Un xiquet s’estaca una xeringa en el peu mentres jugava en la platja de la Malva-rosa

Imatge d’arxiu de la Malva-rosa | Cedida

 

Este passat dimecres de vesprada un xiquet de 7 anys es punxava amb una xeringa en el peu mentres jugava amb la seua família en l’arena de la platja de la Malva-rosa de València, segons informava el diari Las Provincias.

 

Els fets van ocórrer en la zona front a l’hospital de la Malva-rosa, on el menut estava jugant amb els seus pares i el seu germà de 9 anys. El xiquet, en notar la punxada en el taló dret, va començar a plorar. Els seus pares, en vore que tenia una xeringa clavada en el peu, es van angoixar molt i van actuar amb rapidesa, ja que tenien por que el xiquet s’haguera infectat d’algun virus, com el VIH, amb eixa xeringa.

 

El pare del menut el va portar en braços a l’hospital de la Malva-rosa, amb la xeringa encara enganxada al peu. Segons recollia Las Provincias, a través del testimoni dels pares, els van atendre ràpidament, li van curar la ferida i els van comentar que hi havia poques probabilitats de què la xeringa estiguera infectada.

 

En este sentit, un metge els va explicar que els virus i bacteris estan poc temps en les superfícies on hi ha hagut sang o altres fluids, i en este cas la xeringa tenia òxid, i per tant faria temps que estava en la platja.

 

Tot i això, els pares continuen preocupats, a l’espera dels primers resultats de les anàlisis de sang, que arribaran dilluns. A més, les proves hauran de repetir-se de forma periòdica (als tres mesos, sis mesos, un any i dos anys), per a descartar infeccions per complet.

 

Quan van ocórrer els fets, la platja estava plena de gent prenent el sol o jugant en les zones d’arena. Els pares, segons el testimoni recollit en Las Provincias, van reclamar una millor neteja de les zones de la platja, ja que la xeringa portava prou temps allí, i van criticar l’incivisme de qui la va abandonar en l’arena.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.