Una xica detinguda per furtar 30.000 euros a la dona que cuidava en València

 

Este matí de dimecres, cap a les 11.00 hores, agents de la Policia Autonòmica de la ciutat de València han detingut a una xica per, presumptament, furtar més de 30.000 euros a la dona que cuidava, després de furtar-li la targeta de crèdit.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, ha sigut l’entitat bancària de la víctima la que va alertar a la policia, ja que estaven notant moviments estranys en el compte de la seua clienta. Quan els agents van ser avisats, van anar fins a la casa de la dona, i van pillar a la xica, que eixia de la casa amb les seues coses, ja que els fills de la víctima l’havien despedit uns dies abans.

 

La detinguda, que no té cap antecedent, s’havia enterat del número secret de la targeta de la dona i durant este últim mes li va anar furtant els diners poc a poc, ja que cada dia treia uns 1.000 euros, segons apunta l’entitat bancària. Quan el banc va preguntar als familiars si sabien el que estava passant, ells ho van negar, pel que van decidir posar el cas en mans de la policia, moment en que van començar la investigació i van detindre a la xica.

Últimes notícies

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.

Una marxa recorre València contra el genocidi en Palestina i reclama boicot a Israel

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar el genocidi en Palestina, reclamar el boicot a Israel i exigir polítiques fermes de dret a la vivenda.

Corberán insistix que el València ha d’anar pels tres punts davant la Reial Societat

Carlos Corberán subratlla que, malgrat que al València li basta un punt per a la salvació matemàtica, l'equip té la responsabilitat de buscar la victòria davant la Reial Societat.

Troben morts a un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores

Un agent de la Guàrdia Civil, la seua dona i el seu fill han sigut trobats morts en una vivenda de la caserna de Dolores, a Alacant, on residia la família. L'Ajuntament ha decretat tres dies de dol oficial i ha suspés tots els actes festius previstos.

Jean Montero, MVP dels quarts de l’Eurolliga i líder del València Basket cap a la Final Four

Jean Montero ha sigut triat MVP dels quarts de final de l'Eurolliga després de liderar la històrica remuntada del València Basket davant el Panathinaikos i classificar a l'equip per a la Final Four.

El València Basket es juga la segona plaça davant un Bilbao que defén el seu octau lloc

València Basket rep al Surne Bilbao Basket en el Roig Arena amb la segona plaça de la Lliga Endesa en l'horitzó, mentres el conjunt basc baralla per afermar la seua presència en el playoff.