Una xica de 19 anys, que es prostituïa en el carrer, ha desaparegut després de pujar a un cotxe en Albal

 

Inquietant succés en la localitat d’Albal, en la comarca de l’Horta, (València), en la que una xica de 19 anys, Florina. G, porta ja 6 dies desapareguda. La jove estava sent prostituïda en el carrer per una organització, quan s’ha perdut la seua pista després de què es pujara a un cotxe el passat divendres, 8 de gener.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, ha sigut en la corba de la pista de Silla que unix amb la CV-33 a on la jove ha desaparegut este divendres, i des d’eixe moment el grup d’Homicidis de la Guàrdia Civil de València està treballant per a trobar-la.

 

Tot i que la jove va desaparéixer el divendres, no ha sigut fins el matí de diumenge quan s’ha denunciat la seua desaparició en les dependències de la Guàrdia Civil d’Alfafar, en la mateixa comarca. Ha sigut una companya seua la que ha denunciat la desaparició, ja que li va estranyar que no li responguera al telèfon ni tampoc havia tornat a sa casa.

 

Últimes notícies sobre Florina

Les últimes pistes que la Guàrdia Civil té sobre Florina és que el divendres, cap a les 17.30 hores, va pujar al cotxe d’un home i se’n van anar per un camí asfalt en direcció als camps de cultiu del paratge natural de l’Albufera. I des d’eixe moment, ja no és té cap constància més de la desapareguda.

 

Algunes companyes de la jove han estat buscant-la per la zona a on solen treballar, però sense cap èxit. Hi ha hipòtesi de què haja sigut la mateixa Florina la que haja fugit per a deixar de ser prostituïda, encara que no seria la idea que més pes té, ja que els fets no de la investigació no ho vorien viable.

Últimes notícies

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.

Nova marxa a Paiporta contra Mazón per la gestió de la DANA del 2024

Entitats socials i associacions de víctimes han convocat el 28 de juny una nova manifestació a Paiporta, considerada zona zero de la DANA del 29 d’octubre de 2024, per a exigir responsabilitats a Carlos Mazón.