16.5 C
València
Divendres, 17 octubre, 2025

Xic de 17 anys, ferit en saltar de cap des d’una roca en la platja de l’Arenal de Xàbia

Salvament

Moment del salvament en Xàbia | Creu Roja

 

Este divendres de vesprada, un xic de 17 anys va haver de ser atés pels efectius de la Creu Roja. EL jove va patir un accident en realitzar un salt de cap en una zona prohibida, de més de dos metres d’altura, en la platja de l’Arenal de Xàbia, dins de la Marina Alta d’Alacant. 

 

Tal com han informat els servicis de vigilància, el xic es va llançar des d’una roca situada en l’extrem sud d’esta zona de bany, molt popular en la temporada alta, i que té diferents senyals advertint de la prohibició de salts

 

A pesar dels cartells, i dels repetits advertiments del personal socorrista, el jove va continuar amb esta perillosa pràctica, que finalment li va causar una ruptura en el muscle dret, a més d’altres contusions.  

 

Els socorristes van atendre el xic immediatament, l’immobilitzaren en una llitera i el va ser traslladat en ambulància fins a l’hospital més pròxim. 

 

Tant l’Ajuntament del municipi, com Creu Roja, han insistint en la importància de fer cas de les indicacions dels socorristes i dels cartells informatius.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El TSJCV força al Consell a entregar informació a Compromís sobre el 29-O

Tres resolucions del TSJCV obliguen el Consell de Carlos Mazón a entregar a Compromís dades sobre el 29-O en el Cecopi i descarten l'empara en la Llei de Transparència.

Bioparc València culmina el trasllat de l’elefanta prenyada Metzi a Hongria

Bioparc València culmina el trasllat de l'elefanta prenyada Metzi al Zoo de Sosto per a reforçar la cria controlada. L'operatiu, de 2.529 km per cinc països, es va executar en una finestra segura de gestació i amb seguiment veterinari.

Un refugi a València per a les dones migrants oblidades de la DANA

Un any després del 29 d'octubre, un programa d'acolliment extraordinari en el centre de València continua donant sostre, menjar i suport a dones migrants afectades per la DANA. La vivenda i l'ocupació són encara el major obstacle per a la seua autonomia.

L’alcalde de Paiporta urgix avisos que funcionen per a evitar un altre 29-O i preveu 6-7 anys de reconstrucció

Vicent Císcar subratlla que la prioritat és que els avisos d'emergència funcionen i consolidar infraestructures per a guanyar resiliència. Calcula entre sis i set anys d'obres per a recompondre la localitat.

Set comunitats en alerta groga per pluges de 15 a 30 l/m² en una hora

Aemet activa avisos per ruixats intensos i tempestes amb graníssol en gran part de l'est i Canàries, amb especial incidència a Mallorca i boira a Lugo.

Cap de setmana amb temperatures estables en la Comunitat Valenciana i opció de pluges el diumenge

Pocs canvis tèrmics en tota la Comunitat Valenciana. El diumenge podrien aparéixer pluges febles i disperses en el terç nord al final del dia.

Roca Rei arrasa a València amb quatre premis per les seues faenes en Falles

Roca Rei va ser el gran triomfador dels Premis Taurins de la Diputació en sumar quatre guardons per Falles 2024 i 2025. La plaça reobrirà per a Falles 2026 després de la seua renovació.

Compromís exigix responsabilitats per la brutalitat policial en la protesta per Gaza a València

Compromís exigix a la delegada del Govern que depure responsabilitats pel que qualifica de brutalitat policial en la protesta per Gaza davant el Roig Arena. Va haver-hi cinc detinguts i diversos ferits lleus després de les càrregues.