19.8 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Un xiquet de 14 anys detingut per agredir i mossegar a sa mare per no comprar-li un patinet en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut esta nit de dimecres en una localitat de la província de València a un menor, de 14 anys, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l‘àmbit familiar, després de pegar i mossegar a sa mare, després de la negativa d’esta a comprar-li un patinet

 

Els fets han passat cap a les 22.30 hores de la nit, quan els agents que feien faenes de prevenció, han sigut  alertats per la Sala del 091, perquè es dirigiren a una casa d’una localitat valenciana, a on un menor estava bastonejant la porta a on vivia sa mare i a la que havia agredit unes hores abans.

 

La patrulla s’ha dirigit immediatament al lloc, a on han trobat  al menor, que va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, ja que tenien coneixement que eixe mateix matí havia agredit a sa mare, en dos ocasions. Primer havia pegat una punyada a sa mare i després una mossegada en el pòmul, després d’haver-se negat novament a comprar-li un patinet, ja que no podia fer front a eixa despesa.

 

El detingut, sense antecedents policials, ha sigut entregat a la seua iaia, després de posar els fets en coneixement de la Fiscalia de Menors. 

Últimes notícies

Mads Pedersen serà operat el dijous per fractures de clavícula i nina

El danés de Lidl-Trek serà intervingut després de fracturar-se la nina esquerra i la clavícula dreta en una caiguda massiva en la primera etapa de la Volta a la Comunitat Valenciana. L'equip prioritza la seua recuperació i comunicarà el seu retorn més avant.

El València enllaça quatre eliminacions coperes seguides davant equips de Primera a Mestalla

El València va tornar a caure en la Copa del Rei davant un rival de la seua categoria i ja suma quatre eliminacions consecutives a Mestalla. L'última ensopegada va arribar enfront de l'Athletic (1-2), decidit amb un gol en el minut 96.

El Llevant aconseguix 20.948 abonats i frega el seu rècord històric

El club suma 20.948 abonats després de l'última actualització i es queda a 496 del màxim de 2019-20. La millor entrada va ser davant el Barcelona amb 23.415 assistents

Retards en L1 i L2 de Metrovalencia per un senglar en les vies

La presència d'un senglar en les vies entre Burjassot, Entroncament i Campanar ha obligat a reduir la velocitat i ha generat demores en L1 i L2, mentres el Seprona intenta capturar-ho.

Rescaten a un matrimoni atrapat en esfondrar-se el sostre de la seua vivenda a Elda

Un matrimoni ha sigut rescatat després de quedar atrapat per la solsida del sostre de la seua vivenda de dos plantes a Elda. Els dos han sigut traslladats a l'hospital després de la primera assistència.

Localitzen en el Palau de Llíria ‘La Camusa’ de Sorolla, desapareguda des dels 70

La Policia Nacional ha recuperat el retrat 'La Camusa' de Joaquín Sorolla en el Palau de Llíria, al costat de dos obres de José Moreno Carbonero. Les peces van pertànyer a l'extinta Societat Espanyola d'Amics de l'Art i passaran a la disposició de l'Estat en constatar-se la seua titularitat pública.

Catorze artistes valencians exploren el cos en ‘Cos. Resistència. Combat’

L'esbarzer de la Saïdia inaugura este divendres 'Cos. Resistència. Combat', amb 14 artistes valencians que exploren el cos com a territori de resistència des de l'esport, la sexualitat i la guerra. La mostra recorre a fotografia, il·lustració, escultura, videoart i performance i inclou un homenatge a Roberta Marrero.

Localitzen en el Palau de Llíria el quadre de Sorolla ‘La Camusa’, desaparegut en els 70

La Policia ha recuperat el retrat d'Isabel de Borbó pintat per Sorolla, al costat de dos obres de Moreno Carbonero, després de rastrejar la seua procedència a Llíria. Les peces van pertànyer a l'extinta Societat Espanyola d'Amics de l'Art i passaran a la disposició de l'Estat.