Un xiquet de 14 anys detingut per agredir i insultar a sa mare en Quart de Poblet

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en una casa de la localitat de Quart de Poblet, en la comarca de l’Horta (València), a un xiquet de 14 anys com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després d‘agredir a sa mare. Pel que pareix, no era la primera volta que es donaven esta classe de fets. 

 

Els fets van tindre lloc cap a les 15.00 hores de la vesprada del divendres, quan els agents que patrullaven per Quart de Poblet, van ser requerits per una dona, en un evident estat d’agitació, demanant ajuda perquè acudiren a sa casa.

 

Els policies ràpidament van anar fins al lloc amb la requeridora i van entrar a la finca que es trobava oberta, localitzant en un dels replans a una dona plorant, i visiblement nerviosa, qui va manifestar que el seu fill acabava d’agredir-la, podent comprovar els agents que tenia diferents esgarrapades i una ferida sagnant en l’esquena.

 

Els veïns van ajudar la víctima

Els agents van saber que moments abans la dona havia arribat de treballar i hauria mantingut una discussió amb el seu fill, ja que li havia demanat diners per a anar-se’n i en dir-li ella que no, este va començar a posar-se agressiu, espentant-la i propinant-li puntades i punyades pel cos, arribant a estampar-li el mòbil contra terra.

 

Diferents veïns que van sentir els crits de socors, van eixir en la seua ajuda, llevant-li al seu fill de damunt, per a continuació demanar ajuda a la policia. Finalment, els agents van entrar en la casa, a on es trobava el menor, que va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar.

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.