Una xica de 19 anys, que es prostituïa en el carrer, ha desaparegut després de pujar a un cotxe en Albal

 

Inquietant succés en la localitat d’Albal, en la comarca de l’Horta, (València), en la que una xica de 19 anys, Florina. G, porta ja 6 dies desapareguda. La jove estava sent prostituïda en el carrer per una organització, quan s’ha perdut la seua pista després de què es pujara a un cotxe el passat divendres, 8 de gener.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, ha sigut en la corba de la pista de Silla que unix amb la CV-33 a on la jove ha desaparegut este divendres, i des d’eixe moment el grup d’Homicidis de la Guàrdia Civil de València està treballant per a trobar-la.

 

Tot i que la jove va desaparéixer el divendres, no ha sigut fins el matí de diumenge quan s’ha denunciat la seua desaparició en les dependències de la Guàrdia Civil d’Alfafar, en la mateixa comarca. Ha sigut una companya seua la que ha denunciat la desaparició, ja que li va estranyar que no li responguera al telèfon ni tampoc havia tornat a sa casa.

 

Últimes notícies sobre Florina

Les últimes pistes que la Guàrdia Civil té sobre Florina és que el divendres, cap a les 17.30 hores, va pujar al cotxe d’un home i se’n van anar per un camí asfalt en direcció als camps de cultiu del paratge natural de l’Albufera. I des d’eixe moment, ja no és té cap constància més de la desapareguda.

 

Algunes companyes de la jove han estat buscant-la per la zona a on solen treballar, però sense cap èxit. Hi ha hipòtesi de què haja sigut la mateixa Florina la que haja fugit per a deixar de ser prostituïda, encara que no seria la idea que més pes té, ja que els fets no de la investigació no ho vorien viable.

Últimes notícies

La Generalitat recorrerà el nou Reglament de Costes per a protegir els veïns de Dénia

La Generalitat ha anunciat a les associacions d’afectats de Dénia que recorrerà la reforma del Reglament General de Costes per via administrativa, política i judicial. El Consell presentarà recurs en setembre i defensa compatibilitzar la protecció del litoral amb la seguretat jurídica de milers de propietaris.

Tancament de parcs naturals i nivell 3 d’emergència per risc d’incendis el dia de l’eclipse

La Generalitat activarà el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis el 12 d’agost per l’eclipse solar i tancarà diversos parcs naturals de la Comunitat Valenciana. A més, es desplegarà un ampli dispositiu amb 26 mitjans aeris i 2.500 agents de seguretat en les províncies de València i Castelló.

Alicante concentra un de cada sis ucraïnesos amb residència a Espanya

Espanya compta amb 353.009 ciutadans ucraïnesos amb permís de residència, un 8,2 % més que fa un any, i la província d’Alacant en concentra 62.831, més d’un de cada sis.

Les matriculacions de turismes cauen un 10,9 % en juliol a la Comunitat Valenciana

La venda de turismes nous ha baixat un 10,9 % en juliol a la Comunitat Valenciana, fins als 8.573 vehicles, mentre que a Espanya ha pujat un 3,7 % i ha arribat a 101.949 unitats.

El PSPV exigix al Consell que accepte la nova financiació i la quita del deute

El PSPV-PSOE reclama al Consell que accepte la proposta estatal de nou model de finançament i la condonació de 11.200 milions de deute, després d’incrementar-se fins a 75.795 milions els compromisos de gasto futurs.

AVA eleva fins a 40 milions els danys agraris per l’incendi de la Vall d’Uixó

L’Associació Valenciana d’Agricultors calcula entre 35 i 40 milions en pèrdues per l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha afectat 2.000 hectàrees de cultius i ramaderia. L’entitat reclama més ajudes estatals i un canvi profund en les polítiques agràries i de prevenció d’incendis.

Busquen a Benidorm la família d’una urna amb cendres oblidada en un supermercat

La Policia Local de Benidorm busca la família d’una urna funerària amb cendres trobada en una taquilla d’un supermercat del municipi i demana col·laboració ciutadana per a identificar-ne els propietaris.

La Policia Local de Benidorm busca la família d’una urna amb cendres oblidada en un supermercat

La Policia Local de Benidorm ha demanat col·laboració ciutadana per a localitzar els familiars d’una urna funerària amb cendres trobada en una taquilla d’un supermercat. Si no apareix cap responsable, l’urna es traslladarà al cementeri municipal.
FILMOTECA D'ESTIU