Un xiquet s’estaca una xeringa en el peu mentres jugava en la platja de la Malva-rosa

Imatge d’arxiu de la Malva-rosa | Cedida

 

Este passat dimecres de vesprada un xiquet de 7 anys es punxava amb una xeringa en el peu mentres jugava amb la seua família en l’arena de la platja de la Malva-rosa de València, segons informava el diari Las Provincias.

 

Els fets van ocórrer en la zona front a l’hospital de la Malva-rosa, on el menut estava jugant amb els seus pares i el seu germà de 9 anys. El xiquet, en notar la punxada en el taló dret, va començar a plorar. Els seus pares, en vore que tenia una xeringa clavada en el peu, es van angoixar molt i van actuar amb rapidesa, ja que tenien por que el xiquet s’haguera infectat d’algun virus, com el VIH, amb eixa xeringa.

 

El pare del menut el va portar en braços a l’hospital de la Malva-rosa, amb la xeringa encara enganxada al peu. Segons recollia Las Provincias, a través del testimoni dels pares, els van atendre ràpidament, li van curar la ferida i els van comentar que hi havia poques probabilitats de què la xeringa estiguera infectada.

 

En este sentit, un metge els va explicar que els virus i bacteris estan poc temps en les superfícies on hi ha hagut sang o altres fluids, i en este cas la xeringa tenia òxid, i per tant faria temps que estava en la platja.

 

Tot i això, els pares continuen preocupats, a l’espera dels primers resultats de les anàlisis de sang, que arribaran dilluns. A més, les proves hauran de repetir-se de forma periòdica (als tres mesos, sis mesos, un any i dos anys), per a descartar infeccions per complet.

 

Quan van ocórrer els fets, la platja estava plena de gent prenent el sol o jugant en les zones d’arena. Els pares, segons el testimoni recollit en Las Provincias, van reclamar una millor neteja de les zones de la platja, ja que la xeringa portava prou temps allí, i van criticar l’incivisme de qui la va abandonar en l’arena.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant responsabilitza al PP del problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana

Morant ha responsabilitzat al PP del problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana i ha exigit la dimissió de l'alcalde d'Alacant. Ha denunciat canvis normatius que, al seu juí, afavorixen a càrrecs i bloquegen la baixada del lloguer al no aplicar la llei estatal.

Corberán veu el València-Osasuna com una oportunitat per a recuperar sensacions a Mestalla

El tècnic del València va subratllar la importància de tornar a Mestalla després de dos eixides i va analitzar el bon moment d'Osasuna, l'estat de la seua plantilla i les lesions.

Elx i Espanyol creuen les seues males ratxes a la recerca d’un punt d’inflexió

Els dos arriben amb els pitjors números de 2026 i veuen el dol en el Martínez Valero com una oportunitat per a reinicialitzar la seua temporada. Elx recupera peces i l'Espanyol necessita blindar-se arrere.

Eusebio Càceres vola al seu octau títol nacional de longitud en pista coberta a València

Eusebio Càceres es va proclamar campió d'Espanya baix sostre amb 8,19 m a València, el seu octau or, i va certificar el bitllet per als Mundials de Torun. Héctor Santos (8,03) i Jaime Guerra (8,01) van completar el podi en un concurs de gran nivell.

València vol oxigen davant un Osasuna que apunta a Europa

El València, 16é amb 26 punts, rep a un Osasuna en ratxa (33 punts i sis jornades sense perdre) en un dol que creua urgències i ambició europea.

Morant insistix que Mazón no pot aguantar ni un minut més com a diputat aforat en Les Corts

Morant ha exigit que Carlos Mazón no seguisca ni un minut més com a diputat aforat en Les Corts després de la investigació per la DANA i les contradiccions sobre el seu parador. Ha demanat al PP que l'aparte i ha suggerit eleccions si encara creen tindre legitimitat.

Morant acusa el PP de ser el problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha acusat el PP de ser el principal obstacle per a resoldre la vivenda en la Comunitat Valenciana. Ha denunciat canvis en la VPO, el bloqueig de la Llei de Vivenda i ha demanat la dimissió de Luis Barcala.

Morant insistix que Mazón no pot aguantar ni un minut més com a diputat en Les Corts

Diana Morant ha reclamat que Carlos Mazón deixe el seu escó i ha demanat al PP que l'a part de la vida política després de les últimes novetats del cas per la DANA.