Una xica ferida en bolcar amb el cotxe en Castelló de la Plana

 

La Policia Local de Castelló de la Plana, juntament amb una unitat dels Bombers Municipals i una dotació d’emergències sanitàries, han intervingut este matí de dijous en un aparatós accident de trànsit, que s’ha produït cap a les 08.30 hores, en una ronda de circumval·lació al seu pas per l‘avinguda de Casalduch.

 

El sinistre s’ha produït quan un cotxe s’ha eixit de la via i després de xocar contra una barana, ha bolcat i ha quedat creuat sobre un dels dos carrils de circulació. A causa la densitat de trànsit que en eixe moment presentava la ronda de circumval·lació, numerosos conductors han avisat al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 de l’aparatós accident.

 

Uns minuts més tard, han arribat al lloc de l’accident els servicis d’emergències i la Policia Local de la ciutat. Una volta allí, els agents han tallat al trànsit mentes que esl sanitaris han atés a la conductora, qui ha pogut eixir del cotxe per ella mateixa.

 

La persona ferida, P.M.A., de 19 anys, després de ser estabilitzada, ha sigut traslladada fins a l’Hospital General amb pronòstic lleu a causa d’una fractura cervical severa. Per part seua, els bombers municipals han assegurat el cotxe perquè no hi haguera cap possibilitat que este s’incendiara a causa de la bolcada i han procedit a la neteja de la calçada.

Últimes notícies

Confirmen 22 anys de presó per l’assassinat masclista d’Alcoi amb 18 ganivetades

El TSJCV ha confirmat la pena de 22 anys i mig de presó per a l’home que va matar la seua parella a Alcoi el 2022 amb 18 ganivetades. El tribunal descarta totes les al·legacions de la defensa, que ja ha anunciat recurs de cassació davant el Tribunal Suprem.

Dos ferits greus en un xoc amb bolcades a l’AP-7 a Ondara

Un accident entre dos vehicles a l’AP-7, a l’altura d’Ondara, ha deixat dos ferits greus, un pare i la seua filla de Luxemburg, i un ferit lleu, un veí de Pedreguer.

Sisé dia de lluita contra l’incendi forestal de Sogorb amb mitjans terrestres

Els bombers continuen treballant per controlar l’incendi forestal declarat dijous a Sogorb, estabilitzat des de diumenge després de cremar 630 hectàrees. S’ha alçat el confinament a Gàtova, però el nivell 1 del PEIF es manté i les pistes forestals seguixen tancades.

Detinguts tres veïns per vendre cocaïna des de casa a Castelló de Rugat

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones a Castelló de Rugat que, presumptament, venien cocaïna des de la finestra de sa casa. En el registre s’han intervingut més d’un quilo de cocaïna, altres drogues, diners en efectiu i material per a preparar dosis.

Detingut a València un fugit buscant a Alemanya per un intent d’homicidi

La Policia Nacional ha detingut a València un fugit alemany reclamat per un intent d’homicidi amb metralladora comés en 2025.

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.

Osasuna punxa davant un Llevant resistent en un empat sense gols

Osasuna ha empatat 0-0 amb el Llevant en un Sadar ple, després de dominar bona part del partit i topar una vegada i una altra amb un inspirat Ryan. Els granotes, molt sòlids arrere, s'han emportat un punt sense quasi crear perill en atac.