Una xica ferida en bolcar amb el cotxe en Castelló de la Plana

 

La Policia Local de Castelló de la Plana, juntament amb una unitat dels Bombers Municipals i una dotació d’emergències sanitàries, han intervingut este matí de dijous en un aparatós accident de trànsit, que s’ha produït cap a les 08.30 hores, en una ronda de circumval·lació al seu pas per l‘avinguda de Casalduch.

 

El sinistre s’ha produït quan un cotxe s’ha eixit de la via i després de xocar contra una barana, ha bolcat i ha quedat creuat sobre un dels dos carrils de circulació. A causa la densitat de trànsit que en eixe moment presentava la ronda de circumval·lació, numerosos conductors han avisat al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 de l’aparatós accident.

 

Uns minuts més tard, han arribat al lloc de l’accident els servicis d’emergències i la Policia Local de la ciutat. Una volta allí, els agents han tallat al trànsit mentes que esl sanitaris han atés a la conductora, qui ha pogut eixir del cotxe per ella mateixa.

 

La persona ferida, P.M.A., de 19 anys, després de ser estabilitzada, ha sigut traslladada fins a l’Hospital General amb pronòstic lleu a causa d’una fractura cervical severa. Per part seua, els bombers municipals han assegurat el cotxe perquè no hi haguera cap possibilitat que este s’incendiara a causa de la bolcada i han procedit a la neteja de la calçada.

Últimes notícies

Sergio de Larrea esgota fins dissabte el termini per a decidir el seu futur en el draft NBA

El base de València Basket Sergio de Larrea té fins este dissabte per a retirar-se del draft NBA 2026, on les últimes prediccions el col·loquen al final de la primera ronda.

Les víctimes de la DANA reclamen al Constitucional que anul·le l’aforament de Carlos Mazón

L'Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 ha presentat una demanda d'empara al Tribunal Constitucional per a intentar anul·lar l'aforament de Carlos Mazón, que consideren fraudulent, i garantir els drets constitucionals de les víctimes.

Agustinos busca el miracle a Nava per somiar amb l’ascens a l’Asobal

La Fundació Agustinos de Alicante necessita remuntar nou gols este dissabte a la pista del Viveros Herol Nava per aconseguir un històric ascens a la Lliga Asobal, un repte que cap equip de Plata ha assolit fins ara.

Benidorm es convertix en la grada anglesa per a viure el Mundial 2026

Milers d’anglesos i escocesos han triat Benidorm com a base per seguir els partits del Mundial de futbol 2026, la qual cosa ha disparat els vols des del Regne Unit i ha activat un dispositiu especial de seguretat i horaris per a les terrasses.

Anglesos i escocesos convertixen Benidorm en la seua base per viure el Mundial

Milers d’aficionats anglesos i escocesos han triat Benidorm per seguir el Mundial 2026 amb pantalles gegants, més vols alacantins i un dispositiu policial especial.

El Levante ja te data per a tornar al treball en la pretemporada

La plantilla del Levante ha sigut citada el 4 de juliol per a passar les proves mediques a València i iniciar la pretemporada abans del començament de LaLiga a mitjan agost.

Quasi un de cada cinc accidents de moto és mortal o molt greu a Espanya

Un estudi de la Universitat de València alerta que el 19 % dels accidents de moto en vies interurbanes són mortals o amb ferits molt greus, el doble que en altres vehicles, i que la tendència continua a l’alça.

Microorganismes per a tindre edificis vius que generen energia i s’autoreparen

Una investigació internacional amb participació de la Universitat de València proposa integrar comunitats de bacteris en els edificis perquè generen energia, reciclen residus i s’adapten a l’entorn.