La jove que va atropellar i va matar a tres ciclistes de Xàbia es nega a tornar a la presó

 

El 7 de maig de 2017 una xica va atropellar a sis ciclistes de Xàbia (Alacant), en la carretera N-332 en Oliva, en la comarca de la Safor (València). En l’accident, van morir tres persones en envair la conductora el carril i el voral contraris.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, la presumpta autora dels fets va complir un any de presó de preventiva, però va eixir en llibertat provisional després de pagar una fiança de 7.000 euros.

 

Ara, la xica preferix anar a judici i arriscar-se al fet que la condemnen a quatre anys abans que acceptar entrar per voluntat pròpia de nou en presó. L’acusada s’enfronta a tres delictes d’homicidi amb imprudència greu, altres tres de lesions i d’un delicte contra la seguretat viària.

 

Este divendres, la xica s’ha negat a acceptar la proposta de pena del Ministeri Fiscal que a demés, comportaria una reducció de la pena a canvi de declarar-se culpable, evitant celebrar el judici. 

 

Els advocats de les víctimes, el fiscal i el lletrat de Mavi S., -la conductora que després d’una nit de festa va atropellar als ciclistes (va donar positiu en alcohol i drogues)-, no van conseguir ahir en el Palau de Justícia de Gandia un acord que evitarà un judici que s’ha fixat per al pròxim 24 de maig. 

 

Últimes notícies

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.

Darius Thompson trenca el seu contracte amb el Valencia Basket abans del 2028

El Valencia Basket i Darius Thompson han pactat este juny la rescissió del contracte que els unia fins a 2028. L’exterior nord-americà, clau en l’aposta per l’Eurolliga, ha perdut protagonisme fins a quedar fora de les últimes convocatòries.