Un xic reté a una xica en sa casa i la força a mantindre relacions sexuals en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte de Patraix de la ciutat de València a un xic de 22 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual i detenció il·legal, després de lligar en una cadira i obligar a tindre sexe oral a una dona que prèviament va contractar com a escort.

 

Els fets van tindre lloc cap a les 05.15 hores de la matinada d’este dimecres, quan la Sala 091 va alertar als agents que una dona havia sigut introduïda violentament en una casa. Immediatament, els agents policials van acudir fins al lloc dels fets i es van entrevistar amb la víctima, que ja havia conseguit escapar, i es trobava en els voltants de la casa.

 

La dona va informar els agents que treballava com a escort i que prèviament un client havia contactat amb ella perquè acudira a sa casa. Una volta que la víctima va arribar a la vivenda, va ser lligada a una cadira i li va tapar la boca amb cinta americana, per a a continuació llevar-li-la i introduir-li els genitals en la boca. A pesar de la resistència de la víctima, el sospitós va continuar agredint-la sexualment al mateix temps que li repetia que no li anava a pagar els servicis.

 

Els amics de l’agressor li van recriminar la seua actitud

En la casa es trobaven dos amics del sospitós que en vore´el seu comportament, li van recriminar la seua actitud violenta perquè deixara anar-se’n a la víctima. L’ara detingut va fer cas omís als advertiments de tots dos, iniciant-se una forta discussió que va acabar amb el mobiliari trencat. En un moment de la baralla, l’agressor va abandonar l’habitació i els amics van deslligar a la xica perquè poguera escapar. 

 

A conseqüència de les investigacions, els agents van conseguir identificar al sospitós, que va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual i detenció il·legal. L’arrestat amb antecedents policials ha passat a disposició Judicial. 

Últimes notícies

Setmana amb oratge estable i pujada de temperatures màximes a la Comunitat

L’inici de setmana arriba a la Comunitat Valenciana amb cels rasos o poc nuvolosos, temperatures màximes a l’alça i vent fluix variable que girarà a l’est i sud a partir del migdia.

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.