18.3 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Una xica ferida en bolcar amb el cotxe en Castelló de la Plana

 

La Policia Local de Castelló de la Plana, juntament amb una unitat dels Bombers Municipals i una dotació d’emergències sanitàries, han intervingut este matí de dijous en un aparatós accident de trànsit, que s’ha produït cap a les 08.30 hores, en una ronda de circumval·lació al seu pas per l‘avinguda de Casalduch.

 

El sinistre s’ha produït quan un cotxe s’ha eixit de la via i després de xocar contra una barana, ha bolcat i ha quedat creuat sobre un dels dos carrils de circulació. A causa la densitat de trànsit que en eixe moment presentava la ronda de circumval·lació, numerosos conductors han avisat al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 de l’aparatós accident.

 

Uns minuts més tard, han arribat al lloc de l’accident els servicis d’emergències i la Policia Local de la ciutat. Una volta allí, els agents han tallat al trànsit mentes que esl sanitaris han atés a la conductora, qui ha pogut eixir del cotxe per ella mateixa.

 

La persona ferida, P.M.A., de 19 anys, després de ser estabilitzada, ha sigut traslladada fins a l’Hospital General amb pronòstic lleu a causa d’una fractura cervical severa. Per part seua, els bombers municipals han assegurat el cotxe perquè no hi haguera cap possibilitat que este s’incendiara a causa de la bolcada i han procedit a la neteja de la calçada.

Últimes notícies

Almenys 200 tractors se sumen a la manifestació agrària de València contra els acords de la UE

Almenys 200 tractors s'han unit este dijous a València per a protestar contra els acords comercials de la Unió Europea firmats sense reciprocitat, amb el pacte amb Mercosur en el punt de mira. La marxa avança des de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer cap a la Delegació del Govern després de provocar retencions a primera hora.

Marató València firma un acord per a reparar la pista de la UPV amb 120.000 euros i obrir-la a clubs i federats

La Marató València ha acordat amb la UPV aportar 120.000 euros per a reparar la seua pista i obrir-la a clubs i federats. La instal·lació serà homologada després de les obres previstes fins a 2026.

La compravenda de vivendes va caure un 4,1% al novembre en la Comunitat Valenciana i els preus van pujar un 12,7%

Al novembre, la Comunitat Valenciana va registrar un 4,1% menys d'operacions mentres el preu de la vivenda va escalar un 12,7%. A Espanya, les compravendes van baixar un 2,4% i les hipoteques van créixer un 6,5%

71 carreteres seguixen afectades per la borrasca, cap en la xarxa principal

El temporal de neu i pluja manté 71 carreteres amb problemes, amb 19 tancaments i 21 trams amb cadenes, sense afecció en la xarxa principal. Aragó, Astúries, Castella i Lleó i la Comunitat Valenciana concentren les majors incidències.

Alacant acull la Game Jam 2026, una marató de 48 hores per a crear videojocs

La Game Jam 2026 reunix al Parc Científic d'Alacant a uns 70 creadors durant 48 hores per a dissenyar videojocs a partir d'una temàtica sorpresa i amb mentors. L'esdeveniment s'integra en la Global Game Jam i conclourà amb jurat professional i premis.

Danys i talls de trànsit per vents de 118 km/h a Xàtiva

Vents de fins a 118 km/h han provocat nombrosos incidents a Xàtiva, amb talls de vies i tancament del pavelló de voleibol. No consten ferits.

Marc Pubill torna al Ciutat amb l’Atlètic després de deixar 8,4 milions en el Llevant

Marc Pubill torna este dissabte al Ciutat amb la samarreta de l'Atlètic per a mesurar-se al Llevant. La seua eixida a l'Almeria i la plusvàlua de 2025 van reportar 8,4 milions al club valencià.

Femeval veu en l’acord UE-Índia un impuls a les exportacions valencianes del metall

La patronal del metall ha afirmat que el pacte amb l'Índia reduirà aranzels sobre el 96,6% de les exportacions europees i obrirà cooperació tecnològica. Advertix de la necessitat de vigilar impactes desiguals i de complir estàndards per a un benefici equilibrat.