Una xica de 19 anys, que es prostituïa en el carrer, ha desaparegut després de pujar a un cotxe en Albal

 

Inquietant succés en la localitat d’Albal, en la comarca de l’Horta, (València), en la que una xica de 19 anys, Florina. G, porta ja 6 dies desapareguda. La jove estava sent prostituïda en el carrer per una organització, quan s’ha perdut la seua pista després de què es pujara a un cotxe el passat divendres, 8 de gener.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, ha sigut en la corba de la pista de Silla que unix amb la CV-33 a on la jove ha desaparegut este divendres, i des d’eixe moment el grup d’Homicidis de la Guàrdia Civil de València està treballant per a trobar-la.

 

Tot i que la jove va desaparéixer el divendres, no ha sigut fins el matí de diumenge quan s’ha denunciat la seua desaparició en les dependències de la Guàrdia Civil d’Alfafar, en la mateixa comarca. Ha sigut una companya seua la que ha denunciat la desaparició, ja que li va estranyar que no li responguera al telèfon ni tampoc havia tornat a sa casa.

 

Últimes notícies sobre Florina

Les últimes pistes que la Guàrdia Civil té sobre Florina és que el divendres, cap a les 17.30 hores, va pujar al cotxe d’un home i se’n van anar per un camí asfalt en direcció als camps de cultiu del paratge natural de l’Albufera. I des d’eixe moment, ja no és té cap constància més de la desapareguda.

 

Algunes companyes de la jove han estat buscant-la per la zona a on solen treballar, però sense cap èxit. Hi ha hipòtesi de què haja sigut la mateixa Florina la que haja fugit per a deixar de ser prostituïda, encara que no seria la idea que més pes té, ja que els fets no de la investigació no ho vorien viable.

Últimes notícies

De la Font reivindica als golejadors d’Espanya després del 3-0 a Sèrbia

Luis de la Font defén que a Espanya no li falten golejadors després del 3-0 a Sèrbia i destaca el doblet de Oyarzabal, l'estrena golejadora de Víctor Muñoz i l'alt nivell dels seus porters.

Louzán insistix que Espanya ha d’acollir la final del Mundial 2030

Rafael Louzán celebra el bon nivell de la selecció espanyola davant Sèrbia i defén que la final del Mundial 2030 es dispute a Espanya, encara que recorda que la decisió correspon a la FIFA.

Víctor Muñoz i Christian Mosquera celebren un debut somiat amb Espanya davant Sèrbia

Víctor Muñoz marca en la seua estrena amb la selecció absoluta i destaca el suport del vestuari, mentres Christian Mosquera celebra un debut molt especial prop de casa en el 3-0 a Sèrbia.

Víctor Muñoz celebra el seu debut somiat amb Espanya davant Sèrbia

Víctor Muñoz debuta amb la selecció espanyola marcant en el 3-0 a Sèrbia i destaca el suport dels seus companys i la confiança del seleccionador en ple camí cap al Mundial 2026.

Espanya s’exhibix davant Sèrbia amb un 3-0 i encarrila el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un convincent 3-0 davant Sèrbia a Vila-real amb doblet de Oyarzabal i estrena golejadora de Víctor Muñoz, reforçant les seues sensacions abans del Mundial.

Les pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

El València Basket malgasta diversos avantatges de fins a deu i dotze punts en la pista del Partizan i cedix 110-104 en la segona pròrroga, frenant la seua baralla pel play in de l'Eurolliga.

Espanya es lluïx davant Sèrbia amb un 3-0 i consolida el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un sòlid 3-0 davant Sèrbia en un amistós que De la Font va plantejar com a part del Mundial, amb doblet de Oyarzabal i debut golejador de Víctor Muñoz.

Les 22 pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

Les 22 pèrdues de pilota impedixen al València Basket tancar un dol que va dominar durant molts minuts i acaba perdent 110-104 davant el Partizan en la segona pròrroga.