13.8 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Una xica de 19 anys, que es prostituïa en el carrer, ha desaparegut després de pujar a un cotxe en Albal

 

Inquietant succés en la localitat d’Albal, en la comarca de l’Horta, (València), en la que una xica de 19 anys, Florina. G, porta ja 6 dies desapareguda. La jove estava sent prostituïda en el carrer per una organització, quan s’ha perdut la seua pista després de què es pujara a un cotxe el passat divendres, 8 de gener.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, ha sigut en la corba de la pista de Silla que unix amb la CV-33 a on la jove ha desaparegut este divendres, i des d’eixe moment el grup d’Homicidis de la Guàrdia Civil de València està treballant per a trobar-la.

 

Tot i que la jove va desaparéixer el divendres, no ha sigut fins el matí de diumenge quan s’ha denunciat la seua desaparició en les dependències de la Guàrdia Civil d’Alfafar, en la mateixa comarca. Ha sigut una companya seua la que ha denunciat la desaparició, ja que li va estranyar que no li responguera al telèfon ni tampoc havia tornat a sa casa.

 

Últimes notícies sobre Florina

Les últimes pistes que la Guàrdia Civil té sobre Florina és que el divendres, cap a les 17.30 hores, va pujar al cotxe d’un home i se’n van anar per un camí asfalt en direcció als camps de cultiu del paratge natural de l’Albufera. I des d’eixe moment, ja no és té cap constància més de la desapareguda.

 

Algunes companyes de la jove han estat buscant-la per la zona a on solen treballar, però sense cap èxit. Hi ha hipòtesi de què haja sigut la mateixa Florina la que haja fugit per a deixar de ser prostituïda, encara que no seria la idea que més pes té, ja que els fets no de la investigació no ho vorien viable.

Últimes notícies

Pérez Llorca destaca el suport del PP a l’excepcionalitat valenciana en el finançament

El PPCV celebra el suport unànime dels presidents autonòmics del PP a un tracte excepcional per a la Comunitat per la dana i a una reforma multilateral. Feijóo defén un model just i sense privilegis i rebutja pactes bilaterals.

Ajornada la compareixença en el Congrés d’Emilio Argüeso per baixa mèdica

La compareixença d'Emilio Argüeso en la comissió del Congrés sobre la DANA de 2024, prevista per al 20 de gener, ha sigut ajornada per baixa mèdica. No hi ha nova data i també es retarda la de l'excap de gabinet de Carlos Mazón.

Tercer dia de busca del veler desaparegut entre Gandia i Guardamar

Salvament Marítim represa a l'alba la tercera jornada de rastreig del veler de 9 metres que va salpar de Gandia rumb a Guardamar; hui actuen un avió, llanxes i avisos a navegants

L’ermita de Vera ha celebrat la benedicció d’animals, una segona oportunitat de protecció

L'ermita de Vera ha acollit este diumenge la tradicional benedicció d'animals posterior a Sant Antoni, amb missa, balls regionals i rifa organitzada per veïns i agricultors.

Els presidents autonòmics del PP firmen la Declaració de Saragossa amb la seua proposta de finançament autonòmic

El PP ha firmat a Saragossa la Declaració de Saragossa amb la seua proposta de finançament autonòmic i ha escenificat unitat amb Feijóo. La formació ha rebutjat el pla del Govern, ha avisat que el derogarà si s'aprova i Feijóo donarà detalls del document en la seua intervenció.

Un ciclista ha sigut rescatat després d’una parada cardiorespiratòria en la senda de Xirau de Tibi

Un ciclista de 52 anys ha sigut reanimat i evacuat en helicòpter després de patir una parada cardiorespiratòria en la senda de Xirau, a Tibi. L'operació s'ha completat en poc més d'una hora.

Rescaten de matinada a un home en un penya-segat de Peníscola i l’evacuen a Reus

Un helicòpter de Salvament Marítim ha rescatat de matinada a un home amb contusions i hipotèrmia en un penya-segat de Peníscola. Va ser traslladat a Reus i des d'allí en ambulància a un hospital.

Emergències ha establit per a este dilluns l’alerta taronja per nevades a l’interior nord de Castelló

Emergències ha establit l'alerta taronja per nevades a l'interior nord de Castelló per a este dilluns, amb fins a 20 cm per damunt de 1.200-1.300 metres des de les 18.00. També hi haurà avisos grocs per pluges en el litoral nord de Castelló i per mala mar en la costa nord d'Alacant.