8.9 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Una xiqueta de 14 anys se suïcida després de ser violada en un cementiri per cinc xics

Una menor de 14 anys es va suïcidar dies després que fos presumptament violada en grup en un cementiri per cinc joves a Bèlgica. Estos van compartir fotos dels fets en xarxes socials.
La fiscalia de Gant, a Flandes, va confirmar la detenció de cinc joves, dos adults i tres menors, sospitosos de “fets ocorreguts poc abans de la mort d’ella víctima“.

La jove va planejar veure’s amb un amic en el cementiri Wester en Mariakerke, el passat 15 de maig, però quatre amics més l’estaven esperant també allí. Tots van abusar d’ella en grup i ho van gravar.

Els presumptes autors ho van publicar i quatre dies després, la menor es va llevar la vida.

La Policia ja identificat als cinc presumptes autors dels fets després d’analitzar les imatges. Entre ells, hi ha tres menors de 14 i 15 anys i dos adults de 18 i 19 anys. Dos dels menors són germans.

Arrestats els cinc

Els cinc joves van ser arrestats per violació, agressió i per prendre i difondre fotografies com a part de l’atac. Alguns d’ells ja eren coneguts per la Policia.

L’alcalde, Dennis Dierick, va declarar que ells coneixien “molt bé” a la víctima i va descriure la mort com “un horror” i “una tragèdia inhumana”. “La meua esposa li va fer classes i venia a la nostra casa de tant en tant”, va explicar.

La ministra d’Interior, Annelies Verlinden, ha demanat que les víctimes puguen denunciar per telèfon. Les activistes denuncien que cada any es produeixen 200 violacions en grup al país.

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.