Una xiqueta de 14 anys se suïcida després de ser violada en un cementiri per cinc xics

Una menor de 14 anys es va suïcidar dies després que fos presumptament violada en grup en un cementiri per cinc joves a Bèlgica. Estos van compartir fotos dels fets en xarxes socials.
La fiscalia de Gant, a Flandes, va confirmar la detenció de cinc joves, dos adults i tres menors, sospitosos de «fets ocorreguts poc abans de la mort d’ella víctima«.

La jove va planejar veure’s amb un amic en el cementiri Wester en Mariakerke, el passat 15 de maig, però quatre amics més l’estaven esperant també allí. Tots van abusar d’ella en grup i ho van gravar.

Els presumptes autors ho van publicar i quatre dies després, la menor es va llevar la vida.

La Policia ja identificat als cinc presumptes autors dels fets després d’analitzar les imatges. Entre ells, hi ha tres menors de 14 i 15 anys i dos adults de 18 i 19 anys. Dos dels menors són germans.

Arrestats els cinc

Els cinc joves van ser arrestats per violació, agressió i per prendre i difondre fotografies com a part de l’atac. Alguns d’ells ja eren coneguts per la Policia.

L’alcalde, Dennis Dierick, va declarar que ells coneixien «molt bé» a la víctima i va descriure la mort com «un horror» i «una tragèdia inhumana». «La meua esposa li va fer classes i venia a la nostra casa de tant en tant», va explicar.

La ministra d’Interior, Annelies Verlinden, ha demanat que les víctimes puguen denunciar per telèfon. Les activistes denuncien que cada any es produeixen 200 violacions en grup al país.

Últimes notícies

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.