11.1 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

La jove que va atropellar i va matar a tres ciclistes de Xàbia es nega a tornar a la presó

 

El 7 de maig de 2017 una xica va atropellar a sis ciclistes de Xàbia (Alacant), en la carretera N-332 en Oliva, en la comarca de la Safor (València). En l’accident, van morir tres persones en envair la conductora el carril i el voral contraris.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, la presumpta autora dels fets va complir un any de presó de preventiva, però va eixir en llibertat provisional després de pagar una fiança de 7.000 euros.

 

Ara, la xica preferix anar a judici i arriscar-se al fet que la condemnen a quatre anys abans que acceptar entrar per voluntat pròpia de nou en presó. L’acusada s’enfronta a tres delictes d’homicidi amb imprudència greu, altres tres de lesions i d’un delicte contra la seguretat viària.

 

Este divendres, la xica s’ha negat a acceptar la proposta de pena del Ministeri Fiscal que a demés, comportaria una reducció de la pena a canvi de declarar-se culpable, evitant celebrar el judici. 

 

Els advocats de les víctimes, el fiscal i el lletrat de Mavi S., -la conductora que després d’una nit de festa va atropellar als ciclistes (va donar positiu en alcohol i drogues)-, no van conseguir ahir en el Palau de Justícia de Gandia un acord que evitarà un judici que s’ha fixat per al pròxim 24 de maig. 

 

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.