Un xic reté a una xica en sa casa i la força a mantindre relacions sexuals en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte de Patraix de la ciutat de València a un xic de 22 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual i detenció il·legal, després de lligar en una cadira i obligar a tindre sexe oral a una dona que prèviament va contractar com a escort.

 

Els fets van tindre lloc cap a les 05.15 hores de la matinada d’este dimecres, quan la Sala 091 va alertar als agents que una dona havia sigut introduïda violentament en una casa. Immediatament, els agents policials van acudir fins al lloc dels fets i es van entrevistar amb la víctima, que ja havia conseguit escapar, i es trobava en els voltants de la casa.

 

La dona va informar els agents que treballava com a escort i que prèviament un client havia contactat amb ella perquè acudira a sa casa. Una volta que la víctima va arribar a la vivenda, va ser lligada a una cadira i li va tapar la boca amb cinta americana, per a a continuació llevar-li-la i introduir-li els genitals en la boca. A pesar de la resistència de la víctima, el sospitós va continuar agredint-la sexualment al mateix temps que li repetia que no li anava a pagar els servicis.

 

Els amics de l’agressor li van recriminar la seua actitud

En la casa es trobaven dos amics del sospitós que en vore´el seu comportament, li van recriminar la seua actitud violenta perquè deixara anar-se’n a la víctima. L’ara detingut va fer cas omís als advertiments de tots dos, iniciant-se una forta discussió que va acabar amb el mobiliari trencat. En un moment de la baralla, l’agressor va abandonar l’habitació i els amics van deslligar a la xica perquè poguera escapar. 

 

A conseqüència de les investigacions, els agents van conseguir identificar al sospitós, que va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual i detenció il·legal. L’arrestat amb antecedents policials ha passat a disposició Judicial. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Només 19 dels 121 bombers forestals van treballar durant la dana de València del 29 d’octubre

Durant la dana de València del 29 d'octubre només van actuar 19 dels 121 bombers forestals disponibles i el 85% de la plantilla va ser enviat a casa a les 19.30 hores, malgrat les greus inundacions.

Ortí insistix en el diàleg salarial amb els docents mentres el STEPV prepara una vaga indefinida

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, defén la seua voluntat de diàleg sobre les millores salarials del professorat valencià, mentres el STEPV denúncia la falta d'un compromís real i crida a organitzar una vaga indefinida al maig.

Ciutadans demana que declare davant la jutgessa el tècnic que va visar les vivendes públiques d’Alacant

Ciutadans sol·licita que el tècnic de Vivenda que va visar els pisos públics de la Platja de Sant Joan declare davant la jutgessa que investiga presumptes irregularitats en l'adjudicació de la promoció Els Naus.

La jutgessa crida a tres testimonis per a aclarir si Emergències va rebutjar reforços ambientals en la DANA

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València cita a tres testimonis per a aclarir si l'oferiment d'agents mediambientals va arribar a Emergències i va ser ignorat per la cúpula responsable.

El Léleman Conqueridor rectifica sobre Zanini i pacta la seua eixida de la banqueta

El Léleman Conqueridor i el tècnic italià Emanuele Zanini han acordat la rescissió amistosa del seu contracte després que el club rectificara la seua versió sobre un suposat incompliment del codi de conducta.

Cessa un alt càrrec d’Educació pel contingut d’un llibre crític amb la formació del professorat

La Conselleria d'Educació ha cessat el subdirector general de Formació del Professorat després d'una denúncia anònima pel contingut d'un llibre de 2022 en el qual qüestionava la formació docent i se li atribuïxen expressions denigratòries i banalització de l'holocaust.

Mor una ciclista de 62 anys després de xocar amb un camió en la N-340 a Vinaròs

Una dona de 62 anys ha mort en la N-340 a l'altura de Vinaròs després de col·lidir la bicicleta que conduïa amb un camió. Els servicis d'emergència només van poder certificar la seua mort.

Xàtiva marca 31,8 graus i firma la segona temperatura més alta d’Espanya

Xàtiva aconseguix una màxima de 31,8 graus i se situa com la segona temperatura més alta d'Espanya, en una jornada de valors molt elevats en bona part de la Comunitat Valenciana.