Un xiquet de 14 anys detingut per agredir i mossegar a sa mare per no comprar-li un patinet en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut esta nit de dimecres en una localitat de la província de València a un menor, de 14 anys, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l‘àmbit familiar, després de pegar i mossegar a sa mare, després de la negativa d’esta a comprar-li un patinet

 

Els fets han passat cap a les 22.30 hores de la nit, quan els agents que feien faenes de prevenció, han sigut  alertats per la Sala del 091, perquè es dirigiren a una casa d’una localitat valenciana, a on un menor estava bastonejant la porta a on vivia sa mare i a la que havia agredit unes hores abans.

 

La patrulla s’ha dirigit immediatament al lloc, a on han trobat  al menor, que va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, ja que tenien coneixement que eixe mateix matí havia agredit a sa mare, en dos ocasions. Primer havia pegat una punyada a sa mare i després una mossegada en el pòmul, després d’haver-se negat novament a comprar-li un patinet, ja que no podia fer front a eixa despesa.

 

El detingut, sense antecedents policials, ha sigut entregat a la seua iaia, després de posar els fets en coneixement de la Fiscalia de Menors. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Cremà infantil convertix en cendra més de 380 minifallas plenes de jocs, riures i somnis

Més de 380 falles infantils de València han cremat en la Cremà, culminant un any de treball artístic i emocions per a milers de xiquets, amb la secció Especial i la falla municipal com a grans focus.

Emilio de Just curta l’última orella de la fira de Falles en una vesprada amb opcions de major triomf

Emilio de Justo va tallar l'última orella de la fira de Falles de València després d'una seriosa correguda de Núñez del Cuvillo, marcada pel vent i per bous amb opcions de major èxit.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.