12.5 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Un xiquet de 14 anys detingut per agredir i insultar a sa mare en Quart de Poblet

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en una casa de la localitat de Quart de Poblet, en la comarca de l’Horta (València), a un xiquet de 14 anys com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després d‘agredir a sa mare. Pel que pareix, no era la primera volta que es donaven esta classe de fets. 

 

Els fets van tindre lloc cap a les 15.00 hores de la vesprada del divendres, quan els agents que patrullaven per Quart de Poblet, van ser requerits per una dona, en un evident estat d’agitació, demanant ajuda perquè acudiren a sa casa.

 

Els policies ràpidament van anar fins al lloc amb la requeridora i van entrar a la finca que es trobava oberta, localitzant en un dels replans a una dona plorant, i visiblement nerviosa, qui va manifestar que el seu fill acabava d’agredir-la, podent comprovar els agents que tenia diferents esgarrapades i una ferida sagnant en l’esquena.

 

Els veïns van ajudar la víctima

Els agents van saber que moments abans la dona havia arribat de treballar i hauria mantingut una discussió amb el seu fill, ja que li havia demanat diners per a anar-se’n i en dir-li ella que no, este va començar a posar-se agressiu, espentant-la i propinant-li puntades i punyades pel cos, arribant a estampar-li el mòbil contra terra.

 

Diferents veïns que van sentir els crits de socors, van eixir en la seua ajuda, llevant-li al seu fill de damunt, per a continuació demanar ajuda a la policia. Finalment, els agents van entrar en la casa, a on es trobava el menor, que va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar.

Últimes notícies

La federació veïnal demana reunir-se amb Catalá per a desbloquejar la ZBE a València

La federació veïnal sol·licita una reunió directa amb l'alcaldessa per a desbloquejar la Zona de Baixes Emissions, després de mesos sense acord malgrat la pròrroga estatal.

El pont de l’estació de Paiporta continuarà obert al trànsit durant la seua reconstrucció

El pont de l'estació de Paiporta es mantindrà obert amb dos carrils mentres s'intensifiquen les obres. Els treballs seran per fases i hi haurà talls puntuals comunicats amb antelació.

Jordi Sevilla demana al PSOE canviar el rumb i pactar amb grans partits, no amb Junts, ERC ni Podemos

Jordi Sevilla ha instat el PSOE a corregir el rumb i a buscar pactes amb grans partits per a afrontar vivenda i ocupació juvenil, no amb Junts, ERC ni Podemos. Emmarca el seu missatge en el manifest 'Socialdemocràcia 21' i ha demanat a PP i PSOE frenar la polarització.

Catarroja inicia la segona fase de les obres del clavegueram per via d’emergència

L'Ajuntament ha activat una nova actuació de rehabilitació del clavegueram per la via d'emergència després dels danys de la DANA d'octubre. Els treballs es repartixen en diversos punts, duraran huit mesos i compten amb 264.124,11 euros de pressupost.

Pérez Llorca veu el finançament com a ‘cartell electoral’ de Montero i demana una reunió amb presidents

Pérez Llorca sosté que la proposta del Govern manca de consens i la vincula a la candidatura de María Jesús Montero. Reclama una trobada amb tots els presidents autonòmics per a abordar un model real i urgent per a la Comunitat Valenciana.

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model de finançament sense perdedors

La ministra ha reclamat als presidents autonòmics que no bloquegen la reforma del finançament i ha defés que el model no resta a cap comunitat i millora de manera notable els recursos de la Comunitat Valenciana. Agents socials han avalat la proposta i han demanat acompanyar-la d'un fons transitori i de la condonació parcial del deute.

Montero descarta que Feijóo porte a Sánchez un model alternatiu de finançament

Montero ha sostingut que Feijóo no presentarà el dilluns una proposta pròpia de finançament autonòmic perquè no la té. Ha urgit a aprofitar l'oportunitat per a reformar el sistema.

La nova estació de València Sud s’obri este divendres amb més accessibilitat i resiliència

L'estació de València Sud s'obri este divendres, elevada un metre i amb tres ascensors, la qual cosa completa l'accessibilitat de tota la xarxa i reforça la resposta davant temporals. El projecte s'integra en la reconstrucció després de la dana, amb inversions en el complex i un pla anual per a millorar línies.