6.8 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Xic de 17 anys, ferit en saltar de cap des d’una roca en la platja de l’Arenal de Xàbia

Salvament

Moment del salvament en Xàbia | Creu Roja

 

Este divendres de vesprada, un xic de 17 anys va haver de ser atés pels efectius de la Creu Roja. EL jove va patir un accident en realitzar un salt de cap en una zona prohibida, de més de dos metres d’altura, en la platja de l’Arenal de Xàbia, dins de la Marina Alta d’Alacant. 

 

Tal com han informat els servicis de vigilància, el xic es va llançar des d’una roca situada en l’extrem sud d’esta zona de bany, molt popular en la temporada alta, i que té diferents senyals advertint de la prohibició de salts

 

A pesar dels cartells, i dels repetits advertiments del personal socorrista, el jove va continuar amb esta perillosa pràctica, que finalment li va causar una ruptura en el muscle dret, a més d’altres contusions.  

 

Els socorristes van atendre el xic immediatament, l’immobilitzaren en una llitera i el va ser traslladat en ambulància fins a l’hospital més pròxim. 

 

Tant l’Ajuntament del municipi, com Creu Roja, han insistint en la importància de fer cas de les indicacions dels socorristes i dels cartells informatius.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Aemet preveu gelades al costat de la costa i mínimes de fins a -6 a l’interior

La pròxima matinada portarà gelades fins i tot prop del litoral i descensos de fins a -6 en àrees de l'interior. Hi ha avisos grocs per fred i vent.

Set triomfs del Llevant davant l’Espanyol en el Ciutat, l’últim en 2016

El Llevant rep este diumenge a l'Espanyol amb un balanç a casa de set triomfs en quinze dols de Primera. No guanya en el Ciutat des de 2016.

El València només ha perdut una vegada amb l’Elx a Mestalla: 1-2 en la 65-66

El València rebrà este dissabte a l'Elx en la jornada 19 amb un balanç aclaparador a Mestalla: 16 victòries, 7 empats i 1 derrota. L'últim precedent, en 2022, va acabar en empat.

El Vila-real encadena quatre triomfs i un empat en les últimes cinc visites de l’Alabés

L'equip groc rep a l'Alabés en la jornada 19 amb una ratxa en La Ceràmica: quatre victòries i un empat des de 2019, quasi sempre amb marcadors inflats.

El 6.703 del Xiquet repartix el primer premi en 20 localitats de la Comunitat Valenciana

El número 6.703 ha resultat premiat amb el primer premi del sorteig del Xiquet, dotat amb 2 milions per sèrie i 200.000 euros al dècim, amb fort repartiment en la Comunitat Valenciana. El segon i el tercer han quedat més concentrats.

Dos ferits per l’explosió d’un càmping gas en una autocaravana al Campello

Una dona de 66 i un home de 76 han patit cremades després de l'explosió d'un càmping gas en una autocaravana en un càmping del Campello. Van ser atesos en el lloc i traslladats als hospitals d'Alacant i Sant Joan.

Ademuz marca la mínima en la Comunitat Valenciana amb 7 graus sota zero

Ademuz ha registrat -7 graus, la mínima de la Comunitat Valenciana, seguida per Castellfort i Fredes. En el litoral, les capitals han quedat per damunt de zero.

Troben un tercer cos i el casc del vaixell del naufragi d’una família espanyola a Indonèsia

Els equips de rescat van trobar un tercer cos i el casc del KM Putri Sakinah, afonat el 26 de desembre en Komodo amb una família espanyola a bord. Dos menors seguixen desapareguts.