9.4 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

La jove que va atropellar i va matar a tres ciclistes de Xàbia es nega a tornar a la presó

 

El 7 de maig de 2017 una xica va atropellar a sis ciclistes de Xàbia (Alacant), en la carretera N-332 en Oliva, en la comarca de la Safor (València). En l’accident, van morir tres persones en envair la conductora el carril i el voral contraris.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, la presumpta autora dels fets va complir un any de presó de preventiva, però va eixir en llibertat provisional després de pagar una fiança de 7.000 euros.

 

Ara, la xica preferix anar a judici i arriscar-se al fet que la condemnen a quatre anys abans que acceptar entrar per voluntat pròpia de nou en presó. L’acusada s’enfronta a tres delictes d’homicidi amb imprudència greu, altres tres de lesions i d’un delicte contra la seguretat viària.

 

Este divendres, la xica s’ha negat a acceptar la proposta de pena del Ministeri Fiscal que a demés, comportaria una reducció de la pena a canvi de declarar-se culpable, evitant celebrar el judici. 

 

Els advocats de les víctimes, el fiscal i el lletrat de Mavi S., -la conductora que després d’una nit de festa va atropellar als ciclistes (va donar positiu en alcohol i drogues)-, no van conseguir ahir en el Palau de Justícia de Gandia un acord que evitarà un judici que s’ha fixat per al pròxim 24 de maig. 

 

Últimes notícies

Mbappé decidix amb un doblet en La Ceràmica i reforça la recuperació del Reial Madrid

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al Vila-real amb dos gols de Mbappé, el segon de penal en el descompte, i va consolidar la seua millora sota el comandament d'Álvaro Arbeloa.

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.