Un xiquet s’estaca una xeringa en el peu mentres jugava en la platja de la Malva-rosa

Imatge d’arxiu de la Malva-rosa | Cedida

 

Este passat dimecres de vesprada un xiquet de 7 anys es punxava amb una xeringa en el peu mentres jugava amb la seua família en l’arena de la platja de la Malva-rosa de València, segons informava el diari Las Provincias.

 

Els fets van ocórrer en la zona front a l’hospital de la Malva-rosa, on el menut estava jugant amb els seus pares i el seu germà de 9 anys. El xiquet, en notar la punxada en el taló dret, va començar a plorar. Els seus pares, en vore que tenia una xeringa clavada en el peu, es van angoixar molt i van actuar amb rapidesa, ja que tenien por que el xiquet s’haguera infectat d’algun virus, com el VIH, amb eixa xeringa.

 

El pare del menut el va portar en braços a l’hospital de la Malva-rosa, amb la xeringa encara enganxada al peu. Segons recollia Las Provincias, a través del testimoni dels pares, els van atendre ràpidament, li van curar la ferida i els van comentar que hi havia poques probabilitats de què la xeringa estiguera infectada.

 

En este sentit, un metge els va explicar que els virus i bacteris estan poc temps en les superfícies on hi ha hagut sang o altres fluids, i en este cas la xeringa tenia òxid, i per tant faria temps que estava en la platja.

 

Tot i això, els pares continuen preocupats, a l’espera dels primers resultats de les anàlisis de sang, que arribaran dilluns. A més, les proves hauran de repetir-se de forma periòdica (als tres mesos, sis mesos, un any i dos anys), per a descartar infeccions per complet.

 

Quan van ocórrer els fets, la platja estava plena de gent prenent el sol o jugant en les zones d’arena. Els pares, segons el testimoni recollit en Las Provincias, van reclamar una millor neteja de les zones de la platja, ja que la xeringa portava prou temps allí, i van criticar l’incivisme de qui la va abandonar en l’arena.

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA estudia huit possibles víctimes mortals més fins a arribar a 240

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha représ les declaracions de testimonis i valora sumar huit possibles víctimes mortals més, que elevarien el balanç a 240 morts segons els informes forenses.

Dissabte estable a la Comunitat amb fins a 30 graus a la costa

La Comunitat Valenciana viurà este dissabte una jornada d’oratge estable, amb cels poc nuvolosos i màximes de fins a 30 graus a la costa i descens lleu en l’interior de València.

Corberán assume la responsabilitat i busca una reacció del València a Vitòria

Carlos Corberán admet que és el màxim responsable dels mals resultats del València, cuer amb un punt, i apel·la a reaccionar dimarts a Vitòria després de la derrota contra el Sevilla.

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.