Un xiquet s’estaca una xeringa en el peu mentres jugava en la platja de la Malva-rosa

Imatge d’arxiu de la Malva-rosa | Cedida

 

Este passat dimecres de vesprada un xiquet de 7 anys es punxava amb una xeringa en el peu mentres jugava amb la seua família en l’arena de la platja de la Malva-rosa de València, segons informava el diari Las Provincias.

 

Els fets van ocórrer en la zona front a l’hospital de la Malva-rosa, on el menut estava jugant amb els seus pares i el seu germà de 9 anys. El xiquet, en notar la punxada en el taló dret, va començar a plorar. Els seus pares, en vore que tenia una xeringa clavada en el peu, es van angoixar molt i van actuar amb rapidesa, ja que tenien por que el xiquet s’haguera infectat d’algun virus, com el VIH, amb eixa xeringa.

 

El pare del menut el va portar en braços a l’hospital de la Malva-rosa, amb la xeringa encara enganxada al peu. Segons recollia Las Provincias, a través del testimoni dels pares, els van atendre ràpidament, li van curar la ferida i els van comentar que hi havia poques probabilitats de què la xeringa estiguera infectada.

 

En este sentit, un metge els va explicar que els virus i bacteris estan poc temps en les superfícies on hi ha hagut sang o altres fluids, i en este cas la xeringa tenia òxid, i per tant faria temps que estava en la platja.

 

Tot i això, els pares continuen preocupats, a l’espera dels primers resultats de les anàlisis de sang, que arribaran dilluns. A més, les proves hauran de repetir-se de forma periòdica (als tres mesos, sis mesos, un any i dos anys), per a descartar infeccions per complet.

 

Quan van ocórrer els fets, la platja estava plena de gent prenent el sol o jugant en les zones d’arena. Els pares, segons el testimoni recollit en Las Provincias, van reclamar una millor neteja de les zones de la platja, ja que la xeringa portava prou temps allí, i van criticar l’incivisme de qui la va abandonar en l’arena.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Desmantellada una plantació interior de marihuana en una vivenda de la falda del Montgó a Dénia

Dos hòmens de 38 i 47 anys, amb antecedents, han sigut detinguts després de desmantellar una plantació interior en una vivenda del Montgó, a Dénia. La Policia va intervindre 46,77 quilos de fulla, 13,07 de picada i 10.500 euros.

Germán Valera: ‘Davant el Reial Madrid hem de saber patir’

Germán Valera va afirmar que l'Elx haurà de saber patir al Bernabéu i minimitzar errors per a optar a un bon resultat. Malgrat la mala ratxa fora, va recordar el 2-2 de la primera volta com a referència.

Morrissey suspén el seu concert de hui a València per soroll i falta de somni

El músic ha anunciat que no podrà actuar esta nit a València per falta de descans 'degut al soroll' en plena preparació de les Falles. Va arribar des de Milà per carretera i afirma que així és inviable eixir a l'escenari

L’aeroport de València bat rècord al febrer amb 786.589 passatgers i puja un 3,6%

L'aeroport de València va aconseguir al febrer 786.589 passatgers, màxim per a un mes de febrer i un 3,6% més interanual. El trànsit internacional va tirar del creixement malgrat el lleuger descens de vols.

Mor un home de 59 anys d’un tret al balcó de la seua casa a Alacant

Un home de 59 anys ha mort després de rebre un tret quan era al balcó de la seua casa en el barri de Carolines Altes. La Policia investiga i no hi ha detencions.

El 85,8% del personal sanitari valencià ha patit agressions en el treball, segons CCOO

Un estudi amb 3.000 enquestes conclou que les agressions són estructurals i s'han cronificado. La infradenuncia s'explica per por, desconfiança i falta de suport.

L’arquitecte que cus indumentària fallera per a la seua família i l’ensenya en el casal

Javier Sebastiá, arquitecte i faller, va aprendre des de zero a cosir vestits de valenciana per a la seua filla i hui compartix l'aprés amb un taller gratuït en el seu casal.

El Consell baixarà impostos i reduirà la burocràcia per a impulsar la ramaderia extensiva

La Generalitat ha anunciat l'eliminació del ITP per a explotacions extensives i un pla 2026-2030 amb 70 mesures per a simplificar tràmits, promoure el producte i reforçar el relleu generacional.