Un xiquet de 14 anys detingut per agredir i insultar a sa mare en Quart de Poblet

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en una casa de la localitat de Quart de Poblet, en la comarca de l’Horta (València), a un xiquet de 14 anys com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després d‘agredir a sa mare. Pel que pareix, no era la primera volta que es donaven esta classe de fets. 

 

Els fets van tindre lloc cap a les 15.00 hores de la vesprada del divendres, quan els agents que patrullaven per Quart de Poblet, van ser requerits per una dona, en un evident estat d’agitació, demanant ajuda perquè acudiren a sa casa.

 

Els policies ràpidament van anar fins al lloc amb la requeridora i van entrar a la finca que es trobava oberta, localitzant en un dels replans a una dona plorant, i visiblement nerviosa, qui va manifestar que el seu fill acabava d’agredir-la, podent comprovar els agents que tenia diferents esgarrapades i una ferida sagnant en l’esquena.

 

Els veïns van ajudar la víctima

Els agents van saber que moments abans la dona havia arribat de treballar i hauria mantingut una discussió amb el seu fill, ja que li havia demanat diners per a anar-se’n i en dir-li ella que no, este va començar a posar-se agressiu, espentant-la i propinant-li puntades i punyades pel cos, arribant a estampar-li el mòbil contra terra.

 

Diferents veïns que van sentir els crits de socors, van eixir en la seua ajuda, llevant-li al seu fill de damunt, per a continuació demanar ajuda a la policia. Finalment, els agents van entrar en la casa, a on es trobava el menor, que va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.