Un xiquet, de 13 anys, ferit greu en un accident de bicicleta en la CV-15, a l’altura de Vilafranca

CV-15, carretera que unix Ares i Vilafranca

L’accident s’ha produït en la CV-15, entre Vilafranca i Ares | Google Maps

 

Un xiquet, de 13 anys, ha resultat ferit greu este divendres en caure amb la bicicleta en la CV-15, en Vilafranca, en la comarca de l’Alt Maestrat (Castelló), segons han informat des del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat.

 

El CICU ha rebut l’avís de l’accident, que s’ha prpduït en la carretera que unix Vilafranca i Ares, cap a les cinc de la vesprada i, ràpidament, ha mobilitzat a un metge d’Atenció Primària i una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU).

 

En arribar, els professionals mèdics han atés al menor, que ha patit lesions greus en diferents parts del cos, i l’han traslladat a l’hospital General Universitari de Castelló en l’ambulància de suport vital avançat.

Últimes notícies

Set de cada deu directives valencianes treballen en empreses liderades per dones

Quasi el 70% de les empresàries i directives de la Comunitat Valenciana desenrotllen la seua carrera en companyies encapçalades per dones, un entorn que impulsa noves oportunitats i referents femenins.

Un milió d’euros per a modernitzar el regadiu del nispro a Callosa d’en Sarrià

El Govern destina un milió d'euros a implantar tecnologia de reg de precisió en els cultius de nispro i alvocat de Callosa d'en Sarrià, amb l'objectiu d'optimitzar l'ús de l'aigua i reforçar la sostenibilitat del camp valencià.

Morant qüestiona la Justícia per no citar a Mazón ni com investigat ni com a testimoni per la DANA

Diana Morant critica que la Justícia no cite a Carlos Mazón ni com investigat ni com a testimoni per la DANA d'octubre de 2024 i es pregunta si eixa decisió suposa impunitat.

Girona i Elx es juguen la salvació en una final a vida o mort en Montilivi

Girona i Elx arriben a l'última jornada de LaLiga obligats a puntuar en Montilivi per a seguir en Primera: als locals només els val guanyar i als il·licitans els n'hi ha prou amb empatar.

La exalcaldesa de Chiva afirma que no va rebre instruccions oficials durant la DANA del 29 d’octubre

La exalcaldesa de Chiva sosté davant la jutgessa que cap organisme oficial la va informar ni li va donar instruccions durant la DANA del 29 d'octubre i que desconeixia l'existència del Cecopal.

Castelló recupera la Copa d’Europa de clubs amb 580 atletes de dotze països

La Copa d'Europa de clubs torna després de set anys d'absència i es disputa este cap de setmana en l'estadi Gaetà Huguet de Castelló, amb 580 atletes de dotze països i 24 equips masculins i femenins.

Educació condiciona la represa de la negociació amb els sindicats al document compromés

Educació reprendrà la negociació amb els sindicats docents quan reba el document compromés, després de més de 30 reunions i una oferta de 200 euros mensuals per docent i més de seixanta mesures.

Evacuada la segona planta de l’Hospital de Torrevieja per un incendi sense ferits

Un incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja ha obligat a desallotjar la zona. El foc continua actiu i no s'han registrat ferits.