Un xic es fa passar per espia, policia i ven entrades falses de concerts en Alacant

Policía Estados Unidos

Imatge d’arxiu d’un policia | València Diari

 

Agents de la Policia Nacional han detingut esta passada setmana a Jonathan, un xic de 22 anys, en la localitat de Redován, en la comarca del Baix Segura, per cometre presumptament huit delictes. Segons pareix, el detingut ja acumula 70 detencions.

 

Segons informacions del ‘Levante-EMV’, la policia judicial d’Elx ha arrestat al jove després d’investigar quatre denúncies de persones que van comprar entrades per a un concert i que descobriren que eren falses en intentar entrar a l’event.

 

L’estafador enviava la seua fotografia del DNI a les seues víctimes, però els investigadors van descobrir que en realitat era la d’una altra persona, cosa que dificultava la seua detenció per part dels agents. El misteri es va resoldre per un error del detingut, ja que un dels estafats va rebre el mateix DNI que els demés, però quan li va donar el número de telèfon per a facilitar el pagament per la plataforma ‘Bizum’, li va passar un altre número a on sí figura el seu vertader nom.

 

A més, se li atribuïx un delicte d’usurpació de funcions públiques en fer-se passar per un espia del Centre Nacional d’Intel·ligència (CNI) i per un inspector de la Policia. Segons explica la parella de la jove, «vam passar un cap de setmana en un balneari d’Archena i es va fer passar per una altra persona. Em va assegurar que era un agent infiltrat immers en una investigació».

 

A més, va adquirir en l’app ‘Wallapop’ un uniforme de gala d’inspector de policia, venut pel fill de l’agent després de què faltara son pare, al qui no li va pagar l’estafador. La parella també ha explicat que Jonathan portava una placa en la què s’identificava com a agent del CNI i que una volta la va utilitzar per a accedir als Jutjats d’Orihuela.

 

I és que Jonathan ja va ser detingut en el mes d’abril per diferents estafes. De fet, el van acusar de fer-se passar per comercial d’empreses, robar vehicles i ordinadors en algunes províncies de l’Estat. El jove té 15 causes obertes, 10 d’elles amb ordre de detenció i cinc investigacions de busca i captura. No es descarten nous delictes comesos pel conegut «pequeño Nicolás» de la Vega Baja.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.