Un xic es fa passar per espia, policia i ven entrades falses de concerts en Alacant

Policía Estados Unidos

Imatge d’arxiu d’un policia | València Diari

 

Agents de la Policia Nacional han detingut esta passada setmana a Jonathan, un xic de 22 anys, en la localitat de Redován, en la comarca del Baix Segura, per cometre presumptament huit delictes. Segons pareix, el detingut ja acumula 70 detencions.

 

Segons informacions del ‘Levante-EMV’, la policia judicial d’Elx ha arrestat al jove després d’investigar quatre denúncies de persones que van comprar entrades per a un concert i que descobriren que eren falses en intentar entrar a l’event.

 

L’estafador enviava la seua fotografia del DNI a les seues víctimes, però els investigadors van descobrir que en realitat era la d’una altra persona, cosa que dificultava la seua detenció per part dels agents. El misteri es va resoldre per un error del detingut, ja que un dels estafats va rebre el mateix DNI que els demés, però quan li va donar el número de telèfon per a facilitar el pagament per la plataforma ‘Bizum’, li va passar un altre número a on sí figura el seu vertader nom.

 

A més, se li atribuïx un delicte d’usurpació de funcions públiques en fer-se passar per un espia del Centre Nacional d’Intel·ligència (CNI) i per un inspector de la Policia. Segons explica la parella de la jove, «vam passar un cap de setmana en un balneari d’Archena i es va fer passar per una altra persona. Em va assegurar que era un agent infiltrat immers en una investigació».

 

A més, va adquirir en l’app ‘Wallapop’ un uniforme de gala d’inspector de policia, venut pel fill de l’agent després de què faltara son pare, al qui no li va pagar l’estafador. La parella també ha explicat que Jonathan portava una placa en la què s’identificava com a agent del CNI i que una volta la va utilitzar per a accedir als Jutjats d’Orihuela.

 

I és que Jonathan ja va ser detingut en el mes d’abril per diferents estafes. De fet, el van acusar de fer-se passar per comercial d’empreses, robar vehicles i ordinadors en algunes províncies de l’Estat. El jove té 15 causes obertes, 10 d’elles amb ordre de detenció i cinc investigacions de busca i captura. No es descarten nous delictes comesos pel conegut «pequeño Nicolás» de la Vega Baja.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els embassaments del Xúquer freguen el 68% i els del Segura superen el 55% en una setmana de pujades

Els embassaments del Xúquer aconseguixen el 67,8% de la seua capacitat i els del Segura el 55,4%, en una setmana en la qual la reserva hídrica d'Espanya puja fins al 83,5%. Tretze de les setze conques superen ja el 80% d'ompliment.

La Comunitat Valenciana frega el 90% d’ocupació hotelera en una Setmana Santa millor del que es preveu

La Comunitat Valenciana ha aconseguit una ocupació hotelera mitjana del 88,2% en el període central de Setmana Santa, superant les previsions gràcies a les reserves d'última hora, el bon temps i una oferta turística plenament operativa.

Pérez Llorca evita donar data als pressupostos però garantix que ja es treballen

Juanfran Pérez Llorca assegura que el Consell treballa en els pressupostos de la Generalitat però rehúye fixar terminis i subratlla que la prioritat és la capacitat econòmica per a complir objectius.

El Vila-real enllaça tres eixides sense guanyar per primera vegada en la temporada

El Vila-real suma tres jornades consecutives sense guanyar com a visitant per primera vegada en la temporada, malgrat seguir entre els millors equips de LaLiga a domicili.

Pérez Llorca impulsa un gran pacte de l’aigua a Espanya i reclama més suport de l’Estat

Juanfran Pérez Llorca defén un gran pacte de l'aigua a Espanya, vinculat al posttransvasament Xúquer-Vinalopó, i exigix major implicació del Govern central i ús eficient de les infraestructures.

Pérez Llorca reclama aclarir com més prompte millor el cas màscares i critica les decisions del PSOE

Juanfran Pérez Llorca demana que el cas màscares s'esclarisca com més prompte millor i denúncia que els valencians ja han patit les conseqüències de les decisions del PSOE.

Diangana torna a Elx pendent de l’abast de la seua lesió muscular

Grady Diangana ja està a Elx per a sotmetre's a proves mèdiques que aclarisquen l'abast de la seua lesió muscular, patida durant la concentració amb la seua selecció després de la classificació al Mundial 2026.

Pérez Llorca reclama un gran pacte de l’aigua a Espanya i més col·laboració de l’Estat

Juanfran Perez Llorca defén a Novelda un gran pacte de l'aigua a Espanya, reivindica transvasaments des de zones amb excedents i exigix mes implicacion del Govern central.