Un xic reté a una xica en sa casa i la força a mantindre relacions sexuals en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte de Patraix de la ciutat de València a un xic de 22 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual i detenció il·legal, després de lligar en una cadira i obligar a tindre sexe oral a una dona que prèviament va contractar com a escort.

 

Els fets van tindre lloc cap a les 05.15 hores de la matinada d’este dimecres, quan la Sala 091 va alertar als agents que una dona havia sigut introduïda violentament en una casa. Immediatament, els agents policials van acudir fins al lloc dels fets i es van entrevistar amb la víctima, que ja havia conseguit escapar, i es trobava en els voltants de la casa.

 

La dona va informar els agents que treballava com a escort i que prèviament un client havia contactat amb ella perquè acudira a sa casa. Una volta que la víctima va arribar a la vivenda, va ser lligada a una cadira i li va tapar la boca amb cinta americana, per a a continuació llevar-li-la i introduir-li els genitals en la boca. A pesar de la resistència de la víctima, el sospitós va continuar agredint-la sexualment al mateix temps que li repetia que no li anava a pagar els servicis.

 

Els amics de l’agressor li van recriminar la seua actitud

En la casa es trobaven dos amics del sospitós que en vore´el seu comportament, li van recriminar la seua actitud violenta perquè deixara anar-se’n a la víctima. L’ara detingut va fer cas omís als advertiments de tots dos, iniciant-se una forta discussió que va acabar amb el mobiliari trencat. En un moment de la baralla, l’agressor va abandonar l’habitació i els amics van deslligar a la xica perquè poguera escapar. 

 

A conseqüència de les investigacions, els agents van conseguir identificar al sospitós, que va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual i detenció il·legal. L’arrestat amb antecedents policials ha passat a disposició Judicial. 

Últimes notícies

Danjuma lidera la remuntada del València davant el Derby County en St. George’s Park

El València CF ha remuntat i s’ha imposat 1-2 al Derby County FC amb dos gols d’Arnaut Danjuma en un amistós de pretemporada jugat a porta tancada a St. George’s Park.

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.

La mare de Violeta Mangriñán, jubilada i al front de l’incendi de la Vall d’Uixó

La mare d’Elvira Mangriñán, veïna d’Aín i ja jubilada, s’ha incorporat al dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha arrasat 8.500 hectàrees, i la seua filla li ho ha agraït públicament en xarxes socials.

Els veïns de la Vilavella tornen a casa però seguixen confinats i només ixen per menjar i aigua

Els aproximadament 3.000 veïns de la Vilavella han tornat a les seues vivendes després del desallotjament per lincendi de la Vall dUixó, però continuen sota confinament domiciliari i només poden eixir per a comprar menjar i arreplegar aigua.

Trump difon el vídeo de Ferran Torres amb la gorra de ‘Make Spain Great Again’

Donald Trump ha compartit diverses vegades a Truth Social un vídeo de Ferran Torres celebrant el títol mundial amb una gorra roja amb el lema 'Make Spain Great Again'. La Casa Blanca ja ha reaccionat i el mateix president ha elogiat el davanter valencià.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua molt actiu i afronta una vesprada llarga i complicada

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua molt actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i una vesprada que es preveu llarga i complicada per l’orografia i l’oratge. Els mitjans aeris ja operen al complet i es treballa intensament als fronts d’Alcudia de Veo i Tales.

Rovira exigix una negociació autonòmica real sobre la nova financiació

El conseller José Antonio Rovira reclama que el nou sistema de finançament es negocie amb totes les autonomies de règim comú i defensa un fons transitori de nivellació per a la Comunitat Valenciana. PSPV i Compromís critiquen l’actitud del Consell i li exigixen aprofitar els recursos que oferix el Govern central.

Regres ordenat dels desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó i avís per l’aigua a la Vilavella

La Generalitat coordina el retorn dels veïns desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó i adverteix que l’aigua de l’aixeta no és potable als municipis afectats, especialment a la Vilavella.
FILMOTECA D'ESTIU