Una xiqueta de 14 anys se suïcida després de ser violada en un cementiri per cinc xics

Una menor de 14 anys es va suïcidar dies després que fos presumptament violada en grup en un cementiri per cinc joves a Bèlgica. Estos van compartir fotos dels fets en xarxes socials.
La fiscalia de Gant, a Flandes, va confirmar la detenció de cinc joves, dos adults i tres menors, sospitosos de “fets ocorreguts poc abans de la mort d’ella víctima“.

La jove va planejar veure’s amb un amic en el cementiri Wester en Mariakerke, el passat 15 de maig, però quatre amics més l’estaven esperant també allí. Tots van abusar d’ella en grup i ho van gravar.

Els presumptes autors ho van publicar i quatre dies després, la menor es va llevar la vida.

La Policia ja identificat als cinc presumptes autors dels fets després d’analitzar les imatges. Entre ells, hi ha tres menors de 14 i 15 anys i dos adults de 18 i 19 anys. Dos dels menors són germans.

Arrestats els cinc

Els cinc joves van ser arrestats per violació, agressió i per prendre i difondre fotografies com a part de l’atac. Alguns d’ells ja eren coneguts per la Policia.

L’alcalde, Dennis Dierick, va declarar que ells coneixien “molt bé” a la víctima i va descriure la mort com “un horror” i “una tragèdia inhumana”. “La meua esposa li va fer classes i venia a la nostra casa de tant en tant”, va explicar.

La ministra d’Interior, Annelies Verlinden, ha demanat que les víctimes puguen denunciar per telèfon. Les activistes denuncien que cada any es produeixen 200 violacions en grup al país.

Últimes notícies

L’IVAM obri Apoteosi Now, la gran explosió fotogràfica de Cristina de Middel

L'IVAM presenta Apoteosi Now, una exposició de Cristina de Middel amb 252 fotografies disposades com una gran explosió visual que qüestiona la saturació d'imatges.

Troben a la platja de l’Almadrava un bust romà d’època altoimperial en excel·lent estat

Unes obres de regeneració a la platja de l'Almadrava, a Alacant, han tret a la llum un bust romà de marbre blanc dels segles I-II d. C., probablement vinculat a la deessa Venus.

Una cort indonèsia anunciarà el dilluns la sentència pel naufragi de la família valenciana en Komodo

El tribunal de Labuan Baix comunicarà el dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del vaixell turístic afonat al Parc Nacional de Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana.

Pérez Llorca anuncia un nou Pla de Ciència lligat a una llei de Ciència i Innovació en la Comunitat

El Consell treballa en un nou Pla de Ciència vinculat a la futura llei de la Ciència i la Innovació, acompanyat d'un acord plurianual de finançament universitari i mesures per a reforçar talent i beques.

Hugo Duro veu la classificació europea com un gran premi per a acomiadar Mestalla

Hugo Duro confia que el València aprofite el seu opcion d'entrar en la Lliga Conferència davant el Barcelona i convertir el comiat de Mestalla en un gran premi per a la aficion.

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana reafirma el seu suport total a Zapatero i la seua confiança en la Justícia

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, reitera el seu suport total a l'expresident José Luis Rodríguez Zapatero i subratlla la seua confiança plena en la Justícia després de la seua imputació en la causa sobre Plus ultra.

L’Habitació Roja celebra 30 anys amb un concert indie simfònic al costat de l’Orquestra de València

L'Habitació Roja celebra el seu 30 aniversari amb un concert especial en el Palau de la Música, on reinterpretarà el seu repertori en format indie simfònic al costat de l'Orquestra de València sota la direcció de Daniel Abad.

El 78% del professorat rebutja la proposta d’Educació i la majoria vol seguir la vaga

Un 78% del professorat rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 60% vol mantindre la vaga indefinida i les mobilitzacions en l'ensenyança pública valenciana.