Un xic reté a una xica en sa casa i la força a mantindre relacions sexuals en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte de Patraix de la ciutat de València a un xic de 22 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual i detenció il·legal, després de lligar en una cadira i obligar a tindre sexe oral a una dona que prèviament va contractar com a escort.

 

Els fets van tindre lloc cap a les 05.15 hores de la matinada d’este dimecres, quan la Sala 091 va alertar als agents que una dona havia sigut introduïda violentament en una casa. Immediatament, els agents policials van acudir fins al lloc dels fets i es van entrevistar amb la víctima, que ja havia conseguit escapar, i es trobava en els voltants de la casa.

 

La dona va informar els agents que treballava com a escort i que prèviament un client havia contactat amb ella perquè acudira a sa casa. Una volta que la víctima va arribar a la vivenda, va ser lligada a una cadira i li va tapar la boca amb cinta americana, per a a continuació llevar-li-la i introduir-li els genitals en la boca. A pesar de la resistència de la víctima, el sospitós va continuar agredint-la sexualment al mateix temps que li repetia que no li anava a pagar els servicis.

 

Els amics de l’agressor li van recriminar la seua actitud

En la casa es trobaven dos amics del sospitós que en vore´el seu comportament, li van recriminar la seua actitud violenta perquè deixara anar-se’n a la víctima. L’ara detingut va fer cas omís als advertiments de tots dos, iniciant-se una forta discussió que va acabar amb el mobiliari trencat. En un moment de la baralla, l’agressor va abandonar l’habitació i els amics van deslligar a la xica perquè poguera escapar. 

 

A conseqüència de les investigacions, els agents van conseguir identificar al sospitós, que va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual i detenció il·legal. L’arrestat amb antecedents policials ha passat a disposició Judicial. 

Últimes notícies

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.

La Nau revisa la paradoxa del bikini i el turisme franquista 80 anys després

El Centre Cultural La Nau acull fins al 6 de setembre una mostra que analitza la paradoxa del bikini en ple franquisme i el paper de Benidorm com a símbol del turisme de masses.

Quinze anys de presó a un home per agredir sexualment dos xiquets d’11 i 14 anys

L’Audiència de València ha condemnat un home a quinze anys de presó per agressions sexuals a dos menors d’11 i 14 anys, i li ha imposat ordres d’allunyament, indemnitzacions i inhabilitació per a treballar amb xiquets.

Els agricultors de la Vall d’Uixó i Àvila comencen a tramitar sinistres per l’onada d’incendis

Agroseguro ha començat a rebre parts de sinistre per danys en explotacions agrícoles i ramaderes afectades pels grans incendis a la província d'Àvila, la Vall d'Uixó i La Mierla (Guadalajara). L'entitat recorda que no hi ha urgència per comunicar els danys i garantix la cobertura de produccions i ramat assegurat.
FILMOTECA D'ESTIU