La jove que va atropellar i va matar a tres ciclistes de Xàbia es nega a tornar a la presó

 

El 7 de maig de 2017 una xica va atropellar a sis ciclistes de Xàbia (Alacant), en la carretera N-332 en Oliva, en la comarca de la Safor (València). En l’accident, van morir tres persones en envair la conductora el carril i el voral contraris.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, la presumpta autora dels fets va complir un any de presó de preventiva, però va eixir en llibertat provisional després de pagar una fiança de 7.000 euros.

 

Ara, la xica preferix anar a judici i arriscar-se al fet que la condemnen a quatre anys abans que acceptar entrar per voluntat pròpia de nou en presó. L’acusada s’enfronta a tres delictes d’homicidi amb imprudència greu, altres tres de lesions i d’un delicte contra la seguretat viària.

 

Este divendres, la xica s’ha negat a acceptar la proposta de pena del Ministeri Fiscal que a demés, comportaria una reducció de la pena a canvi de declarar-se culpable, evitant celebrar el judici. 

 

Els advocats de les víctimes, el fiscal i el lletrat de Mavi S., -la conductora que després d’una nit de festa va atropellar als ciclistes (va donar positiu en alcohol i drogues)-, no van conseguir ahir en el Palau de Justícia de Gandia un acord que evitarà un judici que s’ha fixat per al pròxim 24 de maig. 

 

Últimes notícies

Un velatori-concentració a València reclama llevar l’aforament a Mazón per la dana

Centenars de persones s’han concentrat davant el Palau de la Generalitat, en un acte-velatori, per exigir que es retire l’aforament a Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va causar 231 morts fa 21 mesos.

Nit decisiva a la Vall d’Uixó: l’incendi continua actiu i manté el perímetre

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó continua actiu però manté el perímetre de 82 quilòmetres i unes 9.300 hectàrees afectades, mentre els equips d'emergències es preparen per a una nit clau per a la seua possible estabilització. Es mantenen evacuacions, confinaments i recomanacions sanitàries en diversos municipis de Castelló.

Golejada del Vila-real en el seu debut en el Torneig de Como (3-0)

El Vila-real ha debutat en el Torneig de Como amb un contundent 3-0 davant l’Al-Ula Club, gràcies a un doblet d’Ayoze i un gol de Cardona en un duel de 45 minuts totalment dominat pels grocs.

Ajudes urgents de fins a 100.000 euros als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha activat una línia extraordinària d’ajudes de fins a 100.000 euros per a municipis amb terreny cremat i fins a 5.000 per a pobles que han assumit gastos per evacuacions arran de l’incendi forestal de la Vall d'Uixó.

Vox rebutja compareixences immediates i reclama centrar tots els esforços en l’incendi de la Vall d’Uixó

El portaveu de Vox en Les Corts, José María Llanos, defensa que ara toca prioritzar l’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó i respon les crítiques sobre una suposada retallada en prevenció d’incendis als pressupostos de la Generalitat.

Fer Niño reforça la davantera de lElx com a primer fitxatge

El davanter andalús Fer Niño sincorpora a lElx com a primer fitxatge per al retorn a Primera Divisió, amb contracte fins a juny de 2030.

Pastor nega que Morant puga aspirar a la Generalitat per avalar indults a afins al PSOE

Fernando Pastor assegura que Diana Morant, com a ministra que ha participat en indults a condemnats afins al Govern de Sánchez, no pot presidir la Generalitat Valenciana. El síndic del PP també critica el debat sobre la nova financació i acusa Compromís de falta de coherència pel seu paper en els incendis forestals.

Morant insta el PP a assumir el canvi climàtic i a pactar mesures d’Estat

La ministra Diana Morant defensa a València que existeixen eines per a frenar el canvi climàtic, reclama al PP que deixe de negar-lo i demana un pacte d’Estat mentre visita els afectats per l’incendi de la Vall d'Uixó.
FILMOTECA D'ESTIU