Una xiqueta de 14 anys se suïcida després de ser violada en un cementiri per cinc xics

Una menor de 14 anys es va suïcidar dies després que fos presumptament violada en grup en un cementiri per cinc joves a Bèlgica. Estos van compartir fotos dels fets en xarxes socials.
La fiscalia de Gant, a Flandes, va confirmar la detenció de cinc joves, dos adults i tres menors, sospitosos de “fets ocorreguts poc abans de la mort d’ella víctima“.

La jove va planejar veure’s amb un amic en el cementiri Wester en Mariakerke, el passat 15 de maig, però quatre amics més l’estaven esperant també allí. Tots van abusar d’ella en grup i ho van gravar.

Els presumptes autors ho van publicar i quatre dies després, la menor es va llevar la vida.

La Policia ja identificat als cinc presumptes autors dels fets després d’analitzar les imatges. Entre ells, hi ha tres menors de 14 i 15 anys i dos adults de 18 i 19 anys. Dos dels menors són germans.

Arrestats els cinc

Els cinc joves van ser arrestats per violació, agressió i per prendre i difondre fotografies com a part de l’atac. Alguns d’ells ja eren coneguts per la Policia.

L’alcalde, Dennis Dierick, va declarar que ells coneixien “molt bé” a la víctima i va descriure la mort com “un horror” i “una tragèdia inhumana”. “La meua esposa li va fer classes i venia a la nostra casa de tant en tant”, va explicar.

La ministra d’Interior, Annelies Verlinden, ha demanat que les víctimes puguen denunciar per telèfon. Les activistes denuncien que cada any es produeixen 200 violacions en grup al país.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Un terratrémol de magnitud 2,6 sacseja Oliva i es deixa sentir a la Safor i la Marina Alta

Un terratrémol de magnitud 2,6 amb epicentre a Oliva es va registrar sobre les 21.53 hores i va ser percebut en nombroses localitats de la Safor i la Marina Alta, sense incidents ressenyables.

La ratxa de Carlos Espí manté viu al Llevant davant el Getafe

Un gol de Carlos Espí en el minut 83 va donar al Llevant una victòria agònica davant el Getafe després de fallar dos penals i li permet seguir a quatre punts de la salvació.

El travesser i el VAR frenen al Llevant davant un Getafe que seguix amb vida

El Llevant va acariciar el gol amb un tret al travesser de Kareem Tunde i va veure com el VAR anul·lava una expulsió i una miqueta en un 0-0 que manté viu al Getafe.

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.