Una xica de 19 anys, que es prostituïa en el carrer, ha desaparegut després de pujar a un cotxe en Albal

 

Inquietant succés en la localitat d’Albal, en la comarca de l’Horta, (València), en la que una xica de 19 anys, Florina. G, porta ja 6 dies desapareguda. La jove estava sent prostituïda en el carrer per una organització, quan s’ha perdut la seua pista després de què es pujara a un cotxe el passat divendres, 8 de gener.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, ha sigut en la corba de la pista de Silla que unix amb la CV-33 a on la jove ha desaparegut este divendres, i des d’eixe moment el grup d’Homicidis de la Guàrdia Civil de València està treballant per a trobar-la.

 

Tot i que la jove va desaparéixer el divendres, no ha sigut fins el matí de diumenge quan s’ha denunciat la seua desaparició en les dependències de la Guàrdia Civil d’Alfafar, en la mateixa comarca. Ha sigut una companya seua la que ha denunciat la desaparició, ja que li va estranyar que no li responguera al telèfon ni tampoc havia tornat a sa casa.

 

Últimes notícies sobre Florina

Les últimes pistes que la Guàrdia Civil té sobre Florina és que el divendres, cap a les 17.30 hores, va pujar al cotxe d’un home i se’n van anar per un camí asfalt en direcció als camps de cultiu del paratge natural de l’Albufera. I des d’eixe moment, ja no és té cap constància més de la desapareguda.

 

Algunes companyes de la jove han estat buscant-la per la zona a on solen treballar, però sense cap èxit. Hi ha hipòtesi de què haja sigut la mateixa Florina la que haja fugit per a deixar de ser prostituïda, encara que no seria la idea que més pes té, ja que els fets no de la investigació no ho vorien viable.

Últimes notícies

Diana Morant agraïx a Ana Barceló la seua tasca després de renunciar a repetir com a alcaldessa d’Alacant

La ministra Diana Morant ha reconegut públicament el treball i el compromís d’Ana Barceló després que l’exconsellera de Sanitat haja anunciat que no repetirà com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027. La líder del PSPV ha destacat en xarxes socials la seua manera de fer política, centrada a millorar la vida de la gent.

Cullera activa un macrodispositiu amb 700 efectius per al festival Zevra

Cullera ha activat un dispositiu especial de més de 700 persones per garantir la seguretat del Zevra Festival, que espera més de 150.000 assistents en tres dies. L’Ajuntament remarca l’esforç de coordinació entre cossos policials i administracions per assegurar convivència i resposta ràpida davant emergències.

Les màximes es moderen al final de la tercera onada de calor però freguen encara els 40 graus

Les màximes han baixat fins a nou graus en la Comunitat Valenciana respecte a dijous, però moltes poblacions continuen acostant-se als 40. Requena, Beneixama, Teresa de Cofrentes i Alcoi han tornat a registrar valors molt alts.

PSPV i Compromís carreguen contra la deriva racista de PP i Vox en la llei d’acompanyament

PSPV i Compromís han acusat PP i Vox d’impulsar una deriva racista i xenòfoba en la llei d’acompanyament als pressupostos de la Generalitat i han anunciat mesures com un recurs d’inconstitucionalitat. Les crítiques se centren en la introducció del principi de prioritat nacional en normes socials com la Renda Valenciana d’Inclusió i la Llei de Serveis Socials.

Josan Ferrández seguirà un any més com a capità de l’Elx

L’Elx ha confirmat la renovació per una temporada del capità Josan Ferrández, que encadenarà així el seu desé curs al primer equip franjiverd.

PP i Vox blinden la ‘prioritat nacional’ en ajudes socials i funció pública

PP i Vox han pactat una trentena d'esmenes a la llei d'acompanyament perquè la 'prioritat nacional' regisca l'accés a prestacions socials i introduïxen noves obligacions en la funció pública, com treballar amb el rostre descobert.

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.