Un xiquet de 14 anys detingut per agredir i insultar a sa mare en Quart de Poblet

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en una casa de la localitat de Quart de Poblet, en la comarca de l’Horta (València), a un xiquet de 14 anys com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després d‘agredir a sa mare. Pel que pareix, no era la primera volta que es donaven esta classe de fets. 

 

Els fets van tindre lloc cap a les 15.00 hores de la vesprada del divendres, quan els agents que patrullaven per Quart de Poblet, van ser requerits per una dona, en un evident estat d’agitació, demanant ajuda perquè acudiren a sa casa.

 

Els policies ràpidament van anar fins al lloc amb la requeridora i van entrar a la finca que es trobava oberta, localitzant en un dels replans a una dona plorant, i visiblement nerviosa, qui va manifestar que el seu fill acabava d’agredir-la, podent comprovar els agents que tenia diferents esgarrapades i una ferida sagnant en l’esquena.

 

Els veïns van ajudar la víctima

Els agents van saber que moments abans la dona havia arribat de treballar i hauria mantingut una discussió amb el seu fill, ja que li havia demanat diners per a anar-se’n i en dir-li ella que no, este va començar a posar-se agressiu, espentant-la i propinant-li puntades i punyades pel cos, arribant a estampar-li el mòbil contra terra.

 

Diferents veïns que van sentir els crits de socors, van eixir en la seua ajuda, llevant-li al seu fill de damunt, per a continuació demanar ajuda a la policia. Finalment, els agents van entrar en la casa, a on es trobava el menor, que va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Interceptat a Moixent un conductor drogat després de recórrer 27 quilòmetres en sentit contrari per la A-35 i l’A-33

La Guàrdia Civil de Trànsit investiga a un home de 64 anys que va conduir de nit, sota els efectes de les drogues, 27 quilòmetres en sentit contrari per les autovies A-35 i A-33 fins a ser detingut a Moixent.

Un home de 50 anys resulta ferit per arma blanca en ple carrer a Picassent

Un home de 50 anys va ser apunyalat en el tòrax al carrer Sant Rosa de Picassent i traslladat per una ambulància SAMU a l'Hospital General de València.

Greu una xiqueta de 13 anys atropellada de matinada en l’A-31 a Alacant

Una xiqueta de 13 anys ha resultat ferida greu després de ser atropellada de matinada en l'A-31, a l'altura del polígon Babel d'Alacant, i ha sigut evacuada a l'Hospital General Doctor Balmis.

Núvols, pols en suspensió i caiguda de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte amb augment de la nuvolositat, pols en suspensió i possible pluja feble amb fang, abans d'un diumenge de cels coberts i pluges generalitzades.

Desmantellada a Dénia una plantació de marihuana dirigida per un fugitiu reclamat per Lituània

La Policia Nacional ha desmantellat a Dénia una plantació de marihuana en una vivenda aïllada i ha detingut a dos hòmens, un d'ells reclamat per Lituània amb una orde europea de detenció i lliurament.

Set detinguts a Nules per explotar a 80 migrants en condicions de semiesclavitud

La Guàrdia Civil deté a Nules a set persones per integrar una xarxa de tràfic laboral que explotava a 80 migrants en el camp en condicions de semiesclavitud.

Un llibre denuncia la guerra bruta judicial contra Mónica Oltra com una Inquisició moderna

Un treball acadèmic convertit en llibre sosté que el procés judicial contra Mónica Oltra és un cas acreditat de lawfare i una forma d'Inquisició moderna que danya la qualitat democràtica.

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.