12.5 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

Una xica detinguda per furtar 30.000 euros a la dona que cuidava en València

 

Este matí de dimecres, cap a les 11.00 hores, agents de la Policia Autonòmica de la ciutat de València han detingut a una xica per, presumptament, furtar més de 30.000 euros a la dona que cuidava, després de furtar-li la targeta de crèdit.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, ha sigut l’entitat bancària de la víctima la que va alertar a la policia, ja que estaven notant moviments estranys en el compte de la seua clienta. Quan els agents van ser avisats, van anar fins a la casa de la dona, i van pillar a la xica, que eixia de la casa amb les seues coses, ja que els fills de la víctima l’havien despedit uns dies abans.

 

La detinguda, que no té cap antecedent, s’havia enterat del número secret de la targeta de la dona i durant este últim mes li va anar furtant els diners poc a poc, ja que cada dia treia uns 1.000 euros, segons apunta l’entitat bancària. Quan el banc va preguntar als familiars si sabien el que estava passant, ells ho van negar, pel que van decidir posar el cas en mans de la policia, moment en que van començar la investigació i van detindre a la xica.

Últimes notícies

Desarticulada a Alacant una xarxa de ciberestafes capaç d’enviar milions de SMS i telefonades fraudulentes

La xarxa utilitzava una infraestructura tecnològica de gran capacitat per suplantar organismes oficials i enganyar les víctimes

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida a Alacant

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar d'una tirada la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets i es van recuperar més de 5.800 euros.

Les pensions contributives pujaran un 2,7% en 2026 per mantindre el poder adquisitiu

L’augment garantirà fins a 572 euros més a l’any per a la pensió mitjana de jubilació

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar la bossa a una dona amb quasi 6.000 euros. Va deixar bitllets pel camí i va ser aconseguit als pocs minuts.

Mor una dona de 32 anys en un xoc frontal a Cullera

Un home de 56 anys resulta ferit en l’accident, que ha tingut lloc cap a les 17.15 hores i ha requerit la intervenció dels serveis d’emergència i dels bombers

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.