Un xiquet de 14 anys detingut per agredir i mossegar a sa mare per no comprar-li un patinet en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut esta nit de dimecres en una localitat de la província de València a un menor, de 14 anys, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l‘àmbit familiar, després de pegar i mossegar a sa mare, després de la negativa d’esta a comprar-li un patinet

 

Els fets han passat cap a les 22.30 hores de la nit, quan els agents que feien faenes de prevenció, han sigut  alertats per la Sala del 091, perquè es dirigiren a una casa d’una localitat valenciana, a on un menor estava bastonejant la porta a on vivia sa mare i a la que havia agredit unes hores abans.

 

La patrulla s’ha dirigit immediatament al lloc, a on han trobat  al menor, que va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, ja que tenien coneixement que eixe mateix matí havia agredit a sa mare, en dos ocasions. Primer havia pegat una punyada a sa mare i després una mossegada en el pòmul, després d’haver-se negat novament a comprar-li un patinet, ja que no podia fer front a eixa despesa.

 

El detingut, sense antecedents policials, ha sigut entregat a la seua iaia, després de posar els fets en coneixement de la Fiscalia de Menors. 

Últimes notícies

Avís groc per calor extrema al litoral sud d’Alacant amb fins a 40 graus

Aemet ha activat per a la vesprada d’este dilluns l’avís groc per calor al litoral sud d’Alacant, on es poden arribar localment als 40 graus.

Un accident en la A-7 col·lapsa l’entrada a Torrent amb fins a quatre quilòmetres d’aturades

Un accident per abast en la A-7, en sentit Alacant i a l’altura de Torrent, ha obligat a tallar un carril i ha generat retencions que han arribat als quatre quilòmetres, ara reduïdes a uns dos.

Intervals nuvolosos i descens de les màximes a l’interior i nord d’Alacant este dilluns

El dilluns arribarà amb intervals nuvolosos a la Comunitat Valenciana i un descens de les màximes a l’extrem interior i nord d’Alacant, mentres que dimarts s’espera ambient més assolellat i un lleuger repunt tèrmic a l’interior.

Detinguda a Pilar de la Horadada per conduir en sentit contrari i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i agredir un policia local quan anava a sotmetre's a una prova d'alcoholèmia.

Detenen una conductora a Pilar de la Horadada per conducció temerària i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i mossegar un policia local quan l’anaven a sotmetre a una prova d’alcoholèmia.

Lesió de Bigas i De Santiago complica la pretemporada de l’Elx

Pedro Bigas i Yago de Santiago encara no han jugat cap minut amb l’Elx en esta pretemporada per problemes físics. Altres jugadors com Adam Boayar, Matías Dituro i Abiel Osorio també continuen fora de combat per lesió o tràmits burocràtics.

El Consell retreu al PSPV la precarietat del servici de bombers forestals en época del Botànic

La Generalitat ha acusat el PSPV-PSOE de cinisme polític i d’haver precaritzat el servici de bombers forestals durant els governs del Botànic, després que els socialistes denunciaran que el Consell del PP no va executar el 21 % del pressupost de contractació de 2025. L’Executiu actual defensa que ha impulsat la major transformació de la SGISE, amb més unitats operatives tot l’any i un augment de la plantilla.

Els bombers continuen refrescant Tales i Eslida després de l’incendi de la Vall d’Uixó

Cinc unitats de Bombers Forestals i diversos efectius del Consorci de Castelló treballen hui en la fase de refresc de l’incendi de la Vall d’Uixó, amb especial vigilància a Tales i Eslida després de cremar 9.568 hectàrees.
FILMOTECA D'ESTIU