Una xica ferida en bolcar amb el cotxe en Castelló de la Plana

 

La Policia Local de Castelló de la Plana, juntament amb una unitat dels Bombers Municipals i una dotació d’emergències sanitàries, han intervingut este matí de dijous en un aparatós accident de trànsit, que s’ha produït cap a les 08.30 hores, en una ronda de circumval·lació al seu pas per l‘avinguda de Casalduch.

 

El sinistre s’ha produït quan un cotxe s’ha eixit de la via i després de xocar contra una barana, ha bolcat i ha quedat creuat sobre un dels dos carrils de circulació. A causa la densitat de trànsit que en eixe moment presentava la ronda de circumval·lació, numerosos conductors han avisat al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 de l’aparatós accident.

 

Uns minuts més tard, han arribat al lloc de l’accident els servicis d’emergències i la Policia Local de la ciutat. Una volta allí, els agents han tallat al trànsit mentes que esl sanitaris han atés a la conductora, qui ha pogut eixir del cotxe per ella mateixa.

 

La persona ferida, P.M.A., de 19 anys, després de ser estabilitzada, ha sigut traslladada fins a l’Hospital General amb pronòstic lleu a causa d’una fractura cervical severa. Per part seua, els bombers municipals han assegurat el cotxe perquè no hi haguera cap possibilitat que este s’incendiara a causa de la bolcada i han procedit a la neteja de la calçada.

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.