Un xic reté a una xica en sa casa i la força a mantindre relacions sexuals en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte de Patraix de la ciutat de València a un xic de 22 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual i detenció il·legal, després de lligar en una cadira i obligar a tindre sexe oral a una dona que prèviament va contractar com a escort.

 

Els fets van tindre lloc cap a les 05.15 hores de la matinada d’este dimecres, quan la Sala 091 va alertar als agents que una dona havia sigut introduïda violentament en una casa. Immediatament, els agents policials van acudir fins al lloc dels fets i es van entrevistar amb la víctima, que ja havia conseguit escapar, i es trobava en els voltants de la casa.

 

La dona va informar els agents que treballava com a escort i que prèviament un client havia contactat amb ella perquè acudira a sa casa. Una volta que la víctima va arribar a la vivenda, va ser lligada a una cadira i li va tapar la boca amb cinta americana, per a a continuació llevar-li-la i introduir-li els genitals en la boca. A pesar de la resistència de la víctima, el sospitós va continuar agredint-la sexualment al mateix temps que li repetia que no li anava a pagar els servicis.

 

Els amics de l’agressor li van recriminar la seua actitud

En la casa es trobaven dos amics del sospitós que en vore´el seu comportament, li van recriminar la seua actitud violenta perquè deixara anar-se’n a la víctima. L’ara detingut va fer cas omís als advertiments de tots dos, iniciant-se una forta discussió que va acabar amb el mobiliari trencat. En un moment de la baralla, l’agressor va abandonar l’habitació i els amics van deslligar a la xica perquè poguera escapar. 

 

A conseqüència de les investigacions, els agents van conseguir identificar al sospitós, que va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual i detenció il·legal. L’arrestat amb antecedents policials ha passat a disposició Judicial. 

Últimes notícies

El Levante fitxa el davanter belga Yanis Musuayi fins a 2030

El Levante ha incorporat el davanter belga de 19 anys Yanis Musuayi, procedent del Club Brujas, amb contracte fins a juny de 2030. El jove atacant s’unirà als entrenaments granotes després d’una temporada destacada al filial Club NXT.

Primer diumenge d’agost amb calor intensa a l’interior de València i Alacant

El primer diumenge d’agost arriba amb cels poc nuvolosos i màximes notablement altes a l’interior de València i d’Alacant, segons AEMET.

Mor un jove de 21 anys per una envestida en els bous al carrer de Tírig

Un jove de 21 anys, ingressat des de dijous a l’UCI de l’Hospital General de Castelló després d’una envestida durant els bous al carrer de Tírig, ha mort i l’Ajuntament ha suspés tots els actes oficials de les festes.

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.
FILMOTECA D'ESTIU