Un xiquet de 14 anys detingut per agredir i mossegar a sa mare per no comprar-li un patinet en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut esta nit de dimecres en una localitat de la província de València a un menor, de 14 anys, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l‘àmbit familiar, després de pegar i mossegar a sa mare, després de la negativa d’esta a comprar-li un patinet

 

Els fets han passat cap a les 22.30 hores de la nit, quan els agents que feien faenes de prevenció, han sigut  alertats per la Sala del 091, perquè es dirigiren a una casa d’una localitat valenciana, a on un menor estava bastonejant la porta a on vivia sa mare i a la que havia agredit unes hores abans.

 

La patrulla s’ha dirigit immediatament al lloc, a on han trobat  al menor, que va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, ja que tenien coneixement que eixe mateix matí havia agredit a sa mare, en dos ocasions. Primer havia pegat una punyada a sa mare i després una mossegada en el pòmul, després d’haver-se negat novament a comprar-li un patinet, ja que no podia fer front a eixa despesa.

 

El detingut, sense antecedents policials, ha sigut entregat a la seua iaia, després de posar els fets en coneixement de la Fiscalia de Menors. 

Últimes notícies

Passa a disposició judicial l’assassí masclista de Callosa de Segura

L’home que va confessar haver estrangulat Patricia, de 48 anys, en el domicili que compartien a Callosa de Segura ha passat este matí a disposició judicial als jutjats d’Orihuela. El crim és el número 23 per violència masclista a Espanya en 2026 i el quart a la Comunitat Valenciana.

El valencià Ricardo Ten lidera Espanya en els Europeus de ciclisme paralímpic en carretera

El valencià Ricardo Ten, catorze vegades campió del món, i la handbiker Manuela Vos encapçalen la selecció espanyola de ciclisme paralímpic que competirà del 12 al 14 de juny als Europeus de carretera a Maniago i Montereale Valcellina, acompanyats pel retorn de Luis Miguel García-Marquina.

Emergències reserva 21,3 dels 234 milions del seu pressupost per a actuacions per la dana

La Conselleria d'Emergència i Interior, dirigida per Juan Carlos Valderrama, destina 21,3 milions d'euros del pressupost total de 234,2 milions de 2026 a actuacions derivades de la dana i defensa un model valencià de seguretat i emergències més robust. L'oposició critica la paràlisi i les prioritats de la Conselleria, mentres Vox avala les comptes amb matisos.

Un València Basket en alerta busca el pas a semifinals per la via ràpida a Bilbao

El València Basket visita divendres Miribilla amb un 1-0 a favor davant el Surne Bilbao Basket i l’opció de tancar l’eliminatòria, però conscient de la capacitat dels bascos per controlar el seu joc.

Carles Esteve assegura que Compromís se sent còmode amb la candidatura de Mónica Oltra a l’alcaldia

El diputat de Compromís i portaveu d’Iniciativa Carles Esteve defensa que tota la coalició està còmoda amb què Mónica Oltra encapçale la candidatura a l’alcaldia de València i critica el ‘lawfare’ contra l’exvicepresidenta del Consell.

El Barça vol allargar el seu domini a la Copa del Rei a Alacant amb plaça europea en joc

El Centre de Tecnificació d Alacant acull des de divendres fins diumenge la fase final de la Copa del Rei d handbol, amb un Barça hegemònic, debut del Horneo en l elit i una plaça europea en joc.

El valencià Roberto Bou s’estrena en la Gigante de Piedra amb opcions màximes de triomf

La 14a edició de la Gigante de Piedra, este dissabte a l’Alcora, reunirà 300 ciclistes en un traçat extrem de 200 km, amb el debut en la prova reina de Roberto Bou i Anna Bello com a gran favorita femenina.

El Barça vol mantindre la seua supremacia en una Copa del Rei d’Alacant amb bitllet europeu

El Centre de Tecnificació d’Alacant acull des de divendres fins diumenge la fase final de la Copa del Rei d’handbol, amb un Barça dominador i una plaça europea en joc per als finalistes.