Una xiqueta de 14 anys se suïcida després de ser violada en un cementiri per cinc xics

Una menor de 14 anys es va suïcidar dies després que fos presumptament violada en grup en un cementiri per cinc joves a Bèlgica. Estos van compartir fotos dels fets en xarxes socials.
La fiscalia de Gant, a Flandes, va confirmar la detenció de cinc joves, dos adults i tres menors, sospitosos de «fets ocorreguts poc abans de la mort d’ella víctima«.

La jove va planejar veure’s amb un amic en el cementiri Wester en Mariakerke, el passat 15 de maig, però quatre amics més l’estaven esperant també allí. Tots van abusar d’ella en grup i ho van gravar.

Els presumptes autors ho van publicar i quatre dies després, la menor es va llevar la vida.

La Policia ja identificat als cinc presumptes autors dels fets després d’analitzar les imatges. Entre ells, hi ha tres menors de 14 i 15 anys i dos adults de 18 i 19 anys. Dos dels menors són germans.

Arrestats els cinc

Els cinc joves van ser arrestats per violació, agressió i per prendre i difondre fotografies com a part de l’atac. Alguns d’ells ja eren coneguts per la Policia.

L’alcalde, Dennis Dierick, va declarar que ells coneixien «molt bé» a la víctima i va descriure la mort com «un horror» i «una tragèdia inhumana». «La meua esposa li va fer classes i venia a la nostra casa de tant en tant», va explicar.

La ministra d’Interior, Annelies Verlinden, ha demanat que les víctimes puguen denunciar per telèfon. Les activistes denuncien que cada any es produeixen 200 violacions en grup al país.

Últimes notícies

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.

Florida Portazgo es corona com la millor foguera Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026

La comissió Florida Portazgo ha aconseguit el primer premi de categoria Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant amb el monument 'Génesi' de Josué Beitia. Baver-Els Antigons queda segona i Diputación-Renfe, tercera.

Una mascletà de Pirotecnia Mediterráneo arriba als 128 decibelis en la plaça dels Luceros

Pirotecnia Mediterráneo ha firmat la seua segona mascletà de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros amb un màxim de 128 decibelis i 150 quilos de pólvora, en el seu primer dispar oficial de concurs.

Tallada la N-234 i tancat el port de Sagunt per un incendi de vegetació a Estivella

Un incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha obligat a tallar l’accés a la N-234 i a tancar el port de Sagunt, amb cinc mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres treballant en l’extincio.

Sis espècies de cetacis es consoliden en les aigües de la Comunitat Valenciana

Medi Ambient ha constatat la presència recurrent de sis espècies de cetacis en aigües de la Comunitat Valenciana durant els dos últims anys, amb un clar predomini del dofí mular i del rorqual comú.

Iván Ortolá firma la seua primera victòria en Moto2 després d’una volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha aconseguit a Brno la seua primera victòria en Moto2, malgrat complir una sanció de volta llarga, en una cursa decidida en l’última corba davant David Alonso.

Nou repte per al Villarreal: nou jugadors tornen de cessió i es juguen la plaça

El Villarreal CF recupera nou jugadors cedits en Primera i Segona i el tècnic Iñigo Pérez haurà de decidir en la pretemporada qui continua i qui torna a eixir cedit.

Iván Ortolá aconseguix la seua primera victòria en Moto2 amb sanció de volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha estrenat el seu palmarés en Moto2 al Gran Premi de la República Txeca, a Brno, malgrat complir una sanció de volta llarga. David Alonso ha sigut segon i el líder del Mundial, Manuel González, ha acabat cinqué després dun inici molt complicat.