Un xiquet s’estaca una xeringa en el peu mentres jugava en la platja de la Malva-rosa

Imatge d’arxiu de la Malva-rosa | Cedida

 

Este passat dimecres de vesprada un xiquet de 7 anys es punxava amb una xeringa en el peu mentres jugava amb la seua família en l’arena de la platja de la Malva-rosa de València, segons informava el diari Las Provincias.

 

Els fets van ocórrer en la zona front a l’hospital de la Malva-rosa, on el menut estava jugant amb els seus pares i el seu germà de 9 anys. El xiquet, en notar la punxada en el taló dret, va començar a plorar. Els seus pares, en vore que tenia una xeringa clavada en el peu, es van angoixar molt i van actuar amb rapidesa, ja que tenien por que el xiquet s’haguera infectat d’algun virus, com el VIH, amb eixa xeringa.

 

El pare del menut el va portar en braços a l’hospital de la Malva-rosa, amb la xeringa encara enganxada al peu. Segons recollia Las Provincias, a través del testimoni dels pares, els van atendre ràpidament, li van curar la ferida i els van comentar que hi havia poques probabilitats de què la xeringa estiguera infectada.

 

En este sentit, un metge els va explicar que els virus i bacteris estan poc temps en les superfícies on hi ha hagut sang o altres fluids, i en este cas la xeringa tenia òxid, i per tant faria temps que estava en la platja.

 

Tot i això, els pares continuen preocupats, a l’espera dels primers resultats de les anàlisis de sang, que arribaran dilluns. A més, les proves hauran de repetir-se de forma periòdica (als tres mesos, sis mesos, un any i dos anys), per a descartar infeccions per complet.

 

Quan van ocórrer els fets, la platja estava plena de gent prenent el sol o jugant en les zones d’arena. Els pares, segons el testimoni recollit en Las Provincias, van reclamar una millor neteja de les zones de la platja, ja que la xeringa portava prou temps allí, i van criticar l’incivisme de qui la va abandonar en l’arena.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.

Camarero defén que es va fer tot el possible durant la dana en la Comunitat Valenciana

Susana Camarero sosté davant la comissió d'investigació de Les Corts que el Consell va actuar al màxim de les seues possibilitats durant la dana de 2024 i assegura que tots els usuaris de teleassistència que van demanar ajuda van ser atesos.

Kejelcha reivindica la seua marató sota les dos hores: el que he fet és meravellós

Yomif Kejelcha, segon en la marató de Londres amb 1h59:41, celebra haver baixat de les dos hores malgrat no guanyar i assegura que el reeixit és meravellós.

El PSPV acusa el PP de bloquejar les seues preguntes a Camarero sobre la comissió de VPP a Alacant

El PSPV-PSOE acusa el PP de bloquejar les seues preguntes a la vicepresidenta Susana Camarero sobre la comissió d'investigació de vivendes públiques a Alacant, mentres els populars neguen el veto i parlen de simple reformulació.

L’enginyer de la presa de Buseo admet fallades de previsió i comunicació durant la dana de 2024

L'enginyer adjunt de la presa de Buseo assegura davant la comissió d'investigació que durant la dana de 2024 van fallar la previsió, les comunicacions i la implantació del pla d'emergència, i que la situació podia haver derivat en una catàstrofe.