Un xiquet, de 13 anys, ferit greu en un accident de bicicleta en la CV-15, a l’altura de Vilafranca

CV-15, carretera que unix Ares i Vilafranca

L’accident s’ha produït en la CV-15, entre Vilafranca i Ares | Google Maps

 

Un xiquet, de 13 anys, ha resultat ferit greu este divendres en caure amb la bicicleta en la CV-15, en Vilafranca, en la comarca de l’Alt Maestrat (Castelló), segons han informat des del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat.

 

El CICU ha rebut l’avís de l’accident, que s’ha prpduït en la carretera que unix Vilafranca i Ares, cap a les cinc de la vesprada i, ràpidament, ha mobilitzat a un metge d’Atenció Primària i una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU).

 

En arribar, els professionals mèdics han atés al menor, que ha patit lesions greus en diferents parts del cos, i l’han traslladat a l’hospital General Universitari de Castelló en l’ambulància de suport vital avançat.

Últimes notícies

La mobilitat per carretera cau un 60 % en la Comunitat per l’alerta roja

La Generalitat ha confirmat una caiguda del 60 % del trànsit rodat a la Comunitat Valenciana després de l’activació de l’alerta roja per pluges, sense incidents greus fins ara. Les comarques del litoral sud de València, el nord d’Alacant i el nord de Castelló concentren la major intensitat de precipitació.

Aemet activa avís roig per pluges a Castelló i el litoral de València este divendres

Aemet manté per a este divendres l’avís roig per pluges molt intenses a tota la província de Castelló i el litoral de València, amb fins a 90 litres en una hora. El litoral d’Alacant estarà en nivell taronja i l’interior de València i Alacant en nivell groc.

Lionel Messi es converteix en el nou amo del CD Eldense

El CD Eldense ha confirmat l’adquisició del club per part de Lionel Messi, a l’espera del vistiplau del Consell Superior de Deportes.

L’aiguat descarrega 80 litres en 40 minuts a Yátova i activa els avisos a l’interior

Les pluges han deixat en el municipi de Yátova fins a 80 litres per metre quadrat en 40 minuts i més de 100 litres en altres punts de l’interior en poques hores, sobretot a les comarques de Castelló.

Emergències manté l’alerta roja a la Comunitat Valenciana fins divendres de matinada

El Centre de Coordinació d’Emergències manté l’alerta roja per pluges fins demà divendres per evitar avisos nocturns d’Es-Alert i davant una situació meteorològica molt canviant.

Preemergència hidrològica groga per risc d’inundacions al Baix i Alt Túria

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al Baix Túria i Alt Túria i ha demanat als ajuntaments que reforcen la vigilància dels punts més conflictius.

Renfe talla els Rodalia i els Euromed des de València per l’alerta roja per pluges

Renfe ha suspés des de les 18.00 hores la circulació dels trens de Rodalia de València, de Mitjana Distància i dels Euromed i Intercity que connecten amb Catalunya, per l’alerta roja per pluges i tempestes.

Tercer avís Es-Alert per la gota freda a l’interior sud de Castelló

El Centre de Coordinació d’Emergències ha llançat el tercer missatge Es-Alert del dia a l’interior sud de Castelló en elevar-se l’avís per pluges a nivell roig. La població ha de limitar els desplaçaments, evitar barrancs i seguir les instruccions de seguretat.