13.9 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

Un xiquet de 14 anys detingut per agredir i insultar a sa mare en Quart de Poblet

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en una casa de la localitat de Quart de Poblet, en la comarca de l’Horta (València), a un xiquet de 14 anys com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després d‘agredir a sa mare. Pel que pareix, no era la primera volta que es donaven esta classe de fets. 

 

Els fets van tindre lloc cap a les 15.00 hores de la vesprada del divendres, quan els agents que patrullaven per Quart de Poblet, van ser requerits per una dona, en un evident estat d’agitació, demanant ajuda perquè acudiren a sa casa.

 

Els policies ràpidament van anar fins al lloc amb la requeridora i van entrar a la finca que es trobava oberta, localitzant en un dels replans a una dona plorant, i visiblement nerviosa, qui va manifestar que el seu fill acabava d’agredir-la, podent comprovar els agents que tenia diferents esgarrapades i una ferida sagnant en l’esquena.

 

Els veïns van ajudar la víctima

Els agents van saber que moments abans la dona havia arribat de treballar i hauria mantingut una discussió amb el seu fill, ja que li havia demanat diners per a anar-se’n i en dir-li ella que no, este va començar a posar-se agressiu, espentant-la i propinant-li puntades i punyades pel cos, arribant a estampar-li el mòbil contra terra.

 

Diferents veïns que van sentir els crits de socors, van eixir en la seua ajuda, llevant-li al seu fill de damunt, per a continuació demanar ajuda a la policia. Finalment, els agents van entrar en la casa, a on es trobava el menor, que va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar.

Últimes notícies

26 entitats denuncien incompliment greu de les lleis LGTBI i identitat de gènere per la Generalitat

Un total de 26 entitats acusen a la Generalitat de desmantellar servicis obligatoris com Orienta Alacant i L'Armari de la Memòria, vulnerant les lleis LGTBI i d'identitat de gènere. Assenyalen opacitat, adjudicació directa i absència de subrogació, amb interrupcions d'atenció i pèrdua de recursos per a milers de persones.

Detingut al Campello un home sense carnet que conduïa un camió de paqueteria

La Policia Local ha detingut a un home en situació irregular que conduïa un camió de repartiment sense carnet i sense documentació. L'Ajuntament incoarà un expedient a l'empresa per facilitar-li el vehicle, amb sancions de 10.000 a 100.000 euros.

Investiguen un robatori amb arma blanca a Castelló: apunyalen a un recaptador i li sostrauen 30.000 euros

La Policia Nacional investiga l'apunyalament d'un home de 37 anys en l'avinguda de Camp de Montiel. Li van robar uns 30.000 euros i va rebre l'alta hores després.

Camarero defén en el Congrés la seua gestió durant la DANA i apunta al Govern central

Susana Camarero compareix davant la comissió del Congrés sobre la DANA de València per a sostindre la gestió del Consell i subratllar responsabilitats del Govern central. La investigació examina decisions i coordinació després de 229 morts en la comunitat.

Torrevieja arranca l’exportació de sal per a desglaç a Europa i preveu superar 250.000 tones

NCAST ha posat en marxa la campanya marítima amb destinació principal al nord d'Europa i preveu superar 250.000 tones; l'inici s'ha retardat per la calor.

Dilluns amb intervals nuvolosos, pluges febles i ratxes molt fortes de vent en la Comunitat Valenciana

La setmana arranca amb nuvolositat variable, possibilitat de pluges febles en el nord de l'interior i ratxes molt fortes de vent en punts de València i Alacant. El dimarts tendirà a buidar amb descens de temperatures.

Avís groc per vents de 70 a 80 km/h a l’interior i litoral de València i Alacant

Aemet decretarà des de les 10 h l'avís groc per vent en interior i litoral de València i Alacant. L'alerta es prolongarà fins a les 21.59 h i la Vega Baixa quedarà fora.

Iñaki Peña assumix el colp de Vinícius com un llance del joc després del 2-2 davant el Reial Madrid

El porter de l'Elx va lamentar els dos punts que es van escapar davant el Reial Madrid i va evitar la polèmica pel contacte amb Vinícius en l'acció prèvia al 2-2.