15.1 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Una xica detinguda per furtar 30.000 euros a la dona que cuidava en València

 

Este matí de dimecres, cap a les 11.00 hores, agents de la Policia Autonòmica de la ciutat de València han detingut a una xica per, presumptament, furtar més de 30.000 euros a la dona que cuidava, després de furtar-li la targeta de crèdit.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, ha sigut l’entitat bancària de la víctima la que va alertar a la policia, ja que estaven notant moviments estranys en el compte de la seua clienta. Quan els agents van ser avisats, van anar fins a la casa de la dona, i van pillar a la xica, que eixia de la casa amb les seues coses, ja que els fills de la víctima l’havien despedit uns dies abans.

 

La detinguda, que no té cap antecedent, s’havia enterat del número secret de la targeta de la dona i durant este últim mes li va anar furtant els diners poc a poc, ja que cada dia treia uns 1.000 euros, segons apunta l’entitat bancària. Quan el banc va preguntar als familiars si sabien el que estava passant, ells ho van negar, pel que van decidir posar el cas en mans de la policia, moment en que van començar la investigació i van detindre a la xica.

Últimes notícies

Nou focus de malaltia de Newcastle en una granja de pollastres a València

Confirmat per PCR un focus extremadament virulent en una granja de broilers de La Vall d'Albaida amb uns 75.000 animals, el quint de la temporada. S'han activat immobilització, sacrifici, zona de restricció i reforç de vacunació i bioseguretat.

Orihuela emprén accions judicials per a reclamar a la Generalitat la devolució del Llibre dels Repartiments

L'Ajuntament d'Orihuela iniciarà accions judicials per a recuperar el Llibre dels Repartiments, custodiat per la Biblioteca de Catalunya, després d'anys de requeriments rebutjats. El consistori contracta assessoria legal especialitzada per a sustentar la demanda.

La Generalitat tanca l’últim punt de residus de la DANA a L’Alcúdia després de gestionar 3.200 tones

La Generalitat ha clausurat l'últim punt d'apilament de residus a L'Alcúdia després de gestionar prop de 3.200 tones. L'operació s'emmarca en el pla autonòmic per a accelerar la recuperació i alleujar als municipis més afectats.

EMT València adjudica 58 cabines de vàter per a conductors amb una inversió de 1,56 milions

L'EMT de València ha adjudicat el subministrament de 58 cabines de vàter d'obra i fixes per a la seua plantilla, per 1,56 milions sense IVA. El pla combina noves instal·lacions i renovacions amb un calendari escalonat i reforç de personal mitjançant borses d'ocupació.

El temporal Harry colpeja platges de València i obliga a reforços i tancaments preventius

Aemet ha activat l'avís taronja per onatge en tota la Comunitat i els ajuntaments costaners de València han reforçat defenses i tancat accessos per a evitar riscos.

El Xúquer suma 11 hm³ i el Segura 1 hm³ en una setmana de repunt d’embassaments

Les reserves del Xúquer han augmentat en 11 hm³ i se situen en el 52,7%; les del Segura sumen 1 hm³ i aconseguixen el 26,7%. La reserva nacional puja al 57,2% amb 32.056 hm³.

PP i Vox s’obrin al fet que les víctimes de la dana declaren en la comissió de Les Corts

PP i Vox han expressat la seua disposició al fet que les associacions de víctimes de la dana compareguen en la comissió d'investigació de Les Corts. Compromís i PSPV han criticat que encara no hi haja data per a reprendre-la.

Desconvoquen la vaga de pescadors valencians després del pacte per a flexibilitzar el control

El sector valencià ha alçat els aturs després d'acordar amb el Govern flexibilitzar l'aplicació del reglament de control de la pesca. Les confraries vigilaran el compliment del pacte.