Una xica detinguda per furtar 30.000 euros a la dona que cuidava en València

 

Este matí de dimecres, cap a les 11.00 hores, agents de la Policia Autonòmica de la ciutat de València han detingut a una xica per, presumptament, furtar més de 30.000 euros a la dona que cuidava, després de furtar-li la targeta de crèdit.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, ha sigut l’entitat bancària de la víctima la que va alertar a la policia, ja que estaven notant moviments estranys en el compte de la seua clienta. Quan els agents van ser avisats, van anar fins a la casa de la dona, i van pillar a la xica, que eixia de la casa amb les seues coses, ja que els fills de la víctima l’havien despedit uns dies abans.

 

La detinguda, que no té cap antecedent, s’havia enterat del número secret de la targeta de la dona i durant este últim mes li va anar furtant els diners poc a poc, ja que cada dia treia uns 1.000 euros, segons apunta l’entitat bancària. Quan el banc va preguntar als familiars si sabien el que estava passant, ells ho van negar, pel que van decidir posar el cas en mans de la policia, moment en que van començar la investigació i van detindre a la xica.

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.