 

La declaració de l’agressor

Quan els agents van entrar a l’habitació, el xic va negar haver abusat de la xica. No obstant això, les autoritats van donar credibilitat al testimoni de la jove i van detindre al xic acusat d’un delicte d’agressió sexual.

 

Els policies van avisar al Grup d’Atenció als Maltractaments (GAMMA) de la Policia Local de València perquè es fera càrrec del cas i la víctima fóra assistida per agents especialitzats en esta classe de delictes.

 

Tal com pareix, la xica agredida va tindre una forta discussió amb el seu presumpte agressor i li va demanar que abandonarà casa. Segons la versió de la víctima, el xic va reaccionar de forma molt violenta, la va tirar a terra, li va pegar un colp al cap, va traure un ganivet de cuina i la va obligar a mantindre relacions sexuals

 

L’agressor va reconèixer la discussió

Ella va aprofitar un descuit del xic per a cridar a la seua amiga i demanar ajuda. L’ara detingut només va reconèixer que havia discutit amb la xica. Els agents van acompanyar a la víctima a l’Hospital General de València perquè fora assistida en el Servici de Ginecologia.

 

Els policies van agarrar el ganivet després que el presumpte violador els diguera que estava amagat dins d’un calaix de l’armari en l’habitació a on van passar els violents fets. Tot apunta al fet que la víctima i el seu suposat agressor s’havien conegut a través de les xarxes socials

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.

Sis mesos de presó per a un jove per agredir sexualment a una menor a Alacant

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a sis mesos de presó a un jove de 23 anys per agredir sexualment a una menor de 16 anys, parent seua, en la vivenda familiar. La sentència inclou a més orde d'allunyament, llibertat vigilada i inhabilitació per a treballar amb menors.

Pérez Llorca analitza amb el grup Forts els seus plans d’inversió en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca es reunix amb la cúpula del grup Forts per a revisar la seua presència en la Comunitat Valenciana i abordar els seus plans d'inversió i creixement.

Labora llança ajudes als ajuntaments per a contractar aturades majors de 45 anys

Labora posarà en marxa una nova convocatòria d'ajudes dirigida a ajuntaments per a contractar dones desocupades, amb prioritat per a majors de 45 anys, i reforçar així la seua ocupabilitat i retorn al mercat laboral.

Pérez Llorca analitza amb el grup Forts la seua activitat i inversions en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca s'ha reunit amb la cúpula del grup Forts per a revisar la seua presència en la Comunitat Valenciana i abordar els seus plans de futur i inversions.

Benidorm estrena un quadre de comandament per a controlar l’impacte ambiental del turisme

Benidorm llança un projecte pilot que crea un quadre de comandament digital per a mesurar i comparar l'impacte ambiental del sector hoteler, amb la finalitat d'impulsar un turisme més sostenible.

Els veïns de Tabarca fan el primer pas perquè l’illa siga entitat local menor

L'Associació de Veïns de Tabarca Illa Plana ha iniciat els tràmits perquè l'illa es constituïsca en entitat local menor i guanye autonomia respecte a l'Ajuntament d'Alacant.

Torrent i la Generalitat forcen una reunió amb la CHJ per a salvar l’aqüeducte Els Arquets de Baix

Torrent i la Generalitat han sol·licitat una reunió amb la CHJ per a defendre la reconstrucció de l'aqüeducte Els Arquets de Baix, arrasat per la dana, amb nous arguments tècnics i patrimonials.