26.6 C
València
Dimecres, 2 juliol, 2025

Un xic es fa passar per espia, policia i ven entrades falses de concerts en Alacant

Policía Estados Unidos

Imatge d’arxiu d’un policia | València Diari

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Agents de la Policia Nacional han detingut esta passada setmana a Jonathan, un xic de 22 anys, en la localitat de Redován, en la comarca del Baix Segura, per cometre presumptament huit delictes. Segons pareix, el detingut ja acumula 70 detencions.

 

Segons informacions del ‘Levante-EMV’, la policia judicial d’Elx ha arrestat al jove després d’investigar quatre denúncies de persones que van comprar entrades per a un concert i que descobriren que eren falses en intentar entrar a l’event.

 

L’estafador enviava la seua fotografia del DNI a les seues víctimes, però els investigadors van descobrir que en realitat era la d’una altra persona, cosa que dificultava la seua detenció per part dels agents. El misteri es va resoldre per un error del detingut, ja que un dels estafats va rebre el mateix DNI que els demés, però quan li va donar el número de telèfon per a facilitar el pagament per la plataforma ‘Bizum’, li va passar un altre número a on sí figura el seu vertader nom.

 

A més, se li atribuïx un delicte d’usurpació de funcions públiques en fer-se passar per un espia del Centre Nacional d’Intel·ligència (CNI) i per un inspector de la Policia. Segons explica la parella de la jove, «vam passar un cap de setmana en un balneari d’Archena i es va fer passar per una altra persona. Em va assegurar que era un agent infiltrat immers en una investigació».

 

A més, va adquirir en l’app ‘Wallapop’ un uniforme de gala d’inspector de policia, venut pel fill de l’agent després de què faltara son pare, al qui no li va pagar l’estafador. La parella també ha explicat que Jonathan portava una placa en la què s’identificava com a agent del CNI i que una volta la va utilitzar per a accedir als Jutjats d’Orihuela.

 

I és que Jonathan ja va ser detingut en el mes d’abril per diferents estafes. De fet, el van acusar de fer-se passar per comercial d’empreses, robar vehicles i ordinadors en algunes províncies de l’Estat. El jove té 15 causes obertes, 10 d’elles amb ordre de detenció i cinc investigacions de busca i captura. No es descarten nous delictes comesos pel conegut «pequeño Nicolás» de la Vega Baja.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Descens de temperatures màximes en la Comunitat Valenciana, però Castelló aconseguix quasi 39 graus

Les temperatures màximes descendixen en la Comunitat Valenciana este dimarts, excepte en el litoral de Castelló on aconseguixen 38,8 graus, amb valors alts també en altres localitats valencianes i alacantines.

Detingut conductor de VTC a Alacant per robar 7.500 euros i joies a turista francés

Un conductor d'Uber a Alacant va ser arrestat per robar 5.000 euros en efectiu i 2.500 en joies a un turista francés, a més d'objectes personals.

El 80% dels valencians desitja un canvi en la presidència de la Generalitat segons enquesta del CIS

Una enquesta del CIS revela que més del 80% dels valencians voldria un canvi de president en la Generalitat, amb una valoració majoritàriament negativa de la gestió actual de Carlos Mazón.

El Castelló llança nou equipament amb homenatge a la llegenda Juan Bautista Planelles

El Castelló presenta el seu nou equipament amb memòria a Juan Bautista Planelles, llegenda del club i exfutbolista destacat, estrenant al proveïdor Erreà.

Juny registra 29 morts per altes temperatures en la Comunitat Valenciana en un mes rècord de calor

Juny de 2025 ha sigut el mes més càlid registrat a Espanya i ha causat 29 morts en la Comunitat Valenciana atribuïbles a les altes temperatures, en el context d'una onada de calor que continua activa.

Prop de 700 coralistas d’Europa, Amèrica i Àsia participen en el 71é Certamen Internacional d’Havaneres de Torrevieja

El 71é Certamen Internacional d'Havaneres i Polifonia de Torrevieja comptarà amb prop de 700 coralistas d'Europa, Amèrica i Àsia, que es reuniran del 20 al 26 de juliol a Alacant.

El Llevant confirma l’eixida d’Andrés Fernández, Algobia, Ignasi Miquel i Marcos Navarro

El Llevant anuncia oficialment l'eixida de quatre jugadors clau: Andrés Fernández, Ángel Algobia, Ignasi Miquel i Marcos Navarro, després de la finalització dels seus contractes.

Vint-i-set curtmetratges competixen pel Faro de Plata en el Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi amb accés als Goya

El Festival de Cinema de l'Alfàs del Pi a Alacant selecciona 27 curtmetratges per a competir pel Faro de Plata, amb passada directa als premis Goya, i ret homenatge a figures del cinema espanyol.