26 C
València
Diumenge, 6 juliol, 2025

Xic de 17 anys, ferit en saltar de cap des d’una roca en la platja de l’Arenal de Xàbia

Salvament

Moment del salvament en Xàbia | Creu Roja

 

Este divendres de vesprada, un xic de 17 anys va haver de ser atés pels efectius de la Creu Roja. EL jove va patir un accident en realitzar un salt de cap en una zona prohibida, de més de dos metres d’altura, en la platja de l’Arenal de Xàbia, dins de la Marina Alta d’Alacant. 

- Advertisement -Telegram València Diari

 

Tal com han informat els servicis de vigilància, el xic es va llançar des d’una roca situada en l’extrem sud d’esta zona de bany, molt popular en la temporada alta, i que té diferents senyals advertint de la prohibició de salts

 

A pesar dels cartells, i dels repetits advertiments del personal socorrista, el jove va continuar amb esta perillosa pràctica, que finalment li va causar una ruptura en el muscle dret, a més d’altres contusions.  

 

Els socorristes van atendre el xic immediatament, l’immobilitzaren en una llitera i el va ser traslladat en ambulància fins a l’hospital més pròxim. 

 

Tant l’Ajuntament del municipi, com Creu Roja, han insistint en la importància de fer cas de les indicacions dels socorristes i dels cartells informatius.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Urbania i Selene lideren el XXVI Trofeu SM la Reina de Vela a València

Urbania, Selene i altres embarcacions destacades lideren el XXVI Trofeu SM la Reina a València, una regata internacional amb gran presència d'experts i països.

Feijóo reforça l’executiva nacional del PP amb Pérez Llorca i líders valencians clau

Juan Francisco Pérez Llorca s'unix al Comité Executiu Nacional del PP al costat de María José Catalá, Alberto Fabra i Luis Barcala, amb presència destacada valenciana.

Feijóo reforça l’executiva nacional del PP amb la incorporació de Pérez Llorca i altres líders valencians

Juan Francisco Pérez Llorca s'unix al Comité Executiu Nacional del PP en el congrés de 2025, amb representació destacada de dirigents valencians com María José Catalá, Alberto Fabra i Luis Barcala.

Diana Morant destaca el feminisme com a ferramenta crucial per a eliminar la corrupció i el masclisme a Espanya

La ministra Diana Morant ressalta en el Comité Federal del PSOE el feminisme com a clau per a erradicar la corrupció i superar desafiaments polítics amb veritat i unitat.

Avaria de camió amb àcid clorhídric curta l’A-7 i confina Alcàsser temporalment

Un camió que transportava àcid clorhídric patix avaria en l'A-7, tallant l'autovia i confinant Alcàsser per diverses hores. Continuen labors de control i retirada.

Jannik Sinner domina a Pedro Martínez a Wimbledon i avança ferm cap a octaus

L'italià Jannik Sinner va superar amb contundència a l'espanyol Pedro Martínez a Wimbledon, mostrant un joc sòlid i avançant a octaus de final sense perdre cap set.

Nico Fernández i Affengruber absents en la primera jornada de pretemporada de l’Elx

Nico Fernández i David Affengruber no van participar en la primera sessió de la pretemporada de l'Elx en l'estadi Martínez Valero. Fernández podria ser traspassat pròximament i Affengruber va tindre problemes burocràtics.

Yankuba Avenc s’acomiada de l’Unicaja i fitxa pel València Basket agraït i amb el cor ple

El pivot Yankuba Avenc deixa l'Unicaja després de pagar la seua clàusula i s'unix al València Basket. En el seu comiat, expressa gratitud per dos anys i mig plens d'èxits i carinyo.