15.2 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Una xica detinguda per furtar 30.000 euros a la dona que cuidava en València

 

Este matí de dimecres, cap a les 11.00 hores, agents de la Policia Autonòmica de la ciutat de València han detingut a una xica per, presumptament, furtar més de 30.000 euros a la dona que cuidava, després de furtar-li la targeta de crèdit.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, ha sigut l’entitat bancària de la víctima la que va alertar a la policia, ja que estaven notant moviments estranys en el compte de la seua clienta. Quan els agents van ser avisats, van anar fins a la casa de la dona, i van pillar a la xica, que eixia de la casa amb les seues coses, ja que els fills de la víctima l’havien despedit uns dies abans.

 

La detinguda, que no té cap antecedent, s’havia enterat del número secret de la targeta de la dona i durant este últim mes li va anar furtant els diners poc a poc, ja que cada dia treia uns 1.000 euros, segons apunta l’entitat bancària. Quan el banc va preguntar als familiars si sabien el que estava passant, ells ho van negar, pel que van decidir posar el cas en mans de la policia, moment en que van començar la investigació i van detindre a la xica.

Últimes notícies

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.

Els gestors de l’asil d’Aspe neguen apropiació indeguda i admeten que no va haver-hi comptabilitat

Dos responsables de l'asil d'Aspe han negat haver-se apropiat de fons i han assegurat que la residència mai va tindre comptabilitat formal. La Fiscalia els atribuïx administració deslleial, apropiació indeguda i estafa per un forat de 2,15 milions i demana 13 i 8 anys de presó.